Tässä simple-room... Eli pitäs olla helppo :)
http://sandbox.deviantart.com/?fileheight=400&filewidth=550&filename=fs…
Kaikki mitä tarvitset löytyy tästä ruudusta.
Kommentit (79)
öljy pitää napata sieltä ihan ylhäältä.
Yhä vaan en saa vettä mitenkään talteen, muut elementit sain lukkoon laitettua.... Kaapin alalaatikko on lukossa, miten se aukeaa?
" aktivoit mukin" , viet hiiren kursorin siihe, missä sitä öljyä tippuu, klikkaat tippuvan pisaran kohdalla. Saattaa kestää hetken, mutta onnistuin minäkin siinä lopulta :)
Vierailija:
öljy pitää napata sieltä ihan ylhäältä.Yhä vaan en saa vettä mitenkään talteen, muut elementit sain lukkoon laitettua.... Kaapin alalaatikko on lukossa, miten se aukeaa?
Mitä ihmettä ne muut elementit ovat? Miten oot ne saanut?
pitää saada multaa, vettä ja tulta. Pitkä tarina. Ne tajuaa kyllä heti kun peli etenee, että mistä ne saa. Vettäkin löysin, mutta se alalaatikko pitää saada auki... iiik.
Vinkkinä semmoinen, että se henkari on kätevä muussakin kuin antennina.
Vierailija:
Vinkkinä semmoinen, että se henkari on kätevä muussakin kuin antennina.
Näin päättelin, mutta en ole vielä keksinyt käyttötarkoitusta, olen yrittänyt avata kaapin alalaatikkoa, ylettyä kaapin takana olevaan harjaan ja huitoa kukkaruukkua alas, mutta ei...
Siis sellaiselle, joka ei ko. peliä ole vielä pelannut! Tosi psykedeelinen %-)
heh, varmaan onkin aika hassu ketju. Sitä henkaria pitää vähän muotoilla, ennen kuin siitä tulee hyvä kapine.
löysin vettä. Kerron, että puhelimella soitetaan länttäämällä puhelimella sitä telkkarimainoksessa näkyvää puhelinnumeroa, jos kerrot, mistä löydän jonkun magneetintapaisen tai saan alalaatikon auki :D
Oon ihan jumissa tossa pelissä. Mitenkä siis muotoilla henkaria? Miten hemmetissä sitä saa muka muotoiltua?
tulee vaan teksti " the phone doesn' t seem to work" , yritin tehdä sillä sitten mitä tahansa!
Mulla on kaukosäädin ja yksi patteri siihen. Kolikko ja muki (johon sain öljyä) löytyy myös. Lisää vinkkejä kehiin!! =)
Läpi! Läpi! Läpi!
Ooooooh. Jestas, mikä peli8)
Se puhelimen rikkinäinen johto pitää korjata, jotta luurin voi" ladata" soittokuntoon siinä seinätelineessään.
ja kaadettua harjalla kukkaruukun. Mutta nyt juutuin taas... Help!
Sain kaadettua kukkaruukun, mutta en pudotettua. Kuuluiko näin tapahtua vai mokasinko?
pitääkö se ottaa joltain tietyltä korkeudelta?
kerää kaadetun kukan mulla ja sit vesi. veden keruuseen saat tv:stä irti napin...
mitä muuta siihen lukkoon tulee ? on jo tuli, vesi ja multa
kannattaa vilkaista kaapin taakse, kun on kaatanut kukan
Enää puuttuu neljäs elementti lukosta... hämää kuinka saisin kaapin alalaatikon auki. Anyone?
Nyt on puhelinkin, mutta kuinka ihmeessä sillä pystyy soittamaan?!