Reilu 5v kotiäitiyttä takanapäin ja minua oikein pyydetään
töihin:-)
Sain sen paikan mitä hainkin jo tuossa kesäkuussa ja työt alkais tämän kuun lopussa. Noh tänään sitten soitti erään toisen paikan pomo ja kysyi tilannettani kun heillä olis 3 eri työpaikkaa mulle ja niistä 2 jobia eskariopen paikkoja vaikken edes ope ole mutta alalla ja koulutus kuitenkin.
Nyt en sitten yhtään tiedä minkä paikan ottaisin vastaan, noi open paikat olis 6 ja 8h mittaisia/pvä mutta 6h päivät ei taida onnata rahallisista syistä kun on tota asuntolainaa ja 2 lapsen pk kustannukset yms. Mutta tehdäkö sit open töitä huonommalla palkalla, riittäiskö halu ja rahkeet en tiedä, kiinnostusta kyllä olis!!
Mulla heittää päässä nää asioiden saamat käänteet:)
Kommentit (3)
Kertoisitko 2 hieman eskariopen työstä? siis jos olet tehnyt sitä päiväkodin puolella:)?
Ap
Jokaiselle lapselle laaditaan yhdessä hänen ja hänen vanhempiensa kanssa henkilökohtainen esiopetussuunnitelma. Sen lisäksi pitää osata valtakunnalliset ja kuntakohtaiset esiopetussuunnitelmat juurta jaksain, ja tasapainoilla suunnittelutyössä lasten henkilökohtaisten oppimistavoitteiden ja yleisten ops:n vaatimusten välillä.
Tarkoituksena on madaltaa kynnystä kouluun, joten tiivis yhteistyö ryhmän lapsia vastaanottavien koulujen kanssa on tarpeen. Tapaamisia koulun kanssa olen järjestänyt noin 5 vuodessa, kevätpainotteisesti.
Käytännön työ ei ulospäin näytä kummemmin eroavan " tavallisesta" päiväkotiryhmästä, askarrellaan ja ulkoillaan ja leikitään ja sen sellaista.
Mikä muuten olet koulutukseltasi?
T. 2
Saako kysyä missä päin suomea on noin kova pula eskariopeista? Päiväkodin vai koulun puolella?
t. Eskariope joka haluaisi vaihtaa töitä