Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAS helmikuussa, vko 6-7, piinauskavereita?

16.01.2006 |

Hei, kaipailisin piinauskavereita ensimmäiseen PAS iin helmikuussa. Lääkkeet aloitan kun kuukautiset alkaa tod.näk. 25.1. ja siirto olisi kai viikolla 6 tai 7. Tarkoitus on siirtää kaksi alkiota, jos selviytyvät sulatuksesta. Takana keväällä -05 keskenmeno ja IVF tuoresiirrossa 11/05 ei tärpännyt. " time goes bye so slowly"

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rehellisesti sanoen tiedä, miten mies sen tekee, mutta joku ero niissä misukoissa ilmeisesti sitten tuntuu. Onhan tuo niitä vuosikaudet hipelöinyt, jotta tietää heti jos niissä jotakin muutosta on. Sanoi silloin kun poikaa aloin odottamaan, että tissit tuntuivat melko pian siirron jälkeen erilaisilta. Sanoi siitä heti tienneensä, ei vaan ollut uskaltanut sanoa, etten minä sitten kamalasti pettyisi, jos jotakin sattuisikin.

Mutta nyt tosiaan sanoi, ettei mitään muutosta ole ilmassa. Ja itsekin olen täällä arvellut monesta asiasta (lääkärin kommentit, oma olo jne.), että tällä kertaa tuskin tärppiä tulee. Että pudotus ei ole kovin korkea, vaikka tottakai sitä toivoo kuitenkin.

Mies käski sanoa, että hän voi kyllä ottaa vastaan muitakin halukkaita tissitestiin tulijoita. Onpa hän avulias!!!!! ;-)))))

Oireita kaikille piinailijoille,

toivoo edelleen flunssan kourissa oleva ei-niin-kovasti-enää-piinaileva

Vierailija
142/149 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

marsa85: siirto 6.2, 2 alkiota / nega

Niinanii: siirto 9.2, 2 alkiota / plussa!!!

odottelua: siirto 10.2, 1 alkio / pp15 nega

Eikka99: siirto 10.2, 2 alkiota / pp15 nega

kkoponen: siirto 20.2.,1 alkio/pp10

tirppa71: siirto 21.2., 2 alkiota/pp9

pasvaavi: siirto 23.2., 2 alkiota/pp7

xkirsikkax:siirto 24.2. 2 alkiota/pp6

Sandee:plussa!!!

mari-anne3:?

Toivottavasti meni kaikkien kohdalta oikein=)

Ja pahoittelut vielä Odottelulle ja Eikalle=(

Ja sait kyllä sinä Sandee todella piinailla, mutta mukava kuula tälläistaki=) Isot onnitelut=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällisyys petti meikäläiseltä juuri äsken. Ajattelin, että kaipa se siihen tosi herkkään testiin jo näkyviin tulee, jos verikoekin oikeesti olis huomenna (pp12 meidän klinikalla, mutta kun tosiaan on se lauantai). Oli pissallakin käymättä monen monta tuntia, joten aattelin, että ehkäpä se kertoisi jo jotakin.

No siihenhän se paukahti, kaikkien aikojen haamu! Niin hento, etten ensin meinannut huomata koko viivaa. Pari minuuttia siinä odotin ja meinasin jo heivata koko testin menemään, harmitellen samalla että tuli taas testattua liian aikaisin. Mutta sitten se alkoi ilmestyä. Kuvittelin, että näen harhoja, joten oli pakko kutsua mies katsomaan myös vessaan. Mahtoivat appivanhemmat ajatella, että mitäs ihmettä siellä vessassa nyt on niin erinomaisen tärkeää. ;-)))

No, ei nyt revitä peliverkkareita vielä, voihan se olla ihan mitä vaan (siis ulkopuolinen, kemiallinen tms.). On vaan ollut niin merkillinen olo tässä muutaman päivän, toisaalta mitään varsinaisia oireita ei ole ollut. Vain ja ainoastaan tämä flunssa siis herätti. Kun se paukahti sellaisella voimalla kuumeen kera viime pe, jolloin ajattelin että kiinnittyminen ois tapahtunut jos on tapahtuakseen. Ja sitten se helpotti pariksi päiväksi miltei kokonaan, alkaen vaivata nyt taas uudelleen pari päivää sitten. Ja jostakin mielen sopukoista tuli ajatus, että oliko kova aivastelu ja flunssa yksi rask ensioireista.?? En tiedä muistanko väärin, mutta mä oon aivastellut niin, että oksat pois. Ja tänään alkoi tulla tosi paha olo, kun jäi syöminen vähemmälle. Ja aamupuuro yökötti. Siitäpä sen testinkin sitten päätin tehdä.

Nyt on ihan ihme fiilis. Yrittää olla coolina, ettei tulis takapakkia, mutta vaikeaa on. Ja katsoo testiä vielä uudelleen... Siinä se on. Hennonhento viiva.

No, tää yrittäis nyt rauhoittua ja malttaa mielensä maanantain veritestiin.

Mukavaa viikonvaihdetta kaikille, tää saa varmaan tosi hyvin unenpäästä kiinni.....

Vierailija
144/149 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi hätähousu =S, ja testi-ikkunassa vain yksi viiva=(.

No onhan se vähän aikasten tehty testi, ensiviikolla uudestaan.

Varovaisen varovaiset onnitelut kkoposelle=)

-pasvaavi ja pp9

Vierailija
145/149 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eipä meinannut uni tulla ei.. Puoli kahdelta katsoin vielä kelloa. Tänään on ollut samanlainen olo, äklöttää, jos syömiseen tulee taukoa. Mutta tämä on niiiiiiiin alkutaipaleella vielä, että keskenmenon mahdollisuus tai muu epäonnistuminen on hyvin mahdollista. Yritän edelleen hillitä innostumista parhaani mukaan.

Tisuista tulee puristamalla pisara maitoa, vaikka miehen mukaan ne tuntuvatkin ihan normaaleilta. Ei siis herumalla, mutta kun oikein tiristää.

No, nyt tartteis vaan malttaa mielensä, helpommin sanottu kuin tehty..

Pasvaavi, olit vähän aikaisessa, ei se testi vielä varmaan ois näyttänytkään mitään.. Mullakin oli pp11 ja pissat rakossa tuntitolkulla (siis oikeesti varmaan 7 - 8 tuntia). Että kaikki mahdollisuudet on vielä olemassa!!!!!!

Tirppa, kirsikka, oireraporttia tänne päin??!!!

Plussatuulia kaikille piinisteleville ja tarraa plussanneille!

Vierailija
146/149 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mietin tässä että, mulla kuitenkin on tuota äklötystä ja pahoin vointia ollut jo muutamia päiviä, mutta jos se johtuis raskaudesta niin eikö testiinki pitäs piirtyä ees hentoinen haamu?

Testinä oli mammaksi.fi tilaamia testejä herkkyys 25..

No kaikkea sitä miettii piinailija=)

Vierailija
147/149 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi te piätte varmaan mua aivan hulluna

Ja ehkä vähän olenkin, mutta mulla on ollut tätä pahoinvointia aika ajoin ja aattelin äsken ulkoatullessa että olen ollut pissamatta ainakin viisi tuntia, ja pissasin taas purkkiin ja leikkasin testin kahtia että että riittää muillekin päiville.

No siihen piirtyi hyvin hyvin hyvin hentoinen haamu kyllä minä sen erotan, pitää kysyä ukolta ku se tullee että mitä se näkee siinä

Ja en tiiä onko se kovin luotettava kun testi on halkastu....

Ja nyt ku testi on kuivunu nii erottaa selvästi sen haamun, hui ku mua jännittää...

Vierailija
148/149 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testiin piirtyy viiva vain, jos hcg-hormonia erittyy. Joten joten.... Nyt alkaa jännittää sunkin puolesta pasvaavi ihan tosissaan!!!!!

mua pelottaa taas kohdunulk mahis, kun on ollut niin merkillisiä oireita. Henkeä ahistaa, heikottaa, voimaton olo. Näitä ei viime kerralla ollut laisinkaan...

No, ma veritesti, jospa siitä viisastuisi jotakin...

Jaksuja pasvaavi, toiv vknl menis nopeesti meillä molemmilla! :-)

Vierailija
149/149 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti kkoponen! Toivottavasti viiva tuosta vahvistuu. Jospa nuo oudot oireesi johtuisivat lugeista?

Pasvaaville myös hurjasti onnea! Jaksamista testipäivän odotteluun...

Koska teillä olikaan testipv??

Minä hätähousu testasin tänä aamuna aikaisin apteekin raskaustestillä. Todella onnettoman hento viiva oli testissä nähtävissä, mutta alkuun en kyllä havainnut mitään, joten odottelin varmaan liian kauan. 10 min jälkeen testiä ei tulisi lukea, mikäköhän taika siihen liittyy...? En tiedä. Ke veritesti. Etova olo jatkuu jaksoittain.

Kirsikka pp9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi