Vaimo alkanut paapoa kaveriaan, hälyt soimaan??!
Kysymyksessä miespuolinen työkaveri, joka on aika reppana ja alkoholisti. Sai potkut töistäkin ja hölmöillyt ties mitä.
Vaimoni alkoi olla hänestä poikkeuksellisen huolissaan, hän muuttui myös etäiseksi minua kohtaan ja hän on alkanut ajatella tätä kaveria yhä useammin.
Pitäisikö tässä kohtaa hälyjen soida? Onko aiheellista? Minulla ainakin soi. Samalla mietin, että mitä ihmettä näkee tuossa tyypissä. Eikai hän voi olla ihastunut tuollaiseen ihmiseen. Kuitenkin alkaa pelottavasti vaikuttamaan, että tässä on jotain muutakin. Mistä ihmeestä tuo paapomisen tarve tulisi muuten
Kommentit (15)
Joillakin on tuo pelastuskompleksi hyvinkin vahvana. Nainen tarvitsee jonkun, jonka hoivata kuntoon. Ei välttämättä ole mitään kummempaa.
Vai minkälainen hän on muuten luonteeltaan? Onko altis auttamaan ja empaattinen?
Mitä tuo paapominen käytännössä meinaa?
Naisiin ei voi koskaan luottaa. Ne panee satavarmasti.
M
Onko tämä paapottava alkkis komea jännämies ?
Hän vaihtaa sinut tähän alkoholistiin, AP.
No vaimosi haluaa pelastaa paran. Tahtoo rakastaa ehjäksi.
Ja huonostihan siinä käy.
Huonolta vaikuttaa. Mitä sieltä vielä tulee? Varaudu pahimpaan.
Nyt reppanaa turpiin ja akka ulkoruokintaan. Näytä kuka on Alfa
Avaapa ap, mitä tämä sinun mielikuvitusvaimo siis käytännössä tekee?
Epäterve hoivaviettihän vaimollasi on herännyt. Oletko puhunut asiasta hänen kanssaan?
Ota asia puheeksi ja kerro miltä asia näyttää sinusta.
Nyt sitten taistoon! Viet vaimos syömään, paikkoihin joissa hän viihtyy.. Näytät mistä sut on tehty ja mihin susta on. Vaikka suksille ja laavuun makkaranpaistoon, jos se on ollut teidän juttu. Teatteriin ja syömään.
Unohda ruokailut, jos ei ole nälkä. Mulla näköjään on. Mies tuossa leipoo paisteijoita ja tää riittää mulle. En mä sitä koskaan pois anna ja paapo muita.
Pitää.