Tässä simple-room... Eli pitäs olla helppo :)
http://sandbox.deviantart.com/?fileheight=400&filewidth=550&filename=fs…
Kaikki mitä tarvitset löytyy tästä ruudusta.
Kommentit (79)
se vitun ruuvi putoaa lattialle, kun sitä vääntää kolikolla. Niin ja se sijaitsee siinä pistorasiassa, johon telkkarin johto tulee:)
telkkaripöydän jalan vierestä, siitä pistorasian läheltä. oothan löytänyt jo avaimen? ruuvi irtoaa pistorasiasta, kun olet aukaissut sen.
vinkkinä kaikille jotka on alussa. Lukekaa ketju alusta asti niin pääsette pitkälle. Ei kannata kysellä samoja mitä on jo kyselty moneen kertaan ja vastattu yhtä monta.
neljäs elementti on tietenkin ilma, eli tässä tapauksessa " ei mikään" eli aika tyhmä juttu, senkun klikkailee tarpeeksi.
Yksi lippaan kolikoista käy alalaatikon lukkoon, se rähjäisen näköinen
ja miten saan " päästettyä" irti esineistä, kun ne pysty tekemään seuraavaa juttua kun muki vaan pysyy valittuna..APUA!!!
Rehu on johon välissä ja telkkari pelaa jne...
miten nyt saan sen alalaatikon auki? AARGGH!!! tyhmä minä:(
Vierailija:
Rehu on johon välissä ja telkkari pelaa jne...
En oikein käsittänyt äskeisestä vinkistä. Mitä olkia ja mitä sähköä pitää yhdistää.
Vierailija:
En oikein käsittänyt äskeisestä vinkistä. Mitä olkia ja mitä sähköä pitää yhdistää.
Oletko jo saanut luudan kaapin takaa pois? Ilmeisesti olet...
Siitähän erottui oljet ja varsi. pistä olkia avoimeen pistorasiaan ja saat tulen.
kyllä aukeaa, jos olet sen jo kerran saanut auki.
Vai saako ne oljet jotenkin erikseen?
Onko siinä joku niksi? Olen yrittänyt monelta korkeudelta ja vaikka miten pitkään mutta se ei onnistu!!!!!!!!!!!!!
Vierailija:
Vai saako ne oljet jotenkin erikseen?
Vierailija:
Onko siinä joku niksi? Olen yrittänyt monelta korkeudelta ja vaikka miten pitkään mutta se ei onnistu!!!!!!!!!!!!!
Anteeksi, mutta nauran täällä melkein pissat housuissa, pystyn kuvittelemaan tuneen, kun itse junnaa jossain tyhmässä kohdassa ja muut menee edellä :)
Minä ainakin sain öljyn mukiin vähän kaapinovenhkahvan yläpuolelta, klikkaamalla tippuvan öljypisaran kohdalta. Yritystä...
" Lipas on nyt auki, kuinka niitä kolikoita saa sieltä?"
---
Osaisiko joku kertoa kuinka saan sen kaapin alalaatikon auki? minulla on kolikosta muotoiltu avain, mutta ei aukea sillä. On liian pehmeä..?
Siellä on se magneetti, jolla saa oikean kolikon lippaasta.
alkaa hermot mennä!!! :DDD