Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä lestadiolaiset äänestävät seur. kierroksella?

Vierailija
16.01.2006 |

Ihan mielenkiinnosta ja ystävällisesti mietiskelen.

Meneeköhän kapitalismin ja oikeistolaisuuden arvot kaupaksi vaiko " lämpimämmät" ?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonenkin on ateisti, joka ei kuulu kirkkoon. Hän ei ole uskonnon eikä isänmaan asialla. Kukaan DDR-piikkilankavaltiota tai Neuvostoliittoa palvonut ei voi olla minkään hyvän asialla. Ihan pahuuden voimien asialla ovat

Vierailija
22/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestani se perustuu kristillisiin arvoihin. Pidetaan heikomman puolta.

Jeesus tuskin kannatti Niiniston arvoja. Eikos se ollut aina heikomman puolella, aterioi syntisten kanssa ja kaatoi temppelissa rahanvaihtajien poydat. Jeesuksen viisauksia oli myos mm. " helpompi on kamelin kayda neulan silmasta kuin rikkaan paasta taivasten valtakuntaan" ?

Kukas sen Jeesuksen muuten tappoi, taisi olla paikallinen oikeisto ja omistajaluokka?

Vierailija:

Äärivasemmistolaisuus perustuu pimeydelle, pahuudelle ja valheelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voin sanoa, että Tarjaa. Ihan omat henk.koht. syyt, pohdinnat ja ajatukset. En ajattele politiikan historiaa ja annan ääneni Tarjalle ihan vain oman mieltymykseni vuoksi. Keskustaperheestä olen niinkuin meikäläiset yleensä.

Vierailija
24/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjalta mitä olen politiikkaa seurannut. Niinistöä en vain osaa kuvitella presidentiksi, ei oo musta presidenttiainesta. Että mulla ei ole päällimmäisenä mielessä mitkään oikeisto-vasemmistojutut tässä tapauksessa, kun on niin huonot vaihtoehdot. En tiedä olisiko Vanhasestakaan tullut hyvä presidentti, mutta sille ääneni annoin ekalla kierroksella. Jos Jäätteenmäki ei olisi ryssinyt ja olisi ollut taistossa mukana nyt, niin ehkäpä siinä ois ollu pressa-ainesta. Tosin luottamus kyllä on tietty mennyt nyt.

Vierailija
25/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä tosissaan on lestadiolaisia niin miettikää nyt kahdesti pystyttekö oikeesti äänestämään vasemmistoa! Hyvänen aika!

Uskon että jokainen Tarja heitto on huijausta eli jonkun haloskan kannattajan provoja tässä ketjussa.

Vierailija
26/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuupa tanne kertomaan siita. Me uskomme Jumalaan ja lapsemme kayvat kristillista koulua. Ja aanestamme aina vasemmistoa. MITAS SIIHEN SANOT? Luepa Raamattus paremmin. Eikos siella sanota etta kahta ei voi palvoa Jumalaa ja mammonaa. Ja siitahan ei ole epailysta mita Kokoomus palvoo.

Vierailija
27/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jeesus tuskin kannatti Niiniston arvoja. Eikos se ollut aina heikomman puolella, aterioi syntisten kanssa ja kaatoi temppelissa rahanvaihtajien poydat. Jeesuksen viisauksia oli myos mm. " helpompi on kamelin kayda neulan silmasta kuin rikkaan paasta taivasten valtakuntaan" ?

Kukas sen Jeesuksen muuten tappoi, taisi olla paikallinen oikeisto ja omistajaluokka?

i]

Ihan itsekkyyden, ahneuden ja omaneduntavoittelun asialla ovat nämä vasemmistolaiset.

Valheita vain suoltavat ja omaa etuansa ajavat.

Jokainen sosialistidiktatuuri on teurastanut kansan ja pakottanut sen mielivaltansa. Näitä diktatuureja ateisti Halonen on koko ikänsä palvonut ja nyt hänen uusi palvontansa kohde on uusi idästä nouseva Putinin diktatuuri.

Olette oikeassa tässä on taistelu hyvän ja pahan, jumalan ja saatanan välillä. Ja saatana tulee idästä. Saatanan tunnistaa siitä, että se kiusaa ja suoltaa valheita ja sen näkemisestä ja kohtaamisesta tulee hyvin epämiellyttävä olo.

Vierailija
28/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä normaaleista kirkkouskovaisista!

Vierailija
29/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pohjalta mitä olen politiikkaa seurannut. Niinistöä en vain osaa kuvitella presidentiksi, ei oo musta presidenttiainesta. Että mulla ei ole päällimmäisenä mielessä mitkään oikeisto-vasemmistojutut tässä tapauksessa, kun on niin huonot vaihtoehdot. En tiedä olisiko Vanhasestakaan tullut hyvä presidentti, mutta sille ääneni annoin ekalla kierroksella. Jos Jäätteenmäki ei olisi ryssinyt ja olisi ollut taistossa mukana nyt, niin ehkäpä siinä ois ollu pressa-ainesta. Tosin luottamus kyllä on tietty mennyt nyt.

Vierailija
30/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minäkin voin sanoa, että Tarjaa. Ihan omat henk.koht. syyt, pohdinnat ja ajatukset. En ajattele politiikan historiaa ja annan ääneni Tarjalle ihan vain oman mieltymykseni vuoksi. Keskustaperheestä olen niinkuin meikäläiset yleensä.

Tunnistatte edellisen ja tämän tekstin aivan samanlaisesta tyylistä.

Vierailija
31/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeiston arvoja ovat raha ja vahvemman oikeus. Voiko joku kristitty kannattaa tallaista?

Vierailija:

Jos täällä tosissaan on lestadiolaisia niin miettikää nyt kahdesti pystyttekö oikeesti äänestämään vasemmistoa! Hyvänen aika!

Uskon että jokainen Tarja heitto on huijausta eli jonkun haloskan kannattajan provoja tässä ketjussa.

Vierailija
32/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaakin Tarjaa äänestää mutta ei ikinä LESTADIOLAINEN!

Vierailija
33/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No tuupa tanne kertomaan siita. Me uskomme Jumalaan ja lapsemme kayvat kristillista koulua. Ja aanestamme aina vasemmistoa. MITAS SIIHEN SANOT? Luepa Raamattus paremmin. Eikos siella sanota etta kahta ei voi palvoa Jumalaa ja mammonaa. Ja siitahan ei ole epailysta mita Kokoomus palvoo.

Vasemmistolaiset ovat aina kieltäneet Jumalan. Omaa itseään, egoaan ja saatanaa vain palvovat. Neuvostoliitossa kiellettiin jumala kokonaan. Ihan pahan asialla ovat.

Vierailija
34/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

i]

Ihan itsekkyyden, ahneuden ja omaneduntavoittelun asialla ovat nämä vasemmistolaiset.

Valheita vain suoltavat ja omaa etuansa ajavat.

Jokainen sosialistidiktatuuri on teurastanut kansan ja pakottanut sen mielivaltansa. Näitä diktatuureja ateisti Halonen on koko ikänsä palvonut ja nyt hänen uusi palvontansa kohde on uusi idästä nouseva Putinin diktatuuri.

Olette oikeassa tässä on taistelu hyvän ja pahan, jumalan ja saatanan välillä. Ja saatana tulee idästä. Saatanan tunnistaa siitä, että se kiusaa ja suoltaa valheita ja sen näkemisestä ja kohtaamisesta tulee hyvin epämiellyttävä olo.

Vierailija
35/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskonnonharjoittaminen tulisi kielletyksi.

Vierailija
36/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pystytteko oikeasti aanestamaan oikeistoa?

Oikeiston arvoja ovat raha ja vahvemman oikeus. Voiko joku kristitty kannattaa tallaista?

Mistä tuntee pahuuden? Juuri tästä.

Vierailija
37/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihminen kirkossa tai ei, niin ei sillä asialla sydämen uskoa ja henkilökohtaista uskoa mitata.

Vierailija
38/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siis äänestän ihan vaan (kaiketi aika pinnallisen) julkisuuskuvan perusteella, mikä mulle on tullut Niinistöstä ja Tarjasta. En ala sen kummemmin miettimään heidän arvojaan (ja onko Niinistöllä sen paremmat arvot noin niinkuin meikäläisen näkökulmasta) tai muuta. Ja se kai mulle (ja muillekin jotka niin haluaa) sallittakoon! Ei mua kiinnosta politiikka niin paljon, että alkaisin pohtimaan sen syvällisempiä syitä mun äänestämiselleni.

Vierailija
39/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan psykoosissa tyyppi saatanoineen.

i]

Pahuus on todellakin olemassa ja vasemmistodiktatuureissa, kuten Venäjällä, Kiinassa ja Pohjois-Koreassa on vallalla äärimmäinen pahuus.

Vierailija
40/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä siis äänestän ihan vaan (kaiketi aika pinnallisen) julkisuuskuvan perusteella, mikä mulle on tullut Niinistöstä ja Tarjasta. En ala sen kummemmin miettimään heidän arvojaan (ja onko Niinistöllä sen paremmat arvot noin niinkuin meikäläisen näkökulmasta) tai muuta. Ja se kai mulle (ja muillekin jotka niin haluaa) sallittakoon! Ei mua kiinnosta politiikka niin paljon, että alkaisin pohtimaan sen syvällisempiä syitä mun äänestämiselleni.

Ja joka on puhtaasti sosialistien koneiston masinoima tähän tarkoitukseen. Olet ihan maksettu häiriköijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän