***Keskiviikkoa PUOLUKAT***
Kelpuutattekohan te mun alottamaa pinoa, kun en enää ole aktiivipinoutuja... Ajattelin, että jos huomaisitte viestini paremmin täältä kuin tiistaipinon hänniltä ja halusin kirjoittaa ennen kuin unohdan.
Hyvää huomenta kaikille siis!
Miten satuinkin taas piipahtamaan pinossa juuri kun jotain merkittävää on tapahtunut. [color=darkviolet]Onnea tuplaukseen [b]Tiitikkä[/b]![/color] Ihanaa, kun vanhoilla
[quote]
tutuilla
[/quote]
vauva-asiat etenevät.
Uskomatonta miten pitkällä [b]JennaJanettekin[/b] jo on! ♥
Vieläkös [b]Miitsu[/b] on kirjoitellut Puolukoihin? Kävin tuolta Kuttu-pinosta kurkkimassa hänenkin kuulumisiaan - ihanan pitkällä hänkin. :)
[b]Merineidolle[/b] tsemppiä kovasti! En ryhtynyt kaivelemaan vanhoja pinoja, jotta olisi selvinnyt paremmin, mistä on kyse, mutta paljon paljon jaksuja taidat tarvita.
Taisit viime piipahdukseni aikoihin kysellä mun kuulumisia, joten tässä tulee:
Räpistelen opintoja eteenpäin hitaasti, mutta suht varmasti. Tosin tällä tahdilla musta tulee vielä n:nnen vuoden opiskelija... Aloittelen parhaillani kandintutkielmaa ja tarkoitus olisi jatkaa gradu syksyllä perään, mutta saa nyt nähdä. Etäsuhde ottaa täälläkin koville. Hetkittäin olen valmis jo luovuttamaan. Joulunaikaan nähtiin taas pari viikkoa, joten nyt on vähän parempi fiilis. Suhteemme on kuitenkin päässyt aika pahaan jamaan, joten vaatii paljon työtä, että tätä kannattaa jatkaa - eikä ole kovin helppo hoitaa suhdetta, kun suurimman osan ajasta ollaan eri puolilla Eurooppaa... Voi olla, että seuraavan kerran nähdään vasta pääsiäisen tienoilla. Vakavien keskustelujen tuloksena päätettiin (tai lähinnä minä päätin; mies jaksaa uskoa meihin, vaikka menisi kuinka huonosti), että nyt tosissaan yritetään parhaamme suhteen eteen, ja että asiat korjaantuisivat. Uusi tilannekatsaus tehdään pääsiäisenä, ja jos suhde on yhtä huonossa jamassa kuin nyt, erotaan.
Vauvakuume on koko ajan olemassa, syksyllä hieman laimeampana, mutta nyt kevään tullen taas vahvistumaan päin. Miehelläkin taitaa olla vähän vauvakuumetta - on pari kertaa kysynytkin, että milloin me tehdään oma lapsi. :) No joo, oikeasti kumpikaan meistä ei ole ryhtymässä yritykseen tässä tilanteessa. Suhteen täytyy ensin olla kunnossa ja talouskin jotenkin turvattu - sekä tietysti asua yhdessä. Suoritetaan kumpikin tämänhetkiset tutkinnot loppuun; mies suunnittelee jatko-opintoja ja minä alanvaihtoa, joten välttämättä opintojen päättymistä ei odoteta, mutta parempaa toimeentuloa kuitenkin. (Musta on jotenkin ristiriitaista suunnitella lapsia yms., kun yhteinen tulevaisuus on kaiken kaikkiaan vaakalaudalla tällä hetkellä...)
Tsemppiä muillekin sitä tarvitseville!
Moose (ex-Kiwano82)
Kommentit (101)
heh, pienentäkää sitä kuvaa niin ehkä siitä tulee sitten paremmin se profiilikin esille. mä en nimittäin osaa *tumpelo* sanos miehelle, että sun tuleva vauvamaha näyttää sitten ainakin 100 kertaa paremmalta ku mun ;)
JJ: Tää leimasin taisi lähiten olla vauva-aiheinen vaikkei tämäkään ole suoraan kasteaiheinen.
http://www.sinellikauppa.net/catalog/product_info.php?cPath=152_217&pro…
Hannele: Munkin ukolla on tuo päähän pinttymä kahdesta lapsesta vaikkei TAATUSTI ole lukenut tuota vauvalehtee.
Se on se suomalainen keskiverto perhe isukki. äitykkä ja 1,2 lasta eli poika ja tyttö. Mie on kanssa vakaasti sitä mieltä että kaksi riittää.
TERVETULOA JOULULAHJA JA SNOWFLAKE!
LAURA:Toi treffailu voipo tuoda uutta positiivista jänitettä suhteeseen... :) Ja se voi olla avain muutokseen jolla saattaisitte saada suhteen toimimaan.
LUNA: Mitä lankaa siinä neuleessa oli? Pistähän tietoja tulemaan niin katsellaan. Mä en ainakaan toistaiseksi ole ostanut tuota Modaa joten en osaa heti auttaa.
Langat kyllä ylleensä ottaen ovat aika hinnakkaita jos haluaa muuta kuin Novitaa... Kyllä aika helposti lankaan saa kulumaan tuon verran riippuu toki siitä, että minkä koista neuletta tekee jos tarvii lankaa xxxxl kokoiseen vs xs tai sitten siitä, että mitä lankaa tarvii.
Toki aina kannattaa kurkkia hintoja usemmasta liikkeestä (mikäli niitä paikkakunnalla on) koska saman langan eri liikkeet voivat hinnoitella varsin eri hintaiseksi.
Riippuen minkä valmistajan ja mitä lankaa tarvitset.
http://www.papurikko.fi/ tuolta saa aika monenlaista lankaa, sitä en osaa sanoa saako halvemmalla...
Toinen vaihtoehto on korvata lanka jollain muulla langalla.
Lumiina: Raid tappaa talossa ja puutarhassa....
Raidia on sellaista joka tehoaa noihin sokeritoukatörkimyksiin.
Erityisesti keittiössä sinne missä viemäriputket menevät lattian alle (tiskialtaan alus) ja sitten WC ja pesuhuoneet erityisesti lattialistat. Aine on myrkkyä joten eläimet ja alle 1 vuotiaat lapset eivät saa oleskellä asunnossa myrkytyksen aikana ja muutenkin on suositeltavaa pysytellä hyvän aikaa myrkytyksen jälkeen poissa huushollista ja hyvä tuuletus myrkytyksen aikaan ettei myrkynlevittäjä turhan paljon hengittele myrkkyä. Jossain sanottiin että tota pitäisi toista 6 vkon ajan jotta ötökkä populaatiosta on kaiken ikäiset kuolleet. Meillä on auttanut yksi Raidi kierros toistaiseksi.
Luomuversiona jotkut käyttävät etikkaa samaan tarkoitukseen.
merineito
Nyt on masu paremmassa koossa :) pystykuvat kannattaa laittaa muotoon 600 * 800, ja leveyssuuntakuva 800 * 600 pixs
Mä voin noita pienennellä :)
löysin yhden kamalan naamakuvan joululta... hävettää ku oon niin karsee! mutta siis jos laitan sen nyt tulemaan niin saanko heti sen salasanan? ja ohjeet miten sinne postiin mennään?
ku ei mun posti ala ee lähettään ku on liian isoja!
Vinkistä hiviä
13-vuotias naisenalku saapui itkuisena terveyskeskuksen vastaanotolle. Tyttö oli ollut koko ikänsä varsin terve, käytössä ei ollut lääkityksiä ja allergioitakaan ei ollut todettu. Kuukautiset olivat alkaneet reilu vuosi sitten ja olleet melko säännölliset ja määrältään normaalit. Ongelmana olikin kyseisten kuukautisten poisjäänti ¿ viimeisen vuodon olisi pitänyt alkaa kaksi viikkoa sitten.
Alkuun neiti ei myöntänyt minkäänlaista seksuaalista aktiviteettia, mutta koska mikään tytön statuksessa ei viitannut esim. anoreksian aikaansaamaan kuukautisten poisjääntiin, tiukattiin anamneesiin muutama yhdyntäkokeilu tyttöä kuusi vuotta vanhemman miehen kanssa. Kun HCG osoittautui virtsasta positiiviseksi, keskusteltiin vielä tarkemmin käytössä olleesta ehkäisystä. Tyttö kertoi parin käyttäneen joka kerralla tytön hankkimia kondomeja ilman minkäänlaisia ongelmia. Kondomit tyttö oli tilannut internetin kautta häveliäisyyttään, kyseessä kun oli pikkupaikkakunta ja kaikki tunsivat toisensa kioskinmyyjää myöten. Lääkäri pyysi näyttämään millaisesta kondomista oli kyse, teki yhden lisäkysymyksen ja asia selvisi. Vaan mikä sai alkuun raskauden ehkäisystä huolimatta?
haloo?
merineito: hauska juttu, tosin ei kai voi olla totta?! o_o
sit jatkan lukemista...
Galtsu: toi sun tukkas on tosi kiva! ja kylppäri hurrrrjan romanttinen ;)
Kiitti, kun pienensitte noi kuvat...ja kiitos Hansu kehuistaa...toivotaan ett joku mies tarttus mukaan sit kun aika on oikee...
Eihän tuota tiedä miten sitä sit innostuu miesten kanssa rehvaamaan, tuun sit tietty aina ekaks teille kertoo mehevimmät yksityiskohdat ;)
goldis
ja toi masu on selvästi Jasminin...*reps*
ei tainnut tulla se sun kasvokuva perille....en mä sitä tuolta ainakaan hokaa...
eli onko?
jääkarhumyssy pitäis ainaki nyt olla siellä :)
paapat ja myssy tuli, mut ei kasvoja... Etkös laittanutkin sen??
niin ja sitten tartten ohjeet miten pääsen sinne postiin sisään :) tänks juudis veri makkara.
kun tästä on niin kauan puhuttu *reps*
kyllä miten sitä tuntuu siltä ett tunnetaan toisemme jo niin hyvin... nyt kun lähes kaikki intoutu laittaa vielä tuon kuvankin, niin tosi jees.
tuli ihan sellainen fiilis, ett tekis tosissaan mieli nähdä =)
Pitäisköhän meidänkin kuttujen tavoin kirjoitella johonkin salalinjoille ??
Goldis
minne mä' nyt ton salasanani kanssa menen?
se JJ siellä tutustuu meidän kuviin...=)
Mustakin siis toi vauvan kanssa oleva tuoreempi ja ulkonäkö enempi nykyisen kaltainen...ei oo tuo kaljapullokuva enää paikkaansa pitävä kuva.
vois melkeen jonkun kuvan tuonne taas laittaa, vaikka huomenna...
Musta ois huisin mukavaa kun ruvettas nyt aktiivisesti tosiaan käyttää tuota s-postia, vaikka ihan kirjoitteluunkin ja sit vois lähettää noita kuvia aina kun vaan siltä tuntuu... kaikkee hauskoja kuvia ym.
G- yksinään täällä unissaan horisee...hui miten paljon kello onkaan...
luulin ett tiesit...saunalahti.fi
Ja laitoin tollee puolukoista puolukoihin niin sain ton mun Jaanica nimen tohon otsikkoon niin tunnistatte... suosittelen muillekkin, kun en nimiä tunnistanu.. Pitäskö mun pienentää JJ sun masu kuvaa? Hieno oli masu :)
Ja oliko GOLDALLA joku kuva nimeämis toivomus?