Mitä bändejä muistat nuoruudestasi, joita luulet että moni ei muista:
Itsellä Gringos Locos ja Movetron, molemmat oli muuten aika kauheita..
Kommentit (1861)
Gobra. Vihannista. Bändi vielä hengissä, kaksi vanhaa patua alkuperäisjäseninä (rumpali ja basisti-laulaja) ja muut (kitaristit) ovat vaihdelleet vuosien varrella.
Aki ja Turo ja Hepamamas (RIP Aki Raivio)
Housemartins
Clifters
Nights of Iguana
Vierailija kirjoitti:
Aki ja Turo ja Hepamamas (RIP Aki Raivio)
Housemartins
Clifters
Nights of Iguana
Just viime viikolla miehen kanssa muisteltiin Housemartinseja. Mulla alkoi yksi kaksi näiden vuosikymmenten jälkeen soimaan päässä "im a farmer.... sikalikalingsikalika". Siitä sitten alettiin pohtimaan, että aika kohteli hyvin bändin jäseniä. Fat boy slim ja muita suuria tuottajia.. nimiä en nyt tietenkään muita muista, mutta miehellä oli tietoa ja kokemustakin.
The Esquires, muistaako kukaan?
Islandersin muistaa joku ehkä Dannysta. 60-luvulla oli bändejä kuin sieniä sateella. Koska tuli rautalanka.
Muistaako kukaan Herman's Hermitsiä? Oli ihan laadukas yhtye. Animalsia fanitin kovasti. Ja kotimainen Jormas. Sitäkin kävin jossain katsomassa. Ja siitä tuli mieleen Ernos. Nyt voin jo tunnustaa, että olin alaikäisenä sieluna ihan rakastunut Erno Lindahliin.
Myöhempinä aikoina on ollut kaikenlaisia bändejä, jotka on olleet ja menneet, yhdenkin nimi oli Mummi kutoo. En edes muista, mitä soitti. Oli sellainen hetken buumi, että keksittiin mitä hassumpia nimiä.
Nythän sitä voisi jopa kysyä, että kuinka moni "nykyihmisistä" tunnistaa yhtyeen nimeltä Dallape (heittomerkillä!). Se oli vanhojen aikojen ihan älyttömän hyvä viihdeorkesteri. Siinä soitti lähes kaikki Suomen parhaat muusikot. Siksi se olikin niin täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Sweet, Mud, Sparks, Rubettes ja surullisenkuuluisa Gary Glitter.
Rubettesin Sugar Baby Love on vieläkin yksi mun elämäni biiseistä.
Platters ei ole rockyhtye, vaan lähinnä viihdeyhtye, mutta esitti huikean upeita lauluja, joskus 60-luvulla ellei peräti sitä ennenkin. Ne on jotenkin ihan omaa luokkaansa vieläkin.
Hassisen kone oli kova sana.
Vierailija kirjoitti:
Sweet, Mud, Sparks, Rubettes ja surullisenkuuluisa Gary Glitter.
Rubettes: Sugar Baby Love on vieläkin yksi mun elämäni biisi.
Bogart Co yhtyeen on varmaan jokunen unohtanut kuten Banglesin ja Heart-ytyeen ja I'Deesin ja moni ei varmaan edes muista Paul Oxley's Unitia myös Pelle Miljoona, S.I.G ja Mel & Kim eivät sano mitään nuoremmalle polvelle saati sitten osalle vanhempaa polvea.
Noin kolmen vuoden otannalla eri musiikkiketjuista Vauvasta voin sanoa, ettei suurin osa vauvalaisista osaa edes tunnistaa, saati erottaa Aikuisen naisen ja Tinakenkätytön esittäjää toisistaan, vaan Taiskaa veikkaavat.
-winner-