Ettekö te naiset tosiaan erota baarissa ollessanne sinkkumiestä varatuista miehistä???
Kommentit (72)
Vierailija:
En ymmärrä miksi joku haluaa olla varatun kanssa
Niin, aika usein teidän aviomiehillä seisoo KAUHUSTA kun heidät on väkisin metsästetty :D
ään; olen nimittäin omaan elämääni hyvin tyytyväinen, hyvin toimeentuleva kaunis akateeminen nainen:)-10-
Vierailija:
yrittävät näin kostaa ja rikkoa muiden liittoja. Ja toisilla ei ole minkäänlaista moraalia että metsästävät varattuja.Näille naisille on oma sanakin olemassa.
Vierailija:
ään; olen nimittäin omaan elämääni hyvin tyytyväinen, hyvin toimeentuleva kaunis akateeminen nainen:)-
METSÄSTÄÄ VÄKISIN heidän miehiään :D Heidän ukkokulta ei olisi muuten mennyt vieraisiin mutta se hirveä sinkkunainen PAKOTTI mukaansa :D
Miksi naiset ei voi luottaa omiin miehiinsä... Ja jos luottamus on mennyt, niin mitä sitä päätään montaa kertaa sen pettäjän kanssa hakkaa. Ei ymmärrä ei. Ja sitten lasten takia yritetään jatkaa ja lapset kärsii sotaisasta ilmapiiristä (vaikka lasten läsnäollessa ei tapellakkaan niin kyllä lapset vaistoaa ja kuulee sieltä toisestakin huoneesta.)
rehellinen - Luuletteko te pikkuvaimot että olen jotenki ainoa lajissani?Ei kovinkaan monta kuulkaas toisten pikkurouvien liitot kiinnosta,jos sattuu kännissä olevan munaa vailla.Ja eipä oikeastaan kumma että niin monet miehet vierasta nättiä peppua onkin vailla, jos tuommoisia pirttihirmuja kotosalla ;-)-10-
JOtka lisäksi olisivat vapaita. Eiko niihin ole tarpeeksi saumaa? Kyllä on melkoista omanarvon alentamista! Luin tästä erään mielenkiintoisen teorian, josta olen kyllä samaa mieltä. Toiset naiset ovat tämän teorian mukaan " perseen näköisiä" ja nämä " perseen näköiset naiset" eivät koskaan elämässään tule voittamaan mitään. He saavat tyydytyksen voittaessaan (tai luulevat niin) yhden naisen naimalla hänen miestään.Panopuuksi kelpaa usein mikä vaan. Niin myös nämä perseennäköiset naiset.
Mutta ihan tosissaan..jos te, ah niin naiivit vaimokullat, ihan tosissanne olette sitä mieltä, että me hirveän kamalat sinkkunaiset olemme teiltä teidän niin ihanat ja uskolliset miehenne sänkyyn vieneet väkipakolla, olette kyllä aika yksinkertaisia... Harvemmin kuitenkaan sitä baarissa hengailevasta miehestä tietää, onko se todella vapaa vai varattu - moni väittää olevansa sinkku vaikka onkin naitu mies ja milläs sitä voi naamasta nähdä puhuuko mies palturia vai onko oikeasti rehellinen.. Joo-o..ei ne teidän miehenne taida itsekään mitään uskollisia enkeleitä olla...
-sinkku, joka hakee baarista lähinnä hauskanpitoa... ;)
Mutta jos nainen tietää miehen olevan perheellinen ja varattu, niin itse en tällaiseen ukkoon kajoaisi.
Tuntuu muutenkin niin tyhmältä kuunnella jonkun varatun juttuja siitä miten rankkaa on koliikkivauvan kanssa eikä voi ikinä rentoutua kunnolla. Mul tulee heti äitinä mieleen, et täällä sinä istut ja vaimos kotona hoitaa vauvaa.. Väsyneenä ja turhautuneena. Ja minä sitten lähtisin tuollaisen luuserin matkaan? Ei kiitos. Mut ihan miten jokainen haluaa. Eestään löytää.
Ompas taas harvinaisen vastenmielinen ketju.
Onneksi on ihan oikeasti olemassa ihmisiä, naisia ja miehiä, joilla on korkea moraali ja valtava halu ehkäistä rakkaansa pahaa mieltä. He vain elävät täysin erilaisissa elinympäristöissä kuin baareissa notkuvat ihanan ihmisen irvikuvat. Vain huorat kaatuu sänkyyn ennenkuin on selvitetty asioita kumppanista ja luotu vakaa perusta suhteelle. Aina voi mennä metsään, mutta kaikkensa kannattaa silti tehdä. Sääliksi käy.
ja jos olen vain hauskanpitoa etsimässä, ei minulle kuulu mitä se sormus miehelle itselleen merkitsee. Oletan ettei kauhean paljoa jos minua tarvitsee. Ei ole minun murheeni niin kauan kuin en rakastu varattuun mieheen. Ja silloinkin tiedän että saan syyttää vain itseäni jos tiesin lähtiessäni varatuksi.
Ei ne kaikki sormukselliset niin kauhean onnellisia niissä liitoissaan ole...
Minä, kun luulin, että huora on nainen, joka ottaa seksistä maksun... Tuskimpa oma moraalisikaan erityisen korkea ole, kun kerran pitää huoritella ihmisiä tietämättä näistä mitään.
-------------------------------------------------------------------------------
Vain huorat kaatuu sänkyyn ennenkuin on selvitetty asioita kumppanista ja luotu vakaa perusta suhteelle.
Ja turha on kuvitella, että kukaan ei petä. Viimeksi pikku jouluissa oli yhdellä isällä sellainen vonkaaminen päällä, että ei mitään tolkkua. Pari kertaa vaihdoin maisemaa, mutta perässä tuli. Eikä ottanut kuuleviin korviinsakkaan kun totesin, että on oma mies kotona. Ei kuulemma ole mikään syy olla naimatta toista!!
Sinkku aikoina tuli näitä aviomiehiä vastaan. Yleensä se kerrottiin vasta seuraavana aamuna. Parhaalla oli 7 lasta! Oli kuulemma vaimokin pettänyt, nyt oli hänen vuoro. Yhdelle 4 lapsen isälle, jouduin ihan useamman kerran toteamaan, että ihastus on täysin yksipuolista ja muita vaihtoehtoja ei ole, kun mennä lasten ja vaimon luo.
Omassa tuttavapiirissäni on kyllä käynyt niin, että kaikki eroon johtaneet pettämiset ovat olleet sellaisia, missä ulkopuolinen on ollut naimissa!! Eli sinkku ei ole vienyt keneltäkään miestä! Joten itse olisin enemmän huolissani toisista aviovaimoista, kuin sinkuista.
häiriintyneet iskevät varattuja, eivät näet kykene sitoutumaan. Ilmeisesti trauma menneisyydestä monella.
Noin viisi vuotta sitten tapasin " sinkun" ja onneksi tämä vaimo uskoi minua.Mies kertoi että on eronnut ja kaveritkin sääli että kun reppana on yksin.Käytiin ulkona yöllä syömässä ja siinä hän kertoi kuinka mukavaa olis jos voitais vielä tavata.Yö vietettiin mun luona.Numerot vaihdettiin.No niin parin päivän päästä sitten soitti VAIMO.JA hän onneksi uskoi minua ja tämä oli jo kolmas kerta kun kundi pettää.JA VOI EI HÄIHIN OLI KOLME KUUKAUTTA MUTTA NE PERUUNTUIVAT.Tuon jätkän tapasin sitten sattumalta myöhemmin,kaatoi kaljat mun päälle ja syytti mua kun muija oli jättänyt hänet.
Eli en erota onko ukkomies vai sinkku.Eriasia on sitten jos on sormus kädessä.
molemmat voi olla varmoja ettei toinen ala hankalaksi
väkisinmakaa perheenisiä, jotka on vaan tulleet vähän olutta juomaan ja " unohtaneet" mainita että on perhettä ja aviovaimo...
Jos mun mies kärähtää vieraista, se tasan tarkkaan vastaa siitä mulle ja vaan mulle, sen panon vastuut ei mua liikuta. Eli pitäkööt panonsa, jos vieraat kerran kiinnostaa ja maksakoot elarit. Minä en pysty enää kertaakaan antamaan anteeksi, vaikka kuinka yrittäisin, olen liian ylpeä ja olen ennenkin potkaissut petturin pihalle, tosin tokasta kärystä ja vaihtanut miestä. Pitäisi olla todella painavat perusteet, että jäisin petturimiehen luo. Mulla on sisua pärjätä omillani. Mies tietää sen tasan tarkkaan. Keikuttakoot muut muijat persettään, mies miettikööt mitä siihen sanoo ennenkuin henkäisee " Teille vai hotelliin" , minä olen monet kerran selväksi tehnyt, että tämä akka lähtee sitten kälppimään ja lapset laittaa jouluisin kenties kortit iskälle - jos muistetaan.
Vastuu on tasan tarkkaan sen äijän jalkojen ja korvien välissä.
terv. yks toinen aviovaimo
että normaalista miehestä normaalin tunneälyn omaava nainen yleensä erottaa, onko varattu vai vapaa, mutta jos lähtee baariin vähän seikkailumielellä ja sillä asenteella, että mitäköhän ilta tuo tullessaan, ilta voi hämärtää tajunnan.
Yleensähän yhdenyön jutut perustuvat hetken illuusion antamiseen toiselle. Leikitään pienen hetken, että kaikki on mahdollista ja jos takaraivossa on edes piene hinku tällaiseen, pystyy huijaamaan itseään ja olla huomaamatta, mikä toisen tilanne oikeasti on. Luulen että tämä pätee sekä miehiin että naisiin siviilisäätyä katsomatta.
Uskoisin edelleen, että harva ajautuisi yhdenyön suhteeseen ilman alkoholia. Vai onko linjoilla ketään, joka olisi selvänä lähtenyt jonkun vieraan ihmisen matkaan ja päätynyt heti sänkyyn? Puhumattakaan että tekisi niin toistuvasti!
Itse olen tehnyt näin kerran sinkkuaikana erittäin tietoisesti ja vesiselvänä niin, että kuitenkin kävin miehen kotona ensin yöllä ystävättäreni kanssa yökerhon jälkeen ja tsekkasin, mikä otus oli miehiään ja kun totesin edelleen kivaksi, siistiksi ja SINKUKSI, päädyin illalla treffeille ja sänkyyn. Tämä oli siis ihan harkittu juttu, koska halusin testata, mikä voi yhdenillan jutussa viehättää.
Jäi ihan hyvä mieli, mutta en koskaan enää tekisi samaa, vaikka jäisin kuinka yksin. Hyvän parisuhteen ja oman miehen jälkeen seksistä on tullut sellainen elämänosa, jota en jakaisi tuikituntemattoman kanssa.
mutta pikku hiprakassa se vielä voi olla kivaa
lähdetään paneskelemaan, niin pitäiskö sitä erikseen kysyä, että onko toinen varattu vai ei?!?! Jos toinen vain ei kerro onko varattu vai ei. Ei kaikki varatut miehet kerro, että kotona on vaimo ja lapsia odottamassa yöllisiltä seikkailuilta. Ja jos mies sattuu kertomaan että ei ole varattu, niin pitäiskö sitä varmistaa vielä puhelimesta (löytyykö nimeä vaimo tms), rahapussista (onko vaimon/lasten kuvia) tai taskuista (löytyykö sormusta) onko mies sittenkin varattu. Ne viattomat ukkokullat kun ei aina niin viattomia ole.
Nimim. " mun mies ei petä" nykyisin " pettihän se"