Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA!Pystyisittekö jättämään 1v lapsen viikoksi mummolle?

11.01.2006 |

Laitoin tämän myös vauvapuolelle kun tyttö on vielä vajaa vuoden mutta kun olisi tarkoitus lähteä niin silloin juuri vuoden ikäinen.

Eli mitä teen?Pystyisittekö jättämään lapsen ja siskon4v mummolaan viikon ajaksi hoitoon? Tytöt olleet siellä muutaman kerran yön tai kaksi kerrallaan. Luotan täysin äitiini hoitajana mutta olen aina ollut tosi tuskissani ikäväni kanssa varsinkin pienemmän suhteen!!

Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia viikon erosta? Kuinka selvisitte ja lähtisittekö uudelleen?

Olisin tosi kiitollinen kokemuksistanne....

Huolestunut

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kommentit " tee niinkuin itse näet parhaaksi" ovat tarkoitettu kannustamaan äitiä luottamaan itseensä valinnassaan. Ei suinkaan niin, ettei toisia saisi kuunnella.

Pisin aika jonka olen ollut erossa lapsestani, on viikko. Poika oli 1v1kk kun oli isällään ekan kerran viikon. Eipä siinä ole paljon vaihtoehtoja, vaikka ikävä olikin kamala. Mummolassa poika on ollut kolme yötä pisimmillään ilman minua. Ja mummoa näkee vähintään joka toinen päivä.

kent:

minusta jos täällä kysyy toisten mielipidettä ja neuvoa niin kai niitä sitten kannattaa kuunnella, puolesta ja vastaan. Hassua että neuvotaan että älä kuuntele toisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla