Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Keskiviikkoa PUOLUKAT***

11.01.2006 |

Kelpuutattekohan te mun alottamaa pinoa, kun en enää ole aktiivipinoutuja... Ajattelin, että jos huomaisitte viestini paremmin täältä kuin tiistaipinon hänniltä ja halusin kirjoittaa ennen kuin unohdan.

Hyvää huomenta kaikille siis!

Miten satuinkin taas piipahtamaan pinossa juuri kun jotain merkittävää on tapahtunut. [color=darkviolet]Onnea tuplaukseen [b]Tiitikkä[/b]![/color] Ihanaa, kun vanhoilla

[quote]

tutuilla

[/quote]

vauva-asiat etenevät.

Uskomatonta miten pitkällä [b]JennaJanettekin[/b] jo on! ♥

Vieläkös [b]Miitsu[/b] on kirjoitellut Puolukoihin? Kävin tuolta Kuttu-pinosta kurkkimassa hänenkin kuulumisiaan - ihanan pitkällä hänkin. :)

[b]Merineidolle[/b] tsemppiä kovasti! En ryhtynyt kaivelemaan vanhoja pinoja, jotta olisi selvinnyt paremmin, mistä on kyse, mutta paljon paljon jaksuja taidat tarvita.

Taisit viime piipahdukseni aikoihin kysellä mun kuulumisia, joten tässä tulee:

Räpistelen opintoja eteenpäin hitaasti, mutta suht varmasti. Tosin tällä tahdilla musta tulee vielä n:nnen vuoden opiskelija... Aloittelen parhaillani kandintutkielmaa ja tarkoitus olisi jatkaa gradu syksyllä perään, mutta saa nyt nähdä. Etäsuhde ottaa täälläkin koville. Hetkittäin olen valmis jo luovuttamaan. Joulunaikaan nähtiin taas pari viikkoa, joten nyt on vähän parempi fiilis. Suhteemme on kuitenkin päässyt aika pahaan jamaan, joten vaatii paljon työtä, että tätä kannattaa jatkaa - eikä ole kovin helppo hoitaa suhdetta, kun suurimman osan ajasta ollaan eri puolilla Eurooppaa... Voi olla, että seuraavan kerran nähdään vasta pääsiäisen tienoilla. Vakavien keskustelujen tuloksena päätettiin (tai lähinnä minä päätin; mies jaksaa uskoa meihin, vaikka menisi kuinka huonosti), että nyt tosissaan yritetään parhaamme suhteen eteen, ja että asiat korjaantuisivat. Uusi tilannekatsaus tehdään pääsiäisenä, ja jos suhde on yhtä huonossa jamassa kuin nyt, erotaan.

Vauvakuume on koko ajan olemassa, syksyllä hieman laimeampana, mutta nyt kevään tullen taas vahvistumaan päin. Miehelläkin taitaa olla vähän vauvakuumetta - on pari kertaa kysynytkin, että milloin me tehdään oma lapsi. :) No joo, oikeasti kumpikaan meistä ei ole ryhtymässä yritykseen tässä tilanteessa. Suhteen täytyy ensin olla kunnossa ja talouskin jotenkin turvattu - sekä tietysti asua yhdessä. Suoritetaan kumpikin tämänhetkiset tutkinnot loppuun; mies suunnittelee jatko-opintoja ja minä alanvaihtoa, joten välttämättä opintojen päättymistä ei odoteta, mutta parempaa toimeentuloa kuitenkin. (Musta on jotenkin ristiriitaista suunnitella lapsia yms., kun yhteinen tulevaisuus on kaiken kaikkiaan vaakalaudalla tällä hetkellä...)

Tsemppiä muillekin sitä tarvitseville!

Moose (ex-Kiwano82)

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaa kun vähän liian kalliita just nyt meikäläiselle. Lapsille ihana Termiitti-paita. Ja tosi hyviä nuo aikuiselle Aina saa kärsiä ja hävetä, lapsille sitten Aina saa kiljua ja riehua! Hyviä lahjaideoita löytyis vaikka kuin monta tuolta...

Vierailija
22/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sit käyty kampaajalla ja musta on tullut punasävyinen brunetti

;o) Ihan hassua, mutta kaipa tähän tottuu.

Taidan ottaa ittestäni kuvan ja laittaa tuonne s-postiin, jos saan luvan, vai olenko nyt liian itsekäs?

Thunderi, kivaa nähdä sunkin naama, jotenkin se sit konkretisoituu kenen kaa täällä juttelee :) Ja ihan erilaiseksi mä suakin kuvittelin, mutta mulla on käynyt niin melkein jokaisen kohalla, mistä lie johtuu..

Ihan kivan näköisiä nuo paidat oli, toivottavasti vois joskus tilata omaan isyyspakkaukseen :)

Nyt syömään ja illalla jumppaan ja uimaan. Vähän harmittaa et tukka pitää heti kastella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ihmeessä kuva *haluaa nähdä* Saa sielä olla itse kultakin useampikin kuva. Mahtuuhan sinne ku tarpeeksi pieniä laittaa, sen Thunden kuvan vois tietenki joku pienentää jos vihtii. Tai voinhan määki tässä jossain vaiheessa jos joku muu ei sitä ennen tomerana sitä tee. =o)

Vierailija
24/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink] Luin pinon alun jo aamulla ennen hammaslääkäriä mutten ehtinyt kirjottelemaan.

MOOSE: Hei pitkästä aikaa! Kyllä täyty aamusella, hetken miettiä, että mikä se sinun edellinen nimimerkkisi oli, sillä kun kirjoittelit silloin aikaisemmin enemmän. Toivottavasti ehdit edes silloin tällöin käymään ja keskustelemaan meidän kanssa.

Ja totta kai kelpaat pinoa aloittamaan siinä missä kuka tahansa! Aloitusoikeus on kaikilla, useimmiten hommaan ehtii Hannele tai JJ ja minä joooskus harvoin, olen aamu-uninen.

Hyvä, ettei sitten yöllä vielä tehnyt uutta pinoa, sait sinä sen Toivottavasti ehdit ainakin joskus tänne meidän seuraan!

Ikävä kuulla noista etäsuhteen aihettamista ongelmista suhteessa. Toivottavasti saatte homman kuntoon!

Ja opiskeluintoa!

Niin ja sitten sellainen juttu, että meillä on nykyisin tuollainen [b]esittelylista[/b] meistä: nostin sen tuohon ylös, käyhän täyttämässä tietosi, hannele sitten päivitteleen listaa aika ajoin. Meitä kun on tullut matkan varrella uusia mukaan.

Ja vielä minusta tiivistetysti: En muista olitko linjoilla silloin kun surin kesän 2004 yllätysraskauden keskenmenoa. Nyt sitten jouluna iski masennuskausi kun tajusin, että jos raskaus olisi jatkunut olis meillä vietetty ekaa perhejoulua (turhaa jossittelua, mutta minkäs ihminen tunteilleen voi) ja käytiin vielä ennen joulua katsomassa kummityttöä ja perheeseen syntyi juuri keväällä vauva joten se oli sellainen todella konkreettinen muistutus mitä menetettiin) Meidän vauva olis ollut pari kuukautta vanhempi. :) Jotain iloista: me mennään elökuussa naimisiin. Mutta siihenkin juttuun tuli varjo, miehen lähin työkaveri haki itsenäisyyspäivän tienoilla avioeroa vaimostaan ja se juttu oli miehelle aika kova juttu. Siis kun itse on suunnittelemassa juuri päinvastaista. Ja varsinkin kun miehellä on hieman " ja he elivät elämänsä onnellisena loppuun asti" - ajatusmaailma. (hänen vanhempien avioliitto päättyi miehen kuolemaan) Kun taas minä olen kokenut vanhempieni avioeron, ja mulla on sitten hiukan eri ajatusmaailma.

Ja nyt sitten äitini mt-onglmat ovat taas siinä pisteessä että hän tarvisi hoitoa. Mutta ei itse kuitenkaan koe sitä tarvitsevansa ja ilmeisesti lääkkeetkin on välillä syöty miten sattuu:( Tässä päällimmäiset

[b]Luumuhillo[/b]Kiitos tsempistä! Se auttoi ja selvisin hammaslääkärireissusta hienosti. *ylpeä itsestään*

Mulla oli peräkanaa paikkausaika ja siihen perään suuhygienistille aika hammaskivenpoistoon. Oli kyllä karsee kokemus, vaikka se poisteli sitä ihan käsipelillä eikä sitä ollut edes paljoa.

Josko nyt sitten oppisi käyttämään/käyttäisi enemmän/useammin hammaslankaa. Ja tästä tulikin mieleeen...

[b]Galluppi: Miten usein käytät hammaslankaa?[/b]

Mä valittavan harvoin, tästä lähtien yritän harjoitella ja tsempata.

MIITSU: tuota peitto- juttua et sitten kerro mun miehelle,onko selvä?" *käskee*

Ukko yrittää vinkua yhtä peittoa meille mutta siinä on se ongelma, että mä tarvin jättipaksun ja painavan ja lämpimän peiton ja mies taas haluaa ohuen ja viileän peiton.

Ja toiseksi mä haluan kääriytyä peittoon kunnolla kaulaan asti, mies taas heitteleen peittoan jonnekin tuonne vyötärön tienoille.. Homma ei siis toimi.

LAitan tän jo tulemaan ettei katoa bittiavaruuteen

merineito

Vierailija
25/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink] [b]Miitsu[/b]: Kiva että isukki sponsoroi vaunut :) Mies kait saa sitten sanoa mielipiteensä vaunujen väristä, eikös? ;)

[b]Hannele: [/b] Juu tuossa kuviossa on jostain syystä tuö sydän on väritetty violetiksi mutta tuollaista leimasinta ei ole jossa olis tuollainen lila sydän kohta. Käytännössä kun leimaat sillä leimasimella, niin nuo kohdat jotka tuossa ovat mustia kiehkuroita, tulevat valitsemallasi värillä ja tuon keskustan joudut sitten itse värittämään haluamallasi värillä jälkikäteen.

Ja itseasiassa tuon sydän osuus on leimasimessa ns tyhjää eli se osuus ei edes osu leimasimeen.

Kiitos! opiskeluintoa tarvittais ja paljon.

[b]JJ[/b]Toi oli kiva paita! Pitäsköhän tilata?!! Kiitos hauskasta linkistä!

Jaaha. mun on varmaan nyt pakko nostaa persukseni tästä sohvatuolista ja telakoida tää löppäri ja tulostaa pari esityslistaa ja sitten lähtee litomaan täältä kaupungille ja kokoukseen ei yhtään inspirois vaan nyt on pakko :(

merineito

Vierailija
26/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

snowflake - 11.01. 15:25 vastaa tähän viestiin (1/2)

PUOLUKAT ON KESKIVIIKKO!

Pinoudun kuumeilemaan teidän rymään kun kutsunkin sain=)Olen 20.vuotias yhden 1,7 vuotiaan pojan mamma=)Nyt vauvakuume on vallottanu mut kokonaan kun kaksi mun ystävää sai juuri pienokaiset!Meillä kuumeilua on vaan minulla ja ukko ei taas lämpene ajatukselle!Se yks päivä manas et ei enää tehtäs ollenkaan,mut sitten kun aloin puhua lasten vaatteiden antamisesta pois niin ukko murahti että ei tietenkään anneta=)Säästetään ne seuraavalle muksulle=)Eli toivoa vielä on,mutta ajankohtaa ei osaa sanoa!Mä haluaisin nyt ,heti ,mulle kaikki!Periaatteella!Vaikka eihän se helppoa ole(lapsen saanti)Mä oon jo suunnitellu millaisen sängyn ja vaunut haluan...eli kaipa mun täytyy hoitoon mennä..=)Mutta yritän vielä lämmitellä ukkoa!Päivän jatkoja kaikille!

Vierailija
27/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Mikähän puusilmä mustakin on tullu, ku en löydä yhtään kasteaiheista leimaa? toimiikohan mulla nuo sinellinkään sivut ihan oikein...?

valmistaudun täällä shoppaukseen! toivottavasti löydän jotain tarpeellistakin, kuten sen kypärälakin. vauvakirjakin pitäis ostaa!

Vierailija
28/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips... tulinpahan vain kurkkimaan.. meillä (ainoa) poika täytti joulun tienoilla 1v ja jostain on nyt korvieni väliin ilmestynyt armoton vauvakuume. Mies ei ole (vielä??) järin innoissaan. Ollaan tällainen 30+ ikäinen (avo-)pariskunta Helsingistä.

Vierailija
29/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=salmon][b]Tervetuloa Puolukoihin JOULULAHJA ja SNOWFLAKE!!![/b]

Kertokaahan rohkeesti lisää itsestänne niin pääsette helpommin keskusteluihin sisälle. Tällä haavaa näyttäs Puolukoissa olevan tapetilla ainakin häät, kutsujen askartelu (ristiäiset, häät), neulominen sekä muu " marttailu" , parisuhde (erot jne.), opiskelu jne jne.

Vierailija
30/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikee nähdä thundenkin kuva =)

voisko joku pienentää myös nuo mun kummitytön kuvat??? kuka osais

ja Jasmin Mäntylä, nyt ainakin se masu kuva tuonne postiin *komentaa* =)

Pitäis mennä syömään pinaattikeittoa ja munaa...ilman munaa...;)

Tänään laitoin taas viestiä Pertun kans =)

Palaan myöhemmin.

Goldis

Vierailija
31/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joululahja ja snowflake...etkös snow oo kirjoitellut aikaisemminkin...vai muistanko väärin??

G

Vierailija
32/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas tuo olikaan kuka on pienentänyt tuon mun kuvan, kun siinä on vaan etunimi...jotenkin oon ajatellut koko ajan sen lunaksi, mut lunan kuva onkin jo.... häiritsee...

Vierailija
33/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Nonii, shoppailu tuotti tulosta. Löysin 50cm kypärälakin! Ostin vaaleensinisen... olikohan virhe? En halunnu valkosta, kun tuo äippäpakkauksen on luonnon valkonen. Löydettiin myös kiva vauvakirja. kattelin eka sellasta ihanaa nalle puh-vauvakirjaa mutta ei siihen oikeen ois mahtunu asiaa. paksuja oli ne sivut niin hämäs, et se kirjakin ois paksu. Ostettiin sitten ihan tollanen perus vauvakirja, mutta siinä on paaaaaljon sivuja ja paljon erilaisia kohtia joita täyttää! Toi vauvakirjakin oli vaaleen sininen ;) Nooh, jos Tuutti on tyttö, niin äippä liimaa tuohon kirjan kanteen sitte sydämmiä tms. Sukkia ostin itelle ja tahranpoistoainetta. Imetysliivejä en löytäny... mutta eipä se haittaa kun perjantaina meen uusinta kierrokselle ;) Sairaalakassiin ostin liivinsuojia, hampitahnaa ja harjan.

GOLDA: Kivaa kun oot jo paremmalla mielellä! jahas, mitäs te Perttuliinin kans oikeen seksiviesteilitte?;)

Vierailija
34/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet puolukat munkin puolesta!

Sain henkiseksi iäksi 34... ei ihme että biologinen kelo tikittää ;-) Kuinkahan paljon se sukkapuikkokysymys vaikutti asiaan? Nykyäänhän teinipojatkin virkkaa, ei kai se mikään mummon merkki oo... Muistelisin että oon tehnyt saman testin (tai vastaavan) pari vuotta sitten ja silloin tuli jotain alle 20.Mieskin on tehnyt, oliskohan se ollut silloin kanssa vajaa 20 henkiseltä iältä. Tästä siis voimme päätellä että naisten henkinen ikä lisääntyy huomattavasti nopeammin kuin miesten (koska sen henkinen ikä ei takuulla ole vielä lähelläkään 30!).

Tänään törmäilin useisiin vanhoihin kurssikavereihin, ja ne oli kaikki raskaana, vauvan kanssa tai just jättämässä pillereitä pois. Iski taas kuume...

Golda, kiva jos on jo parempi mieli! Kyllä se yksin olo ajatukset selvittää, ennemmin tai myöhemmin. Muistathan kertoa mulle joku päivä niistä silmistä!

Mä keksin mitä meidän suhteelle pitäis tehdä... tajusin että ei olla koskaan oikeestaan " seurusteltu" , me ollaan käytänössä asuttu yhdessä koko se aika kun ollaan oltu yhdessä. JOten... oliskohan sinä mitään ideaa että pysyis vielä poissa kotoa jonkun aikaa ja yrittäis vaikka käydä ukon kanssa ihan treffeillä? Jos vaikka suhde vähän piristyisi kun tekisi muutakin kuin makaisi sohvalla yhdessä... Pyysin sen jo perjantaina leffaan ja suostui :-). Lauantaina me lähdetään viikoksi lomalle, kai sekin vähän kertoo kuinka tässä käy. Tulee kylä varmaan vierotusoireita pinoutumisesta ;-)

Merineito, kurja toi sun äidin tilanne. Ihmisiä on niin mahdoton hoitaa jos ne ei itse halua... toivottavasti saatte sun veljen asiat kuitenkin järjestymään! Ja mieluummin äidinkin, mutta vaikeetahan se on.

NO niin, nyt pitää alkaa katsoa kamppeita lomaa varten...

Vierailija
35/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää oli netti pimennossa ja onpas ollut työ kahlata eilinen ja tän päivän pinot läpi.

Ensiksi isot rutistukset Goldalle ja Lauralle! jaksuja vaikeisiin tilanteisiin.

Tiitikkä: Onnea tuplailusta! voi ei, oliko tää nyt sitten ihan miehen ehdotus?

Snowflake ja Joululahja tervetuloa joukkoon!

JJ: ei vaalensininen mun mielestä oo paha tytölläkään. musta ainoastaan vaaleenpunanen on semmoi sukupuoliväri etten ehkä pojalle laittas, mut muuten menee kaikki. hitsi. kohta sulla on tuutti jo sylissä. ihanaa!

Jasmin, kyllä goldalla taas hyrrää.. pistäs nyt kuitenkin kuvaa meiliin vaikka oisitkin ihan vaan tavis niin kun me muutkin.

Kiva thunderi että liittyit meihin kasvollisiin.

Miitsu: ihana että pomo otti hyvin. ja hyvä juttu et tulee pappa-sponssia vaunuihin. taitavat kuiteski olla kallein yksittäinen hankinta.

Marttailut: mäkin sain modan 4 eurolla ja ostopaikkana oli stokka.

Joku kokeneempi kutoja. ihastuin siinä modassa olevaan valkeankukertavaan villatakkiin ja aattelin et sen voisi tehdäkkin. kävin kahdessa lankakaupassa, ekassa ei ollu niit spessulankoja, tokassa oli, mut hintaa ois tullu n. 70 euroo????!!!!????!?!?!

mitä ihmettä, onko noi langat oikeeeeeeesti noin kalliita vai oliko tuolla vaan ylihinnoiteltu? voiko netin kautta jostain tilata edullisemmin?

Hannele: laita ihmeessä se sämpyläohjees! kuullosti hyvältä, naminami.

Omaa napaa: taas iski kuume. eilisen kahvittelun jälkeen. kaverin tyttö (4kk) oli niiiiiin vallottava. ihana kun alkaa jo hiffaamaan juttuja ja seurusteleen. oih ja voih, määkin haluun! ja taas tuli uudet yllättävät raskausuutiset!

Thunde ja Hannele taitaa pian piinailla! jaiks! joko alan jännittämään teijän puolesta? koska on totuuden hetki?

voi ei, csi:ta ei tuu, kun tulee vaan vaalikeskustelua. plääh.

nyt silti sohvannurkkaan..

luna

Vierailija
36/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

GOLDA, sun kuvan pienentänyt Jaanica. Mää alan kyllä jo muistaa kenen näköselle chattailen, paitsi ne joiden kuvia ei oo postissa niin pitää kuvitella ;o) Pienensin ne sinun kummitytön kuvat! On muuten sulonen tyttö! Ja niin on kummitätikin, tuskin on kovin hankala uutta hellua löytää ;o)

Tänään siis työpäivä 13,5 h joten aika naatti, ei jaksa pahemmin nyt palstailla, haen kuitenkin se sämpyläohjeen ja laitan.

LUNA: Piinahetket alkaa sunnuntaina kun tätin " pitäs" tulla, mutta kierto 29-32 päivää joten vaikka tulis vasta keskiviikkona niin ei silti tulis myöhässä...

Vierailija
37/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jumppa ohi, onneksi, huh huh en tiennytkään et oon NIIIIN huonossa kunnossa :( Hyvä kun pääsin kotio kolmanteen kerrokseen eikä miehen tarvinnut kantaa..

Ostin samalla lisää nikotiinilaastareita! Kerran repsahdin (hävetti kertoa kun ootte kuitenkin kannustanut) kun siivosin ja löysin tupakan, poltin sen ja se maistui todella hyvälle, mutta sen jälkeen oon pysynyt hyvin ilman eikä enää tee ees kauheesti mieli, joskus vaan. Katsotaan jos lähden ulos la niin tulee varmaan taas ohimenevä repsahdus :) Ja nappasin apteekista pienen vihkosen " Kaikki vauvat tahtovat savuttoman äidin- opas naisille jotka suunnittelee raskautta tai ovat jo raskaana" . Täytyy tänään tutustua.

GOLDA: mukavaa et oot jo paremmalla mielellä, elämä jatkuu eikö niin?

LAURA: ihanalta kuulostaa sun suunnitelma ;o) Itse asiassa mekin ollaan heti (=ei päivääkään omissa kämpissä yötä ekojen treffien jälkeen) muutettu yhteen, mutta käydään " treffeillä" vieläkin tai siis just leffassa ja ravintoloissa yms ja se järjestää mulle ihania yllätyksiä välillä.. Kyllä se kovasti piristää sohvalla makaamista. Mut me ollaankin aika tuore pari..

JJ: en näe minäkään mitään erikoista vaaleansinisessä tytöllä! Kivalta kuulosti ostokset! Mä tosin laittaisin ihan pokkana pojallekin vaaleanpunaista, en osaa ajatella toisella tavalla. Onneksi meitä on joka lähtöön ;)

HANNELE: olenko muuten kertonut siitä yhestä hääpaikasta, en millään muista, siitä kun piti kysellä. Niin muistinkin sit väärin ja mun velikin muisti väärin, mun äiti kertoi sit et häät olikin jossain paljon alempana ku Oulu, lähempänä Kuopiota

Niistä yllätyksistä tulikin mieleen, et minkälaisen yllätyksen voisin omalle kullalle järjestää?? Osaako kukaan neuvoa? Hannele? JJ? Joku muu?

Siis joku mukava yllätys vaan

Kertokaa kaikki mitä tulee mieleen. Miten mulla voikaa olla näin tyhjä nuppi nyt.

Mielessä on käynyt joku kylpyläloma tai mökkeily, mut olisko jotain erikoisempaakin olemassa?

Vierailija
38/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh kun on puolukat olleet taas aktiivisia.. Mut kiva vaan lueskella teidän kuulumisia. =) Mun henkinen ikä 25, oikee ikä siis 21. Mulla kans ne sukkapuikot tais nostaa tota lukua..;)

Tervetuloa uudet tulokkaat!!

Lumiina: Joko koulu alko kiinnostaan ja innostaan? No koita sitten vaikka sillä synnäriharjottelulla tsempata itteäs..;) Mikäs harjottelu teillä eka vuonna sit on? Laureassa porukka on ollu eka vuonna jossain jorvin vastasyntyneiden osastolla et onko teilläkin joku sellanen? Anteeksi kun niin innokkaasti kyselen koko ajan sun koulusta!!

Galtsu: Käyn tikkurilannaisvoimistelijoiden jumpilla.. Käyn body-tunneilla ja sit muutaman kerran oon ollu keppijumpalla.. Muillaki tunneilla oon käyny satunnaisesti. Missäs sä kävit jumpalla? Mulla kans jalat ihan jumissa ja tuntuu ettei vessanpöntölle pääse ilman et ottaa reunasta kii ja irvistelee..=) Huomenna ois taas jumppaa mut ku koulus on liikuntaa aamulla niin voi olla etten illalla enää jaksa.

Golda & Laura: Jaksamisia teille nyt vaikeina aikoina!! *hali* ja laura kyl sä voit mennä treffeille miehes kanssa.

MeikkiG: Kouluun laitan yleensä ripsaria ja rajauksen ja meikkivoiteen. Mut ilmanki oon välillä ollu. Iltarientoihin sit laittaudun paremmin.

G: Halaillaan ja pussaillaankin joskus liukuportaissa yms.. mies ei aina ois niin innokas kuin minä. Mutta kotona sit ollaan lähes koko ajan kii toisissamme. öisin nukutaan 120cm sängyl melko lähekkäin tilan puutteen vuoksi..=) omat peitot on mut yleensä nukutaan miehen peiton alla yhdessä ja mulla lisänä oma paksu peitto. meil vähän sama homma ku merineidolla et ukko haluu mahd.ohuen peiton ja minä taas paksun. :)

Nyt vielä viimeiset kertaukset huomiseen tenttiin ja sit unten maille.

Huomiseen puolukat!!

Vierailija
39/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvat laitoin menemään. Mun vanhan kuvan saa poistaa. tässä nykyisessä ei tukka kauheen hyvin näy, mut kuitenkin.

Ja sit on tietenkin se kylpy-yllätys! Ja miehen ostaman bodyn kuva. Ne molemmat saa poistaa sit ku ootte kattonut ;O)

Kylpyhuone oli just ton näköinen, vaikka kuva onkin seepia. Uskokaa tai älkää!

Koetin muokata niitä kuvia pienemmiksi, saa nähdä miten kävi.

Mieheni on ylpeä yllätyksestään ja oon kertonut et on saanut kehuja teiltä ja lähetti teille kaikille terkkuja (itsekin yllättynyt) ja kiitoksia :O). Ylpeilee kun muutki tykkäs..

Vierailija
40/101 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkmagenda]3 dl vettä tai maitoa

2 dl maustamatonta jogurttia

50 g hiivaa

2-3 rkl hunajaa

1-1,5 tl suolaa

(1 rlk yrittimausteita)

2 dl kaurahiutaleita tai -leseitä

7.7,5 dl vehnäjauhoja

1 dl ruisjauhoja

0,5 dl kylmäpuristettua rypsiöljyä

Voiteluun: muna

Pinnalle: 1 dl emmental-juustoraastetta

1. Liuota hiiva ja mausteet lämpimään veteen.

2. Lisää jauhot ja leseet vähän kerrallaan ja lopuksi rypsiöljy.

3. Alusta taikina pehmeäksi ja kohota liinan alla kaksinkertaiseksi.

4. Leivo taikinasta tanko, jaa se osiin ja pyöritä jokaisesta osasta sämpylä.

5. Kohota 15 minuuttia liinan alla ja voitele munalla.

6. Ripottele päälle juustoraastetta halutessasi.

7. Paista 225 asteessa uunin keskiosassa 8-10 minuuttia.