Clomifenien sivuvaikutusten esiintyminen??
Olen syönyt nyt kolmatta kiertoa clomeja.
Kysyisin muiden kokemuksia siitä missä vaiheessa kiertoa sivuvaikutuksia on ilmennyt jos niitä on ollut? Voiko ne tulla vasta pillerien popsimisen ja ovulaation jälkeen? Itselläni on ollut lievää huimausta, pahoinvointia, virtsaamistarvetta jne. kp 21->aina tänne kp 24 saakka. Kuumia aaltoja ei ole ollut. Kertoisitteko kokemuksianne!!
Kommentit (2)
Minulla on clomit olleet syksyllä pari kiertoa sitten joulun aikaan pidin ykden kierron tauon ja nyt on taas kuuri meneillään. Minulla on ollut lähinnä vain unettomuutta, joka on joskus alkanut heti ensimmäisen clomipäivän jälkeen; nyt alkoi vasta kolmannen clomin jälkeen.
Ja tuota unettomuutta on eniten johonkin kp18 asti, eli oviksen yli, mutta jatkuu se koko loppukierronkin =(
Kun otin aluksi clomin iltaisin, n iin sen jälkeen huomasin selkeästi yhden kuuman aallon noin tunnin tabletista ja pissalla sain ravata koko yön. Mutta noita oireita ei ollut sitten koko kiertoa.
YTHS:n gyne oli sitä mieltä, ETTEI viitenä päivänä otettu tabletti VOI vaikuttaa koko kiertoon, mutta kun kävin yksityisellä lääkärillä, niin hän sanoi, että ihan hyvin voi ja että nuo esiintymiset on hyvin yksilöllisiä...
Nuo oireet on kyllä tosi ikäviä, kun jatkuvat koko ajan.
Tsemppiä!
Mä oon huono esimerkki, kun en oo saanut mitään oireita vaikka söin clomeja puolivuotta ja lisäksi inssejenkin yhteydessä.