Ettekö te naiset tosiaan erota baarissa ollessanne sinkkumiestä varatuista miehistä???
Kommentit (72)
jotenkin hämärtynyt?
On moraalisesti väärin mennä sänkyyn sellaisen miehen/naisen kanssa, jonka tietää varatuksi. Kyllä mielestäni vapaa mies/nainen kantaa tässä tilanteessa vastuun pettämisestä ihan yhtä lailla.
Samoin on moraalisesti väärin pettää puolisoaan, ellei olla sovittu vapaasta liitosta.
Mikä tässä voi olla vaikeaa?
Yhden illan suhteeseen löytyy varsinkin naisille todella helposti seuraa vapaistakin miehistä. Sen kun poimii parhaat päältä.
Täytyy kyllä sanoa, että viha on molempia osapuolia kohtaan ihan yhtä suuri, vaikka miehellä se suurempi vastuu asiaan onkin.
Tämä nainen tiesi miehen olevan varattu ja tiesi myös meidän hankkineen perheenlisäystä.
En voi ymmärtää, miten naisia ei kiinnosta lainkaan se, että osallistuu taas yhden perheen rikkomiseen.
Niin kävi meille kun kuulin mieheni seikkailuista. Asioiden tullessa ilmi, isän kiinnostus lapseenkin lopahti kokonaan. Minä sain lopulta onnellisemman elämän uuden miehen kanssa, mutta lapsi menetti isänsä mahdollisesti kokonaan.
Mutta minun pointtini nyt on se, että minä en ainakaan tunnista päältä päin varattua miestä, jollei tällä vilku sormus vasemmassa nimettömässä. Silloin, tottakai, olettaa miehen olevan vapaata riistaa ja kokee oikeaksi tämän kanssa flirttailun ja jopa sänkyynmenemisen, mikäli molemmat sitä tahtoo. Mikäli mies ei ole ilmaissut itse olevansa varattu, jolloin en edes lähtisi tätä iskemään. Mutta vaikka tämä sinkkunainen olisi täysin tietämätön miehen siviilisäädystä - siis luulisi tämän olevan vapaa, yleensä silti nämä ns. vaimokullat aina syyttävät naista miehensä vokottelusta. Olen samaa mieltä siitä, että jos sinkkunainen tietää miehen olevan varattu, silloin seksi tämän miehen kanssa on väärin, mutta harvemmin sitä oikeasti tietää, mikäli mies ei sitä itse kerro. Ja harvemmin ne kertovat.
Eikö se ole miehen vastuulla tuoda esille onko varattu vai ei. Miksi naisen pitäisi tämä asia jotenkin tunnustella?
saallistetaan miehiä kuin hyeenalauma?
Että jos varattu mies/nainen ottaa sormuksen pois sormesta, niin kyllä siihen sormeen aina pieni jälki jää, esim. kesän jälkeen rusketusraita jne.. Vaikka mun miehellä sormus on löysähkö, silti hänellä on rengas sormessa, on usein sitä naurettukin että ilman sormustaki on jälki. :)
Mun mies ei edes halua baariin, viettää aikansa mieluummin mun ja lasten kanssa, kun baarissa. Vaikka ottajia olis, komee mies kun on. ;)
Mun serkkuni joskus sano että sormus on todellinen P*llumagneetti, että kun hän meni kihloihin, niin enempi akat on kimpussa baarissa kun aikana ennen sormusta. Me sanotaankin sormusta p*llumagneetiksi...
Ja kun joku kuitenkin leukailee jotain mun miehen kotona viihtymisestä, niin voin kertoa että meillä harrastetaan hyvää seksiä just niin usein kun hän haluaa, tulee töistä heti kotiin ja odottaa aina että pääsis pian tulee tänne, koska täällä on odottamassa ihana perhe ja vaimo! ;) Ei tartte käydä baaris kattomas epätoivoisia seksinnälkäisiä narttuja jotka hakee sitä yhdenillan onnea. Harmi, menetitte helsingin tytöt paljon, kun mies muutti sieltä tänne mun luo :)
...Onko naiset tosiaankin sitten päästään lahoja vai mikä siinä on kun miehet kuitenkin tajuavat kysyä baarissa onko varattu vai ei? Eikö naisilla ole ollenkaan tapoja vaan saallistetaan miehiä kuin hyeenalauma?
siitä, että pikku-Jorma vasten tahtoaan (luultavasti läpipervojen kavereittensa raahaamana) löytää itsensä baarista ja että hän täysin suojaamattomana joutuu kuolaavan narttulauman saalistuksen kohteeksi. Hän yrittää epätoivoisena heiluttaa vasemmassa nimettömässä kiiltävää p****magneettiaan, mutta nartut siitä sen kun vaan innostuvat. Jorma haroo vastaan jokaisella neljällä raajallaan, mutta lauman röyhkein narttu saa hänestä tiukan otteen, ja alkaa raahata tärisevää Jomppaa kohti kotiluolaansa. Jorma määkäisee viimeiseksi jotain kotona odottavasta Jatasta, Jaakosta, Jannikasta ja Juanista, mutta narttu vaan hihittää hornamaisesti.
Kauhea jahti päätyy siis Jorman sankarillisesta vastarinnasta huolimatta nartun sänkyyn. Onneksi Jorman jortikka ei sentään moisesta riehunnasta pelästynyt: se hoitaa tehtävänsä moittettomasti, ja vielä monta kertaa...
ei vaineskaan... jos mies suorastaan pyörii jaloissa, piirittää ja flirttaa, kyllä minä jätän hänelle sen vastuun rusketusraidoista nimettömässä ja pidän itselleni vain moraalisen vastuun omista tekemisistäni.
Moraali on muuten yleisesti kunakin hetkenä vallalla oleva käsitys, ei mikään absoluuttinen totuus. Joskus oli moraalitonta naisten kulkea housuissa ja mennä töihin.
He kiihottuvat jo pelkästä juttelusta, ovat todella päällekäyviä ja haluavat HETI seksiä.
Sen jälkeen he alkavat soutaa ja huovata, eivät tiedä haluavatko vaihtaa puhelinnumeroa vai eivät - ovatko he kiinnostuneita vai eivät ja sitä rataa. Sitten tulee mega-morkkis ja kipitys vaimon kainaloon.
Kuitenkin aika ajoin tulee säälittäviä puhelinsoittoja jostain helvetin " unohtumattomasta yöstä" (anteeksi mikä?), ihan kuin niitä jaksaisi itse muistella! Mutta kun he ovat sitten NIIN tohkeissaan siitä, että ovat viimein uskaltautuneet vieraan lihan makuun, että se muna on koko ajan pystyssä!
Sen sijaan sinkut ovat aika realistisia eikä heillä ole mitään vapauden huumaa - koska se vapaus on arkipäivää!
sinkkumies huomaa ja kyselee vihkisormuksestani, tätä ei varattu tee.
Olen suht pienehkössä kaupungissa, jossa ehkä nyt eivät ihan kaikki toisiaan tunne, mutta aina joku tuntee jonkun ja sitä rataa. On se vaan kumma, kuinka meidänkin baaritiskillä ja tanssilattialla nuohoavat parit harvoin ovat niitä vasta vihittyjä...ainakaan KESKENÄÄN!
Sitten alkaa kyllä vähän hymyilyttää, kun se naapurirapun Kalle käy sunnuntaisin samassa vauvauinnissa, mutta lauantai-iltaisin (silloin kun vapaalle pääsee) on aina eri heila!
Kyllä ne naimisissa olevat miehet, jotka ravintoloissa ahkeraan ramppaavat, myös yleensä jokun mukaan sieltä ottavat - jos saavat.
...ja voi jumakauta eihän siinä mennyt aikaakaan, kun alkoi se vollotus: " voi ku sää oot niin haluuttava..."
Ja tulihan sieltä ne kun avioliitto on väljähtänyt ja sitä rataa...hei please, ei kiinnosta! Hoitakoot liittonsa kotonaan!
Mutta siis alkup. kysymykseen:
Varmaan aika moni ei oikeesti vaan halua erottaa varattua miestä sinkusta ja siksi kieltäytyy näkemästä asiaa.
Kyllä varatun ja sinkun erottaa jo kaukaa, jo ennen kuin ollaan puhe-etäisyydellä. Varatusta huokuu sellainen sisäinen rauha, joka on jokaisella ihmisellä, jonka ei tarvitse etsiä. Sinkusta valitettavasti helposti huomaa jos hän " etsii" . Varatulla on varaa olla luonnollisesti se, mitä hän on, sinkku yrittää tehdä vaikutusta eikä ole niin itsevarma. Nämä pätee oli kyseessä nainen tai mies.
Vierailija: