Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä lestadiolaiset äänestävät seur. kierroksella?

Vierailija
16.01.2006 |

Ihan mielenkiinnosta ja ystävällisesti mietiskelen.

Meneeköhän kapitalismin ja oikeistolaisuuden arvot kaupaksi vaiko " lämpimämmät" ?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitaan tekemista neuvostoliiton tai kommunismin kanssa! Sulla on aika pahat ristiriidat nyt. Sivista itseasi enemman. Ai vasemmistolaiset kannattavat kommunismia ja neuvostoliittoa jossa kaikenlainen individualismi kiellettiin, mutta kuitenkin palvovat omaa itseaan ja egoaan??? Koita paattaa, ei sun puheissa ole mitaan jarkea.

Enka muuten ole sama kirjoittaja kuin nama muut enka mikaan aarivasemmistolainenkaan vaan yleensa vihreiden aanestaja (Helsingissa vihreat ja kokoomus aika lahella toisiaan).

Vierailija:

Vierailija:

No tuupa tanne kertomaan siita. Me uskomme Jumalaan ja lapsemme kayvat kristillista koulua. Ja aanestamme aina vasemmistoa. MITAS SIIHEN SANOT? Luepa Raamattus paremmin. Eikos siella sanota etta kahta ei voi palvoa Jumalaa ja mammonaa. Ja siitahan ei ole epailysta mita Kokoomus palvoo.

Vasemmistolaiset ovat aina kieltäneet Jumalan. Omaa itseään, egoaan ja saatanaa vain palvovat. Neuvostoliitossa kiellettiin jumala kokonaan. Ihan pahan asialla ovat.

Vierailija
42/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa. En ole. En ole oikeistolainen vaan keskustalainen jos nyt joku pitää olla. Vanhoillislestadiolainen olen ja se kyllä merkitsee mulleenemmän kuin mitkään puolueet. Ja olen kyllä vaan tässä ketjussa puhunut tästä äänestämisestä, ei mua politiikka niin kiinnosta että jaksaisin siitä muuten jauhaa. Ärsyttää vaan kun ihmiset luulee ettei me vl:t voida tehdä omia päätöksiä. Enkä tosiaankaan ole mikään Tarja-fani... Kun ei se olekaan sellainen muumimamma millasen kuvan se on antanut itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska diktaattori kayttaa vain aatetta hyvakseen ainoana todellisena aatteenaan paasta valtaan.

Jos kannatan ihmisten valista tasa-arvoa, oikeudenmukaisuutta, lahimmaisenrakkautta ja heikommista huolehtimista niin kerrotko mulle mika siina on pahaa?

Vierailija:

Vierailija:

Ihan psykoosissa tyyppi saatanoineen.

i]

Pahuus on todellakin olemassa ja vasemmistodiktatuureissa, kuten Venäjällä, Kiinassa ja Pohjois-Koreassa on vallalla äärimmäinen pahuus.

Vierailija
44/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saulii

Vierailija
45/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halosta on katseltu ja kuunneltu tarpeeksi

Vierailija
46/47 |