Onko mielestänne outo lähettää tekstareita n klo. 5-6 aamulla?
Kommentit (86)
Tämänkin asian voisi ajatella toisinpäin.
Ennemminkin niillä, jotka lähettelevät tekstareita keskellä yötä, on ongelmia ymmärtää asioita toisten ihmisten näkökulmasta.
Onko niin vaikeaa ajatella, että vaikka SINÄ olen hereillä keskellä yötä niin ystävä voi silti olla nukkumassa? Ja vaikka SINÄ et herää tekstareihin, niin ystävä saattaa herätä.
Itsekin olen todella sikeäuninen, mutta herään silti tekstareihin...
Vierailija:
Taitaa tämä nykyajan nuoriso olla aikamoista mössöä ja herkkähipiäistä, kun kännykän tekstariäänistä heräilevät:D Täytyy sanoa, että eipä tuo päiväkotikasvatus ole tainnut auttaa 70- ja 80-luvun lapsia sosiaalistumaan ja ymmärtämään, että maailmassa on muitakin ihmisiä kuin vain he.Ei jaksa vain ymmärtää tällaista paasausta joistain tekstiviesteistä. Kerranhan se vain piipahtaa, jos tekstiviesti tulee kännykkään. Eikä sitäkään tarvitse pitää äänekkäänä. Puhelimessa on hurjan paljon asetuksia, joilla voi säädellä äänen voimakkuutta. Soittoääni saa olla voimaksa, kun tekstiviestiääni on hiljaisempi. Tekstariääni saa olla hijlaninen vaikka 24/7, kun ei niitä tarvitse heti rynnistää lukemaan, kun sellainen tulee.
Minkähänlaisia aikuisia teidän lapsistanne oikein tulee: kaikki asuvat yksin yksiössä, missä on kymmenkertaisesti eristetyt seinät, jotta ei vain kuulisi mitään ääniä kaduilta tai käytäviltä:)
eihän siihen mene ku pari sekunttia.toi on vaan tota selittelyä! t:5
koska en halua silloin muita häiritä.mä en tajua miks te valitatte kun saatte viestejä,LAITTAKAA HERRANJESTAS NE VIESTI ÄÄNET POIS PÄÄLTÄ SILLON KUN NE VOIVAT HÄIRITÄ.niin yksinkertaista se on. t:5
mitä miehet tarkoittaa " naisten logiikalla" ...kun ei ees puhelimia osaa käyttää,heh heh.... t:5
kun en halua, että se minun elämääni häiritsee. Sitä vartenhan tekstarit on, että niiden avulla voi kommunikoida silloin, kun ei voi soittaa.
valitatte kun ei saa nukuttua ku jotku laittaa väärään aikaan viestejä. t:5
Minä haluan pitää puhelinta päällä 24/7 ja myös äänet päällä.
Aikuinen hyvätapainen ihminen osaa kunnioittaa toisten yörauhaa.
Juoksetko soittamaan naapurisi ovikelloakin keskellä yötä jos tulee joku asia mieleen? Voihan se naapurikin ottaa kellon pois toiminnasta jos ei halua herätä sen soitteluun...
Vierailija:
mitä miehet tarkoittaa " naisten logiikalla" ...kun ei ees puhelimia osaa käyttää,heh heh.... t:5
jos en halua, että minua häiritään, laitan puhelimeni äänettömälle. Ainahan joku voi soittaa väärään numeroonkin ja herättää yöllä silloinkin. Sairaalasta ei kai yleensä soiteta keskellä yötä kenellekään, näin olen kuullut, joten sen takia ei puhelinta kannata päällä kenenkään pitää.
Vierailija:
Joskus itse lähetän tekstarin, kun itse olen hereillä ja tiedän toisen nukkuvan. En siten häiritse tekstarin saajaa.
Vierailija:
Taitaa tämä nykyajan nuoriso olla aikamoista mössöä ja herkkähipiäistä, kun kännykän tekstariäänistä heräilevät:D Täytyy sanoa, että eipä tuo päiväkotikasvatus ole tainnut auttaa 70- ja 80-luvun lapsia sosiaalistumaan ja ymmärtämään, että maailmassa on muitakin ihmisiä kuin vain he.
Ei jaksa vain ymmärtää tällaista paasausta joistain tekstiviesteistä. Kerranhan se vain piipahtaa, jos tekstiviesti tulee kännykkään.
minua aina ihmetyttää, kun bussisakin monella tekstiviestit toitottaa kaikkein pisimmät merkkiäänet, mitä vaan valita saattaa, että eikö vähempikin riittäisi.
Vierailija:
joo niin piippaa mullakin,mutta kun sen puhelimen laittaa äänettömälle
NIIN SE EI HÄIRITSE!!!! T:5
ja tasan tarkkaan turhat viestit häiritsee
-73-
LAITTAKAA VIESTIN ÄÄNI ÄÄNETTÖMÄLLE NIIN SE EI HÄIRITSE.miten tämä asia voi olla teille näin vaikea ymmärtää?
Vierailija:
Voi itku, herätyskellona kännykkä toimii, vaikka virtakin olisi pois...
eipä ole kukaan valitellut. kiva tapa hoitaa asiat muutenkin tekstiviestillä, niin jokainen voi vastata juuri kun ehtii, eikä häiritse ketään puhelinsoitolla juuri kesken huonon hetken.
ja mun puhelimeen ainakin voi silloinkin soittaa ihan normaalisti.
Ei tarvi mitään viestinestotoimintoa kun se viesti tulee ilman ääntä, ei haittaa ketään.
Vierailija:
LAITTAKAA VIESTIN ÄÄNI ÄÄNETTÖMÄLLE NIIN SE EI HÄIRITSE.miten tämä asia voi olla teille näin vaikea ymmärtää?
kiva, jos saan joltakin tekstiviestin. Ei häiritse yhtään minään vuorokauden aikana. Pidän tekstiviestit äänettömällä muutenkin aina.
Vierailija: