Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt repes!

Vierailija
16.01.2006 |

http://www.iltalehti.fi/2006/01/16/200601163941730_uu.shtml

Mihin maailma onkaan mennyt???

Siis synnytyskin on " elämysmatkailua" , pitää olla meikit (joku aika täällä kyseltiin synnytysmeikeistä!), ja nyt vielä pitää vetää kuplivaa synnytyksen päätteeksi...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin suunnitellun sektion jäljiltä niin lääketokkurassa ettei tullut mieleenkään moinen. Mutta normaalin alatiesynnytyksen jälkeen voisin hyvinkin kuvitella juovani maljan pienokaiselle.

Vierailija
2/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi synnyttämään pitäisi mennä räjähtäneen näköisenä - itse olen ainakin aamulla meikannut kuten muinakin aamuina.

Joka kerta on korkattu vauvan synnyttyä shamppanjapullo, pari kertaa kätilötkin ovat skoolanneet kanssamme.

Miksi kaiken pitäisi aina olla niin superarkista??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikään alkoholipitoinen ei mielestäni kuulu synnytyssaliin!

Eikä yleensäkkään vastasyntyneen yhteyteen (kenties ne iskän varpajaiset, mutta oma mielipiteeni niistäkin on YÖK!). Outo maku varmaan niissä arvokkaissa ensimaitotipoissakin mahtaa olla...

Sitäpaitsi, se synnytys on vasta se alku pitkälle taipaleelle lapsen kasvatuksessa! Ne samppakaljat kannattaa säästää vasta siihen, kun itsellään lapsella on syytä juhlia.

Toisaalta tämä suomalaisten alkoholikeskeisyys onkin jo mennyt niin pitkälle, etten osaa edes näitä synnäri-ryyppyjäkään ihmetellä!

T: ap

Vierailija
4/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo meikki ei kuulu synnytyssaliin hygienia syistä!

T: ap (työskennelly synnärillä & leikkurissa)

Vierailija
5/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta mikään alkoholipitoinen ei mielestäni kuulu synnytyssaliin!

Eikä yleensäkkään vastasyntyneen yhteyteen (kenties ne iskän varpajaiset, mutta oma mielipiteeni niistäkin on YÖK!). Outo maku varmaan niissä arvokkaissa ensimaitotipoissakin mahtaa olla...

Sitäpaitsi, se synnytys on vasta se alku pitkälle taipaleelle lapsen kasvatuksessa! Ne samppakaljat kannattaa säästää vasta siihen, kun itsellään lapsella on syytä juhlia.

Toisaalta tämä suomalaisten alkoholikeskeisyys onkin jo mennyt niin pitkälle, etten osaa edes näitä synnäri-ryyppyjäkään ihmetellä!

T: ap

Jätin tahallani sanomatta että meillä on ollut sellainen PIENI pullo kuoharia mukana ja itse en välttämättä ole kuin hiukan maistanut lasin reunasta. Ja olen todella alkoholisoitunut persoona, taidan maistaa viinaa pari kertaa vuodessa.

t:2, joka ihmettelee miksi joku tarvitsee tipattoman tammikuun...

Vierailija
6/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömän rasittavaa lukea teidän tiukkapipoisten superäippä-tyyppien ihmettelyjä milloin mistäkin aiheesta. Eläkää ja antakaa muidenkin elää. Kannattais varmaan vähän avartaa maailmankuvaansa sieltä oman lähiökerrostalon hiekkalaatikolta ja huomata että elämä muutakin kuin av-palsta ja imetys.

Vierailija
7/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta oli ihan ok miehen viettää varpajaisia ja kalliilla konjakilla juhlistaa vauvaa kavereidensa kanssa. Ei ole mitään räkä poskella jengiä, niin en nähnyt siinä mitään ihmeellistä.

Kuoharia olisin toki skoolannut jo synnärillä, mutta ei tajuttu ottaa mukaan.

Lapsen ristiäisissä oli vaaleanpunaista kuoharia jolla nostimme maljan pienokaisen onnelle.

Minusta ihan ok kaikki. Prosentitko sen paheksuttavaksi tekee...?

Vierailija
8/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä siinä tohinassa ja kiireessä ole tullut mieleenkään sitä alkaa poistelemaan, eikä siitä ole kukaan sairaalassakaan mitään sanonut. Joskus ihmettelin, kun mulla oli käsissä melko paljon erilaisia sormuksia, että eikö niitä kukaan käske pois ottamaan, kysyin itse, mutta ei kuulemma tarvinnut.

Vierailija
9/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehesi kenties ryyppyreissulla tai työmatkalla kun pusersit lapsenne maailmaan? Vai jäikö mahdollisten isäehdokkaiden nimet kysymättä aikanaan...?

Aikamoista katkeruutta sinussa kytee, ap!

Vierailija
10/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän