Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¨^¨^¨^SISUNAISET 16.1.¨^¨^¨^

16.01.2006 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jep. Paino tippunut viime viikosta 600g ja tänään siis 86,7kg. Eip taida olla joulukilot vieläkään karistettu (en edes muista paljon painoin silloin...) mutta periksi ei anneta. Olihan kuitenkin alaspäin viime viikosta...

Kävelemässä on tullut käytyä viikon varrella moneenkin otteeseen ja viikonloppuna aloitin vatsatanssiharrastuksenkin :) Oli muuten aivan ihanaa, iloista ja mukaansatempaavaa puuhaa! Ohjaajalla oli ihana vatsaröllykän paljastava paita, jollaisen itse hylkäsin kotosalla kun mietin, mitä päälleni pukisin. Josko joku kerta itsekin uskaltautuisi vatsaansa paljastamaan... *kääk* vaikkei se tietty koko homman tarkoitus ole. Mutta ainakin siinä saa rohkeutta ja ehkä oppisi hiukan edes hyväksymään tuota ylimääräistä ulokettaan (jonka sitten on tarkoitus vähin erin liueta kokonaan pois). Onko muita vatsatanssia kokeilleita tai lajista innostuneita?

Syöminen on edelleen mun murheenkryyni :( Olen oikea hiilihydraattiholisti (heh, omakeksimä sana) enkä pysty olemaan erossa kekseistä, vaaleasta leivästä, pastasta jne jne. Yhtenä päivänä ahmin vieläpä pussillisen Amerikan pastilleja, kun se löytyi kaapista... ei kai auta kuin yrittää jälleen kerran pitää itselleen kuria. Ai niin - olen sentään iltapalat saanut kuriin (silloinhan hiilihydraatilla ei ole mitään virkaa) ja kolmena iltana on syöty joko raejuustoa tai sitten rahkaa maustettuna pieneksi pilkotulla omenalla, Hermesetaksella ja ripauksella kanelia ja vaniljasokeria. Nam! Suosittelen :)

Mukavaa viikkoa ja pikaista paranemista teille tautien kanssa riutuville!! Pahoin pelkään, että kun meillä ollaan nyt kaikki terveinä, niin kohta on meidän vuoromme...

EM

Vierailija
2/23 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenveto sisunaisten vkosta 2.

Uutena tiedoissa näkyy nyt myös keskimääräinen laihtumisnopeus, eli siitä jokainen voi itse laskeskella esim. paljonko paino mahtaa olla pääsiäisenä, olettaen, että painon putoaminen jatkuu sellaisena kuin se on ollut. Tuo painon putoamisnopeus on laskettu viimevuotisista tuloksista, jokaiselle on käytetty vähän eri viikkojen tietoja, riippuen mm. siitä, milloin laihdutus on aloitettu.

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Vko pudotus kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg, Keskim. laihtumisnopeus, kg/vko, Vkoa edessä että tavoite toteutuu

[color=fuchsia][b] Annika1973 [/b]♥[/color]

94 kg, 66 kg, 72.5 kg, -0.6 kg, 21.5 kg, 6.5 kg, 0.40 kg/vko, 17 vkoa

[color=green][b]Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 70 kg, 83.7 kg, -1.1 kg, 4.3 kg, 13.7 kg, 0.57 kg/vko, 24 vkoa

[color=fuchsia][b] 90M [/b]♥[/color]

90.5 kg, 70 kg, 80.2 kg, -0.7 kg, 10.3 kg, 10.2 kg, 0.54 kg/vko, 19 vkoa

[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

90 kg, 68 kg, 87.4 kg, 0.5 kg, 2.6 kg, 19.4 kg, 0.35 kg/vko, 56 vkoa

[color=fuchsia][b] Puppiska [/b]♥[/color]

84 kg, 58 kg, 65.5 kg, -1.5 kg, 18.5 kg, 7.5 kg, 0.44 kg/vko, 18 vkoa

[color=green][b] Sininen31 [/b]♥[/color]

101 kg, 65 kg, 89 kg, -1.0 kg, 12 kg, 24 kg, 1.00 kg/vko, 24 vkoa

[color=fuchsia][b] Nepo [/b]♥[/color]

95.5 kg, 75 kg, 86.4 kg, -0.1 kg, 9.1 kg, 11.4 kg, 0.36 kg/vko, 32 vkoa

[color=green][b] BM22 [/b]♥[/color]

96 kg, 75 kg, 95.1 kg, -0.5 kg, 0.9 kg, 20.1 kg, 0.80 kg/vko, 26 vkoa

[color=fuchsia][b] katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 71 kg, 86.2 kg, -0.4 kg, 4 kg, 15.2 kg, 0.82 kg/vko, 19 vkoa

[color=green][b] Perenna [/b]♥[/color]

74 kg, 62 kg, 63.3 kg, 0.3 kg, 10.7 kg, 1.3 kg, 0.23 kg/vko, 6 vkoa

[color=blue]

Suurin vko pudotus:

[b]

1. sija: puppiska: -1.5 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä tavoitettaan:

[b]

1. sija: perenna; 6 vkoa

2. sija: löysä: 11 vkoa

3. sija: Annika :17 vkoa

[/b]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Annika1973, Körömölli, 90M, Löysä, Emonamoha, Puppiska, Sininen31, Nepo, BM22, Katti26, Perenna

ei-aktiiviset: Kääkkis, Huhtis, Poju01

Laihduttajia: 11 (aktiivisesti mukana olevia)

Painomme oli alussa: 983.5 kg

Painamme nyt: 887.9 kg

Tavoitepainomme: 750 kg

Viikolla paino tippui: -5.1 kg

Kokonaispainonpudotus: 95.6 kg

Matkaa tavoitteeseen: 137.9 kg

Painomme tippuu viikossa n. 0.58 kg

[/color][/size]

-Nepo-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino oli 85.8 kg

Pudotusta 600 g

KOhta häämöttää (taas kerran) 10 kg pudotus. Nyt kaikenkaikkiaan paino on tippunut 9.7 kg. Ennen joulua pudotus käväisi 10.1 kg:ssa, mutta en noteeraa sitä mihinkään, koska se oli lukema aaton aattona ja aattona paino oli jo aivan muuta.

Viikonloppu oli aika ihmeellinen, koko ajan oli kova nälkä. Vähän väliä piti hakea jääkaapista purtavaa. Vähäiset liikuntaharrastuksetkin ovat kuihtuneet entisestään. En vain saa itsestäni irti, lähteäkseni jumppaan. Johtunee osittain siitä, että vakijumppaseuralaiseni odottaa vauvaa ja sen suhteen ei ole jumppakuntoinen. Pakko se minun on siis myöntä, että helpommin tulee jumppiin lähdettyä, kun se on sovittuna jonkun kanssa.

Mutta sellaista siis tänne. Esikoinen on parantunut vesirokostaan ja meni innolla aamulla hoitoon, kuopuksessa ei näppyjä vielä näy eli odotellaan.

-Nepo-

Vierailija
4/23 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIedoksi ...

Elikkäs kyllästyin siihen, että joka paikassa on eri nimimerkki. Yhtenäistin ne, joten täällä olen jatkossa minlee...

Entinen Nepo

5/23 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mieli matalana, sillä vaaka näytti aamulla 83,5kg eli -0,2kg vähempi kuin viikko sitten.

Ja vaikka pitäis olla tyytyväinen, että paino laski eikä noussut niin en kyllä ole, sillä edelleen on niitä joulukiloja karistettavana 0,7kg ja toisekseen siksi, että ikinä en oo näin tunnollisesti pisteitä noudattanut ja liikuntaa harrastanut kuin nyt nää 2 viikkoa ja silti pudotus vain tuon,höh ;o(!!

Tänään aion pitää kyllä pisteettömän päivän ja herkutella..veetuttaa niin vietävästi, että viikko tolkulla " rääkkää" itseään,syö kasviksia, litkii vettä ja katsoo vierestä kun muut syö herkkuja minkä kerkiää ja palkkio siitä on tää!!

Noh..jospa tää tästä iloks vielä muuttuu..

Tsemppiä!!

Vierailija
6/23 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti olette viikossa taas tiputtaneet, Minleelle onnea, pian saat pitää kymppijuhlat, enää vaivaiset 300g!!!! Muista sit hemmotella itseäsi hienosta saavutuksesta!

Täällä meni viikko oikein mukavasti, repsahduksilta vältyin ja liikunta maistui, ainoa miinus tuo hirveä menkkaturvotus, joka toivonmukaan häviää parin päivän päästä..

paino oli laskenut vihdoin alle jouluisen painon, jee!!!

Painoa nyt siis 63,4kg

häät lähenee, nyt alkaa hommat jo olla hyvällä mallilla, eikä jännitä edes kovin paljon=)

Lähtöpaino: 84kg (22.8.)

Paino viikossa: -2,1kg

Paino nyt: 63,4kg

Yhteensä lähtenyt: -20,6kg

Tavoitepaino: 58kg helmikuun puoleenväliin menn.

Toivottelen kaikille hyvää ja liikunnallista alkanutta viikkoa!!!

-Puppiska

Vierailija
7/23 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjensta vaan!

Näin pikaisesti tulin ilmoittaan, että ei nyt hirveesti oo tullu liikuttua, mutta viime tiistaina jumpas, keskiviikkona kävin vesijumpal ja samalla juoksemassa ja sit lauantaina 1,5h lenkillä.. Mutta mikä posiviisinta jälleen on paino pudonnut, vaikkakin tuli käytyä tosiaan lauantaina hieman juhlimassa ja ulkona syömässä....

Alkupaino 96kg (joulukuu 05)

Paino nyt 94,3

viikossa -0,8kg

kokonaispudotus -1,7kg

Tavoite 75 kg kesä 06

Joo että tämmöstä...

häät pyörii aika kovasti mielessä... 28.1 pitäs lähtee pukuja sovitteleen...

Puppiska: Onko teillä isot häät tulossa... Millaista koristelua oot suunnitellu?Pöytäkoristeet yms...?

-BM22

Vierailija
8/23 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsataudista toipuneena, huh.

Aamupaino: 85,6 kg

Pudotus: 0,6 kg

Liikunta jäi nyt minimiin, mutta täältä taas tsempataan :O)

Hei Köris!

Tuolla tavallahan mullakin paino jumitti vaikka olin tehny hienon ja liikunnallisen viikon. Sitten seuraavalla punnituksella oli romahtanut -2.2kg!!

Pidä nyt ansaittu herkkupäivä, mutta huomenna jatka samaan tapaan niin koet melko varmasti iloisen yllätyksen ensi maanantaina!

Tsemppiä!

Hyvästihän teillä muillakin on mennyt!

Iloista viikkoa!

Vierailija
9/23 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi plääh, sanon minäkin, kokonaiset 200 gr pudotusta, eli vaaka tänään tasan 80 kg. Ei lannistuta Köris! Sinä kyllä olet pysynyt nin mahtavasti ruodussa, että ehkäpä sulla on vaan hormoniperäistä turvotusta tms? Ens viikolla kyllä varmasti piiitkä miinus! Mulla tämä laiha (heh) tulos on ihan omaa laiskuutta, meillä kun edelleen sairastellaan ja yöt menee niin päin puuta, että päivisin tankkaan kaikkea roskaa ihan silkasta väsymyksestä.

Ostin kuitenkin sen voimistelupallon, ja sen kanssa olen huhkinut tuossa olohuoneen lattialla. Kyllä mä taidan olla aika koominen näky sen kanssa! Pallon mukana tuli video, jossa sellainen kirpunkokoinen naikkonen vetää liikkeitä tuosta vaan, niin helpon näköisesti...onpahan tavoitetta mulle!

Minä tyttö seilaan nyt vallan tätä laihdutus- ja vauvakuumepalstan väliä, oli niin kiva huomata, ettei olla ainoita, jotka haaveilee vielä neljännestä! Katsotaan, kumpi haave toteutuu ensin; 70 kilon paino, vai plussa testitikussa!

Sisuillen, 90M

10/23 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tosiaan oli mieli matalana, mutta nyt on fiilikset taas ihan erit tai itseasiassa oli jo eilen illalla, sillä kummasti piristi kun eilen oltiin miehen kanssa kaksin Raisiossa, josta piti ostaa laminaattia, muttei sit kyl ostetukkaan, käytiin pikasesti myös Myllyssä..mitään muuta ei tarttunut mukaan kun 2 peliä,. mutta oli se vaihtelua joka tapauksessa tähän tasaseen arkeen ja ennen kaikkea se, että oltiin ihan kaksin liikenteessä ;o)..harvinaista herkkua meille!!

Eilen sit tosiaan oli mulla " karkkipäivä" ja käytiinkin hesellä ja kotona söin vielä kakkua,sipsejä ja dippiä ja nyt jaksaa taas hyvin olla herkuitta ;o)!!

Tänään päätin, että rupean juomaan aina ennen ateriaa 0,5litraa vettä ja aamu alkoikin niin, että ennen kuin vein Joonaksen kouluun join 2dl tuoremehua, kun siltä reissulta tultiin niin join sen 0,5litraa vettä, jonka jälkeen keitin vasta kahvia ja tein seuraksi 1 leivän..ennen tein aina 3leipää, mutta nyt riitti hyvin tuo yksi ja tulin ihan täyteen ;o)!!

Jo viime viikolla päätin ruveta olemaan tarkka sen suhteen, että syön ne kaikki 5 ateriaa päivässä, sillä ennen saatoin syödä 3 ateriaa ja annoskoot oli sitten sen mukaisia, kun pisteet tuli kumminkin käytettyä!

EMONAMOHA:Kuulostipa mukavalta puuhalta tuo vatsatanssi!!!

Hieno pudotus sulla..siitä on hyvä jatkaa ;o)!!

Ja tuo " omppurahka" kuulosti niin hyvältä, että oikein maistoin sen suusssani ja päätinkin, että tarvii tehdä sitä tänään!

MINLEE:Onpa kaunis nikki sulla :o)..Hyvä pudotus sullakin ja ens viikolla on varmasti se 10kiloa rikki, jee!!!

PUPPISKA:Sä olet kyllä niin upeesti onnistunut tuossa painonpudotuksessa, että ei voi muuta kuin ihailla ja toivottaa kovasti tsemppiä loppukiloihinkin!!

BIGMAMA22:Vautsi vau..hyvin tippui :o)!!

KATTI26:Sä se jaksat aina tsempata..kiitos siitä, eilen jo kävin sen lukemassa ja piristi kyllä kummasti!!

Hienosti putosi sullakin,hyvä!!

90M:Eihän me toki lannistuta..hirveellä tsempillä etiäpäin vaan..ei näistä kiloista muuten päästä ;o)!!!

Kiitos tsempeistä myös sinulle..piristi nekin!!

Tuo jumppapallo kuulostaa kyllä kivalta..pitäisköhän itsekin?!

Kaikille ihan ältsisti tsemppiä..pysytään ruodussa ja sisukkaina, jookosta joo!!!

Köris

Vierailija
11/23 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin maanantai aamuna vaa`assa ja kylläpä tuntui hyvältä. 88kg! Eli taas tuli -1kg viikko... tai niin ainakin kuvittelin.. Illallla vaaka näytti jo sitten 88,5kg. Siis onko syynä aataminaikuinen vaaka vai olenko lihonut muutamassa tunnissa puoli kiloa?

Huomaatteko muuten itse että olette laihtuneet? Minä en meinaa vaan älytä sitä vaikka pudotus on jo melkoinen. Kai sitä katselee itseään liian kriittisesti.. Oli kyllä kiva kun ensimmäinen hoitolapsen äiti kommentoi asiaa. Hänen lapsensa oli kolme viikkoa pois hoidosta joulun tienoolla ja olin kuulemma kaventunut kovasti. Piristää ja antaa kovasti tsemppiä tuommoinen.

Ihana lukea näitä hääjuttuja.. Meillä on kanssa viikonloppuna häät.. Ei vielä omat, pikkuveli menee naimisiin. Aion kyllä varmistaa omat hääni pikapuoliin ja olla kärppänä paikalla kun morsian rupeaa sitä kimppua heittelemään..

Tässäpä tämän viikon kuulumisia. Jään odottelemaan viikonloppua jolloin pidän taukoa laihiksesta. Vaikka minulla on noita veljiä pitkä liuta, niin on nämä häät silti aika iso juttu. Ja tämmöisinä juhlahetkinä ei niuhoteta kaloreista!

Vierailija
12/23 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koikkelehdinpa minäkin tänne lievässä flunssassa.

Painossa ei ole tapahtunut juurikaan muutoksia, niinkuin ei hirveesti tarvi mulla tapahtuakaan.

Tänään vaaka näytti 63,1 kg

Mutta kyllä mä tuon viimeisen kilon vielä tiristän pois vaikka mikä olisi.

Vähän nuo hiihtokelit meni huonoksi ja nyt se vasta viimaa lykkääkin.

tekis niin mieli mennä pellolle...

Ai niin kiitos vielä synttärionnitteluista viime viikolla, päivää tuli myös hieman vadelmaleivoksilla juhlistettuakin. Noh kerrankos sitä, ja kun lapsetkin lauloivat niin kauniisti ja uutukainen kalevalakoru killahti kaulaan, niin eihän sitä ilman herkkujakaan tohtinut olla ;o)

Kevättä ja valoa kohti ollaan -sisunaiset- jälleen menossa. Kyllä me itsemme rantakuntoon ehditään saada.

Lippu korkealle kaikille ja tsemppivä peliin.

Kirjuutellaan ;o)

:: perenna

13/23 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SININEN31:Justiinsa tuon takia pitäis vaa´alla käydä kerran viikossa ja mieluiten suht samoihin aikoihin!!

Tuo sun painonnousu johtuu pelkästään siitä, että aamulla oli vatsa tyhjä kun punnitsit ja illalla olit syönyt sinne päivän ruuat ;o)!!

Mun mielestä paras on käydä aamulla vaa´alla ilman vaatteita..silloin ei vaikuta syömiset eikä eri vaatteet ;o)!!

PERENNA:Mukavissa lukemissa sinun painos pysynyt, vaikka hiukan herkuteltu onkin synttäreiden kunniaksi..niin sitä pitääkin ;o)!!

Vierailija
14/23 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole taas tottunut tällaisiin pakkaslukemiin, - 19,8 + kylmä tuuli!Samanlaista se varmaan on muuallakin Suomessa.

Laihdutuspuolella olen nyt siinä tilanteessa että joulukilo alkaa olla takana, viime viikon pudotus - 500 g, paino nyt 72 kg. Kovinkaan tunnollisesti en jaksanut pisteillä viime viikon mutta nyt on alkuviikko sujunut ihan hyvin, toivottavasti pystyn nyt pitämään tämä hyvä vire yllä. Liikuttuakin on tullut ihan sopivasti, lihaksissa tuntuu. Sunnuntaina tein 5,5 km hiihtolenkin, aika reipasta vauhtia pidin - mieskään ei tahtonut pysyä peesissä (no, hänelle tuli joku kramppi alaselkään joten siinä lienee selitys). Vihdoinkin alkaa monot olla sisäänhiihdetyt, eli kantapäät alkaa kestää. Maanantaina olin kuntonyrkkeilyssä, eilen laiskottelin mutta tänään pitäisi kokeilla joulupukin tuomaa jumppavideota. Hävettää kun en ole vielä saanut testattua!

Tsemppiä pudotuksiin teille kaikille!

Vierailija
15/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nukkuneen rukous *haukotus* joka on saanut nukkua jopa 1-2h jaksoja pari viimeistä yötä. Ette arvaa miten ottaa voimille ja saa himoitsemaan herkkuja silkkaan väsymykseen ja v*tutukseen. Miksi tästä ei koskaan tule mitään? Millä saa motivaation pysymään yllä vaikka väsymys vie järjen?

Köris: kuulosti hyvältä idikseltä tuo juominen, arvaa vaan olenko samaan pyrkinyt, mutta sitten huomaan ahmivani ja vedet on jääneet juomatta. Kai se sitten kun/jos siitä saa tavan itselleen. No nyt onkin sitten kannullinen 1kcal/desi jääteetä edessä ja lähes tyhjänä jo enkä ole lounasta syönyt kuin hyvin kevyesti :)

sininen31: Voi kyllä täälläkin paino vaihtelee päivän mittaan runsaastikin. Joskus sitä oikein kummastelee, miten teekuppi ja voileipä voi muuttua suolistossa puoleksi kiloksi :) Punnitsen aina itseni aamulla, alasti ja ennen aamupalaa niin saan vertailukelpoisen tuloksen. Tosin joinakin aamuina on suoli tyhjempi kuin taas toisina...

Perennan " housuissa" olisin niin mieluusti ja tiristämässä niitä viimeisiä kiloja! Olen taas kerran luopunut toivosta päästä koskaan omaan painooni takaisin ja masennutan itseäni lisää selailemalla H&M:n kesäkuvastoa... :( Mutta kaikesta huolimatta sinulle hurjat tsempit ja muistahan nyt NAUTTIAKIN ja palkita itseäsi urakasta, joka on lähes kokonaan jo takana!! Ei voi kuin ihailla!

Annika, himoliikkuja :) Minä tilasin jo syksyllä kuntoilu-DVD:n, jota kokeilin KAKSI kertaa... ja niin olin varma, että alan jumpata lasten päikkäriaikaan. No, nyt on tekosyynä se, että olen ollut niin väsynyt, että olen suorastaan kaatunut petiin itsekin. Eilen nukuin 2,5h päikkärit ja tänään sinnittelen nyt sitten ilman kun innostuin avaamaan koneen ja lukaisin päivän lehden.

EM, joka kaipaa lauhemoaa keliä ja pitkiä kävelylenkkejä (-21c)

Vierailija
16/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

menkat päällä ja eilen teki mieli älyttömästi pitsaa. Syötiin miehen kanssa puoliksi kotipizzan normaalikokoinen feta. Siis mielettömän hyvää oli!!!!! Onneksi illalla oli lukupiirin 1. kokoontuminen niin jäi iltasyönnit vähälle. Loppupelissä ihan pisteiden mukaan söin eilen kuitenkin. Päätin, että ainaski kerran kuussa vois pitsallakin herkutella-jos ei nyt ihan kokonaista niin edes puolikas.

Ainiin lopetin jo ajat sitten ne Yasmin pillerit. En vaan tahdo näitä muutenkin sekaisin olevia hormonejani vielä enemmän kasvamaan kieroon :O)

Ja sitten vinkit peliin: minulla on melkein ristiselkään uloittuva lähes tasapitkä letti. Haaveena ois sitten hoikkana Julia Robertsmainen kiharapää. Mitäs minä nyt tekisin näille, kun piristystä kaipaan ulkonäkööni ja toisaalta säästelen pituutta tulevaa permanenttia ajatellen.

T. Vilukissa (täällä töissä on 18 astetta vaan lämmintä)

Vierailija
17/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette taas niin ihanasti saaneet juttua aikaiseksi, täällä saa aina piristystä kun lukee kuulumisia!

BM22: Meillä on ihan pienet häät kustannus syistä... Silti olen saanut paljon rahaa uppoamaan... Kukat, sormukset, puku, alusvaatteet, kengät, vannehame....jne...kuvaus..mitä vielä..no kumminkin ihan tarpeeksi menee rahaa. Onkos teillä milloin häät? Pukuja on kyllä aivan ihana käydä sovittelemassa, kunhan varaa vaan aikaa. Tsemppiä puvun löytämiseen!

Laihis sujuu täällä ihan ok, vaikka liitulakut kummittelee mielessä vähän väliä.. Onneks menkat edes loppui..

Mä sain sellaisen pienen yllärin eilen mesessä, kaksi ystävääni, jotka siis kaasoina minulla, käskivät katsoa sängyn alle...nooh olivat piilottaneet viime visiitillään minulle sängyn alle kirjeen, jossa käskettiin varautua rankkaan fyysiseen ja henkiseen koitokseen, sekä pakkaamaan kassit kahta yötä varten, kuulema pitää olla paljon lämmintä päälle pantavaa ja bilevarusteet... Lauantaina aamupalan jälkeen iskee nouto. Että semmosta...EIKÄ PIRUVIE JÄNNITÄ YHTÄÄN.. ai, ei vai! Ja ukko pirulainen mukana juonessa... No avoin mieli mukaan ja hauskaa on varmasti luvassa, mut kyllä on pientä tutinaa puntissa..

Pitäkää peukkuja!

Jep, nyt pitää taas rientää kun herra 1-vee heräs. Hauskaa viikonloppua kaikille ja TSEMPPIÄ laihikseen!

18/23 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen kahden lapsen äiti, jonka pitäisi vihdoin saada itseään niskasta kiinni. Paino on nyt tasan 60kg ja tavoite olisi 55kg eli raskauksia ennen ollut paino. Pituutta löytyy 160cm. Olen aloittanut laihdutuskuurin varmasti tuhat kertaa, yleensä se kestää vain muutaman tunnin. Jos näen jossakin jonkun herkun, laihkari loppuu ja päätän aloittaa uuden huomenna. Saisinko liittyä seuraanne? Mikä on teidän punnituspäivänne?

Ja vielä yksi tärkeä kysymys, mikä olisi minulle sopiva kalorimäärä, jolla laihtuisin? Nälkäkuurille en haluaisi alkaa.

T:Bikka

19/23 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANNIKA1973:Hieno juttu, että joulukilot karistettu..mulle niitä jäi vieläkin, mutta eiköhän se tästä!!

Aivan uskomattoman ihailtavaa tuo sun liikkumisintosi..hienoa!!!

EMONAMOHA:Tiedän tunteen, sillä mulla menee just niin, että jos väsyttää tai ketuttaa joku juttu niin tulee hirmusti helpommin sorruttua ja tekee herkkuja mieli..toivotaan, että oot kuitenkin pysynyt ruodussa ;o) ja jos et oo niin päässyt ainakin takas jo ruotuun!!

KATTI26:Välillä kantsii oikeestikin herkutella sillä pizzalla ja muullakin, sillä kummasti jaksaa taas puputtaa porkkanaa, kun on hiukan välillä herkkujakin päässyt maistamaan ;o)!!

Meillä taitaa olla suht samanlaiset kuontalot, sillä mulla on myös pitkä suora tummanruskea tukka..nyt siinä on piristeenä vaaleita raitoja..on ollut jo muutaman kerran..ne piristää mun mielestä kovasti ja elävöittää samalla ja lisäks niitä vois rikkoa kanssa..ei lähde pituudesta juurikaan, mutta kevenee/ilmavoituu kunnolla ;o)!!

PUPPISKA:Voih..miten jänskää..mulla meni oikein viluvärret, kun luin tuosta sun ylläristä..ihana!!

Varmasti jänskättää..tai ei vältsisti niin kovin enää, kun rupee olemaan jo lauantain ehtoopuoli niin saattaa olla toiminnan/rentoutumisjuominkien ansiosta Puppiska kovinkin rento lyyli ;o)..tuuhan sitten kertomaan kuinka mukavaa oli!!!

BIKKA:Mahtavaa saada uusiakin mukaan..meillä onkin muutamat entiset aktiiviset pinoutujat olleet taka-alalla viime aikoina, joten uudet tuo varmasti lisää potkua ryhmään taas..vaikka onhan tää kovin tsemppaava ja toimiva ollut nytkin, mutta oikein lämpimästi olet tervetullut mukaan :o)!!

Noista kalorimääristä en valitettavasti osaa minä sanoa, kun laskeskelen itse noita pisteitä, joten kaloreista ei tarvitse tietää ;o)!!

Maanantaisin meistä joku aina avaa uuden pinon otsakkeella, jossa sisunaiset ja päivämäärä ja silloin myös ilmoitellaan painoja, kuulumisia ja tuntemuksia ja lisäksi kuulumisia vaihdellaan samassa pinossa pitkin viikkoa ihan maan ja taivaan välillä kaikki aiheet sallittu ;o)!!

Mä olin eilen elokuvissa katsomassa Matti-leffan siskon kanssa ja sisko meinas jo " herpata" mulle, kun mietittiin kaupassa, että mitäs naposteltavaa ostettais ja kun sisko on tottunut siihen, että minähän en herkkuja kaihda ja nyt mulle ei kelvannut mikään liiallisen rasvan/sokerin takia ;o)..ostin sitten pepsi maxia ja popcorneja leffateatterista eli pisteissä pysyttiin ;o)!!

Kaikille hurjasti tsemppiä!!!

Vierailija
20/23 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi iso PLÄÄÄH! Flunssakierre senkun jatkuu, nyt olo vaan pahenee, enkä haista, maista tai kuule mitään. Sinänsä ikävää, kun on kaks ipanaa vaipoissa, eikä mammalla kirjaimellisesti hajuakaan, jos vaippoihin on ilmestynyt tavaraa.

Suklaata ynnä muuta hyvää on tullut vedettyä (sekin oikeestaan ihan turhaa, kun en kuitenkaan maista mitään - miksiköhän silti pitää syödä suklaata?), kerran raahauduin jumpaan , mutta ei siitä oikeestaan mitään tullut, kun yskitti niin kovin.

Taidan lampsia maanantaina lääkäriin, ellei tämä tauti nyt rauhoitu. No mutta se omasta navasta, lopeta valituksen tähän.

Bikka, tervetuloa mukaan! Kiva saada uusia sisukkaita joukkoon!

Ja Puppiska, voi kun ihana ylläri! Muakin niin jännittää sun puolesta; tulethan kertomaaan meille päivästäsi!

Ja kaikille muille intoa ja tarmoa, onko teillä vielä yhtä kylmä? Meillä oli eilen 10 astetta lämmintä, lapset ajeli pyörillä ja tänään sataa räntää ja vettä... että tällainen talvi taalla Kanadassa!

Terv, itsesäälissä rypevä ysikymppinen ämmä