Appiukon sanomiset.Miten suhtautuisitte?Onko torkeaa?
Kysynyt anopiltani etta valittaako Terhi lapsestaan Aleksista. Aleksi on miedan 2kk vauva. Mies meinaa suuttua mulle kun otan ton todella suurena loukkauksena. Miten sanoa sille etta tommonen kysely on loukkaavaa ja en unohda sita koskaan. Todella mukava menna mummolaan.
Kommentit (11)
Miksi se kyselee tuommoista jos varmasti valitan lapsestamme? Eiko sinua loukkaisi jos joku kysyisi sinusta noin?
Ehkäpä ilmaisit asian viestissäsi hieman epäselvästi. Siis mitä se appiukko oikeasti sanoi? Mistä sinä valitat hänen mielestään?
En ole ollut artynyt vauvaan. Siis ajattelee etta en valita vauvastamme. Eiko se ole loukkavaa?
Mulla ei ole kaytossa suomalaista nappista joten en saa aa ja oo kirjaimia
Ei siis valittaako. Kyllä minä ainakin loukkaantuisin, jos appiukkoni epäilisi välitänkö minä lapsestani.
Ei ole kovin tahdikkaasti kysytty. Mutta jos kaiken mitä ihmiset vahingossa suustaan päästää ottaa tosissaan, niin eipä noita ihmisiä paljon ympärillä ole... Ei kannata ottaa suurta stressiä. Lapselle on ainakin iloa, jos vanhemmat ja isovanhemmat ovat hyvissä väleissä.
Seuraavan kerran kun menette mummolaan, niin pidä huoli, että ukkikin näkee kuinka paljon lapsesta välität.
Mitä niin loukkaavaa tuossa kommentissa on, että siitä pitää loukkaantua loppuiäksi?