Jos ystäväsi synnyttää tänään klo 13, milloin saat ilmoituksen?
Itse ilmoitin alle tunti lapsen syntymän jälkeen jopa työkavereille tekstarilla, " ystäväni" ilmoitti minulle vasta iltayhdeksältä. Olenko syystäkin loukkaantunut?
Kommentit (28)
Vierailija:
Helvetin tyhmiä ja yksinkertaisia olette :)ap
Omille vanhemmille soitin muutama tunti vauvan syntymän jälkeen.
Toisen synnytyksen jälkeen soitin äidilleni, sisaruksilleni ja parhaalle ystävälle jo salista vartin päästä vauvan syntymästä. Ei se häirinnyt millään tavalla keskittymistäni vauvaan, minusta oli tärkeää päästä jakamaan läheisteni kanssa tunne heti tuoreeltaan. Lopuille kavereille ja sukulaisille näpyttelin viestiä osastolta noin parin tunnin kuluttua, vauva oli siinä vaiheessa lastenhuoneessa alilämmön vuoksi, joten ei siinä muutakaan tekemistä ollut, nukkumisesta ei tule mitään niissä endorfiinihuuruissa.
En nyt tiedä tarviiko sun loukkaantua, pääasia että ilmoittaa.
Ei kai kukaan nyt ENSIMMÄISENÄ ala kavereille soittelemaan!!! Meidän tyttö syntyi hiukan ennen kuutta illalla, ja kun pääsin osastolle ennen yhdeksää (kun olin ensin salissa pyörtyillyt hetken... :)) ja ilmoitin äidilleni, hän kehtasi sanoa, että " ja nyt vasta ilmotat" . Teki mieli lyödä saman tien luuri korvaan...
Olen saanut vauvan syntymäilmoituksia välillä 1h-1vko välillä ystäviltäni.
että en ole viitsinyt tekstailla kuin vasta aamupalan jälkeen.
että soitti tuoreille isovanhemmillekin vasta myöhään iltapäivällä herättyään ja kavereille vasta seuraavana päivänä.
Toinen lapsi syntyi 15.45, niin kaveritkin kuulivat asiasta samana iltana ja samoin kolmannen kanssa (14.09).
Me ainakin olemme ihan rauhassa kuherrelleet vauvan kanssa pari tuntia synnärillä ja sitten mies on saattanut meidät lapsivuodeosastolle. Siinä on vielä höpsötelty hetki ja tokalla ja kolmannella kerralla mies on tietty kiireesti lähtenyt päästämään hätäisiä isovanhempia pitämään taloaan pystyssä ;-) Sitten vasta on tullut se hetki, etää soitellaan tuttaville.
Jos olisin ollut iloinen ja tyytyväinen saamaani ilmoitukseen, olisitte kertoneet, että OIKEILLE ystäville ilmoitetaan kyllä ihan heti ja kerrotaan synnytyksen kulku minuuttitarkasti. Helvetin tyhmiä ja yksinkertaisia olette :)
ap