Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Keskiviikkoa PUOLUKAT***

11.01.2006 |

Kelpuutattekohan te mun alottamaa pinoa, kun en enää ole aktiivipinoutuja... Ajattelin, että jos huomaisitte viestini paremmin täältä kuin tiistaipinon hänniltä ja halusin kirjoittaa ennen kuin unohdan.

Hyvää huomenta kaikille siis!

Miten satuinkin taas piipahtamaan pinossa juuri kun jotain merkittävää on tapahtunut. [color=darkviolet]Onnea tuplaukseen [b]Tiitikkä[/b]![/color] Ihanaa, kun vanhoilla

[quote]

tutuilla

[/quote]

vauva-asiat etenevät.

Uskomatonta miten pitkällä [b]JennaJanettekin[/b] jo on! ♥

Vieläkös [b]Miitsu[/b] on kirjoitellut Puolukoihin? Kävin tuolta Kuttu-pinosta kurkkimassa hänenkin kuulumisiaan - ihanan pitkällä hänkin. :)

[b]Merineidolle[/b] tsemppiä kovasti! En ryhtynyt kaivelemaan vanhoja pinoja, jotta olisi selvinnyt paremmin, mistä on kyse, mutta paljon paljon jaksuja taidat tarvita.

Taisit viime piipahdukseni aikoihin kysellä mun kuulumisia, joten tässä tulee:

Räpistelen opintoja eteenpäin hitaasti, mutta suht varmasti. Tosin tällä tahdilla musta tulee vielä n:nnen vuoden opiskelija... Aloittelen parhaillani kandintutkielmaa ja tarkoitus olisi jatkaa gradu syksyllä perään, mutta saa nyt nähdä. Etäsuhde ottaa täälläkin koville. Hetkittäin olen valmis jo luovuttamaan. Joulunaikaan nähtiin taas pari viikkoa, joten nyt on vähän parempi fiilis. Suhteemme on kuitenkin päässyt aika pahaan jamaan, joten vaatii paljon työtä, että tätä kannattaa jatkaa - eikä ole kovin helppo hoitaa suhdetta, kun suurimman osan ajasta ollaan eri puolilla Eurooppaa... Voi olla, että seuraavan kerran nähdään vasta pääsiäisen tienoilla. Vakavien keskustelujen tuloksena päätettiin (tai lähinnä minä päätin; mies jaksaa uskoa meihin, vaikka menisi kuinka huonosti), että nyt tosissaan yritetään parhaamme suhteen eteen, ja että asiat korjaantuisivat. Uusi tilannekatsaus tehdään pääsiäisenä, ja jos suhde on yhtä huonossa jamassa kuin nyt, erotaan.

Vauvakuume on koko ajan olemassa, syksyllä hieman laimeampana, mutta nyt kevään tullen taas vahvistumaan päin. Miehelläkin taitaa olla vähän vauvakuumetta - on pari kertaa kysynytkin, että milloin me tehdään oma lapsi. :) No joo, oikeasti kumpikaan meistä ei ole ryhtymässä yritykseen tässä tilanteessa. Suhteen täytyy ensin olla kunnossa ja talouskin jotenkin turvattu - sekä tietysti asua yhdessä. Suoritetaan kumpikin tämänhetkiset tutkinnot loppuun; mies suunnittelee jatko-opintoja ja minä alanvaihtoa, joten välttämättä opintojen päättymistä ei odoteta, mutta parempaa toimeentuloa kuitenkin. (Musta on jotenkin ristiriitaista suunnitella lapsia yms., kun yhteinen tulevaisuus on kaiken kaikkiaan vaakalaudalla tällä hetkellä...)

Tsemppiä muillekin sitä tarvitseville!

Moose (ex-Kiwano82)

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittolainen, kaikki ootta ihan eri näkösiä ku aattelin. kamalan nuoriaki... meikkis ihan vanha pieru *kaivaa ryppyvoidetta*

Vierailija
82/101 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 minä oon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minähän se tässä vanha pieru oon...vanhempi kuin sä...

=)

Vierailija
84/101 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo mun kuva on muuten sitten anoppilasta ja avaan siinä just satiinisia pussilakananoita paketista. kattelen ihan mihin sattuu näköjään :D mun pitkä tukkakaan ei näy, ku nuin hämärä kuva.

Vierailija
85/101 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadaan kutut sivumäärässä kiinni...on niillä aamulla ihmettelemistä...heh =)

Hauska käydä lukee nyt tuolta esittelypuolelta iät ja muut...

Vierailija
86/101 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun tukkas sit miten pitkä? Vaalennatko vai luonnostaa nuin vaalee?

Vierailija
87/101 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millos meinasit luovuttaa? onko mies jo köllimässä?

Vierailija
88/101 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta selkään kuitennii. ja vaalennan, vaikka omakin väri on vaalea, ei tosin noin vaalea. mun mahakaan ei muuten näy olleskaan! perhana että sattukin nuin huono kuva! mun paras puoli ihan pimennossa!

Vierailija
89/101 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää mennä itekin tsekkaa sillä silmällä

Vierailija
90/101 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin näkyy parhaatkin puolet =)

Kyllä toi tuutti tuosta melko selvästi näkyy ainakin mun mielestä. Kiva aatella ett siellä se tuutti-kuutti köllii =)

Vierailija
91/101 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut yllätti ehkä galtsu

Vierailija
92/101 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä erolla ett mulla ei vaan satu köllii tuolla vielä ketään karvasta kaveria

Vierailija
93/101 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan seuraavan kuvan sitten ku löydän sellasen ihmismäisen. eikä tuollasta " puoli kuollut, alilämpöinen JJ" .

oiskohan mulla jotain muuta mitä vois huomenna kuvata ja laitella tulemaan...? Tuutin vaatteet ei taida kiinnostaa... heiiii, ULTRAKUVA? oisko siinä ideaa?

Vierailija
94/101 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt menee jo väsymyksen puolelle nää jutut, hih

eikä ne mitään seksiviestejä ollut...häpeä JJ *toruu*

=)

Vierailija
95/101 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita ihmeessä tulee!! =)

Vierailija
96/101 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähänkö ne ois mielissään =) =) =) Kun tietäsivätkin mitä kaikkee tänne kirjoitellaan...

Vierailija
97/101 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä ja puoli sivua meidän tekstiä...vähänkö me ollaan moottoreita =)

Vierailija
98/101 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI NII! perttuhan oli ihan sikakarvanen ukko! *reps kops* xD

Vierailija
99/101 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi käyttää salamaa kun sitten ne " valottuu" tai siis tulee silleen se salaman kuva siihen keskelle kuvaa ja kun ei käytä niin ihan huonosti näkyy

Vierailija
100/101 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti meni ilta sun kanssa " rupatellessa" ei tuntunut yhtään yksinäiseltä, kiitos ystäväni =)