Onko mielestänne outo lähettää tekstareita n klo. 5-6 aamulla?
Kommentit (86)
Vierailija:
Aivan käsittämättömän hassua, että itketään tekstiviestin herättävän. Hankkii lankapuhelimen, jos ei halua tekstiviestejä. Ilmoittaa ihmisille, jos kokee heidän harrastavan puhelinterroria.Onkohan se yleinen piirre vai ainoastaan suomalaisten, että mutistaan hiljaa nurkassa, että taas on väärin kohdeltu, mutta ei tehdä elettäkään tilanteen parantamiseksi.
Jos kännykkä ei toimi herätyskellona ollessaan pois päältä, ostakaa herätyskello.
Jos halutaan pitää puhelimessa äänet hätätilanteiden varalta, laittakaa tekstiviestin ääni pois päältä. Jos puhelimessa ei ole sellaista toimintoa, hankkikaa erilainen puhelin.
Jos tulee kaikki yöt viesteillä terrorisoiduksi siksi, että yhtä ihmistä varten täytyy pitää puhelin päällä, pitäkää kahta liittymää, toinen sellaiseen kymmenen euron puhelimeen, niin ei ole vaikeaa.
Jestas, että voi tehdä ihminen ongelmia itselleen tyhjästä.
Ja missään tapauksessa ei kannata käyttää sitä helpointa keinoa ja ilmoittaa, että minulle ei saa kirjoitella tekstiviestejä kuin tiettyyn aikaan vuorokaudesta.
Itse lähetän viestejä silloin kun olen hereillä ja niin oletan muidenkin tekevän. Mitenkään en oleta kenenkään arvaavan, mihin aikaan vuorokaudesta meillä valvotaan. Kas kun se kahdeksasta aamulla kymmeneen illalla ei ole meidän rytmimme.
Tietenkin jos haluaa surra sitä, että saa herättäviä viestejä, niin sitten täytyy surra sitä.
Mutta ihan turhaa on syyttää muita ihmisiä siitä, että he eivät tiedä sinun pitävän puhelinta päällä öisin." Miksi minun pitäisi vaivautua sulkemaan puhelin?"
No ei mistään syystä. Sitten vaan ei voi valittaa, jos siihen joku tekstaa. Kas kun kaikkea ei voi saada, et sinäkään:)
siis ei kenelläkään OLE VELVOLLISUUTTA pitää kännykkä pois päältä VAIN SIKSI että joku MINÄMINÄMINÄ tyyppi saa lähettää viestejä SILLOIN KUN MINÄMINÄMINÄLLE sopii!!
Vierailija:
siis ei kenelläkään OLE VELVOLLISUUTTA pitää kännykkä pois päältä VAIN SIKSI että joku MINÄMINÄMINÄ tyyppi saa lähettää viestejä SILLOIN KUN MINÄMINÄMINÄLLE sopii!!
Kohteliaaseen käytökseen ei kuulu soitot tai tekstarit yöaikaan.
Kaipa se on niin vaikeaa päästää pois minäminäminä-ajattelusta, että voisi ajatella toista ihmistä edes sen sekunnin, kun miettii, laittaako viestin nyt vai vasta muutaman tunnin päästä aamun valjettua.
Ja tuo 117 (?) oli kyllä naurettavuuden huippu!
Aivan käsittämättömän hassua, että itketään tekstiviestin herättävän. Hankkii lankapuhelimen, jos ei halua tekstiviestejä. Ilmoittaa ihmisille, jos kokee heidän harrastavan puhelinterroria.
Onkohan se yleinen piirre vai ainoastaan suomalaisten, että mutistaan hiljaa nurkassa, että taas on väärin kohdeltu, mutta ei tehdä elettäkään tilanteen parantamiseksi.
Jos kännykkä ei toimi herätyskellona ollessaan pois päältä, ostakaa herätyskello.
Jos halutaan pitää puhelimessa äänet hätätilanteiden varalta, laittakaa tekstiviestin ääni pois päältä. Jos puhelimessa ei ole sellaista toimintoa, hankkikaa erilainen puhelin.
Jos tulee kaikki yöt viesteillä terrorisoiduksi siksi, että yhtä ihmistä varten täytyy pitää puhelin päällä, pitäkää kahta liittymää, toinen sellaiseen kymmenen euron puhelimeen, niin ei ole vaikeaa.
Jestas, että voi tehdä ihminen ongelmia itselleen tyhjästä.
Ja missään tapauksessa ei kannata käyttää sitä helpointa keinoa ja ilmoittaa, että minulle ei saa kirjoitella tekstiviestejä kuin tiettyyn aikaan vuorokaudesta.
Itse lähetän viestejä silloin kun olen hereillä ja niin oletan muidenkin tekevän. Mitenkään en oleta kenenkään arvaavan, mihin aikaan vuorokaudesta meillä valvotaan. Kas kun se kahdeksasta aamulla kymmeneen illalla ei ole meidän rytmimme.
Tietenkin jos haluaa surra sitä, että saa herättäviä viestejä, niin sitten täytyy surra sitä.
Mutta ihan turhaa on syyttää muita ihmisiä siitä, että he eivät tiedä sinun pitävän puhelinta päällä öisin.
" Miksi minun pitäisi vaivautua sulkemaan puhelin?"
No ei mistään syystä. Sitten vaan ei voi valittaa, jos siihen joku tekstaa. Kas kun kaikkea ei voi saada, et sinäkään:)