Onko mielestänne outo lähettää tekstareita n klo. 5-6 aamulla?
Kommentit (86)
Itse lähetän viestit silloin kun satun muistamaan. Joskus jopa aamulla ennen töihin lähtöä. Jos vastaanottajalla on kännykkä päällä siihen aikaan ja tämä tähän herään, on turhan tulla asiasta minulle valittamaan. Miksi ihmeessä joku pitää kännykkää päällä 24/7?
Vierailija:
Itse lähetän viestit silloin kun satun muistamaan. Joskus jopa aamulla ennen töihin lähtöä. Jos vastaanottajalla on kännykkä päällä siihen aikaan ja tämä tähän herään, on turhan tulla asiasta minulle valittamaan. Miksi ihmeessä joku pitää kännykkää päällä 24/7?
ettei ihmisiä häiritä kotonaan iltamyöhään eikä aamuvarhain. Millään tavalla. Ellei tietysti ole kyseessä hätätapaus. Ihmeellistä minäminäminä -ajattelua nykyään tyypeillä.
Kiva herätä ja löytää viesti puhelimestaan! : ) Siis en herää niihin itse viesteihin, koska puhelimessani ei tietenkään ole ääni päällä öisin.
Millaista hätätilannetta te ääni päällä nukkuvat odotatte? Minä en ainakaan keksi mitään sellaista, mihin haluaisin herätä yöllä. Esim. jos joku läheiseni joutuisi yöllä onnettomuuteen, mitä minä sille voisin yöllä tehdä?
Vierailija:
ja äänet on päällä kännykässä.ootteko te tosiaan noin hölmöjä? t:5
..no esimerkiksi jos läheiseni joutuisi onnettomuuteen ja olisi sairaalassa kriittisessä tilassa, lähtisin heti sairaalaan katsomaan, jotta ehtisin heittää hyvästit, jos huonosti käy.
nimim. useita läheisiä yhtäkkiä menettänyt
mutta laita puhelin äänettömälle niin ei muksut herää tai piippaukselle
Vierailija:
ja ainahan sen puhelimen saa äänettömälle ja jopa kokonaan pois päältä!!!!!!!
Joskus itse lähetän tekstarin, kun itse olen hereillä ja tiedän toisen nukkuvan. En siten häiritse tekstarin saajaa.
Vierailija:
mutta laita puhelin äänettömälle niin ei muksut herää tai piippaukselle
Vierailija:
Joskus itse lähetän tekstarin, kun itse olen hereillä ja tiedän toisen nukkuvan. En siten häiritse tekstarin saajaa.
Te, joiden mielestä tekstiviestin ääni ei haittaa, asutteko isossa talossa/kämpässä? Koska meidän boksi on ainakin niin pieni, että vaikka känny on toisessa päässä taloa :) , tekstiviestin ääneen herään vähintäänkin minä, huonossa tapauksessa koko poppoo.
Ja kyllä mulle ainakin on tullut öisin myös sellaisia soittoja, jotka ovat olleet aiheellisia, ts. hätäsoittoja. Ei tulisi mieleenkään laittaa puhelinta pois päältä yöksi. Ehkä sitten, jos kavereilla tosiaan olisi tapana vainota mua yöllisillä tekstareilla, ottaisin sen riskin, etteivät he voisi myöskään tosipaikan tullen mua tavoittaa... :/
Jos edelleenkin ajateltaisiin ettei tuntemattomille tai turhasta asiasta viestitettäisi/soitettaisi vaikkapa klo 9 - 21 (tai jotain) välisenä aikana, ihmisiä saisi kiinni.
Ystäväni menee aika ajoin päivätorkuille ja sulkee puhelimensa siksi aikaa. Jos hänellä ei olisi tuota tapaa, hän ei olisi sulkenut kännyä kolmeksi tunniksi eräänä lauantai-iltapäivänä. Kiva kuulla jälkikäteen vastaajasta, kuinka oma mummo yrittää tavoitella avun vuoksi. Kuollut kolme tuntia myöhemmin. :(
laittaville, että ei viestejä kiitos... Jos taas kyse on ihan sattunaisesti tapahtuvasta jutusta, niin antaisin vaan olla.
ja ainahan sen puhelimen saa äänettömälle ja jopa kokonaan pois päältä!!!!!!!