Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muhun ei ole kukaan yhteydessä ellen itse ole aktiivinen

Vierailija
29.04.2025 |

Tuntuu aika surkealta. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yleensä sama, mutta kun ei mua tavoita juuri mitenkään. 

Vierailija
2/15 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tai mikä on muhu? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. En muista milloin kukaan kaveri olisi kysynyt mitä kuuluu. Täytin viime vuonna pyöreitä vuosia, ei yhtäkään onnittelua kavereilta, vaikka synttäripäivä näkyy esim. facebookissa kaikille. Kavereita oli siellä online, vaan ei yhtäkään onnittelua, mitään kautta. Tuntuipa kivalta. Aloitin jo 1,5 vuotta sitten sosiaalisen kokeen, että nyt katsotaan kauanko menee ennen kuin minuun päin otetaan yhteyttä. Olin niin kyllästynyt olemaan aina se osapuoli joka ottaa yhteyden, ja muut pitävät minua aina viimeisenä vaihtoehtona, peruvat sovittuja tapaamisia viime hetkillä ihan tuosta vaan jne. Olin heille kuin perunasäkki jota voi viskoa miten päin vaan. Hyvin on koe näyttänyt tulokset. Ei yhteydenottoja minun suuntaani. Yhtään oikeaa ystävää ei ole. 

Vierailija
4/15 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ei olla yhteydessä kun ei ole yhtään ystävää ja sukulaisetkin ovat jääneet vieraiksi. 

Vierailija
5/15 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. En muista milloin kukaan kaveri olisi kysynyt mitä kuuluu. Täytin viime vuonna pyöreitä vuosia, ei yhtäkään onnittelua kavereilta, vaikka synttäripäivä näkyy esim. facebookissa kaikille. Kavereita oli siellä online, vaan ei yhtäkään onnittelua, mitään kautta. Tuntuipa kivalta. Aloitin jo 1,5 vuotta sitten sosiaalisen kokeen, että nyt katsotaan kauanko menee ennen kuin minuun päin otetaan yhteyttä. Olin niin kyllästynyt olemaan aina se osapuoli joka ottaa yhteyden, ja muut pitävät minua aina viimeisenä vaihtoehtona, peruvat sovittuja tapaamisia viime hetkillä ihan tuosta vaan jne. Olin heille kuin perunasäkki jota voi viskoa miten päin vaan. Hyvin on koe näyttänyt tulokset. Ei yhteydenottoja minun suuntaani. Yhtään oikeaa ystävää ei ole. 

Juu. Ei tarvitse odotella mitään synttärionnitteluja, saati sitten joulun toivotuksia. 

Ap

Vierailija
6/15 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla, että sinun tuttusi/kaverit eivät ole kehenkään muuhunkaan yhteydessä. 

Niin monia eri kanavia kautta voisi olla yhteydessä ja yksinäisyyttä on maailmassa enemmän kuin koskaan. 

Semmoinen illuusio, että katsoo toisen facebook/insta sivuja tuntee olleensa tekemisissä. Voi myös olla, että ei ole oikein mitään sanottavaa. 

Lähetellään hassuja memejä whatsappin kautta ja se on sitä kommunikaatiota. 

Tässä on kyseessä isompi muutos yhteiskunnassa -- ihmiskunnassa suorastaan. 

Ehkä sieltä jonkun muunkin silmät aukeavat vielä. 

P.S olen opiskellut tietokonetieteitä enkä käytä mitään somea. Täällä nyt kirjoittelen, hyvin harvoin kylläkin. Minulla vain yksi ystävä tulee enää kotiin kylään kahville. Muista on tullut somezombeja "hirveä kiire, ei ole aikaa" --sitten istutaan kotisohvalla somettamassa. 

Vierailija
7/15 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yleensä sama, mutta kun ei mua tavoita juuri mitenkään. 

Vastuutonta, uskomatonta.

Vierailija
8/15 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ketään ei kiinnosta. 

Vierailija
9/15 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksa olla yhteydessä kehenkään. Sori siitä. 

Vierailija
10/15 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän siinä kävi. Tosin mulla alkaa olla niin pitkä aika viimeisimmästä yhteydenotosta, että sanoisin, että välit on katkenneet jo kokonaan.

Vierailija
11/15 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla sama. Oletan ettei toinen halua olla tekemissä, jos heillä on perhe sekä kiireitä, seurapiirejä ja ei pidä minuun yhteyttä (sinkku).

Vierailija
12/15 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä. Tunnen itseni täysin hyljeksityksi. Näin erästä ystävääni viime kuussa kaupungilla ja kerroin suoraan kuinka tuntuu siltä että kaikki on hylänneet. Hän tuntui olevan pahoillaan, mutta eipä ole soitellut. Se siitä myötätunnosta. Ajattelevat ehkä että mieheni riittää, enkä tarvitse kavereita. Pitänee sitten tyytyä tähän. Minulla on yksi hyvä ystävä. Muut saanee painua Huitsin nevadaan.

Vierailija
13/15 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Tai no silloin ollaan yhteydessä kun joku haluaa jotain. Muuten ei mitään. Olen todennut että minulla ei ole yhtään oikeaa ystävää.

Vierailija
14/15 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei me oikeasti halutakaan ketään. muut vie meiltä energiaa. parempi olla yksin

aina sama lapsesta asti, siedän jonkun verran ystävyyttä, mutta jossain vaiheessa täytyy sanoa äidille että jos ne tulee, niin sano että en ole kotona

enkä mä ole kenellekään koskaan kotona 100%

Vierailija
15/15 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Minuun ollaan yhteydessä yleensä vain silloin, kun tarvitaan lainaa, yöpymispaikkaa, ilmaista lapsenvahtia tai koiranhoitajaa.