Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Keskiviikkoa PUOLUKAT***

11.01.2006 |

Kelpuutattekohan te mun alottamaa pinoa, kun en enää ole aktiivipinoutuja... Ajattelin, että jos huomaisitte viestini paremmin täältä kuin tiistaipinon hänniltä ja halusin kirjoittaa ennen kuin unohdan.

Hyvää huomenta kaikille siis!

Miten satuinkin taas piipahtamaan pinossa juuri kun jotain merkittävää on tapahtunut. [color=darkviolet]Onnea tuplaukseen [b]Tiitikkä[/b]![/color] Ihanaa, kun vanhoilla

[quote]

tutuilla

[/quote]

vauva-asiat etenevät.

Uskomatonta miten pitkällä [b]JennaJanettekin[/b] jo on! ♥

Vieläkös [b]Miitsu[/b] on kirjoitellut Puolukoihin? Kävin tuolta Kuttu-pinosta kurkkimassa hänenkin kuulumisiaan - ihanan pitkällä hänkin. :)

[b]Merineidolle[/b] tsemppiä kovasti! En ryhtynyt kaivelemaan vanhoja pinoja, jotta olisi selvinnyt paremmin, mistä on kyse, mutta paljon paljon jaksuja taidat tarvita.

Taisit viime piipahdukseni aikoihin kysellä mun kuulumisia, joten tässä tulee:

Räpistelen opintoja eteenpäin hitaasti, mutta suht varmasti. Tosin tällä tahdilla musta tulee vielä n:nnen vuoden opiskelija... Aloittelen parhaillani kandintutkielmaa ja tarkoitus olisi jatkaa gradu syksyllä perään, mutta saa nyt nähdä. Etäsuhde ottaa täälläkin koville. Hetkittäin olen valmis jo luovuttamaan. Joulunaikaan nähtiin taas pari viikkoa, joten nyt on vähän parempi fiilis. Suhteemme on kuitenkin päässyt aika pahaan jamaan, joten vaatii paljon työtä, että tätä kannattaa jatkaa - eikä ole kovin helppo hoitaa suhdetta, kun suurimman osan ajasta ollaan eri puolilla Eurooppaa... Voi olla, että seuraavan kerran nähdään vasta pääsiäisen tienoilla. Vakavien keskustelujen tuloksena päätettiin (tai lähinnä minä päätin; mies jaksaa uskoa meihin, vaikka menisi kuinka huonosti), että nyt tosissaan yritetään parhaamme suhteen eteen, ja että asiat korjaantuisivat. Uusi tilannekatsaus tehdään pääsiäisenä, ja jos suhde on yhtä huonossa jamassa kuin nyt, erotaan.

Vauvakuume on koko ajan olemassa, syksyllä hieman laimeampana, mutta nyt kevään tullen taas vahvistumaan päin. Miehelläkin taitaa olla vähän vauvakuumetta - on pari kertaa kysynytkin, että milloin me tehdään oma lapsi. :) No joo, oikeasti kumpikaan meistä ei ole ryhtymässä yritykseen tässä tilanteessa. Suhteen täytyy ensin olla kunnossa ja talouskin jotenkin turvattu - sekä tietysti asua yhdessä. Suoritetaan kumpikin tämänhetkiset tutkinnot loppuun; mies suunnittelee jatko-opintoja ja minä alanvaihtoa, joten välttämättä opintojen päättymistä ei odoteta, mutta parempaa toimeentuloa kuitenkin. (Musta on jotenkin ristiriitaista suunnitella lapsia yms., kun yhteinen tulevaisuus on kaiken kaikkiaan vaakalaudalla tällä hetkellä...)

Tsemppiä muillekin sitä tarvitseville!

Moose (ex-Kiwano82)

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura laittoi kivan kuvan :)

Vierailija
42/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näkynyt Galtsun uutta tukkaa! Lauran kuva tuli perille ja laitoin salasanan (laittokohan joku muukin, saatto tulla moneen kertaan). Vai tuon näkönen lääkäri ;o) (miksiköhän se tuntuukin niin " hienolta" ammatilta?)

Galtsu vie mies vaikka mikroautoileen tai jotain muuta erikoista. Vai onko se teistä erikoista? Se on kivaa ja ois VARMASTI miehelle mieluista ;o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt meni kuvat perille ja niitten muokkauskin onnistui!

Joo paljonkohan sellainen maksaa?? Täytyy ehkä vähän selvitellä, hieno idea, kiitti paljon, aattelin sit ku tulee seur palkkapv niin tuhlata vähän

;o)

Vierailija
44/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kuvaahan me ollaan odoteltu jo piiiiiiitkään.. Tässä on heitelty arvauksia et ootkohan joku julkkis etkä uskalla!! Joku, tais olla LUNA näki susta sellaista unta.

Vierailija
45/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taidan jo häiriköidä

Vierailija
46/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkorchid]Hyvin sopii sulle Galtsu toi uus tukka, tosi nätti! Näyttää jotenkin raikkaammalta ja pirteemmältä koko ilme:)! Paljonko maksoi? Munkin pitäis vissin laitella uus kuva, nykyään vähän erilainen, tummempi ja otsatukka löytyy myös.. Kunhan saan aikaiseksi.

Kiva Golda et oot bbiristynyt;)!

Pikkupiru, ei haittaa vaikka kyselet, kivahan se vaan on. Tulee sellainen vähän motivoituneempi olo.. Meillä ei pääse vauvojen kanssa sairaalassa tekemisiin sh-opiskelijat lainkaan, ainaoostaan on parin viikon neuvolaharjoittelu. Eli sitten kun toi varsinainen th-osuus alkaa 2½ vuoden päästä niin sit alkaa erilaiset nla-harjoittelut ja se synnäri:)! Eri eipä tässä juurikaan nyt koulussa th-juttuja käsitellä vaan pelkästään tätä sh-hommaa *plaaaaaaaaaaaaah* Eka harjottelu on tk:n vuodeosasto tai vastaava. Mua ei hirveesti toi osastotyö nappaa, mut eiköhän tää tästä kun vaan saa ajan kulumaan.. Täytyy vaan miettiä sitä th-osuutta ja motivoitua siitä!

Laura, kiva nähdä sun kuva, ihanan paksut hiukset sulla! Onko väri oma?

Merineito, kuvaa kehiin myös! Onko sun äidillä mitään tukihenkilöä tai vastaavaa? Käyttääkö mitään terveydenhoitopalveluja, omalääkäriä tai mitään?

Mulla on jonkin verran noita mentalwearin paitoja, tykkään kauheesti, ja kun menee vielä hyvään tarkoitukseenkin se hinta. Saako jo ruveta VRO:ilemaan?? Eilen ja tänään tätimäistä kivistelyä mahassa ja nännit hieman arat (erittäin vähän..voi tietty olla myös kuvitteluakin). Eli siis täti vissiin tuloillaan, mut hauskahan sitä on itseään kiusata toisenlaisilla ajatuksilla.

Muutkin piinailijat nyt VRO:ita kehiin;)!!

Nyt piinaillaan täysillä vielä kun voidaan!

Hei kertokaahan miten noista sokeritoukista pääsee eroon?!?!?!?! Pari kertaa jo sellanen joku myrkkymies käynyt mut ei vaan meinaa kadota ne yökköotukset..

-Lumiina

Vierailija
47/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD6600]Mies lähti kyläilemään, mutta mä en jaksanut kun oli niin rankka työpäivä, joten nyt saan palstailla rauhassa. :) Ja söin lopun

Fazerin Biscuit Crisp ¿suklaalevyn

. Onneks mies ei tykänny tuosta mausta, niin sain ihan itekseni nauttia. ;)

[b]Golda:[/b] Hienoa kuulla, että sulla on jo parempi mieli. Ja että on ollut linjat kuumina Pertun kanssa. ;)

[b]Laura:[/b] Kivalta kuulostaa tuo teidän treffailuidea. Toivottavasti se antaa lisäkipinää suhteeseen. Ikäviä noi tollaset raskaus/vauva/ehkäisynpoisjättämis-uutiset, kun itsellä on hieman erilainen tilanne. Ja nuo uutiset kun vielä tuppaa aina kasaantumaan. Mä oon kyllä päässyt ihmeen vähällä, vasta kaksi kaveria on raskaana ja luulen, että ihan äkkiä ei uusia uutisia tulekaan.

[b]Galtsu:[/b] Joo, ihmeessä uutta kuvaa sähköpostiin! Tahtoo kans nähdä sun ¿uuden pään¿. :) Mun pitäis kans kehittää jotain uutta tähän kuontaloon (aattelin tummanruskeita raitoja), mutta oon siirtäny ja siirtäny sitä tän kieliongelman takia. Tosta yllärijutusta miehelle sen verran, että jos miehes (ja tietty sinä) on hurjapää (=tykkää vauhdista) niin jonkunlainen moottorikelkkasafari tuli mulla mieleen. Voi olla kyllä aika hintava, en tiiä tarkemmin.

[b]Merineito:[/b] Hammaskiven poistaminen on ikävää hommaa, ikenet aina verillä sen jälkeen. :( Onneks mulle ei oo tehty sitä aikoihin. [b]Hammaslankaa[/b] käytän nykyään vähän useammin kuin ennen, noin kerta kuussa tosin, että vois varmaan vielä petrata...

[b]Luna:[/b] Langat tuppaa olemaan melko kalliita, siis ihan ¿peruslangatkin¿ maksaa usein n. 4,90/100g ja äkkiähän siitä kertyy hintaa enemmänkin, varsinkin jos tekee jotain isompaa. Tavallaan ikävä, koska ei voi säästää itse tekemällä, mutta onhan itsetehty aina itsetehty, eikä tuu sitten 10 samanlaista kadulla vastaan saman päivän aikana.

Tervetuloa [b]Snowflake[/b] ja [b]Joululahja[/b]!

Mä sain henkiseks iäks 43!!! Siis järkkyä, kun oikeesti oon 26. En kyllä mielestäni vastannu mitään kalkkis-vastauksia ja minä samoin niin kuin [b]Laurakin[/b] oon joskus muutama vuosi sitten saanu tulokseks jonkun alle 30 vuotta. Mies teki kans testin ja sai tulokseks 27 (oikeesti 30). Mut joo siis vitsillähän toi on otettava.[/color]

Vierailija
48/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en löydä sellasta kuvaa missä näkys mun naama! yhessä näkyy, mutta silleen ehkä teijän mielestä liian kaukaa. ja se kuvakin on sitten ainakin 2,5 vuotta vanha... kelpaako sellanen? pelataan siinä minipetangueta puistossa... muutama kuva ois sellanen missä näkys naama hyvin, mutta niissä on sitten joku muu mukana, ja en osaa nuita muokata. pitää vissiin huomenna laittaa mies ottaan kuvia, jotta pääsen sinne tein postiin. nyt kun kerta innostuin niin en viitti pelkkää masukuvaa laittaa ku en saa sitten niitä salasanoja :o/

olin anopin kans puhelimessa ja tuumas vaan, että synnytys menee hyvin kunhan muistaa hengittää... aika hauska kommentti!

Vierailija
49/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulikohan se? jos kehtaatta niin pienentäkää sitä ettei koko posti mee tukkoon ;)

Vierailija
50/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä olen unohtanu sen uuden salasanan postiin..muistan vaan sen ekan.. laittaisko joku mulle postia puolukoista saunalahden osoitteeseeni... kiitos. Mulla alko tänään täti hiipien... ei valu ollenkaan, veren huomaa vaan pyyhkiessä. Saa nähdä miten huomenna, aukeaako hanat kunnolla? Yleensä kun on vaan alkanu silleen hanat auki meiningillä... Miehelle tuli just tekstari, työkaverin vaimo sai tänään pojan... ihanaa, mutta silti tulin surulliseksi...mulle...

Vierailija
51/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon mun mailiossuun voi sitten kukanenkin laittaa oman kännynumeronsa tulemaan jos haluaa, et laitan sitten viestiä kunhan h-hetki koittaa ;) ja voi sinne muutakin laitella jos haluaa!!!

heiii, nythän mä sitten voin ottaa kuvia mun surkeista kutomuksistakin ja lähettää niitä tuonne :D

Vierailija
52/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten vaavista :) mahastakin ois kiva nähdä kuva!

Vierailija
53/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana masu Jensku!!!! Mä en osaa pienentää mut joku osas, Hannele ainakin. Nyt vaan sitä naamakuvaa ottamaan;)

Voi Jaanica:( Se saamari tulee vaan vaikkei kutsuta edes.. No, nä tuun luultavasti viikon päästä viimestään perässä, kattoonyt miten tää kierto asettuu. Voi olla et jo huomenissa saa ko. vieraan..

Vierailija
54/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittasko joku salasanan mulle... laitan vaikka nyt postia sinne :)

Vierailija
55/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain lahjakortin kampaamoon ja se sisälsi kaks väriä ja leikkauksen ja maksoi (ostajalle) 102 e. Eli parasta olla tyytyväinen lopputulokseen :O)

Toivottavasti oireilet jo alkanutta raskautta. Hormoonit jyllätköön!!!

Luumuhillo: kiitos vinkistä, se oli kyllä hintava silloin kun itte kokeilin pari vuotta sitten ja siitä ollaankin jo puhuttu miehen kanssa. Niin et kun mennään kuukauden päästä sinne lappiin laskettelmaan niin voitais kokeilla sitä. Mutta jospa hän ei muistakkaan koko juttua niin pääsen vielä yllättämään. Maksaako siellä italiassa paljonko kampaamoreissu?

Jaanica: laitan sen salasanan heti tässä tään jälkeen!

Paikat on kipeet jumpan jälkeen ja painunkin tästä pehkuihin. Öitä

Vierailija
56/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kumarrus... Kiva et postissa elämää... Mä voin aina pienentää kuvia jos joku toivoo...

Vierailija
57/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo masu siinä kuvassa on muuten sitten, ööö 7 viikkoa " vanha" . Tosin eihän mulla tää vieläkään mikään jätti ole. Josko huomenissa sitten päivitetty kuva masustaki :)

Vierailija
58/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä salasanaa ei voi laittaa ennen ku kuva on s-postissa Osoite on siis puolukat@netti.fi ja sit kun siinä on kuva niin voidaan laittaa takaisinpäin sun omaan s-postiin salasanan.. ja pääsetkin kattoo meijät

Vai oliko sun kuva siellä? En vaan löydä.. :o(

Vierailija
59/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi anteeksi, unohdin kehua masuasi :( Kun siinä ei ollut naamaa näkyvissä niin näytin masusi miehelle ja se TYKKÄS siitä, haluaa kuulemma nähdä " paremman profiilin" Tarkoitti varmaan samaa kuvaa, mut pienemmässä koossa, en kysellyt enempää, mut ei kuulemma osaanut hahmottaa kokonaisuutta..

Mutta nyt hyvää yötä!

Vierailija
60/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumminkin olla niin et tärppi ois käynyt?? Kun kerran niin vähänlaisesti vuodat? Toivotaan niin, eikös oo aika yleistä et hieman vuotelee vaik oisikin tärpännyt??

Hyvää yötä Puolukat ja kauniita unia, vauvojen kuvia..