Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla joku MENTALWEARin paita? Mikä? Ja miksi?

Vierailija
01.08.2006 |

Myös vastaavat käy, eli mielipukineen tai mielenterveysseuran tuotantoa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti on vähän väsynyt

isä on tosi väsynyt

Vierailija
2/40 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidat ovat siis Brainwash, Ambulance ja Jag hör röster

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raha estää tilaamasta mutta mieluisia olisi monet tässäkin ketjussa jo luetellut. miehelle tilaisin hihat palaa-paidan, se olisi aivan omiaan hänelle.

tuo uusi " kaikki liha tottelee kuria" -paita olisi kyllä aivan huippu!

tiedättekö muuten että se on trio niskalaukauksen solistin timo rautiaisen lohkaisu, hän on siviiliammatiltaan nuoriso-ohjaaja tms. ja työskennellyt häiriintyneiden lasten kanssa. luettiin se joskus vuosia sitten jostain lehdestä timon haastattelusta ja ollaan pidetty sitä miehen kanssa " ohjenuorana" kolmen pojan kasvattamisessa ;)

Vierailija
4/40 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahistaa t-paidan sekä Hihat palaa-paidan. Sopis mulle.

Passaiskohan tuo Ahistaa peräti töihin bleiserin alle toimistoon? En ole asiakaspalvelussa.. =0)

Vierailija
5/40 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Rajatapaus" , koska ainakin haluan uskoa rahojen menneen hyvään tarkoitukseen

" Emmää kestä, hirvee ressi" , koska se on totta

Vierailija
6/40 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Äiti on vähän väsynyt" , se oli mun eka ostos, vähän lapsen syntymän jälkeen.. ;)

Löytyy myös: " Nyt iski kauhee paniikki" , " Avohoidossa" ja " Tiedän että puhutte selkäni takana" .

Seuraavaksi ajattelin hommata " ambulance" -paidan (jossa teksti lukee peilikirjoituksena) ja sen " haluatko ostaa vokaalin" -paidan ;-)

Mentalwearilla on kivoja paitoja ja koska niiden sanoma on hauskuudestaan huolimatta myös vakava ja haluan tukea mielenterveystyötä, koska itsekin olen masennukseen sairastunut, hankin noita paitoja. Ne piristävät :-)

Vierailija
7/40 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon huvita katsoa ihmisiä, jotka pitävät " ahistaa" -paitaa vitsinä päällään :-(

Ja " äiti on vähän väsynyt" on masentava paita myös, kun on kova syyllisyyden tunne omasta masennuksesta ja sen vaikutuksesta lapsiin.

Siksi en osta mentalwearia, enkä nauti katsella muiden " vitsi" -paitoja.

Vierailija
8/40 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on

* Äiti on vähän väsynyt

* Nyt iski kauhee paniikki

* En kestä, tuun hulluks

* Tiedän, että puhutte selkäni takana

Äiti on vähän väsynyt paidan ostin siksi, että vaikka joskus olen todellakin vähän väsynyt, niin olen silti ÄITI ja omille lapsilleni maailman paras sellainen.

Kolme seuraavaa ostin työpaidoiksi, olen kehitysvamma-alalla ja kaikki sopii tänne (ainakin meidän yksikköön) niiiiiin loistavasti. ;D

Kaikkien ostoon tietysti vaikutti se, että noita paitoja ostamalla tuen mielenterveystyötä ja noita paitoja pitämällä viestitän myös muille tärkeästä asiasta.

Pariin kuukauteen en ole käynyt ko. sivuille (mutta menen heti), joten uusimmista paidoista en tiedä. Haluaisin kuitenkin sen Rajatapaus-paidan, samoin Avohoidossa, miksei myös Sue Ellen-paidan vapaa-ajan vaatetukseksi...

Hauskoja tuotteita, hyvään tarkoitukseen, mikäs sen mukavampaa.

Vierailija
9/40 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lukemassa:

http: //www. mentalwear. fi/tietoa. htm

Vierailija
10/40 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini on avohoidossa - ja häneltä totta totisesti löytyy paita " avohoidossa" .

Muut saavat kuvitella vitsiksi ihan vaikka ja kuinka paljon. Meille se on sekä vitsi, että totuus.

Vierailija
11/40 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta surutyö menneistä asioista on kesken ja vie aikaa. Suru ei kuitenkaan ole masennusta ja joskus voi ahdistaa, vaikka masennus onkin parantunut.

Nuo mental-wear -paidat ovat kuitenkin " vitsejä" ja minua ne eivät naurata. Ei myöskään minusta ole hauska juttu pitää tuollaisia paitoja hoitolaitoksissa, joissa ihmisillä oikeasti on tuontyyppisiä mielenterveysongelmia. Tulee pilkkaaminen mieleen.

Vierailija
12/40 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan totta! Joskus pitää ihan käydä aamun lehdestä kurkistamassa, että mikä viikonpaivä on menossa. " Sama pää kesät talvet" sopisi myös hyvin!

Minäkin ostin paidan lähinnä hyvää työtä tukeakseni.

Vierailija
13/40 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä pelleillä. Satulla on pitkä työhistoria ja kokemus kys. alalta. on ollut perustamassa hoitopaikkoja airaille ja antaa lahjoituksia mielenterveystyön hyväksi.

Vierailija
14/40 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykääs helsingin diakin sivuilla ja etsikää lopputyö nimellä " ennakkoluuloille kenkää" - satu viskari. siellä faktaa metsuista ja paidoista sekä pirkko lahden mietteitä...

Vierailija
15/40 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: // kirjastot. diak. fi / opinnayte? id=1236861

Vierailija
16/40 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ollut mikään vitsi kun ostin. Äiti oli todellakin väsynyt silloin ja tuo paita oli yksi valopilkku siinä elämässä.

Vierailija
17/40 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ne ei naurata. Myös lapsilla jotkut tekstitykset ovat typeriä.

Vierailija
18/40 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymyyn vaikka syän märkänis? Relaa pikkuisen, ei se tee vakavasta ja vaikeasta asiasta naurettavaa tai pilkattua, jos sille nauraa. Ei sotaakaan kestetä ilman huumoria. Hymy ei tapa, vaan auttaa elämään.

Vierailija:

Nuo mental-wear -paidat ovat kuitenkin " vitsejä" ja minua ne eivät naurata. Ei myöskään minusta ole hauska juttu pitää tuollaisia paitoja hoitolaitoksissa, joissa ihmisillä oikeasti on tuontyyppisiä mielenterveysongelmia. Tulee pilkkaaminen mieleen.

Vierailija
19/40 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana pidin paitaa jossa luki Taas mä oon ahminu kaikkee paskaa, koska näytin niin porsaalta. Mieheltä löytyy useita myös.

Vierailija
20/40 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brainwash on mitä loistavin paita töissä.

Vet du att folk pratar om dig natsaa elämäntilanteeseeni varsin hyvin. Elän elämänvaihetta, jossa tiedän yhden jos toisenkin kuiskuttelevan minusta selkäni takana, joten tuo paita on kerrassaan terapeuttinen mulle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi