Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¨^¨^¨^SISUNAISET 16.1.¨^¨^¨^

16.01.2006 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi sisunainen ilmottautuu, jos sopii. Kun tuossa alempana kyselin ryhmää, toivotettiin tänne tervetulleeksi.

Olen kahden lapsen äiti 4,5v ja 2,5v. Kiloja pitäisi saada kesään mennessä pois 12. Toivotaan, että onnistuu.

Mitat ovat 178 cm, 88,8 kg(tarkka, tänä aamuna punnittu).

Minä päivänä täällä ilmoitellaan miten on mennyt?

22/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sinut tuolla toisessa avauksessakin jo tervetulleeksi tosiaan toivotin, mutta toivotan vielä täälläkin, sillä on niin mukava saada uusia mukaan :o)!!

Me tehdään uusi aloitus aina joka maanantai otsakkeella sisunaiset ja päivämäärä ja se saa aloituksen tehdä ketä ensin koneelle ehtii ;o)!!

Maanantaisin siis ilmoitellaan myös viikon pudotukset ja Minlee on meille tehnyt semmoista hienoa yhteenvetoakin eli kyllä meidän kelpaa laihdutella ;o)!!

Lisäksi kuulumisia ihan maan ja taivaan väliltä vaihdellaan pitkin viikkoa siinä samassa pinossa ;o)!!

Tsemppiä kovasti sulle..varmasti onnistut, tää ryhmä on ainakin kovasti auttanut mua pysymään ruodussa..on niin kovasti ihania kanssasisaria tsemppaamassa..tulet sen huomaamaankin aivan varmasti ;o)!!

T.Körömölli, joka on 3:n lapsen(9/98,10/02 ja 04/05) onnellinen kotiäiti :o)!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä, että on surkeeta, kun mitään ei haista, maista ja olo on muutenkin hirveä, joten toivotaan, että pöpö pian helppais ;o)!!

Täällä tosiaan edelleen ihan hirmupakkaset..20-30asteen välillä on nytkin ollut koko viikonloppukin vielä ja torppaa saa lämmittää joka päivä monella pesällisellä puita ;o)!!

Niin ja tuolla pohjosemmassa on varmasti vielä rutkasti kylmempää mitä täällä Länsi-Suomessa ja tääkin tuntuu jo liki sietämättömältä, kun on tottunut, että 10 asteen pakkanenkin on jo kova ;o)!!

Kaikille kovasti tsemppiä!!!