Mitä bändejä muistat nuoruudestasi, joita luulet että moni ei muista:
Itsellä Gringos Locos ja Movetron, molemmat oli muuten aika kauheita..
Kommentit (1861)
Raimo Piipponen & Tulipunaruusut.
Topi & Toivottomat.
Kari & karvattomat (tais olla Kummelissa) :D
Ultravox, Classix Nouveaux. Todella hyviä molemmat. Nouveauxissa soitti loppuaikoina suomalainen kitaristi Jimi Sumén. Lisäksi artistit Howard Jones ja Thomas Dolby. Suosittelen tutustumaan jos et tunne.
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan bändin jota moni ei tiennyt edes silloin: Sique Sigue Sputnik. Nimestä huolimatta ei ollut venäläinen.
Oli Sex Pistols manageri Malcolm McLarenin myöhempi viritelmä. Ihan ok, mutta enemmän meteliä kuin kunnon tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Toyah. Solisti, ei bändi. Mieletön ääni.
Toyah Wilcox. Esiintyy vieläkin.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Boney M 🤔
Yesss!!! Eurodiscon hrang old band! Liz Mitchell esiintyy edelleen. Bändin taustahahmo Frank Farian kuoli vastoittain.
Virtanen oli Veltto Virtasen bändi.
Vaikka kuinka kaikkien tuntemia, kaikkialla soineita bändejä vastauksena kysymykseen, että bändejä.joita luulet että moni ei muista!
Ihte sanoisin 50-luvun alkupuolen todella kornit suomalaiset "melkein amerikkalaiset" 50- lukua larppaavat bändit, vaikkapa Deke and the devildsons.
Vierailija kirjoitti:
Virtanen oli Veltto Virtasen bändi.
Kasettina mulla "voipas"
Mikähän Halla-ahon bändin nimi oli? Vois tubesta hakea löytyykö.
Skädäm, oli mun kotikunnasta. Katujen kuningatar vuonna 77..
Kai niitä joitakin olisi,jos vaan muistaisi. Eipä tullut kuunneltua,englanninkielistäkään musiikkia. Radio Luxembug rätisi melkein sai selvää millä kielellä lauloivatten.
Jengi listaa Uriah Heepin, Modern Talkingin ja A-han. Eikö pitänyt olla vähän obskuurimpejä bändejä, joita porukka ei muistaisi? MT ja A-ha soivat taatusti Suomenkin radioissa joka päivä. Uriah Heepinkin (mielestäni) isoin hitti on "Easy Livin'", jolta ei varmasti kukaan voi välttyä vielä vuonna 2024:kään.
Turun Linna, paikallisbändi joskus 1970-luvulla.
Sigue sigue Sputnik.Ainoa ja ehkä viimeinen jolla oli levyllä mainoksia
Lords of the New Church, ihan huippu!