Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaako sen, jos vetovoima on molemminpuolista?

Vierailija
16.09.2011 |

Vai onko se vain omien korvien välissä ja kuvittelua, että toinen tuntisi samoin?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä huomaako muut ihmiset toisten ihastuksen?

Vierailija
62/82 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa on itselle käynyt kova ihastuminen, toisen kanssa päädyin suhteeseen, toinen oli varattu. Kyseisestä syystä jälkimmäisen kanssa pidettiin hyvin matalaa profiilia ja välillä pidettiin vähän etäisyyttäkin, vaikka samoissa piireissä pakon edessä pyörittiin. Silloin kyllä ainakin ulkopuoliset huomasivat asian, monet kävivät minulle kommentoimassa meidän välistä "latausta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vetovoima on varmasti pitkälti genetiikan sanelemaa, mut väittäisin että on siinä muutakin. Joku tuttuus toisessa, miten ajatukset menee yksiin, miten ikävä vie yöunet. Se on kai jotain sukulaissielun kaipuuta.

Se vaikea ja vaivautunut olo tulee siitä, kun ei voi tehdä sitä mitä haluaisi ja mitä tietää toisenkin haluavan. Ei voi juosta toisen syliin kesken kokouksen ja painaa nenää toisen kaulakuoppaan. Siinä sitä vaan istuu ja kiristelee hampaita ja yrittää olla kiemurtelematta tuolissa.

Vierailija
64/82 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
65/82 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se valitettavasti aina niin mene. Ei siinä aina ole sen enenpää kipinää vaikka kuin haluiasi. Olen mies, avoin ja helposti lähestyttävä. Olen aidosti kiinnostunut muista ihmisistä ja saan helposti naisten huomiota. Ja myös miesten. Se ei ole tarkoituksenhakuista, vaan luonteista. En pönkitä sillä omaa itsetuntoani, vaan olen oma itseni. Meni vuosia ennen kuin tajusin kupletin juonen. Ehkä olin siinä asiassa naiivi, kun en tajunnut mitä sain aikaan. Kun ihmiset käyttäytyivät samalla tavalla minua kohtaan, kuvittelin heidän olevan samoilla tarkoitusperillä liikenteessä. Olevan vain iloisia ja vilpittömiä kuten itsekin. Toki tajusin mitä suorat ehdotukset tarkoittivat, mutta en ymmärtänyt oman käytökseni merkitystä. 

Olin tietämättäni se joka antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa! 

Olen matkanvarrella kohdannut paljon kaltaisiani naisia joista olen ollut kiinnostunut, mutta se ei ole ollut molemminpuolista. Enkä todellakaan vieläkään osaa tunnistaa aitoa kiinostusta. Aina se tulee puskista, kun tajuan sen. Oman käytökseni tiedostaminen on tehnyt minusta rajoittuneemman. Olen nykyään varovaisempi miten käyttäydyn. En haluaisi, mutta se helpottaa elämääni ja ehkä joidenkin muiden myös. 

Olisi helpompaa olla olematta tällainen kuin olen. Ei me kaikki miehet aina ajatella pöksyihin pääsemistä, vaikka välillä jotkut niin toivovatkin. 

Vierailija
66/82 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh.

Pari viikkoa sitten tapasimme lyhyesti ja mies oli yhtäkkiä kauhean varautuneen oloinen, tuskin uskalsi silmiin katsoa. Jotenkin hermostui, kun ilmestyin paikalle palaveriin.

En ole antanut ymmärtää mitään, olen Oscarin arvoinen näyttelijä, mitä näihin asioihin tulee.

Huomenna ehkä tapaamme työn merkeissä. En tiedä. Haluaisin vaan unohtaa, mutta hän pyörii mielessäni ihan liikaa.

ap

Vierailija
67/82 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 5lk kesäl 6lk. Mä oon ollu ihastunu yhteen meidän luokan poikaan. Se aina yrittää naurattaa mua ja tällee, en tiiä vilkuileeko se oikeesti mua välillä. Kyl se ainaki yrittää naurattaa, ja sen oon huomannu itekki. En tiiä mitä tehä ku pelottaa että jos kerron tunteistani nii se menee kertoo niistä toisillekki..

Apua..

Vierailija
68/82 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
69/82 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava keskustelu!

Vierailija
70/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
71/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin mielenkiintoinen keskustelu. 

Täällä oli pari kokemusta, jotka onnistuvat pistämään sanoiksi kokemuksen, joka minulla on juuri meneillään ja joka kerrassaan kiduttaa ja hämmentää. 

Tapasinpa tässä syksyllä yhden miehen ja ihan ensi hetkestä alkaen koin ihan käsittämätöntä  vetoa. Ei mitenkään selkeästi seksuaalista tai niin että mies olisi jotenkin erityisen komea, vaan sana magnetismi kuvaa tunnetta erittäin hyvin. Täysin yllättävä, äkkinäinen, sinällään perusteeton ja erittäin voimakas tunne, jota en oikeastaan koskaan aiemmin ole tuntenut. Tässä täytyy olla feromonit ja geeniyhteensopivuus taustalla.

Erittäin hämmentävää kaiken kaikkkiaan ja vielä hämmentävämpää on, että myös mies on osoittanut kiinnostuksen merkkejä alusta asti. 

Minä taannun miehen seurassa ihan tuppisuuksi teiniksi. Olen hermostunut, en saa mitään järkevää suusta. Muiden saman porukan miesten kanssa puhun ihan normaalisti. Siellä on pari muuta tosi kivaa ja hyvännäköistä tyyppiä, joista tykkään kovasti, mutta joihin en tunne mitään vetoa. Ja voin siis käyttäytyä ns. normaalisti. 

Mutta tämä yksi - voi herran pieksut. Pystyn vaivoin pitämään näpit erossa. Miehen kehonkieli on ihan malliesimerkki ihastuksesta ja mielenkiinnosta. 

Miksi siis vain kidumme? No, molemmat on tahoillaan naimisissa ja mies on selvästi nuorempi. Mitä tästä muka koskaan voisi tulla? En yleensä ole hyvä tajuamaan miesten kiinnostusta, mutta tämä on niin selvää, etten edes minä voi selittää kaikkea sattumilla tai väärintulkinnoilla. 

Vierailija
72/82 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mikä tilanteesi on nyt ?

Vierailija
73/82 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin mielenkiintoinen keskustelu. 

Täällä oli pari kokemusta, jotka onnistuvat pistämään sanoiksi kokemuksen, joka minulla on juuri meneillään ja joka kerrassaan kiduttaa ja hämmentää. 

Tapasinpa tässä syksyllä yhden miehen ja ihan ensi hetkestä alkaen koin ihan käsittämätöntä  vetoa. Ei mitenkään selkeästi seksuaalista tai niin että mies olisi jotenkin erityisen komea, vaan sana magnetismi kuvaa tunnetta erittäin hyvin. Täysin yllättävä, äkkinäinen, sinällään perusteeton ja erittäin voimakas tunne, jota en oikeastaan koskaan aiemmin ole tuntenut. Tässä täytyy olla feromonit ja geeniyhteensopivuus taustalla.

Erittäin hämmentävää kaiken kaikkkiaan ja vielä hämmentävämpää on, että myös mies on osoittanut kiinnostuksen merkkejä alusta asti. 

Minä taannun miehen seurassa ihan tuppisuuksi teiniksi. Olen hermostunut, en saa mitään järkevää suusta. Muiden saman porukan miesten kanssa puhun ihan normaalisti. Siellä on pari muuta tosi kivaa ja hyvännäköistä tyyppiä, joista tykkään kovasti, mutta joihin en tunne mitään vetoa. Ja voin siis käyttäytyä ns. normaalisti. 

Mutta tämä yksi - voi herran pieksut. Pystyn vaivoin pitämään näpit erossa. Miehen kehonkieli on ihan malliesimerkki ihastuksesta ja mielenkiinnosta. 

Miksi siis vain kidumme? No, molemmat on tahoillaan naimisissa ja mies on selvästi nuorempi. Mitä tästä muka koskaan voisi tulla? En yleensä ole hyvä tajuamaan miesten kiinnostusta, mutta tämä on niin selvää, etten edes minä voi selittää kaikkea sattumilla tai väärintulkinnoilla. 

Vierailija
74/82 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, nostellaan tätä, mielenkiintoinen keskustelu

Vierailija
75/82 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp. 2023 versio.

Vierailija
76/82 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen sen huomaa. Useimmiten.

Eri asia on uskaltaako jatkoon.

En uskaltanut silloin. Harmittaa.

Vierailija
77/82 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upp. 2023 versio.

No täällä ainakin yks kärvistelijä. Juurikin tuo hämmentää, ettei osaa ollenkaan käyttäytyä toisen läsnäollessa. Vaikka pitäis vaan istua paikallaan niin sitäkään ei jotenkaan "osaa" tehdä :-D

Mut mikäs sille voi, kun vaan miettii miten haluais tuntee toisen kosketuksen joka puolella kehoaan.

V O I   L U O J A

Vierailija
78/82 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei jää tulkinnan varaa, ellei tosiaan ole esim. jo tahollaan naimisissa, ja se jarruttaa asian etenemistä. Pitkään avioliittoon useimmiten sisältyykin ihastumisia, eri juttu on, mitä ihastumiselleen tekee...

Kun mies on ihastunut, hän katsoo sinuun mielellään, katsoo etenkin suoraan silmiisi, arvostaa sanomisiasi, vitsailee kanssasi, haluaa aina erityisesti puhua sinun kanssasi, kyselee henkilökohtaisia asioitasi, kuten saattaa vihjaten kysyä oletko varattu, esim. mitä miehesi siitä pitää (selvittää kysymyksellä oletko varattu jne). Ja se tunnetila: että läsnäolosi saa miehen energiseksi, virkistyneeksi, skarpiksi jne. Eli mies ilmiselvästi voi hyvin seurassasi, eikä oikein haluaisi "erota". Lähettelee sähköpostia, tekstiviestejä jne.

Taisit kuvata poikkeuksellisen ekstrovertin miehen suomalaiseksi mieheksi. Missä oikeassa elämässä tuolla tavalla avoimesti ihastuviin miehiin törmää? 

Vierailija
79/82 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei jää tulkinnan varaa, ellei tosiaan ole esim. jo tahollaan naimisissa, ja se jarruttaa asian etenemistä. Pitkään avioliittoon useimmiten sisältyykin ihastumisia, eri juttu on, mitä ihastumiselleen tekee...

Kun mies on ihastunut, hän katsoo sinuun mielellään, katsoo etenkin suoraan silmiisi, arvostaa sanomisiasi, vitsailee kanssasi, haluaa aina erityisesti puhua sinun kanssasi, kyselee henkilökohtaisia asioitasi, kuten saattaa vihjaten kysyä oletko varattu, esim. mitä miehesi siitä pitää (selvittää kysymyksellä oletko varattu jne). Ja se tunnetila: että läsnäolosi saa miehen energiseksi, virkistyneeksi, skarpiksi jne. Eli mies ilmiselvästi voi hyvin seurassasi, eikä oikein haluaisi "erota". Lähettelee sähköpostia, tekstiviestejä jne.

En ole AP, enkä tiedä onko AP:lla miestä, mutta jos siis tietäisi. Kyselee se joka ei voinut kysyä koska tiesi miehen olevan varattu.

Voi olla kiinnostunut mutta se ei tarkoita että olisi valmis uhraamaan suhteensa sun vuoksi. Voit olla vain piristävä flirtti ja joillekin mahdollinen petoskumppani, muista se.

Vierailija
80/82 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän, koska ainakin sen huomaa turhankin hyvin kun se on yksipuolista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi