Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dogging?

Vierailija
10.06.2009 |

Kuulin juuri tästä "ilmiöstä" ja mietin että onko tuota oikeasti Suomessakin ja onko kenelläkään tietoa / tuntemusta aiheesta? Melkeinpä kiinnostaisi kokeilla ;)

Ja koska en varmaan ole ainoa jolle koko käsite oli tuntematon, niin tässä sille selitys:

Dogging tarkoittaa seksin harrastamista julkisella paikalla. Se toimii siten, että toisilleen tuntemattomat ihmiset tapaavat netissä ja sopivat ajan ja paikan seksin harjoittamiseen. Tirkistelijät ovat tervetulleita.

Kommentit (143)

Vierailija
101/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jusse kirjoitti:

Sipa-Leena kirjoitti:

Jos miehiä huvittaa tulla tulla paneen tyttöilevää miestä Tamperella 12.8. Niin olen messukeksuksen takaisessa metsässä klo 13.00 mitä useampi niin sen iloisempaa! Kumit muaan! mutta lastit saa heittää selälle jos haluaa!

Ehkä tulen, ehkä en, mutta paikalla!

👍

Vierailija
102/143 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipa-Leena kirjoitti:

Jos miehiä huvittaa tulla tulla paneen tyttöilevää miestä Tamperella 12.8. Niin olen messukeksuksen takaisessa metsässä klo 13.00 mitä useampi niin sen iloisempaa! Kumit muaan! mutta lastit saa heittää selälle jos haluaa!

Onnistuuko ns. Läpsystä vaihto -jutut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/143 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirailua vai koiranleukailua ?

Vierailija
104/143 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämeenkylän kartanon takaparkkis

joku mukava lady tai rouva vois tulla illalla ulkoiluttamaan mua sinne metsikköön.

kun nään namia heilutan iloisesti häntääni. istun ja nuolen märäksi, en pure enkä hauku

Vierailija
105/143 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

musti 32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joku mukava lady tai rouva vois tulla illalla ulkoiluttamaan mua sinne metsikköön.

kun nään namia heilutan iloisesti häntääni. istun ja nuolen märäksi, en pure enkä hauku

Tänäänkin voisin mennä tuonne

Vierailija
106/143 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

musti 32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän lähteä ulkoiluttamaan rouvaa sinne.. kastuukohan pää vai alapää tänään

Vierailija
107/143 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teppo ja Matti kirjoitti:

Hämeenkylän Kartanon takaparkkiksella joskus viikonloppuisin säpinää.. alkuillasta nähnyt

oiskohan tänään illalla.. ei nyt mattia tai teppoa mutta joku rouva tai pariskunta

Vierailija
108/143 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

parittelua kirjoitti:

musti 32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän lähteä ulkoiluttamaan rouvaa sinne.. kastuukohan pää vai alapää tänään

tuoppas tänään niin hoidellaan

Vierailija
109/143 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

John! kirjoitti:

parittelua kirjoitti:

musti 32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuoppas tänään niin hoidellaan

nyt illakin kävisi

Vierailija
110/143 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

parittelua kirjoitti:

musti 32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä tulen nyt kattomaan

Vierailija
111/143 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

musti 32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hieno rekku!

kelpaisi tälle rouvalle

Vierailija
112/143 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäiskö osallistujat vaan jäädä katsojiksi jos tulisin joku ilta Hämeenkylän parkkikselle ja strippaisin julkisesti. Ei saisi lähestyä/koskea eikä kuvata. Katsoa saisi aika pitkään. Se ei olisi doggingia vaan mitä se olisi ?

Vierailija
113/143 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteikko kirjoitti:

Ymmärtäiskö osallistujat vaan jäädä katsojiksi jos tulisin joku ilta Hämeenkylän parkkikselle ja strippaisin julkisesti. Ei saisi lähestyä/koskea eikä kuvata. Katsoa saisi aika pitkään. Se ei olisi doggingia vaan mitä se olisi ?

Tuohan oisi just unelma.. ei jäisi morkkista, saisi ihailla ja uusia virikkeitä kotiinkin

Vierailija
114/143 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeillaanko tänään :) - lupaan, että en tule lähelle. t. kuuma m 31

Vierailija
115/143 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteikko kirjoitti:

Minä ainankin kunnioittaisin naista jos tämmöinen tilaisuus tulisi..

Vierailija
116/143 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteikko kirjoitti:

oih kosteikko.. milloin ajattelit toteuttaa?

joskus käynyt tuolla vaan siinätoivossa että saisin nähdä, joskus jotain paria ihaillutin sivummalla.

aivaisit vaikka vaan auton oven ja sääret ehkä puseronkin niin että vilahtaisi..

Vierailija
117/143 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteikko kirjoitti:

ois varmaan pussyngiä.

alkaa olemaan jo viileetä.. kosteikko vois tänään tulla vaikka ennen auringonlaskua..

jos vaan vähän vilkaisen sormienvälistä

Vierailija
118/143 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteikko kirjoitti:

miten tänä-iltana, saisiko pari katsella esitystäsi?

Vierailija
119/143 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko huvilinnulle muitakin pareja joku ilta?

Vierailija
120/143 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteikko kirjoitti:

oiskos tänään otollinen päivä.. iltahämärissä  toteuttaa haaveitaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän