Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Keskiviikkoa PUOLUKAT***

11.01.2006 |

Kelpuutattekohan te mun alottamaa pinoa, kun en enää ole aktiivipinoutuja... Ajattelin, että jos huomaisitte viestini paremmin täältä kuin tiistaipinon hänniltä ja halusin kirjoittaa ennen kuin unohdan.

Hyvää huomenta kaikille siis!

Miten satuinkin taas piipahtamaan pinossa juuri kun jotain merkittävää on tapahtunut. [color=darkviolet]Onnea tuplaukseen [b]Tiitikkä[/b]![/color] Ihanaa, kun vanhoilla

[quote]

tutuilla

[/quote]

vauva-asiat etenevät.

Uskomatonta miten pitkällä [b]JennaJanettekin[/b] jo on! ♥

Vieläkös [b]Miitsu[/b] on kirjoitellut Puolukoihin? Kävin tuolta Kuttu-pinosta kurkkimassa hänenkin kuulumisiaan - ihanan pitkällä hänkin. :)

[b]Merineidolle[/b] tsemppiä kovasti! En ryhtynyt kaivelemaan vanhoja pinoja, jotta olisi selvinnyt paremmin, mistä on kyse, mutta paljon paljon jaksuja taidat tarvita.

Taisit viime piipahdukseni aikoihin kysellä mun kuulumisia, joten tässä tulee:

Räpistelen opintoja eteenpäin hitaasti, mutta suht varmasti. Tosin tällä tahdilla musta tulee vielä n:nnen vuoden opiskelija... Aloittelen parhaillani kandintutkielmaa ja tarkoitus olisi jatkaa gradu syksyllä perään, mutta saa nyt nähdä. Etäsuhde ottaa täälläkin koville. Hetkittäin olen valmis jo luovuttamaan. Joulunaikaan nähtiin taas pari viikkoa, joten nyt on vähän parempi fiilis. Suhteemme on kuitenkin päässyt aika pahaan jamaan, joten vaatii paljon työtä, että tätä kannattaa jatkaa - eikä ole kovin helppo hoitaa suhdetta, kun suurimman osan ajasta ollaan eri puolilla Eurooppaa... Voi olla, että seuraavan kerran nähdään vasta pääsiäisen tienoilla. Vakavien keskustelujen tuloksena päätettiin (tai lähinnä minä päätin; mies jaksaa uskoa meihin, vaikka menisi kuinka huonosti), että nyt tosissaan yritetään parhaamme suhteen eteen, ja että asiat korjaantuisivat. Uusi tilannekatsaus tehdään pääsiäisenä, ja jos suhde on yhtä huonossa jamassa kuin nyt, erotaan.

Vauvakuume on koko ajan olemassa, syksyllä hieman laimeampana, mutta nyt kevään tullen taas vahvistumaan päin. Miehelläkin taitaa olla vähän vauvakuumetta - on pari kertaa kysynytkin, että milloin me tehdään oma lapsi. :) No joo, oikeasti kumpikaan meistä ei ole ryhtymässä yritykseen tässä tilanteessa. Suhteen täytyy ensin olla kunnossa ja talouskin jotenkin turvattu - sekä tietysti asua yhdessä. Suoritetaan kumpikin tämänhetkiset tutkinnot loppuun; mies suunnittelee jatko-opintoja ja minä alanvaihtoa, joten välttämättä opintojen päättymistä ei odoteta, mutta parempaa toimeentuloa kuitenkin. (Musta on jotenkin ristiriitaista suunnitella lapsia yms., kun yhteinen tulevaisuus on kaiken kaikkiaan vaakalaudalla tällä hetkellä...)

Tsemppiä muillekin sitä tarvitseville!

Moose (ex-Kiwano82)

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa!! Oon tännekin kirjotellu jaksamisen/ehtimisen rajoissa... välillä enemmän välillä vähemmän!! Kuulostaa hyvälle että mieskin meinaa vauvakuumeilla: mikäs sen parempaa kun että yhdessä voisitte haaveilla omasta nyytistä vaikkei sitä viel oiskaan tulollaan: sitä nopeemmin varmaan tulee sitten järkättyä elämän rytmiä oikeenlaiseksi kun molemmat potee vauvakuumetta!!! :) Täällä on varsin oireettomasti menny raskaus eteenpäin!!! :) aikas ihanaa aikaa... vasta tänään mietin että on kyllä aihetta olla onnellinen eikä turhista napista!!! ja seesteistä aikaa on ollukkin. en paljon jaksa hermojani menettää ees miehelle!!!!

heippa muutkin:

Golda: paljon halauksia sulle!!!!! eroissa ei koskaan oo helppoa, ensin luulee tietävänsä mitä haluu ja sitten sen toisen näkeminen laittaa miettimään mitä sitä oikein haluaa!! Annahan itelles miettimisrauhaa hetkeksi tai koita olla miettimättä elämän syntyjä syviä hetkeen niin ehkä ne oikeet ratkaisut valaistuu. Jos teidät on miehen kanssa tarkoitettu toisillenne, tulee teille myöhemmin tilaisuus...

Meillä oli miehen kanssa joskus luova tauko: mä halusin jotain muuta: ei varmaan nähty reiluun 2kk kunnes ihan sattumalta ja mies heitti mut kotiin: pyysin sitä yöpalalle, muttei tullu niin aattelin et ok, olkoon sitten, soitti 5 min päästä et jos tulis sittenkin ja siinä yön tunteina tajuttiin että kuin ikävä sitä on ollu toista ja kuin hyvä oli toisen sylissä nukkua!!!

Halimisjutussa oli nukumisesta puhetta ja meillä nukutaan kanssa 1 peitolla: kamalaa jos jossain 2 peittoa: ei sillee voi nukkua, ihan kun ois eri sängyssä. Monta vuotta nukuttii 120cm levees vuotees normaalilla pikkupeitolla ja hyvin mahuttii: nyt vuos ollu parisänky ja tuplapeitto ja mä taidan nukkua siinä keskellä ja mies reunalla.... et ei kai kuitenkaan kovin kaukana toisistamme!!!

Jaahas.. martat alkaa askartelemaan... munkin vissii pitää alkaa opettelee. eikös " kunnon äidit" tee kaikkee tommosta sitten???? ;)

Jensku: kommentoitko sitä nyrkkineuvolaa eilen??? meni ohi multa vissii... mitä sanottiin????

Eilisestä megapinosta muistuu viel yks uutinen: Onnea Tiitikkä, toivottelen tässäkin pinossa!!!! Ihanaa että mies on lämmenny ajatukselle... Hiljaisuus taitaa tepsiä, sitä konstia mäkin yritin ja sitten kysyin että vieläkö niitä pillereitä tarvii syödä ja vastaus kasvaa tuolla masussa nyt!!!! :) toivottavasti teilläkin pian!!!

Arvatkaa: mun isä lupas eilen että sponssaa meidän vauvalle vaunut!!! saan ihan ite valita mieleiset (miehen mielipide pitää huomioida kuulemma..) Mä taidan siis saad ne haaveilemani emmaljungat ja voin sitten omin rahoin ostaa ne matkarattaat... :)

Karsee yö takana: täällä on poliisit pyöriny jo illalla kun oli käyny varkaita... lisäksi kadulla on tapeltu verissäpäin yms... nyt on jotenkin aavemaisen hiljaista... parhaimmillaa oli 3 poliisiautoa ja ambulanssi tossa eessä... ton varkaus jutun takia meillä vartija on käyny tsekkaas useempaa kertaa ja soittanu joten mulla ei hätää!!!!

Nyt meen kytkee auton lämpöpistokkeeseen niin pääsen lämpösel biilil koti joten toivottelen Hyvät huomenet kaikille!!!! :)

Miitsu 17+3

Vierailija
2/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moose: etäsuhteessa on se kurja puoli ettei oikein kunnolla tiedä missä mennään... Toivotaan että saatte asiat järjestykseen!!! Olikos tää kuitenkin väliaikaista tää eripuolilla olo?? että pääsiäisenä pääsisitte saman katon alle??? Kovasti jaksamista sinnekin elämän vähemmän ruusuisina aikoina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=indianred]...Taas paljon kommentoitavaa...

[b]GALTSU:[/b] Niin harvemmin kai se luikkari niitä siittiöitä tappaa, mutta oon kuitenkin ymmärtänyt että hankaloittavat niitten kulkua tmv. Ihanaa kohtelua sait mieheltä! =o) Mulle ei oo tullu vielä kantoliinaa ja minusta tuntuu ettei oo tullu vielä laskuakaan, sellanen tilausvarmistus tuli kyllä sillon viime vuonna... Mutta eka lehti tuli kuitenkin! Misä vaiheesa sen laskun pitäis tulla...?

[b]MERINEITO:[/b] Juu sitä C6-kirjekuorta tarkotin... Täytyy nyt kattella sitäkin vielä. Ja ajan kans kohta katon sitä leimasintyynyä, mutta sitä vaan ihmettelen edelleen että kun tossa mun leimasimessa on keskellä sydän joka on violetti joten aattelin että siinä on joku 2-värinen tyyny. Tässä se minun tilaama leimasin http://www.sinellikauppa.net/catalog/product_info.php?cPath=152_215&pro…

[b]GOLDA:[/b] Meinasin sitä eilen sanoakin että jos se miehes sua tosissaan rakastaa niin antaa kyllä lähteä... Niin se vaan on, eihän rakastamaansa ihmistä halua vangita... Mutta jos tosiaan mitään hellyystunteita ei oo jälellä niin tiiät sitten varmaan itsekin että voihan se kuihtua pitemmän päälle kuitenkin. VOIMIA SULLE! Ero onkin siks just niin vaikia kun et tiiä ootko tehny oikean ratkaisun kun kumpikaan ei oikeestaan tehny mitään väärää. Vielä kauan tulet miettimään " entä jos" *puhuu kokemuksesta*

[b]ILONALLE ja MERINEIDOLLE opiskeluintoa![/b]

[b]LEIPUREILLE:[/b] Itse oon tehny sellasia sämpylöitä joihin laitetaan mm. maustamatonta jugurttia, hunajaa ja on hyviä (ja helppotekoisia). Kaivelenko ohjeen?

[b]JENSKU:[/b] Sinooperissa on tosiaan mappitolkulla mallikortteja. Ja Sinellissäkin paljon ihania vauva-aiheisia leimasimia, käy kattomassa, vaikket tilaisikaan niin ehkä saat inspiraation! Joo sama homma täälläkin, miehen mielestä kävely on liian hituraa hommaa. Sikshän se olikin niin ihme kun se eilen tahto kävelylle!

[b]THUNDE:[/b] Hitsi vähä ku me aletaa kysellä sulta unista... Voisitko heti tarkastaa mitä imetys tarkottaa, oon joskus nähny sellasta, ja se tuntu niin TODELTA! Voi piinan piina... Koitahan jaksaa piinailla! Jännä juttu, minä en koe että nyt olis piinaviikko, ny on siis kp25/29-32.

Ja nyt on selvinnyt miks miehellä on päähänpinttymä kahesta lapsesta, eilisessä vauvalehessä luki jossain jutussa että [b]" edes Rovaniemen rikkailla ei oo kolmea lasta" [/b] (ja mies rovaniemeltä...) Lisäksi " tilastoa" eilisestä lehestä: joka 25. mies kasvattaa tietämättään toisen miehen lasta.

[b]Mukavaa keskiviikkoa!

Vierailija
4/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Merineito: Mun henkinen ikä on 31. Oon tehny samaisen testin monia kertoja aikasemminkin =) Nyt koitin valita oikeesti oikeimman vaihtoehdon.. Eli nyt taitas sit olla kp24 ja kierto on viime aikoina vaihdellu 25-30 välillä, maanantaina siis viimeistään alkas. Eikö olekin piinaavaa? ;)

Multa katos eilen puikko kun olin meulomassa ja kävin vaihtamassa musiikkia. En sitten voinu enää jatkaa kun on vaan yhet sen paksusia puikkoja... Ei ole sitä vieläkään näkynyt... Harmittaa =( Ja tästä opetuksena, älä koskaan jätä puikkoja yksin!!!!

Hansu: Täältä löytyy vaan[/color][color=dodgerblue]IMEMINEN

Imeminen viittaa läheisyydentarpeeseen. Haluat palata takaisin äidin rinnoille, turvaan, pois pahasta ja ehtoja asettavasta maailmasta.

Ja SYNNYTTÄMINEN (kun siitäkin on tainnut jotkut unia nähä=))

Synnyttäminen unessa merkitsee uuden elämänvaiheen alkamista. Se on hyvä enne. Jos nainen näkee unta, että hän synnyttä lapsen, se merkitsee, että hän toteuttaa onnellisesti aikeensa.[/color]

[color=green]Niin ja laita ihmeessä tuo resepti, kuulosta hyvältä! Tahtoo kokeilla ;)

Nyt en muista muuta, palaillaan!

-piinathunde- *ilman tuntemuksia mistään*

Vierailija
5/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin ääneen " pakkohan sen puikon on löytyä" ja menin istumaan siihen neulontatuoliin ja laitoin käden tuolin päällä olevan viltin alle ja puikko olikin heti kädessä!!! Eilen tongin sitä tuolia moneen otteeseen joka puolelta!

Vierailija
6/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=slateblue]Eli ei paha, oikeaan ikään eroa vain neljä vuotta! Tai siis 4 v 4 kk. Neljä kuukautta enää syntymäpäivään, ja niihin aikoihin kai se kuume alko viime vuonna nousta... Mutta varmaan mun vastaukset on ollu nuorekkaita koska jos viimeksi on koskenut SUKKAPUIKKOIHIN niin se varmaan nostattaa ikää aika kovasti...

Vierailija
7/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tarvii olla jotenkin tosi pahasti kieroutunut, mutta tässä tulokset:

Henkinen ikäsi on 49 vuotta

Oikea ikäsi on 28 vuotta

Samanikäisiä testiin vastanneita 13820 kpl

28 -vuotiaista testiin vastanneista:

Sinua henkiseltä iältään nuorempia 92%

Henkisesti samanikäisiä 3%

Henkisesti vanhempia 5%

:D :D Tarttiskohan tehdä jotain asialle....:/

Vierailija
8/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merineito: toivottavasti äitisi tilanne kuitenkin järjestyy, vaikka hankalaa se varmaan on..

Minun henkinen ikä oli 25 ja miehen 23, joten ymmäeeän kyllä miksi vauva-asiassa piti taivutella ;o) Oikeat iät siis 20(ihan kohta 21) ja 27

Luumuhillo: kärsivällisyyttä niin eiköhän se lehti tuu. Ja testejä kannattaa odottaa sitä seur päivänä maksamisesta (jos maksoit heti netissä). Toivottavasti kaikki löytää perille ;o) Juu, lupaan olla nyt ainakin sen viikon kiltti mihelleni!

Miitsu: voi kun ihanaa kun joku ostaa sulle vaunut! Onko sun mies sellainen et se haluu nähhä kaikki vauva-ostokset ja osallistua valintoihin? Kun kyse isommasta ( tai pienemmästäkin) hankinnasta?

Hannele: mulle tais eka lasku tulla heti lehden jälkeen, ehkä parin päivän päästä. Ja sit meni kolme-neljä viikkoo ja tuli kantoliina ;o) Eli sun pitää odottaa vielä vähän!

Mulla päivä alkaa mukavissa merkeissä. Meen nyt kampaajalle ja sit mä luen vähän kirjastossa ja sit on jumppa klo. 18. Eli kiireinen päivä. Vai onko? No mutta täytyy lähteen pikkuhiljaa kahville ja sit tien päälle ;o)

Mukavaa päivänjatkoa KAIKILLE puolukoille!!!

Vierailija
9/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin nyt sähköpostini saloista kuvan itestäni, ja aattelin että nythän voisin sen sitten lähettää sen Puolukoihin. Eli miten mun pitikään nyt toimia? Se on kyl aika isokokonen kuva, että toivottavasti ei tuki koko mestaa =)

-thunda-

Vierailija
10/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on näköjään tullut tämmönen yhden viestin aamupinoutuja, yritän korjata tilanteen.. Koulu ei edelleenkään huvita, ainoa mikä motivoi on tuleva synnäriharjoittelu sitten joskus kolmen vuoden päästä! Mutta onpas tääkin nyt aloitettu, ei tarvi enää sitä jännittää jos vaikka jossain vaiheessa tulee iiiiiihana pikku tauko opintoihin!

Golda, voi sinua:( Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu, usko pois. Jos nyt jonkin aikaa olette erossa niin eiköhän se sitten selkiä paremmin että haluatko jatkaa vai ei.. Jaksuja kovasti sulle, ja vietä aikaa ystävien parissa, se on terapeuttista.

Merineito, toi just onkin niin ärsyttävää kun usein m-terveysongelmiin liittyy sairaudentunnottomuus, ja sit vaan lääkärit vetoaa tuohon pykälään eikä ryhdy toimeen.. Toivottavasti joku ratkaisu löytyy..

Karro vaan noita askartelujuttuja, mä ainakin tykkään niitä lukea:)! melkein inspiroituu itsekin!

Galtsu, ihana yllätys mieheltäsi! Ota nyt iohan rennosti niiden tikkujen kanssa;)!

Hannele, voi kun ihana juttu mieheltäsi lähetä romanttiselle kävelylle! Juu ei munkan miestä kyllä kovin helpolla saa lähtemään.. Nyt sit piinaillaan yhdessä ja Thunda mukaan! Toivotaan parasta..

Lumiina kp 27 ja edelleen -2 kg (tähän taisi tyssätä..)

Vierailija
11/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Onhan täällä pino pystyssä! Kivaa :)

MOOSE: Tervehdys pitkästä aikaa ja teretulemast kirjottelemaan useamminkin. Mulla oli ihan unohtunut tuo, et olit nikkiä vaihtanu, enkä aluksi tiennyt kuka siellä kirjottelee ;) Tsemppiä parisuhteeseen ja opiskeluihin!

MIITSU: Nyt kyllä saat huutia! Silmät kiinniko sää luet näitä pinoja? *murisee* Kerroin eilen kahteen otteeseen nyrkkineuvolasta ja sinä et muka huomannut. Nyt tyttö silmä käteen ;)

Tänään pitäs päästä shoppaileen, ainakin mies lupas et mennään kunhan hän kotiutuu. Saas nähä jaksaako sitten lähtee, veikkaan et ei. Mulla ois vaan niin pitkä lista ostettavaa. Sairaalakassikin tarttis oman hammasharjan jne. Tuutille pitäs löytää 50cm kypärämyssy, ettei tarvii tuota äippäpakkauksen 70cm käyttää heti.

Jollakin muulla piti postiin tänään mennä. Niin pitäsi munki. Josko tuota sitten samalla reissulla jos pääsee sinne shoppaan, huom. jos pääsee...

JJ 36+1 + Tuutti♥

Vierailija
12/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD1076]Vastaan [b]Hansun[/b] puolesta: sähköpostiosoite, johon kuvasi voit lähettää on puolukat@netti.fi. Kun kuvasi näkyy sähköpostissa, saat paluuviestinä salasanan, jolla pääset tutkailemaan postin sisältöä. :)

[b]Galtsu:[/b] Luultavasti ne testit ei tuu tänne yhtä nopeasti kuin kotimaassa. Perjantaina olisi niiden hyvä päivä tulla. Mitäs teetätit kampaajalla?[/color]

Vierailija
13/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin saman tein kuvan tulemaan, vähän jänskättää.. Pääsen näkemään teiän kuvia! =)

Hih nyt on muutaki ajateltavaa ku KUUME =) Täällä Marttailen oikein urakalla. Leipää leivon ja käsitöitä tuossa ohimennen, ja lisäksi tiskiä ja järjestelyä... Ja postilaatikkolle pitäs mennä käymään, jos ois vaikka laskuja tullu ;)

-thunde-

Vierailija
14/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=8B0A50]Mentalwearin sivuilta osoitteesta http://www.mentalwear.fi/ löytyy paita [b]Isä on TODELLA väsynyt[/b] ja samoin paita [b]Äiti on vähän väsynyt[/b] eli paidat vaikka molemmille. Ne paitojen ohessa olevat jutut on tosi hauskoja.[/color]

Vierailija
15/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=slateblue]Mulla täsä töissä vähän kiirusta (hyvä että joskus niin...)

Tänään meinaankin olla pitkään töissä, tulee yhteensä matkojen kans 13 tunnin päivä, no eihän se oo ku 2 tuntia normaalia päivää lyhempi!

Vierailija
16/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hassua nähä teiän kasvot!!!! Hannele oli mulle suurin ylläri, ihan erinäköinen kun olin mielessä kuvitellut =) Ja se muumipiparkakku oli hieno ja vauva söötti =)

Vierailija
17/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos LUUMUHILLO tuosta linkistä. Pitää syventyä siihen joku päivä tosissaan. Hauskoja paitojahan tuolla näytti olevan. Ei vaan kovin hellyyttäviä tekstejä... mutta miestä saattas miellyttääkin enemmän tollanen huumori.

HANNELE: Kyllä meille ainakin tuli vauvalehden mukana se pikku vihkonen.

En vielä jaksanu siihen paneutua, mutta kyllä sekin luettua tulee.

Pitäsköhän lähtee rääkkäämään itteensä tuonne kävelylle? On niin vetämätön olo, että saattas tehä ihan hyvää.

Voi hitto tämä black eyed peasin uus biisi on KAMALA :D *reps kops*

Vierailija
18/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aion pinoutua miljoona kertaa =D

Mulla on vieläki hirvee leipomisvimma, tein jo leivän lisäks kauralastuja... Harmittaa kun ei kaapeissa ole hirveesti aineksia ja miehen kans mennää kauppaan vasta illal ku pääsee töistä... Jotain pitäs varmaan välillä syödäki!

Nii ja Galtsun olin myös kuvitellu toisenlaisen näköseks... Vaikee kuvailla millasiksi teitä kuvittelin, mutta kuitenkin... ;) Mun kuva on vähän varjosampi, mutta sain silti salasanan *rehvastelee*

Nyt taas ruokakaapeille ->

-MarttaThunde-

Vierailija
20/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puolustaudun: plärään tuota pinoa keskellä yötä... ja vielä väsyneenä ja se on megapitkä... mut jo sattu silmään noi kommentit!!!!! :)))))

Nyt syömään....