Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dogging?

Vierailija
10.06.2009 |

Kuulin juuri tästä "ilmiöstä" ja mietin että onko tuota oikeasti Suomessakin ja onko kenelläkään tietoa / tuntemusta aiheesta? Melkeinpä kiinnostaisi kokeilla ;)

Ja koska en varmaan ole ainoa jolle koko käsite oli tuntematon, niin tässä sille selitys:

Dogging tarkoittaa seksin harrastamista julkisella paikalla. Se toimii siten, että toisilleen tuntemattomat ihmiset tapaavat netissä ja sopivat ajan ja paikan seksin harjoittamiseen. Tirkistelijät ovat tervetulleita.

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakusessa olisi parikymppinen urheilullinen mallityttö pk seudulta. Tavataanko doggingin merkeissä? Itse olen alle 5kymppinen vain 20kg ylipainoinen nörttimies joka ei paljo suihkussa viitsi käydä.

Vierailija
2/143 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö 32v käy`? onko sulla koira vai ulkoiletko yksin? missä päin? hame on kesällä näpsäkkä, nopea siirtää sivuun, voihan sitä muutakin kuin koiratyyliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut kuullutkaan moisesta ennen kuin nyt. Että tekisi mieli kokeilla ;) Itse olen parikymppinen tyttö, ja haaveena olisi panna 35-45v. tuntematonta miestä. Ai saatana. Kertokaa ihmeessä joku jos tiedätte miten nuo keikat järjestyy...

36 vee mies järjestää dogging sessioita 20 tytöille

Onko pikkuisen omaa kehua mukana

Olen 39v mies, minua kiinnostaa suunnattomasti doggin, olen Lappeenrannassa, mistä sinut löydän

Vierailija
4/143 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävimme usein eri levähdysalueilla. Nussimme autossa ja sivuikkuna oli auki. Meistä oli todella kiihottavaa, kun miehiä tuli katsomaan touhuamme. Vetivät käteen ja jotkut osallistuivat käsitöillä avonaisesta ikkunasta.

Vierailija
5/143 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlatkaa amateurblogs.com - siellä usein kuvasarjoja näistä eurooppalaisista sessioista, samoin kuin swinger hommista. Kiva saitti muutenkin.

Tälleen talvella voi olla suomessa hieman hiljaista... Ajatuksena kiinnostaa kyllä.

Ja vaikuttais siltä että enimmäkseen siellä on niitä jotka saa ihan muutenkin tavaraa eli ei pelkästään luuseri runkkaajille tuo homma

Vierailija
6/143 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut kuullutkaan moisesta ennen kuin nyt. Että tekisi mieli kokeilla ;) Itse olen parikymppinen tyttö, ja haaveena olisi panna 35-45v. tuntematonta miestä. Ai saatana. Kertokaa ihmeessä joku jos tiedätte miten nuo keikat järjestyy...

Vierailija
7/143 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pikkuisen omaa kehua mukana

Vierailija
8/143 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi kiinnostaisko dogging komean, fiksun 28v miehen kanssa?

Vierailija
9/143 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on paikkoja esitelty maakunnittain. Seuraakin voi hakea ja ilmoitella.

www.doggarit.blogspot.fi

Vierailija
10/143 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi nainen =)et satu hyvinkään lähellä olemaan,,,voitas tavta,,olen kyltymätön siisti mies ikää44 ja lihaksikas ja harteikas =)0468859903 Jukka

Vierailija
11/143 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitykseni mukaan Turun seudullakin on dogging sessioita järjestetty, mutta ei ilmeisesti mitenkään erityisen suurissa määrin. Kivalta nuo kyllä kuulostaisi näin nuoren miehen mielestä, mutta talven tullessa taitaa jäädä vaan haaveeksi.

Vierailija
12/143 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sitten sitä takaapäin nussimista ???

Vierailija
13/143 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sitten sitä takaapäin nussimista ???

Kaippa tuo dogging termi on tullut siitä, miten koiratkin aika helposti pääsee toisiaan jyystämään?

Tapahtuu tätä Suomessakin, useammassakin paikassa. Suomi24 seksisivuilta ainakin löytyy asiasta kiinnostuneita ihmisiä.

Vierailija
14/143 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

finland.superdogging.com

twitter.com/finland_dogging

Vierailija
15/143 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on lähtöisin siitä, että paikalle lähdetään "koiraa ulkoiluttamaan" ja paikalla sitten tavataan se vieras kenen kanssa ryhdytään puuhiin. Itseäkin kiinnostaisi joskus "yllättää" joku dogging-pariskunta kyllä...

Vierailija
16/143 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sentään. eiköhän tätä(kin) harrasta ihmiset jotka siitä pitävät. Kaikki ei vaan ole syntymä tylsiä ;)

Vierailija
17/143 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/143 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/143 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin Suomi24-keskusteluissa, ryhmäseksi osiossa että siellä jotkut yrittää näitä dogging-tapaamisia järjestää. Toimiiko ne, en tiedä, mutta olisihan se kiinnostava ajatus!

M43

Vierailija
20/143 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin Suomi24-keskusteluissa, ryhmäseksi osiossa että siellä jotkut yrittää näitä dogging-tapaamisia järjestää. Toimiiko ne, en tiedä, mutta olisihan se kiinnostava ajatus!

M43

Ette vaan olis sinä, joka niitä yrittää järjestää ja täältä haet lisää porukkaa? :-D

M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän