*~*~*~3-KUUMEILIJAT, viikko 20~*~*~*
Kommentit (53)
mp73 Zemppia piinaukseesi. Toivottavasti saat pian vastauksen suuntaan tai toiseen. "Piiiitkää" kiertoa toivotaan :D
On: muusta en osaa kirjoittakaan.
Itse en ole koskaan suuremmin pitänyt kirjaaa kuukautis kierrosta, välillä ei ole edesmuistia milloin viimeeksi täti on käynyt milloin odottaa seuraavaa.
Nyt oli pakko saada aikaiseksi merkattua kalenteriin ja laskettua päiviä kun menen sen kierrukan pois ottamaan.
Itse olen raskautunut aina helposti. Kummatkin lapset ensimmäisestä yrityksestä (en halua kehuskella vaan selvittää että en ehkä ymmärrä Teidän muiden tuskaa jotka olette pitkään lasta yrittäneet) Uskon että Teillä tämä kuukaudesta toiseen pettyminen on varmaan raskasta sillä lapsen saanti on mitä kauneinta ja ihaninta maailmassa.
Ehkä itse saatan kokea tässä kolmosen yrittämisessä hankaluuksia.
Mukavaa viikkoa ja plussa tuulia *´*´*´*
mp73: Voih, sinulla on ikävä tilanne. :( Toivotaan, että haamu vielä vahvistuu. bd bdbd! TEstasitko Aconin kasettitestillä? Minulle se on antanut haamuplussan testiajan ulkopuolella. Toivottavasti sinulla ei tarkoittaisi sitä.
Mitenkäs teillä meni äitienpäivä?
Mies oli laittanut minulle leivät valmiiksi ja keittänyt teen. Tosin piti vähän vihjailla aluksi siitä. ;-) Lisäksi sain vielä päivällä ruusuja! :) Olin kyllä tosi hämmästynyt. No, kerran vuodessa ainakin... heh. :D
ON: Ei mitään uutta. Kärttyinen olen ja vasynyt. Mutta varmaan johtuu siitä kun odotan yhtä puhelua, että saisin yhtä asiaa eteenpäin ja kohta menee hermot kun mitään ei kuulu. Niin, ja itku tulee helposti. Väsymyksestä..? Alavatsa on turvoksissa kuin pallo. Mutta sitä ihmettelen, että kohdun nipukka tulee välillä alas ja sitten taas siirtyy päivän aikana ylös... ?? Tuosta johtuen odotan kyllä viikon päästä tätiä saapuvaksi. Sitten kyllä tipun korkealta ja kovaa, koska nyt on odotukset korkealla ja oltiin puuhissa juuri oviksen aikaan. Mutta katsotaan vielä vaikkei jaksaisi enää odottakaan.
Jos ei nyt tärppää, niin taidan pitää seuraavan kierron taukoa. Ja siis puuhailla silloin kun huvittaa. En jaksa koko ajan tuijottaa kalenteriin.
Hyvää viikon alkua! =)
Kp 20/26-30, yk 9
p.s. Ai niin, madam-mamma ennnusti että saisimme vielä pojan 1.2.´09, eli tässä kierrossa "pitäisi" tärpätä. Tämä vaan on tullut mieleen tässä piinaviikkoillessa.
2poj@näiti: Mikä on kasettitesti??? En ymmärtänyt...
Joo, en taida uskoo että on plussa.... En tiedä.... Tänään se haamujen haamuviiva tuli 15min. Mutta siinä ei ollu väriä ollenkaan... Potuttaa edelleen!!!
mp73, yk 18, kp 37/30
Nyt on muutto ohi, ja melkein kaikki tavaratkin jo omilla paikoillaan. Keittiön kaapit ja mun vaatekaappi on vielä vähän sekasin. Lisäksi miehen kotistudiota ei vielä ole kasattu kun kamat on muualla, ja siellä muualla on vielä pari lootaa mun kamoja mös. Mutta siis kirkkaasti voiton puolella ollaan muuton suhteen.
Mä olen alkanut juomaan greippimehua josko se auttais. Se on muuten mun mielestä hyvää (jaa, minäkö outo?!). Mutta mitenkäs sitä mehua pitikään litkiä. koko kierron ajan, alkupuolikkaan ajan vai kloppupuolikkaan ajan?
Menas epätoivo iskeä eilenä lakanoiden laulattamisen suhteen kun yhtään mitään ei ollut tapahtunut makkarin puolella (ymmärrettävää kyllä) pariin viikkoon ja juurikin eilenä-yihuomenna olisi juuri Ne Otollisimmat Päivät. Mies sitten iloisesti yllätti ja... no kyllähän te tiedätte... keskellä päivää. Nyt sitten siis on edes vähän toivoa.
Onnea plussanneille! Itsellä pieni tutina, kun menkat ovat nyt ihan oikeasti myöhässa ja muutenkin meininki sama kuin kahdelta ekalta. Mutta ei tässä vielä mitään kiirettä ole testata... Esikoiselta testasin vasta kp 45, kun en aiemmin uskaltanut (toki tiesin jo olevani raskaana) ja tokalta joskus kp 40, kun en aiemmin muistanut/jaksanut (tiesin myös olevani raskaana). Nyt vasta kp 34. Minulle kun raskaus alkaa vasta alku-ultran jälkeen n. rv 8, sitä ennen kun voi tapahtua mitä vain (nimim. kaksi alkuraskauden keskenmenoa ennen esikoista).
Siis kolmosta kuumeilen kovasti, mies ei niinkään. Ehkäisynä kierukka on vielä paikallaan, mutta kovasti suunnittelen sen poistoa kesän aikana. Mies on periaatteessa suostunut toiveeseeni kolmannesta lapsesta, mutta omien sanojensa mukaan pärjäisi näiden kahdenkin kanssa. Itselläni on kuitenkin voimakas kaipuu vielä yhdestä lapsesta.
Meillä on kaksi poikaa: 05/04 ja 11/06. Melkoisia vauhtiveikkoja... Aika ei siis tule pitkäksi näinkään ja jaksaminen taitaa olla se mikä miestä eniten huolettaa kolmannessa lapsessa. Ja kieltämättä mietityttää se minuakin. Kuitenkin uskon, että pärjäämme ja ajattelen, että kyllä se elämä meitä kantaa...
Tiedostan myös sen, että lapsia saadaan ei hankita. Mulle tulee parin viikon päästä mittariin ikääkin 31, joten en haluaisi lykätä tätä asiaa vuosilla eteenpäin!
Mutta näillä nyt alkuun!
Tsemppiä kaikille jo yrityksen aloittaneille, toivottavasti plussia tulee tiuhaan tahtiin. nimballa ainakin näytti olevan "hyvä tilanne päällä"...
Piqu
mp73: Tarkoitin sellaista Aconin kasettitesti, sellaista neliömäistä. En osaa selittää. Sinulla varmaan on sitten käytössä Aconin puikkotesti?
Piqu: Minäkin olen miettinyt, että mitenköhän jaksaisin kolmen kanssa, kun nyt pienimmät on 2v. 9kk ja 1v 7kk. Ja sitten on vielä miehen 3 lasta (uusioperhe). Mutta he ovat jo yli 10 vuotiaita. Jotenkin tuntuu, että sitten myöhemmin kadutaa jos ei nyt edes yritä.
Aurinkoista päivää! =)
En malttanut olla sitten kuitenkaan testaamatta. Kaksi vahvaa viivaa näytti testi! Nyt sitten vielä muutamat viikot matalalla profiililla, vasta alku-ultran jälkeen uskaltaa ehkä sanoa isovanhemmille, jos kaikki ok. La olisi n. 14.1.09, jos kaikki menee hyvin. Auttoi se näemmä, että tuo mieskin on nyt kotosalla, eikä työkomennuksella ties missä aina viikot ;-)
Niin minäkin olen raskautunut helposti... Ensimmäinen lähti toisesta yk:sta ja toinen ensimmäisestä. Nyt yritystä jo viime vuoden elokuusta lähtien tuloksetta... Ei edes kemiallista näkyny r-testeissä, ja kierrot ihan sekaisin! :(
Kiukuttaa ihan kamalasti! Naaman puski täyteen finnejä viikonlopun aikana, ja eilen alko alamahaa kourimaan. Viime yönä vessassa käydessä huomasin, että vuoto oli alkanu. Masentavaa... Jos jotain positiivista pitää hakea, niin kierto ei venyny kuin "vain" 44kp:n pituiseksi!
Nyt siis edessä clomiannoksen nosto ja lisätutkimukset pitäis taas tulla tähän kiertoon. Soitin tänään gynelle, niin ei ainuttakaan aikaa ole ensi viikolle, jolloin niitä pitäis tehdä! Sihteeri narisi puhelimessa, että eikö voinut yhtään niitä kuukautisia ennakoida!? No ei!!! Ihan tarpeeksi jo kyllä ärsyttää, kun kierto on 30-70 (suunnilleen)...
Mimmi75, kp.1/??, yritystä elokuusta -07
Kiukuttaa ihan kamalasti! Naaman puski täyteen finnejä viikonlopun aikana, ja eilen alko alamahaa kourimaan. Viime yönä vessassa käydessä huomasin, että vuoto oli alkanu. Masentavaa... Jos jotain positiivista pitää hakea, niin kierto ei venyny kuin "vain" 44kp:n pituiseksi!
Nyt siis edessä clomiannoksen nosto ja lisätutkimukset pitäis taas tulla tähän kiertoon. Soitin tänään gynelle, niin ei ainuttakaan aikaa ole ensi viikolle, jolloin niitä pitäis tehdä! Sihteeri narisi puhelimessa, että eikö voinut yhtään niitä kuukautisia ennakoida!? No ei!!! Ihan tarpeeksi jo kyllä ärsyttää, kun kierto on 30-70 (suunnilleen)...
Mimmi75, kp.1/??, yritystä elokuusta -07
Tänä aamuna heräsin tosi onnellisena siihen ajatukseen, että meille ehkä saattaa tulla joskus vielä vauva! Tämä ajatus joskus yllättää ja saa hymyilemään. Mies ihmetteli, että mitä olen nappaillut, kun virnistelin niin tyytyväisenä aamulla... :)
Mitenkäs teidän äitienpäivät sujui? 2poj@näiti oli saanut ainakin aamiaista sänkyyn, kiva! Meillä lapsoset ilmestyivät vuoteen ääreen laulelemaan ja lahjoja ojentelemaan. Suloista! Oli onnekas olo.
En tiedä olenko ainoa hysteerikko vai onko maksan toimintahäiriö todella niin harvinainen (kuulemma 1% raskautuneista sitä sairastaa), ettei ketään muuta hepatogestoosista kärsinyttä pelota raskautuminen? Sain maksakokeiden tulokset ja arvot olivat hyvät, paitsi S-ASAT oli lievästi koholla. Lääkäri arveli kuitenkin normaalin neuvolaseurannan riittävän, mikäli raskaudun. Itse olen suunnilleen menossa maksabiopsiaan... Voi huoh. No, yritän taas rauhoittua.
Mp73:lle hali, tosi tylsää tuo haamuilu.
Ja joku oli plussannutkin, onnea hälle!
Vaikka tänään on melko kylmä, niin olipas mukava käydä tuolla kaiken vaaleanvihreän keskellä iltakävelyllä. Piristää kummasti. Nyt hipsin iltapalalle ja nukkumaan, että huomenna jaksan polkaista taas työmaalle.
Hilpsu
yk 1, kp 11/27-30
Ja olipas tylsä hoitaja-täti, kun nipotti siitä, ettei tiedä milloin menkat alkaa! Jos sen tietäisikin, niin ei kai tässä hätiä mitiä kellään olisikaan..!
Koitahan jaksaa, onneksi on kesä tulossa ja voi nautiskella siitäkin!
Hilpsu
Laho pää vain vaivaa, ei millään kaikkea muista.
Niin, sitä jaksamista täällä onkin pohdittu urakalla. Minua huolettaa enemmän nuo terveysasiat, lapsen ja omat, mutta meillä lapset onkin jo isompia, -00 ja -02. Siinä sitä riittää puntaroitavaa, minulla ainakin on sellainen olo välillä, että ahnehdin liikaa. Kun on jo kaksi tervettä, ihanaa lasta, niin miten voi vaatia, että vielä yhden saisi! Olisihan se ihan ylellisyyttä. Mutta kai sellaistakin tapahtuu.
Nyt oikeasti menen...
Hilpsu
Olen kirjoittanut monen monta viestiä, mutta kadonneet ovat. Josko nyt onnistuisi??
Ihanaa, että jotkut ovat näin äitienpäivän läheisyydessä edes haamuja nähneet. Varovaiset onnittelut :)
Meillä äitienpäivä oli ihana. Aamupala katettuna, sukulaisten voimin syömään ja yhdessäoloa. Sitten sain vielä oman läppärin, pääsen siis nyt aina nettiin kun huvittaa/on aikaa. Ihanaa, että mies kerrankin panosti minuun. Pikkuiset olivat myös ihania:)
En usko raskautumiseen, vaikka puuhailtiin "aivan oikeina päivinä". Vatsaa jo kourii ja tädin pitäisi tulla keskiviikkona. Toivon silti, että ei tulisi. Ei siis ole yhtään mitään oireita:(
Tää on jotenkin turhauttavaa, kun kaksi ensimmäistä lasta saivat molemmat alkunsa ensimmäisistä kierroista. Tosin lohduttaudun sillä ainakin vielä, että imetän vielä kuopusta.
Ai niin, madam mamman mukaan nyt pitäisi tärpätä, koska hänen mukaansa meille syntyisi poika tammikuussa 2009! Tosin hän povasi vielä tämän lisäksi kahta muutakin poikaa joskus 10 vuoden kuluttua:) Yksi vielä kyllä riittäsi!!
Ennustaja ellihän povasi meille kaksosia marraskuuksi 2009. Oli siis vähän erilaiset povaukset. Katsellaan mitä tuleman pitää.
tereveisin äiti04ja07
yk3 kp 29/30
Mikä on tuon Madam Mamman yhteystiedot? Minä laitoin viestin Ennustaja Ellille, joka vastasi että meille tulee poika 22.1.2010! Toivottavasti nyt ei kuitenkaan vielä vuosi mene eteen päin ennen kuin raskaudun... Pitänee kokeilla, mitä madam sanoo!
Pieni palstailutauko tekee aina terää :)
Mimmille ihan ekaksi pahoittelut! Älä lannistu: se oli vasta eka clomikierto (eikö). Kyllä se siitä :-) Itsekin uskottelen itselleni että kun on jo kaksi penskaa saatu
maailmaan niin kyllä se kolmaskin sieltä tulee. Siinä vain kestää vähän aikaa...
mp73! Mikäs tilanne sulla on? Aika jännittävää. Kerro heti kuulumisia!
Onnitteluita hurjasti Nimballe ja vumalle!
ON: kolmas clomikierto menossa, ovis hyödynnetty ja nyt pitäisi keksiä taas muuta ajateltavaa pariksi viikoksi :p
Marga kp 16/29
Ensiksikin Lämpimät onnittelut nimballe! Tarrasukkia matkaan ja paljon!
Ja pahoittelut mimmi75. Tuskin ajattelit ennakoida ja varata clomiaikoja vuodeksi eteenpäin, jos vaikka sattuisi tarvitsemaan .. heh heh :o)
Mp3: Mulla acon 10 -kasettimalli (semmonen suorakaiteen mallinen laatikko, johon pudotetaan pipetillä pissaa) näytti haamun ja en ollut raskaana. Päätin, etten enää ikinä hommaa kyseistä kapistusta. Mutta: jos menkat ei ole alkaneet, on olemassa vielä toivoa...
Tervetuloa piqu joukkoon! Meilläkin kaksi poikaa, tosin vähän vanhemmat, -01 ja -03
ON: testasin aamulla mammaksin herkällä ja tuli jo vahvempi viiva, vaikkakaan ei tasavahva. Mutta illalla tuli vähän rusehtavaa vuotoa.. Eli voipi hyvinkin olla kemiallinen raskaus. Menkkojen pitäis alkaa joko huomenna tai torstaina, jos menee vanhan kaavan mukaan. Eli en minäkään riemuitse vielä, ootellaan edelleen, ainakin perjantaihin saakka.
vuma yk 12, kp 24/24-25
En päässy eilen koneelle ollenkaan.
Vuma: Varovaiset onnittelut!!! Ihana kuulla plussauutisia!
Muillekin tsempitystä uuteen viikkoon!!!
On: Sunnuntaina tein Acon 10 herkällä, tuloksen tulkitsen negaksi. Haalea haamu vaan.... =(
Tänään tein samaisella testillä ja taas sama haalean haalea haamu.... En tajua miks menkat olis näin paljon jo myöhässä, per....! Toivottavasti ei tuu pitkää kiertoo, jos on joteski sekasin!!!! Tai vois tulla koko loppuvuoden pitkä kierto =)
En tiedä, olen lukenut tosta herkästä testistä jonkinverran ja kovasti on tulkintoja että siihen tulis haamu aina?????????
Potuttaa!
mp73, yk 18, kp 37/30