Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä siivoaisit jos sulla olisi vajaa tunti aikaa?

Vierailija
14.01.2006 |

Siis sellaista, jota 1- ja 3-vuotiaan kanssa ei voi tehdä kun olisivat häsäämässä vieressä? Hmmmm... siivoaisinko kaappeja mutta en välttämättä ehdi vai pesisinkö vessanpöntön (tylsää).

Vai viettäiskö ajan tässä koneen ääressä? Ajattelin juoda tässä kahvit ja sitten touhuta jotain kunnes nuorempi herää päikkäreiltä, vanhempi kattoo nyt videota eli tunti olisi " omaa" aikaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän vajaa 2v ikäeroa on ja yh olen. jos ois omaa aikaa, en tuhlaisi siivoamiseen. Eikä vessanpöntön puhdistukseen mene mitenkään tuntia!

Vierailija
2/6 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan siivoamiseen ei edes mene kauhean kauan, joten voit vielä imuroida siihen päälle ja sittenkin ehdit juoda hetken kahvia tietokoneen ääressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

imuroin, pesin vessan ja altaan, ripustin pyykit, täytin tiskikoneen ja pyyhin vähän pölyjä.

Vierailija
4/6 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vessan siivoamiseen ei edes mene kauhean kauan, joten voit vielä imuroida siihen päälle ja sittenkin ehdit juoda hetken kahvia tietokoneen ääressä.

Vierailija
5/6 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varmaan uusavuton kun mua häiritsee jos esim. järjestelen tavaroita, tenavat tulee taatusti myös " järjestelemään" ja saavat kaiken ihan sekaisin. Samoin pesen vessan tujuilla aineilla ja en halua että lapset tyrkkäävät kätensä aineisiin toisaalta nuorempi ei suostu olemaan eri huoneessa kuin minä ja huutaa ja itkee sitten oven takana jos laitan oven kiinni. Toki voin pitää pesuämpärin ylhäällä (toisessa huoneessa mutta sitten purkaa vessan kaapit ja työntää kätensä pönttöön sillä välin.

Että menen nyt peseen sen vessan ja järjestelen sitten pari laatikkoa.

Vierailija
6/6 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunti aikaa siivoamiseen, siinä ajassa oikeasti ehtii tehdä tosi paljon vaikka olisikin lapset hereillä??!!

Meillä ei lapset edes nuku päiväunia, ovat kaikki alle 6-vuotiaita eikä ole ongelmia ollut koskaan siivoamisen suhteen..

Mies ei juurikaan osallistu siivoamiseen, ja silloin kun yleensä siivoan ei se ole edes kotona!!

Miten iso talo ap oikein on?

Meillä on toistasataa neliötä ja kaksi kerrosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi