Katsoppa oma deodoranttisi sisältääkö se alumiinia, nimittäin tosi moni dödö sisältää.
sen tehtävä on tukkia hikirauhaset niin ettei hikeä pääse tulemaan. ei ihme että rintasyöpä senkun yleistyy kun dödöihinkin lisätään kaikenlaisia mömmöjä. Jos dödösi sisältää sitä niin se lukee siellä alunium...
Kommentit (27)
kun mulla on kädessä siitä listasta valkea Nivea deo stikc. Ja siinä näkyy olevan ihan toisena aineosana Aluminum. Niin voi olla, että on eri tuota mutta niin tuossa purkin kyljessä lukee.
Raskausajat olen ihan säännöllisesti käyttänyt. Onneksi lapsillamme ei niitä epämuodostumia ole, eivät ole edes hassun näköisiä..Kaipa neuvolassa olisi, edes sivulauseessa, mainittu jos olisi tarvis olla huolissaan.
Tämä on ajankohtainen keskustelu. Tuli esiin kun etsin netistä alumiinitonta dödöä miehelle. Itse en tarvitse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ajankohtainen keskustelu. Tuli esiin kun etsin netistä alumiinitonta dödöä miehelle. Itse en tarvitse mitään.
Olisit tehnyt uuden keskustelun. Useimmat vinkit ja tiedot vanhenee 12 vuodessa.
Ongelma ei ole ainoastaan se alumiini kun rintasyövästä kyse (Alzheimeriin ja muihin aivoperäisiin sairauksiin on kyllä liitetty) vaan juurikin tuohon että hien tehtävä on poistaa kuonaa jonka mukana poistuu elimistöön kertyneet myrkyt. Kun käytetään kainaloissa alumiinideodorantit ja pidetään jatkuvasti kiristäviä rintaliivejä kuona ei pääse poistumaan.
Imetys silti tehokkain tapa saada se kuona liikkeelle, (raskasmetallit ym. kulkeutuu äidinmaidon mukana myös lapseen. (Joka ei siis ole hyvä juttu)
Olennaista on kuitenkin mitä me elimistöömme tukimme. Kannattaa vähentää ylipäänsä sitä kemikaalikuormaa. Nykyajan nuoret naiset marinoi itsensä kemikaaleihin. Meikit, hiusvärit, hiuslakka, hajusteet, ripsien liimat, sheivausvaahdot ym. Näitä käytetään jatkuvasti, tuon lisäksi käytetään sitä alumiinidödöä eikä välttämättä liikuta/hikoilla. Siihen vielä kaikki se mitä suun kautta menee. Lisäksi se että ensimmäisiä lapsia aletaan miettiin vasta 30.v niin ei ole ihme että rintasyöpä noussut huimasti.
Alumiini lisää Alzheimerin tautia. En tiedä lisääkö dödötkin. Mutta paistinpannut pitää heittää pois, jos pinnoite vaurioituu ja alumiini tulee esiin.
Toimiva deo jota käytän on Schmids charcoal +magnesium saa iherbistä ja yliopistonapteekista. Muut ovat jättäneet kainalon märäksi tämä ei. Kerrankin toimiva myrkytön.
on suurempi riski että tuo dödö imeytyy ihon läpi. Eli vuorokausi ajelun jälkeen voi taas käyttää dödöä ja sillon ei imeydy ihon läpi. Lähes kaikki kosmetiikka on suunniteltu niin ettei saa mennä ihon läpi. Muutenhan meillä olisi kaikki voiteiden aineet verenkierrossa.
Ja se syöpätutkimuskin oli vain alustava ja siinäkin nimen omaan mainittiin tuo karvojenajalu. Eli ei saa laittaa dödöä kun on sheivaillut!
T: Kosmetologi