Tässä simple-room... Eli pitäs olla helppo :)
http://sandbox.deviantart.com/?fileheight=400&filewidth=550&filename=fs…
Kaikki mitä tarvitset löytyy tästä ruudusta.
Kommentit (79)
Kun sen on kerran selvittänyt, pääsee siitä toisen kerran läpi hyvin nopeasti.
Kolikko on, mutta en saa sitä tekemään mitään minkään kanssa, niinkuin en kuppiakaan, enkä muutenkaan saa mitään aikaan. Hmph.
Mulla on jo kaukosäädin, patteri, kolikko, paperimuki ja ruuvi mutta mitä sitten?
Mulla myös kaukosäädin, paristo (laitoin kaukosäätimeen), muki, kolikko sekä ruuvi mut nyt en pääse mihinkään. Auttakaa ettei mulla mene koko työpäivä tähän...
kasvista irtoaa yksi lehti.
Mutta mistä saitte ruuvin?
yhdistäkää ne.
Kaapin takana on luuta, johon ei ylety.
Tähän asti olen päässyt.
puhelinjohtoon niin puhelin toimii
alatasolta se toinen patteri. Kakessahan on aina melkeen kaksi pientä patteria :o)
mutta missä luuri ja miten lehti yhdistetään johtoon?
Kolikon, mukin, avaimen, henkarin, ruuvin ja kaukosäätimen. Mistä ihmeesä löytyy patteri? Ja miten kasvista tippuu lehti?
ei ainakaan täältä löytynyt patteria! Toinen patteri löytyi kirjan alta. Miten saan lehden irti kasvista?
lehdellä saa korjattua puhelimen johdon?
Veikkaisin, että luuri on siinä laatikossa hyllyllä, kirjojen vieressä. Siinähän sitä taas on pähkittävää, että miten laatikon saa auki...
Se on noin puolivälistä poikki. Klikkaat siitä ja korjaat sitten sen lehdellä. Onnistuuko?
luuri on kaapissa, ylemmässä laatikossa. Laatikko on jumissa, mutta aukeaa kun laittaa öljyä liukasteeksi.
Miten sitä vettä saa otettua???
klikkaa sitä niin löydät paikan lehdelle:)
pitääkö odotella että sitä on tarpeeksi tippunut lattialle???vai??
öljy napataan lennosta eli ilmasta
Onneksi löysin yhden vihjeketjun ja pääsin sen avulla läpi.
Kun älyää käyttää kolikkoa ruuvimeisselinä, alkaa homma sujua!