Lue keskustelun säännöt.
iltatähteä ei enää jaksais
11.01.2006 |
tuli tollanen kutsumaton iltatähti meidän perheeseen. Suloinen on joo, mutta ei vaan jaksais enää tolliasta 1-vuotiasta. Kehtaanko laittaa hoitoon vaikka olen itse kotona? Tai keksikääs jotain tekosyitä (=mukatöitä) miksi tarttis laittaa hoitoon siksi ajaksi kun isommat lapset on koulussa. Kyllähän ne sit hoitaa kun kotiin tulevat...
Kommentit (2)
mutta seuraamuksia voi varmaan lieventää valinnoillaan. mies on sitä paitsi ihan innoissaan tosta, mutta tekee yrittäjän hommiaan 7-19...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
heti huomispäivänä laittaan anomuspaperit hoitopaikkaa varten.