Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAS helmikuussa, vko 6-7, piinauskavereita?

16.01.2006 |

Hei, kaipailisin piinauskavereita ensimmäiseen PAS iin helmikuussa. Lääkkeet aloitan kun kuukautiset alkaa tod.näk. 25.1. ja siirto olisi kai viikolla 6 tai 7. Tarkoitus on siirtää kaksi alkiota, jos selviytyvät sulatuksesta. Takana keväällä -05 keskenmeno ja IVF tuoresiirrossa 11/05 ei tärpännyt. " time goes bye so slowly"

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinanii:

Hei,

tiedättekö, millaiset oireet on, jos kyseessä on tuulimunaraskaus tai kohdun ulkopuolinen raskaus? Missä vaiheessa näistä saa tiedon? Vasta seiskaviikon ultrassa?

Pelottaa. VOi kun sais vaan olla onnellinen elämän ekasta plussasta - kaiken raskaan ja pahan ja pimeän jälkeen...

Mulla on ollut kummatkin. Tuulimunassa testasin plussan, mutta oli pientä vuotoa ja olo ei ollut yhtään raskautunut. Sitä en osaa tarkemmin selittää. Kohdunulkoisessa eli extrassa on selkeää kipua. Varsinkin urheilun jälkeen maha on niin kipeä, ettei pysty suorassa olemaan. Menee lepäämällä ohi. Mulla oli myös jatkuvaa tiputteluvuotoa. Kipu myöskin säteilee rintaan. Näin mulla.

Vierailija
122/149 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein herkän testin, pp 15, negaa tuli, lopetan lääkkeet tähän iltaan, ma ilmoitus klinikalle, jospa heti ensi kiertoon saisi uuden passin, kaksi huurunenää vielä pakkasessa.

Onnea Niinaniille, pääset aloittelemaan raskausaikaa. Jospa moni vielä plussaisi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohtuhali kaikille neganneille (((((0))))) sanat ei riitä kertomaan...

Niinanii onnea plussasta ja tarraliimaa seuraavaan 9kk.

xkirsikkax tsemppiä piinaan.

O.N ei mitään tuntemuksia kuin lääkkeen (crinone-geeli) jälkeen pientä vatsa kipuilua. Nyt täytyy lähtä nukkuun, aamulla aikaisin töihin 05.30 ääh.

Huiskutukset kaikille muillekin joita en niciltä maininnut.

Vierailija
124/149 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sitä omaa napaa. pp2. Tänään nousi maitoa(?) Imetyksen olen lopettanut vajaa puoli vuotta sitten, joten johtunee siitä... Tunne oli aivan selkeä, oli kai turhan jännä kiakkopeli:) Kuinkas kauan kiinnittymiseen menikään? Nyt on kuvottava olo, mutta johtuisko laskiaispullista.

Vierailija
125/149 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kkoponen:

Kirsikka, kyselit aiemmista lapsista. Meillä siis poika ivf:stä, syntyi toukokuussa 2005. Mulla tosi vaikea endo, joten meillä ei muuta mahdollisuutta saada lapsia kuin nämä hoidot.

Minullakin on tuo tyttö 02/05:)

Vierailija
126/149 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

xkirsikkax: sen pitäisi olla hyvä merkki, ei sitä muuten pitäisi noin kauan imettämisen lopetuksen jälkeen tulla. Jännää.....

Itsellä ei ole tullut mitään, oisko sitten merkki taas toisenlaisesta tuloksesta, kun meilläkin imetys loppui jokunen kk sitten..

No, ei vissiin ollutkaan kovit suuret odotukset lekurillakaan, että olen valmistautunut menemään uuteen siirtoon. OIshan se ollut kyl kiva, jos ois heti kerrasta onnistunut..

No, tsemppiä kaikille, supervoimahalit neganneille!

Vierailija
127/149 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kkoponen: Olemmehan niin yksilöllisiä, että vaikkei sinulla maito olekaan noussut, niin kaikki on vielä mahdollista:) Eilen oli minulla vasta pp2.. Tänään on ollut kuvottava olo pitkin päivää. Nyt muistinkin, että olen naureskellut, kuinka minulla ei ole aamupahoinvointia, vaan kokopäiväpahoinvointia. Pitäisi muistaa syödä tarpeeksi usein. Nyt alkaa jännittämään, kun on näitä aikaisia oireita. Lueskelin aikaisempia viestejäsi ja siellä mainittiinkin tuo maidon tulo. Mistä olet asiasta kuullut? Vaikka ihan järkevältähän se kuulostaa.

Vierailija
128/149 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi xkirsikkax!

3 ystävääni (uudelleensynnyttäjiä) ovat kaikki raportoineet samasta. Siitä olivat tärpin kaikki arvanneet, kun oli maitoa alkanut jälleen herumaan.

Jotenkin sitä on itse toisaalta tuudittautunut siihen, että tämäkin kerta menee helposti, kun eka alkoi heti kerrasta. Vaan pitäisi muistaa, ettei se mikään onnistumisen tae ole. Heti vaan tuli masis-fiilis, kun ajattelin, ettei mulla tosiaan ola ollut mitään siihen viittaavia oireita. Siis maidontuloon. Ihan normaali olo kaikin puolin muutenkin. Alkaa taas pikkuhiljaa hiipiä mieleen ne fiilarit, joita kävi läpi kun vuosi toisensa jälkeen kului ja joka kuukausi tuli se pettymys.. Siis kun luomuna yritettiin. Ja palaa myös mieleen se ajatus, ettei ole mitään takeita siitä, että YLIPÄÄTÄÄN onnistutaan toistamiseen. Jos eka kerta olikin vain uskomattoman hyvää tuuria... (olenpa luovuttajatyyppi, anteeksi kaikille jotka ovat useasti neganneet...)

En tiedä kerroinko, mutta meillä perheessä ollut kuorma-autolastillinen surua tässä viimeisen vuoden aikana. Sen vuoksi helposti menee fiilikset miinuksen puolelle. Äitini kuoli syöpään lokakuussa (48-vuotiaana). Viikko ennen sitä löytyi veljeltä (22 v) aivokasvain - syöpä. On ollut käsittämättömän vaikeita aikoja tässä, joten alkaa helposti ajatella että " tottakai, eihän me tietenkään tässäkään onnistuta, kun kaikki muukin menee päin prinkkalaa" . Vaan en tiedä miten olisimme tästä kaikesta selvinneet, koko perhe, jos meillä ei olisi ollut tuota pientä valopilkkuamme. Kyllä hän on ollut meille nyt painonsa arvosta kultaa. Ja enemmänkin.

No, lippua salkoon nyt vaan, kevät tulossa ja aurinkoiset ilmat taas alkavat helliä meitä. Nyt ylös ulos ja lenkille, niin mielikin virkistyy *tsemppaa itseään ja muita*.

Aurinkoista kevätmieltä kaikille! :-)

Vierailija
129/149 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin hali sinulle! Varmasti nuo koettelemukset masentavat. Minulla on myös hieman vastaavanlaisia kokemuksia, n. 4-5 vuotta sitten ensin 18v veljeni sai perinnöllisestä sairaudesta johtuvan sydäninfarktin ja selvisi nipin napin. Puoli vuotta tämän jälkeen mieheni 26v sisko sairastui rintasyöpään, eikä ehtinyt sairastamaan kuin puolen vuotta, jonka jälkeen menehtyi. Häneltä jäi kaksi pientä lasta. Kyllä näitäkin kertomuksia varmasti riittää:( Mitä vanhemmaksi tulee sitä enemmän rakkaita ympäriltä katoaa. Ajattele asiaa niin, että ihmisten kuuluu kuolla, joten heidän myös kuuluu syntyä:) Toki pitää surra! Osasinkohan nyt selittää oikein... Nämä asiat varmasti kasvattavat ja muuttavat asennetta läheisiin. Minulla ainakin on usein erotessa mielessä, että näenkö jotakuta enää uudelleen... Menettämisen pelko on kasvanut.

Vierailija
130/149 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, Kkoponen, olen ehtinyt jo hieman " toipua" ... Siitä positiivisempi asenteeni..

Mutta nyt ainakin on ihanan etova olo:)

Vierailija
131/149 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki ovat? Huhuilee...

Piinailijat, yritättekö pysyä muissa toimissa jotta päivät kuluisivat nopeammin? :-) Hyvä jos niin on, mä en vaan ole malttanut pysytellä taustalla. Vaikka selvästikin alkaa jo näyttää sille, että meidän täytyy yrittää ensi kuussa uudelleen. Mitään oireita ei ole ollut, vain tämä pahuksen flunssa joka ei millään ota helpottaakseen. Kieltämättä pieni harmi alkaa jo vallata alaa, miestäkin jo valmistelin negan tuloon. On näitä negoja meillä niin montaa kertaa ollut luomusti vuosien varrella, että tunne on tuttu. Tässä elämäntilanteessa vain tarvittaisiin niitä positiivisia uutisia niin kipeästi, tai helposti tarttuu alavireiset fiilikset..

Koko päivän olen siivonnut, anoppi ja appi tulevat illalla meille, viipyvät viikonvaihteeseen. Ihan kiva, saa vähän apukäsipareja päivisin tänne, kun mies tekee pitkää päivää.

Mulla vissiin pp8 siis menossa, eikä tunnu missään! Kaikki ne lugen alussa tekemät vatsanväänteet, nipistykset, palelut yms. ovat poissa. Ei mitään!

Toivottavasti kirsikka etova olosi jatkuu ja saadaan susta jatkoa plussaketjulle! Se antaa uskoa meille kaikille! Tai muiden puolesta tietty oikeesti vaikea sanoa,mutta mulle ainakin! :-) Onko maidontulo jatkunut?

Mites tirppa ja pasvaavi, onko mitään fiilareita??

Muksaa helmikuun viimeistä ja laskiaistiistaita kaikille!

Vierailija
132/149 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

xkirsikkax ja kkoponen ovat olleet kiitettävän ahkeria pinon ylläpidossa :0)

Omaa napaa; edelleen pientä nippailua... en uskalla mitään toiveita nostatella ettei tipu sitten niin korkeelta..... ja epätoivoisesti yrittänyt ajatella muita asioita, mutta eihän sitä niin vaan unohdeta!

Tsemppiä meille kaikille vielä piinaileville ja muille oikeen rutkasti jaksamista (((0)))

Tuli vähän lyhyt kommenttikierros, kait se on lorvikatarri mikä vaivaa ;0) mutta palataan asiaan!

-tirppa + L&L pp7 -

Vierailija
133/149 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etova olo vain jatkuu ja tuntuu, että myöskin pahenee. Minulla kun on tosiaan taipumusta kokopäiväpahoinvointiin. Oisko närästystä? Väsyttää ja viluttaa, ei nuhaa.. Lugeistako tämä sitten johtuu. Testipv on ens viikon ke. Nyt on pp5. Kyllä aika menee hitaasti... ja minä kun luulin, etten piinaile.

Toivottavasti Koposelle ja Tirpalle tulisi vielä roppa kaupalla oireita:) Niin ja tietysti kaikille muillekin. Kovasti jaksamista! Tämä on piinaavaa aikaa..

Lähden huomenna hiihtolomamatkalle ja palaan vasta to paikalle. Täällä on ollut hieman hiljaista...

Vierailija
134/149 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai jaksavatko kaikki odottaa virallista testipäivää? Luin toisesta ketjusta, että pp9 olisi löytynyt joltain +. Asia varmasti riippuu hcg-tasosta. Kuinka piinailun voisi unohtaa, kun töissä on hiljaista ja jaksoittain etoo...

Terkuin

Malttamaton ja huonovointinen

Kirsikka

pp5

Vierailija
135/149 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

xkirsikkax mä tein tuoresiirrossa testin pp14 vaikka oli jo varmaa että nega tulee, nimittäin tuhru alkoi pp11 ja voimistui kokoajan niin että oli ja selkeesti veristä pp13. Mutta varmuuden vuoksi tein ja sitten piti soittaa hoitopaikkaan jatkoista.

Varmaan toi testaus on tavallaan yksilöllistä riippuen alkion solumäärästä ja siirtopäivästä (PAS) riippuen ovulaation ajankohdasta luomukierrossa.

Nyt on vakaana tarkoituksena testata pp15 jos sinne asti päästään bd bd bd

Plussaonnea kaikille piinailijoille.

Vierailija
136/149 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan tehdä jo testin ensi vknl, kun veritesti on sitten " vasta" pp14. Ellei menkat ala ennen sitä. Mulla kyllä taitaa noi luget pitää vuodon aika hyvin poissa. Yleensä meidän klinikalla tehdään veritesti pp12, mutta se osuu lauantaille. Että kassellaan maltanko odottaa siihen asti.. Vaan eipä tämä olo tunnu lainkaan " raskaalle" , joten voipi olla, että maltan olla sittenkin tekemättä.

Onneksi ovat nuo miehen vanhemmat kylässä, niin ei ehdi paljoa tätä nyt ajattelemaan. Viikonloppuna menevät kotio vasta, joten eiköhän tämä aika tässä kulu.

Hienoa kirsikka, Sinulla näyttää hyvälle!!! Pidän peukut pystyssä Sinulle ja muillekin kohtalotovereille!

T. yksi flunssanuhanenäaivastelija

Vierailija
137/149 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI oireiluja, muutama pvä sitten nippaili ja säteili tuolla massussa ja menkkajomotusta ollut jo ennen siirtoa joka aina välillä voimakkampaa =(. Tissit eivät ole yhtään kipeät, saas nähä miten käy.

Pahaa oloa on ollut muutaman pvän kans, mutta niin on miehellänikin ja tytöllä on ollut okennus ja ripulitautia joka ei näytä helpottavan=(, siis ei enää osenna mutta ripuloi edelleen jo viidettä päivää, mutta syö kuitenkin jo ruokaa=)

Tänään on ollut olo aivan normaali ei yhtään mitään tuntemuksia=(

Tietääkö kukaan saako niitä Acon 10 testejä apteekeista, vai mikä on apteekeissa herkin testi??

Kaikiille plusssaaa säteitä+++++++++++++++++++ =)

terv. pasvaavi ja lapsukaiset pp7

Vierailija
138/149 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki eilen " tissitestin" , en ole raskaana. Kuulostaa ehkä hassulle, mutta viimeksi mies sanoi heti, että raskaana olet ja niinhän tuo poika tuli. Että negaa tulee meille tässä kuussa.

Ei auta kuin yrittää uudelleen, onneksi on vielä muutama putkilo odottamassa..

Kaikille muille voimia piinikseen.

T. Duhadedä

Vierailija
139/149 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tässä pinossa piinaillut, mutta piipahtanut jo kerran, niin ehkä haluatte tietää, miten meillä kävi.

kyseessä siis monien iui,icsi ja pas -hoitojen jälkeen eka kertaa menkat jäi tulematta ja testi näytti olematonta haamua pp12 ja pp13.

Menkkakivut jatkui ja jatkui, mutta vuotoa ei tullut, niin tein sitten testin taas pp18 ja yllätys, yllätys, siihen alkoi heti tulla viiva, joka vahvistui hitaasti lähes kontrolliviivan vahvuiseksi. mutta hitaammin kuin testissä annettu aika (4min).

Menin sitten pp19 veritestiin ja kun piinaa ei vielä ollut tarpeeksi, jostain syystä näytteeni ei ollut ehtinyt postiin ja labraan, vaikka kävin aamulla ja sitä sitten yks päivä metsästettiin, että missähän se on... Voitte arvata, miltä tuntui... No kahden päivän kuluttua saimme kuitenkin tiedon, että veritesti oli 550 ja kuulemma ihan ok. yritin kysellä hoitajalta, että eikö ole matala päiviin nähden, mutta olisi kuulema pitänyt varata aika lääkäriltä, jos haluaa tarkempaa tietoa arvosta. jotenkin jäi tyhjä olo,kun eivät edes onnitelleet klinikalta, että onko tämä nyt sitten kuitenkaan totta...

TISSITESTISTÄ: täällä oli juttua tissitestistä :) minä en ole vieläkään raskaana, jos tisseistä katsotaan. yhtään ei ole eri tuntuiset tai kokoiset kuin normaalisti. - valitettavasti :)

Toinen huolestuttava asia on jatkuva " menkkakipu" , joko mahassa tai selässä.

Jakuvin epäonnistumisiin tottuneena, en kyllä yhtään osaa ajatella olevani raskaana. Toivon koko ajan raskausoireita, että sais vähän varmuutta tälle hommalle.

JAKSUJA PIINAILIJOILLE, toisilla se tapahtuu nopeasti, toisilla kymmenes kerta tuo edes vähän toivoa...T. sandee

Vierailija
140/149 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kkoponen voitko valaista mikä on tissitesti, voisin itse yrittää. Mutta toivotaan kuitenki, että se tissitesti ois tällä kertaa väärässä bdbdbd

acon10 voi tilata netistä, en muista osoitetta mutta löytynee kun googlaat sen. Ja apteekista mä oon tylsästi ostanu sen apteekin oman, ei ollu enään mitään väliä, piti vaan varmistaa se nega.

Kirsikalla ja Pasvaaville huiskutukset ja myös kovasti plussaonnea ++++++++

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi