Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäsirkkojen viikonalku

09.01.2006 |

Kirjottelinkin jo vahingossa tuonne viikonlopppu pinoon, kun se niin luontaisesti tuli siihen lukemisien lopuksi ja nyt vasta tajusin, että tänäänhän on maanantai... eli käykää sieltä lukemassa kuulumisia, mutta jatkellaan nyt kuitenkin tähän uuteen pinoon niin kaikki löytää!

Manteli 14+2

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muilla vielä ultria jäljellä? Meillä on vielä tuo rakenneultra, joka tehdään rv 21. Se tehdään kans äippäpolilla ja maksaa sen polimaksun verran, samoin kuin np-ultrakin.

Meillä on onneksi niin ihana tilanne täällä, että melkein joka neuvolakäynnillä ultrataan tai kuunnellaan sydänäänet. Seuraava käynti onkin sitten 1.2. ellei sitten niissä tämän aamun veri- tai pissanäytteestä löydy jotain, et tartteis käydä. Tuskinpa, mutta huomennahan sekin selviää ainakin pissanäytteen kanssa. Muistaakseni sen tulos tuli jo seuraavana päivänä, mutta tuo alkuraskauden verikoe kestää kauemmin.. :/

Voi kun motivoituisi taas noiden tenttikirjojen pariin. Vielä 3 koetta jäljellä ja sitten seuraavat vasta 8 viikon kuluttua..

Vierailija
42/49 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei,

on np-ultra tämän vkon pe. kun vielä saisi puolison ymmärtämään oman parhaansa ja motivoitumaan tulemaan mukaan. että ihan totta ei voi olla tärkeämpi joku työasia kuin tämä nyt. onhan siis niin, että siinä pitäisi näkyä sikiön liikkuvan, ja jotain oikeita ihmisen jäseniä, kuten silmät ja kädet? ettei ole vain suttuista epäselvää vellontaa? että olisi siis jotain ihan totta nähtävää?

sitten on rakenneultra maaliskuun alkupuolella.

kelleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmät näkyneet, mutta silmäkuopat ja nenäkuoppa :) Sitten selkäranka, kädet, jalat ja virtsarakko, sydän kammioineen, aivot, mahalaukku, munuaiset..Tai siis se kätilö niitä sieltä näytteli, itse en olisi kyllä osannut niitä siitä kuvasta etsiä :) Keskityin vain katsomaan koko kokonaisuutta :)

Rakenneultrassa se vauva on jo paljon isompi, mutta se tehdään päältä päin. En tiedä miten hyvin meillä tuo näkyy, kun on noita kerroksia tuossa edessä ;) No, eiköhän niillä kuitenkin ole paremmat laitteet tuolla äippäpolilla..

Vierailija
44/49 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. En ole kirjoitellut tänne pitkään aikaan, oon lukenut näitä viestejä kylläkin...

minä menin tänään lääkäriin, luulin että kuultaisiin ne sydänäänet. viikkoja olisi pitänyt olla 12. Kohtu oli kasvanut ja pyöristynyt, mutta sydänääniä ei vain kuulunut. Lääkäri antoi lähetteen ultraan.

Kävin ultrassa, sikiön kehitys oli pysähtynyt viime viikolla. Torstaina on kaavinta.

Kaikki tuntuu niin väärältä ja kohtuuttomalta. Miksi minulle? Saimme kuvan kuolleesta sikiöstä, siinä se köllöttelee kädet ja jalat ja kaikki...sydän ei vain lyö.

Toivotan teille kaikille onnea ja voimia raskauteenne. Iloitkaa siitä ja Nauttikaa. Olkaa onnellisia että saatte odottaa ja haaveilla kesävauvasta. Minulle ei masua nyt kasva, enkä voi ostaa lastenvaunuja toukokuussa enkä tilata kesävaatteita mamma liikkeestä. Olen surullinen, mutta haluan samalla kertoa teille kaikille kuinka onnellisessa asemassa te olette kun voitte omistaa ne haaveet ja odotuksen onnen.

kyynelsilmin jään kaipaamaan odotuksen ihanuutta ja kurjuutta.

Vierailija
45/49 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs ole oikein joutanut muuta kuin välillä hieman lukemaan juttuja täältä...töissä kiire ja kotona on omat touhut...

Pikku kakkonen on nyt ottanut jonkun ihme jutun omakseen ja itkee yöllä, joskus vain yhdesti ja jskus jopa 3 kertaa...huoh...luulimme jo, että olisi ollut eroahdistusta, kun on joutunut hoitoon, mutta se vaan jatkuu... toivotaan, että menee kohta ohi.

Esikoinen on taas alkanut junttaamaan joka asiassa vastaan...en tee sitä tai tätä yms.

Olen yrittänyt puhua, että ekaluokkalaiset on jo isoja mutta turhaan.

Kai tämäkin menee ohi joskus. (toivossa on hyvä elää!!)

Massu kasvaa ja pömpöttää jo hieman. Löysät vaatteet töihin niin olen ainakin toistaiseksi välttynyt kysymyksiltä ja katseilta.

Huono olo vaivaa hetkittäin...oksennan helposti jonkun epämiellyttävän hajun vuoksi tms.

Toissailtana olin autoa tankkaamassa ja yökin ihan tosissaan ja vedet silmissä, taisi turistit kattoa ihan ihmeissään mun touhua...hävetti!! =)

np-ultrakin oli tuossa viimevk ja ei mitään erikoista ollut eli kaikki ok.

sit seuraavana päivänä oli neuvolalääkärille aika ja ei saatu sydänääniä kuulumaan kunnolla, joten hieman pelästyinkin jo, mutta lääkäri vakuutti, että vika oli siinä nooan aikusessa laitteessa.

Ei tarvitse meillä hankkia mitään isompia, kun jo kolmas lapsi tulossa. Ainut minkä ostan on turvakaukalo, kun entinen on ihan raasku jo.

Kaksostenrattaita olen miettinyt, mútta eiköhän alkuun päästä normaaleilla vaunuilla ja kantoliinalla jotka jo on omasta takaa.

Nyt neiti purkaa taas keittiön kaappeja joten pitää rientäää!!!!!

Vierailija
46/49 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vieläkö noita suru-uutisia tulee :´(

Mulla vielä 3 pvää lomaa+viikonloppu ja sitten alkaa taas se arkinen aherrus tuolla töiden ja opiskelujen puolella. Voi voi, mutta onneksi se kesä sieltä tulee nopeammin, kun on jotain tekemistä :)

Vierailija
47/49 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa navassa ei juuri uutta mut pakko kommentoida...

Mä tajusin niin et huggis olisi ohuempi kuin pikkuruu kantoliina, joku sanoi et se pikkuruu taitettais kahtia. En tiedä voin olla väärässäkin. Ja ymmärsin et sen huggiksen vois sitoa päälle jo valmiiksi, en tiiä miksei pikkuruuta voisi?! Luulen kyllä et tilaan netistä sen huggiksen , mut eka kokeilen pikkuruuta kun saan sen kaverilta lainaan.

Jollain oli oma hevonen... Mulla oli kans ja yhteistä taivalta meillä oli mun hevosen kanssa 11 vuotta. Esikoista kun odotin taisin ratsastaa peräti rv 18 asti tosin viimeiset viikot lähinnä käyntiä tai sit vaan kevyessä istunnassa. Hevoseni menehtyi tapaturmassa (en haluu siitä sen enempää mainita) kun odotin ekaani. Nyt sit vasta tokan lapsen jälkeen aloitin taas niin rakkaan harrastukseni ratsastuksen uudestaan, mut nyt lopetin jo joulukuun alussa.

Varasin muutes tänään ajan rakenneultraan 3D yksityiselle. Meillä ei ns. normaaliraskaudessa muita ultria alkuraskauden ultran jälkeen olekaan.

Netta ja Nöppönen 14+3

Vierailija
48/49 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten, tässä drinkki-vinkki kaikille heiniksille: ensinnäkin tämä nautitaan aina jalallisesta viinilasista, pohjalle loraus mustaviinimarjamehutiivistettä (joko itsetehtyä tai kaupan), perään loraus sicilia sitruunamehutiivistettä (se pieni keltainen sitruunan muotoinen purkki) ja lopuksi päälle jääkaappikylmää vichyä (mitä tahansa makua). Ja sitten vaan nautitaan! (huom! Juoman pitää olla melko " vahvaa" )

Juon usein myös aamulla tällaisen coctailin tai sitten illalla tietokoneella...

Vierailija
49/49 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry tää mun viestini ei kuulu tähän teidän pinoonne,mutta...Aattelin että täältä sä ehkä mun viestin löydät,kun oon huhuillu sua useamman päivän ajan otsikolla Nett@:),mutta on sit menny vissiin aina SULTA OHI..Käy lukeen mun kuulumisiani sieltä :)