Tässä simple-room... Eli pitäs olla helppo :)
http://sandbox.deviantart.com/?fileheight=400&filewidth=550&filename=fs…
Kaikki mitä tarvitset löytyy tästä ruudusta.
Kommentit (79)
Ja kyseessä siis oli se rupuisimman näköinen kolikko.
mulla on nyt kolikko, öljykuppi, kaukosäädin, henkari, kaapin ovi auki ja telkkari päällä.. ja puhelimen johdossa lehti ja ruuvi
Kiitos kaikille vinkeistä! t. se, joka luki tätä ensin vaan, eikä pelannut, ja piti ketjua psykedeelisenä!! ;D
miten saan luudan, puhelimen luurin ja lipaston laatikot auki?????? :/
enkä edelleenkään saa sitä öljyä siihen kuppiin. Pitääkö nuo asiat tehdä jossain tietyssä järjestyksessä? Missä välissä se öljy pitää ottaa? Joku tässä mättää...
En olis kyllä yksin päässyt tätä läpi
Ps. Minä siis lopultakin sain sitä öljyä siihen kuppiin :))))))
Miten ihmeessä sitä vettä saa talteen?
mutta kun painan ilmakohtaa, sanoo vain, että pitäisi tehdä jotain muuta sille kohdalle. Mitä?
eli tulee se zoomattu kuva, sitten klikkaat lehteä ja laitat sen siihen
En saa sitä vettä siihen lippaaseen kun sen ekan kolikon minkä otin telkkarista niin se meni sille ukolle vahingos sit ku yhtä toista myöhemmin klikkasin ni se vaan hävis siitä johki, eikä tullut mulle mihinkään talteen... mulla ei ole siis yhtään kolikkoa tällä hetkellä? olenko siis ihan tiltissä...
Mistä saa niitä kolikoita, joista puhutaan täällä? Minulla vain yksi kolikko josta ei saa mitään... Ei pihdeillä eikä lukkoon työntämällä!
Sen alalaatikon arvoitus ei selviä tästä ketjusta, miten kummalla sen saa auki?
Kertokaas nyt ystävät hyvät...
kolikkoja saa lippaasta joka on hyllyllä. niistä yhden saa muutettua avaimeksi kun vähän säätää.
Oon melkein lopussa, elementit jo kasassa jne. mutta miten tuon lippaan saa auki?!
Johan oli peli. Kiitos erittäin paljon avusta!