Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolen janoon..!

Vierailija
12.01.2006 |

Ihan kohta kuolen, ihan varmana. Suu on kuiva kuin beduiinin sandaali autiomaassa ja silmissä siintää kangastuksena tuopillinen kylmää vettä.



Mutta tässä möllötän enkä saa vettä, koska neiti 1-vee nukkua retkottaa sylissäni. Hyvähän siinä on imeskellä viimeisetkin nestetipat äidistä, nih.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan