Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla joku MENTALWEARin paita? Mikä? Ja miksi?

Vierailija
01.08.2006 |

Myös vastaavat käy, eli mielipukineen tai mielenterveysseuran tuotantoa.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy lienee ilmeinen :)

Vierailija
22/40 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hienot. On kruunut ja kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Ihan huviksemme ostettiin, koska kuvittelemme aina olevamme jotenkin parempia kuin muut lähiömammat.

Vierailija
24/40 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mielestäni hauska ja rahaa meni hyvään tarkoitukseen.

Vierailija
25/40 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" M_T_ V_TT_ _ T_ _J_T_T? Haluatko ostaa vokaalin?" - paidan.

Kuvaa miestäni niin hyvin. Itselleni taidan ostaa " Käynkö usein täällä?" - paidan koska synnytyksen jälkeinen dementia on iskenyt ;)

Vierailija
26/40 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vaan niiiin totta!

Vierailija
27/40 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on vähän väsynyt (ostettu kun itkuinen esikoinen 1kk), Aina saa kärsiä ja hävetä (sopii mun luonteelle vaan niin hyvin) ja lisäksi Jag tror att jag kan prata svenska (koska työssäni mun pitäisi osata ruotsia, mutten osaa...).

Miehellä on myös kolme ja lapsella totta kai Kauhukakara-paita.

Vierailija
28/40 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hankin joskus semmoisenkin. Pitäisin päällä kun olen miehen kanssa liikkellä ;) Ja miehelle semmonen " aina saa kiljua ja riehua" paita.

-ap-

Vierailija
29/40 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vet ju att folk pratar om dig

Ambulance

Brainwash (tää on mielestäni paras)

Unettomuus-diagnoosipaita

Ihmelapsi

Jotkut niistä on munkin mielestä aika epäonnistuneita, enkä halunnut esim. " rajatapaus" - tai " avohoidossa" -paitaa, koska mustakin ne tuntui aika loukkaavilta. Se, että Viskari on ammattilainen ei muuta sitä, että musta ne tuntui kiusallisilta eikä ole ihan hyvän maun mukaisia.

Vierailija
30/40 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne kaikki tekstit minuunkaan vetoa, eikä varmasti ole tarkoituskaan vedota kaikkiin. Mikään niistä ei kuitenkaan ole mielestäni loukkaava.

Mielipukineella on oiva paita myynnissä jossa lukee " sairaus on katsojan silmässä" . Sitä kannattaisi teidän, jotka pitää näitä paitoja loukkaavina, kannattaisi miettiä.

Vierailija
31/40 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Sue Ellen -paita (siinä otetaan kantaa alkoholismiin). Makea paita ja herättää taatusti keskustelun seurassa kuin seurassa. Sitten löytyy " olen paikalla en läsnä" -paita, koska aina välillä tuntuu siltä. Ja minun elämääni nämä paidat ainakin piristävät ja firma tekee kivasti hyväntekeväisyystyötä.

Vierailija
32/40 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli hauskoja silloin vuosia sitten uutuuksina, mutta nykyään niitä myydään toreillakin ja joka toisella tuntuu sellainen olevan. Eiköhän jo kaikki tiedä, että äiti on vähän väsynyt.

Sen sijaan Sue Ellen ja Lähiökuningatar -paidat on oikeastikin hienoja. Niissä on vielä vähän itseironiaa jäljellä, kun niitä ei näe kaikilla vastaantulijoilla.

Vierailija
33/40 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siinä on just se juttu, että mielenterveysongelmat ovat arkipäiväisiä, eikä aina naamasta näy kenellä on ja kenellä ei.

Vierailija
34/40 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen itse ollut vuosia alkoholin suurkäyttäjä. Ja pitkiä aikoja tuntui siltä, että pään täyteen vetäminen oli ainoa keino sietää arkea ja selvitä seuraavaan päivään.

Vierailija
35/40 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Rajatapaus; välillä on vähän väsynyt ja häilyvä olo.. =)

2. Valepuku; musta ajatus on vaan hauska, voi leikkiä olevansa valepuvussa ja ainakin mulla saa aikaan sen et oon vähän rennompi enkä niin " kontrollifriikki" itseni suhteen.

Vierailija
36/40 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavaksi ilmaistessaan paidalla olevansa Normaali?, Rajatapaus, Avohoidossa ymymym..

Vierailija
37/40 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän lapsen kanssa liikkuessa se herättää hymyjä muissa. =)

Vierailija
38/40 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää löytyy:

Aaltoja, v*ttu!

Äiti on vähän väsynyt

Psycho Killer

Vierailija
39/40 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltäni löytyy:

Brainwash, koska se on niin osuva " healthier, happier, more productive" Sarkasmia, sarkasmia...

Rajatapaus - katson olevani itsekin sellainen ;)

Jag tror att jag kan prata svenska - muutaman vinkkulasillisen jälkeen alkaa svenska taipua

Ja lapsella on upouusi termiitti-paita ja erittäin osuva ko. taaperolle

Vierailija
40/40 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

edesmennyt vaimoni,osti itelleen paidan jossa luki ahistaa koko paidan lävitse ja minulle ac/dc logolla ad/hd

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän