Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~Kutut MAANANTAImurkinalle ~*~

09.01.2006 |

[color=violet]

[b]Kuttu-vauvat:[/b]

* Neidin [color=red]tyttö[/color] syntyi 25.9.05 :)

* Emmasanna sai [color=blue]pojan[/color] marraskuun lopulla :)

* Talvikki [color=red]tytön[/color] 2.1 :)

[b]Kuttu-masut[/b] jakautuu;)

* Serppu helmikuussa

* Nansku 1.3

* Katzu 5.3

* Jellona 6.3

* Lottis 16.3

* Matteusk 19.5

* Miitsu 17.6

* Marieelalla 25.6

* Soffu 29.6

* Mirulii 1.7

* Höntällä 6.9

* Mariposa syyskuussa

[b]Kuttu-tuplaajia[/b] ovat edelleen:

* Axelara, Lynette, piipaa, Nekku, Ninnu.

[b]Triplaajiksi[/b] lukeutuvat vielä:

* Akashia, Nifkin, Federica, masuli, Tiitikkä, Sanjuska, leanna(?).

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kukapa meidän Kuttujen juttuja jaksaa lukea -> AV:laiset *nauraa AV:n porukan jorpakkoon*

Suljettu sopii mullekin jos enemmistö sitä kannattaa, ja siis tällä porukalla ketkä NYT kierjoittelee, ne tunnarittomatkin siis....

Meen pelaa tytön kans. Mies ja poika meni ostaa Tuomas Veturia DVD:tä kaupasta koska poika sitä haluaa kts ja telkkarista sitä ei tuu koskaan oikeeseen aikaan ;)

Vierailija
82/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinot on niin pitkiä ettei niitä jaksa kahlata läpi ja sitte potee syyllisyyttä kun ei jaksa/ huomaa kommentoida:( Ja kun tänne tuli yhtäkkiä aika paljon uusia niin ainakin mulle on aika moni jäänyt vieraaksi ihan vaan siitä syystä et pinot niin pitkiä ettei oikeesti jaksa lukea kovin tarkkaan.

[b]Nifkin[/b]: Höpö sun juttujas! Sä oot kyllä niin " vanha parta" täällä ettei ilman sua kutut olis sama juttu ollenkaan:) Kiva lukea sun koulujuttuja kun itekin vasta olin koulumaailmassa ja teidän lomareissut ja vauvapiinailut kiinnostaa aina.

Ja sen suljetun yhteisön kannalla oon ollut alusta asti... eihän se poissulje kuitenkaan tännekään kirjoittelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla valitettavasti oo mitään mukavaa ennustusta takataskussa, mutta minusta jos on sama myyjä kuin kuka on myynyt kihlasormukset niin se se on hyvä enne!

Mä aina funtsaan kaikkia tuollasia sattumia ja teen niistä omia päätelmiä! ;) Ja jos omalle kohdalle osuis niin pitäsin kelloa onnea tuovana esineenä!

Vierailija
84/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas yks syy lisää miks mä en KOSKAAN käy siellä puolella... Joskus kauan sitte vielä jaksoi siellä käydä lueskelemassa, mut ei oo aikoihin tullu enää mieleenkään erehtyä sinne.

Vierailija
85/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin noin kauhallisen makkarakeittoa ja nukuin ihan taju pois melkein 3 tuntia! Meni jäseniin. ;D

Eli mitä nyt jäi tässä pökkyrässä päähän tuosta pinosta..

NIFKIN: HULLU. :) Oot osa porukkaan ja sillä selvä! Mun mielestä sun juttuja on kiva lukee ja tässäpä tutustutaan, jos vaikka jossain vaiheessa treffattais kasvotustenkin? :)

Ja mikä se suljettu juttu onkaan, sopii mulle!

EMMASANNA: Olen joskus miettiny samaa nimeä, jos pojan sattusin saamaan. IHANA. =)

Juu aika hauska to AV:laisten ajatusmaailma.. *reps*

Sori nyt mutta muuta en muista. Ihan kamala olo, ihan hiessä heräsin sohvalta. Oli 2 paitaa, villatakki ja viltti päällä. =) Hellu lupas lähteä mun kans kävelylle, jospa siellä piristys. Vielä 18,5 tuntia lekuriin. ;)

Vierailija
86/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kyllä kaikki läpi, mutten ihan varmana muista heti kommentoida kaikkea... mut yritetään.

Äsken vasta tultiin kotiin kun tänään oli eka synnytysvalmennus. Niitä on tän illan jälkeen vielä neljänä tulevana maanantaina. Ihan kivaa oli, vaikkakin melkoiset kalvosulkeiset olikin... Ensikertalaiselle kaikki on niin uutta, joten kyllä niistä kalvoistakin jotain hyötyä on :)

Ensin tästä kirjoittelun aktiivisuudesta. Mä voin ainakin muutaman muun tavoin todeta, että tällä hetkellä tunnen kuuluvani siihen " vähemmän kirjoittelevaan" joukkoon. Tämä yksinkertaisesti siitä syystä, etten ehdi kirjoitella niin paljon kuin tahtoisin. Töistä en enää ehdi, koska pitää opettaa sijaista ja illat kotona menevät remontin & evakkosuihkussa hyppäämisen parissa. Pinot kyllä ehdin jotakuinkin lukea (kuten nytkin vaikka viestejä oli valtaisa about 90), mutta aina ei ole aikaa huolella vastailla vaikka haluaisi. Eli en ehdi kirjoitella joka päivä, vaikka kovasti toivoisin edes jotakin päivittäin ehtiväni raapustaa. Toivon tosiaan, että te ymmärrätte/hyväksytte tämän. Uskoisin tilanteen helpottavan ainakin hetkeksi, kunhan pääsen äippälomalle ja aikaa kirjoitteluun on myös päivällä. Sitähän ei taas sitten tiedä kuinka paljon ehdin kirjoittelemaan vauvan synnyttyå, mutta lupaan tämän Kutun tekevän parhaansa ja YRITÄN ehtiä aina jotain (edes pientä) raapustaa.

Noista suljetuista keskusteluista en ymmärrä mitään, joten vaikea kommentoida. En siis tajua miten ne toimii tms ? Mutta sen ainakin voin sanoa, etten minä ainakaan tällä palstalla " uskalla" paljoa itsestäni kertoa. Jotenkin ahdistaa ajatus siitä, että kuka tahansa näkee kirjoitukseni. Teille KUTUILLE voisin ilolla itsestäni/elämästäni tarkemmin kertoakin, mutten kaikille niille monille muille jotka juttujamme taka-alalla käyvät lukemassa.

NINNULLE superonnittelut plussasta!!!!!!!!!!!!!!!

Ja minusta kans tuo AXEN tekemä alkujutskalistaus oli hieno!

Ja NIFKIN, enemmän sinä taidat tänne palstalle kirjoitella kuin esim. minä, joten kovasti Kuttu ainakin minun silmissäni olet :D

Niin ja noista sähköpostitunnuksista... Mielestäni mulla ei ole paljon sanomista tohon asiaan, koska tosiaan ehdin itse kirjoittelemaan niin vähän. Joten vaikka mulla tunnukset onkin, niin multa ei tartte kysellä kenelle tunnukset saa antaa ja kenelle ei. En koe, että voisin sellaista määrätä, koska oma kirjoitteluni ei tällä hetkellä ole niin aktiivista.

TALVIKILLA ON IHANA RINSESSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Puolet unohtui, mutta käyn lukemassa jättipinon uudestaan... ehkä sitten muistan loput asiat :)

Vierailija
87/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäsin tässä naamaani pussillisen LakuMixiä ja luin pinon uudelleen *mies toruu mua kun huomaa etten jättänyt sille ollenkaan nameja*

EMMASANNA; kylläpäs kivan nimen pojallenne annoitte!

Huvittavaa tuon AV:n kirjoittelu. Mutta toihan vaan kertoo, että meidän Kuttu-ryhmämme taitaa olla varsin seurattu kun ihan erikseen pitää meitä kommentoida.

Ja MIITSULLA oli ihania neuvolakuulumisia:) Hienoa, että pomokin suhtautui asiaan hyvin.

SERPULLE hatunnosto edullisista ostoksista! Paljon olit tosiaan pienellä rahalla saanut. Great!

LOTTIKSELLA tuntui olleen rasittava yö :( Toivottavasti ensi yö sujuu paremmissa tunnelmissa ja saat hieman nukutuksi.

NEITILLE paljon onnea matkaan! Kyllä se leikkaus menee varmasti hyvin, usko pois! Olette ajatuksissani koko pesue :)

OMA ELÄMÄ; Remppa eteni tänään taas hiukan, putkimies & sähkömies kävivät tekemässä oman osuutensa. Nyt oma mies naputtelee vihoviimeisiä laattoja seinään pistorasioiden ympärille. Huomenna saadaan saunan seinäpanelit tilauksesta (tai PITÄIS saada) ja mies saa ne sitten huomenna seiniin. Sitten vaan saumaus, kylppärikalusteiden kiinnitys ja TADAA¿valmista pitäisi tulla. Mutta EN NUOLAISE ENNEN KUIN TIPAHTAA, koska oon ihan varma et joku tässä vielä menee pieleen eikä rempasta tule tällä viikollaKAAN valmista¿

Olikohan tässä jo kaikki..? Täytynee vielä käydä lukemassa pino ja palata jos jotain oleellista unohtui¿ Kohta kyllä lähdetään taas muualle pesulle, joten en ole satavarma ehdinkö tänään enää kamalasti kirjoittelemaan. Yritän kuitenkin.

Vierailija
88/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voisin kannattaa myös sitä suljettua yhteisöä - tai kannatan enemmistöä (joka taitaa olla yhteisön puolella).

[b]MUTTA[/b] eihän tehdä siitä vielä päätöksiä, ennen kun ovat kaikki Kuttuset saaneet ilmaista oman mielipiteensä!!

Mä ainaski oon perehtynyt jonkin verran noihin yhteisöihin - että voisin olla mukana sen pystyttämisessä - ja toivoisin muitakin siihen, kaks-kolme ois varmaan hyvä?! Niin ei jää yhden vastuulle!

Nyt ruokaa nassuun ja samalla siivoustauko :)

Vierailija
89/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta suljetusta yhteisöstä en minäkään kyllä ymmärrä muuta kuin sen, ettei sinne pääse ulkopuoliset lukemaan ja sähköpostiosoitteen se vaatii. Mutta jos sellaisen suljetun yhteisön perustatte ja jos mut mukaan otatte, niin voisiko joku sit ystävällisesti opastaa siinä? :)

Vierailija
90/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostista, mulla ei siis ole henk. koht mikään kiire saada tunnuksia sähköpostiin, musta on ihan mukava kirjoitella netin välityksellä nyt ainakin. Vaikka toisaalta tuntuu, että " tunne" teidät kaikki jo hyvin, niin mua ette kuitenkaan vielä niin hyvin tunne. Olenhan kuitenkin teidän juttuja lueskellut nyt jotain 10 kk, vaikken olekaan silloin alkuun vielä kirjoitellutkaan. Mutta ihan hyvä idea on, että siis joustavalla ajalla annetaan tunnuksia, eikä kalenterista laskemalla päiviä. Itse en olis edes muistanut, milloin ekaa kertaa kirjoitin tänne, ellei Ninni olisi siitä muistuttanut.

Nifkin, mulla hieman sama fiilis sen suhteen, ettei aina ole niitä kuulumisia, kun ei oo perhettä, lapsia, eikä mitään hirveen järisyttävää tapahdu päivän mittaan. Ja kuten todettu, olen tosi kiireinen työpäivän aikana, kun te muut kirjoittelette ja sitten kun mulla on aikaa iltaisin tms. niin aikaeron takia te muut olettekin jo unten mailla. Usein opiskelutkin vie sitä aikaa, etten niin ehdi pinoutumaan kovin ahkerasti joka päivä. Mutta silti, mukavaa on kirjoitella tänne omia kuulumisia, toivottavasti niitä joku jaksaa lukea, eikä skippaa yli ;)

Maanantaita vietellään ja tosiaankin, aika kamala aamu on ollut! Eilen illalla vaihdoin sitten mun nukahtamislääkkeet uusiin ja olo on ihan kamala. Jotenkin ihan pöhnässä, kuin olisi vetänyt kamalat kännit ja sitten olis sammumispisteessä. Silti on vain jatkettava lääkkeen ottoa, koska ne on määrätty myös muihin oireisiin. Eli ainakin kuukauden joudun katsomaan, että miten ne vaikuttaa, mutta olo on todella surkea, kuollut kuttu siis. Lihakset aivan puuduksissa ja mieli ihan tosissaan kuin kännissä taikka paremmin laskuhumalassa...Mä olen joutunut kokeilemaan niin monia lääkkeitä jo vaikka mihin vaivaan, että suunnilleen tiedän sivuvaikutukset, mutta tää yllätti taas ei niin positiivisesti. Mutta yritän jatkaa tässä päivää ja palaan kohta uudelleen.

Vierailija
91/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoka uunissa ja oottelen et mies tulis kotiin: oli taas siellä koulupaikkakunnalla käymässä... En saanu nukuttua kun vajaan tunnin ja senkin vissii pidin silmiä kiinni ja ajattelin meidän pikkuista: jospa huomenna sitten nukuttais päivällä!!

SANJUSKA: mulla taitaa äippäloma alkaa joskus toukokuun puolivälin paikkeilla: kelan laskuri antaa 12.5, kesälomalle jään varmaan 1.5 jos nyt siihen asti kykenen töissä olemaan: mullahan siis kolmivuorotyö ja paljon iltaa/yötä ja vielä joudun seisoen työni hoitamaan suurimmaksi osaksi....

Milloinkas oisit tännepäin tulolla jos sitä tapaamista miettii???

MARIEELA: Mä kyllä tykkään tuosta anopista kun se on sen verran blondi ettei osaa valehdella mistään asiasta: siitä näkee ihan suoraan mitä ajattelee!! ja yleensä sanoo mitä ajattelee, mies sitten aina sanoo että se vois kanssa ajatella sen asian ennex se sen sanoo ääneen.... ;)

NINNU taitaa olla perillä tuosta suljetusta yhteisöstä... ainakin niin muistelisin että kirjottelet suljetusti yhteen yhteisöön.... voisitko valaista miten se toimii.... Tuuhan kertoo tunnelmia plussasta??? mitäs mies sanoi????

Ihan ymmärrettävää on ettei kaikki kerkee jokapäivä tänne kirjottelee: on tilanteita ja aikoja jolloin on vaan muita kiireitä... ja niinhän se on " oikeessa elämässäkin" ei niitä kamuja aina kerkee tapaa, mutta näissä on se hyvä puoli että voi lukee tapahtumat jälkikäteen ja tietää mitä tapahtunu!! (jos jaksaa lukee nää 9 sivuu!!) mut mietitää ja katellaa osaisko joku hakkeri sitten perustaa sen yhteisön.... ja mun mielestä kans KAIKKI nyt kirjoittelevat on tervetulleita mukaan!!!

mä en taas muista mitä muuta piti kommentoida... joten tekee salaattia tuon sapuskan seuraksi!!

Vierailija
92/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne siis vastaa tällästä keskustelupalstaa. Jonne pääsee omalla tunnuksella ja salasanalla. Sinänsä keskustelu eroaa tästä, että siellä on eri " alueita" esim. Albumi - kuvia, Päivän jutut - Yleistä keskustelua, Syntyneet - Syntyneitä kuttuja ;) ym. Ihan miten me itse sinne halutaan laittaa. Ulkonäöltään muistuttanee Kaksplussan keskutelu-sivuja. Hymiöitä voidaan itse lisätä makumme mukaan jne. Ja ulkoasuakin voidaan muokata omamme tyyliseksi.

Mitäs muuta..?! No jotain tän tyyppistä :)

Vierailija
93/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ootte :)

AV: hö höh hö hööö :DDD Muistakaahan nyt että me ei olla soveliaita vanhemmiksi :DDDD

Tuossa suljetussa on tosiaan se hyvä puoli ettei muut pääse lukemaan, mutta toisaalta uusia ei sitten enään tule ja kuitenkin meiät " vanhoja partoja" ei ole jäljellä enään kaikkia... TOisaalta jos enemmistö lähtee niin niin lähden minäkin. Oishan se ihan kiva vapaammin kirjotella... TEitin valinta.

Nyt ukko huutelee

Vierailija
94/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulun heinämammat 2003 suljettuun yhteisöön messengerissä, ja ole siellä valvojana (siihen voi siis nimetä useammankin, jopa kaikki) ja valvojalla on sitte oikeus muokata, " sisustaa" sivuja ja päästää jäseniä sisään tai/ja hyvätä niitä jne. Musta tuo messengeri on ollu paras. Sinne voi kaikki luoda oman valokuva albuminsa ja sinne siis kuvia ym ym.

Se on tosi kiva.. ELi harkitkaapas, mäkin voin olla valmiina hakkerina hakkeroimaan meille salsien pesän messnegeriin.

Sinne mennään kuten tännekin -> taltioi oman suosikit/kirjanmerkit kansioon ja sitä kautta pääsee aina suoraan Kuttulauman keskelle kirjoittelemaan ja lukemaan :)

Ensin pitää ns. hakea sinne jäseneksi (kerron s.postissa osoitteen minne hakea) ja sitte hyväksyn teidät sisälle ja teen kaikista tai osasta vavojia!!

Helppoa kuin mikä :)

Mutta miettikää ja kuten Nekku sanoi, ootetaan kaikkien mielipide, ennemistö voittakoon =)

Sanjuska, Miitsu ja Mirulii, mä voisin helmikuussa tulla sinne päin ja jos sitte tavattais????? Esim helmikuun eka vkonloppu?? Tää tammikuu menee vielä muihin menoihin...

Jellona, mä toivon et saisitte jo pesuhuoneen ym kuntoon. Sulla on kyllä kärsivällinen luonne, kerrassaan :) Mä oisin varmaan jo hermoni menettänyt moneen kertaan ;D

Nyt muksut nukkumaan..

Vierailija
95/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpa nyt näin uutena mielipiteeni: minä kannatan lämpimästi suljettua yhteisöä :) Kuten Miitsu sanoikin niin kirjoittelen yhdessä suljetussa yhteisössä ja siellä kyllä uskaltaa olla oma itsensä. Välillä tulee siellä avauduttua vähän liiankin kanssa, niin sitten hävettää tavata ihmisiä livenä :) Meidän yhteisö on msn:llä ja siitä olen tykännyt.

Mies tuli kotiin ja otti sitten raskauden puheeksi. Kipitin hakemaan testin ja hän ärähti, että " et kai sinä ole tuollaista ostanut!" Hänen mielestään kun testit ovat aivan turhaa naisten hömpsötystä, koska silloinhan on raskaana jos menkat eivät tule (näin siis voi sanoa vain mies!). Kuulemma olisi pitänyt odottaa neljä viikkoa, ja jos menkat olisivat taas jääneet pois, niin olisin ollut varnasti raskaana ja oltaisi säästetty testin hinta. Voitte arvata kuka räjähti ja ukko pisti tietty kaiken raskaushormoneiden piikkiin :)

No, illemmalla pohti sitten, että koska pitää isyyslomaa ja koska pitää mennä neuvolaan. Haaveili myös siitä, että rinnat alkavat kasvaa :)

Nyt menen nukkumaan, kunhan olen ensin ilmoittautunut paikalliseen pinoon. Joku tosin oli jo täältä bongannut mun plussa-uutisen ja ehtinyt sen sinne kirjoittaakin.

Ninnu, rv 4+2 :)

Otin muuten sen linjan, että nautin nyt tästä raskaustilasta enkä murehdi mitään juttuja etukäteen. En siis aloita jokaista lausetta " jos kaikki menee hyvin niin..." :)

Vierailija
96/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei semmonen yhteisöjuttuhan kuulostaa vielä kivemmalle kuin mitä minä kuvittelinkaan. Mä en siis todellakaan ole tuommoisista perillä pätkän vertaa, mä kuulun muutamalle semmoiselle listalle, joissa viestit tulee omaan sähköpostiin. Muttu tuommonen mistä Marieela kertoi kuulostaa minusta tosi hyvältä!

[color=red]Minä laitan omalla aloituksella äänestyksen, johon kaikki sanovat mielipiteensä, OK? Tulee kaikki varmasti kuulluiksi. Ja hei, erimieltäkin saa olla!!! Sanotte rohkeasti vaan, jos joku haluaa jatkaa tätä nykyistä tyyliä.

Vierailija
97/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vaan, että kannatan suljettua minäkin! Muuten meitä on pian niin paljon, että ei oo sitä mitä alunperin haluttiin; hyvää keskustelua ja kaikki tuntee toisensa!! Kohta menee vaan pikaseks kommentoimiseks koko touhu.

Vierailija
98/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juku mikä PINO!

SULJETUSTA (osastosta) YHTEISÖSTÄ: :D

Mulle sopii kaikki. Sehän siinä on että teksteihin saa kunnon hymiötä, pystyy keskustelemaan ehkä tarkemmin. Mä nyt en paljoo häpeile (jos joku tunnistaa niin tunnistaa) Mutta pointin ymmärrän.

Jos olisi suljettu yhteisö niin EHKÄ kerkeisin kirjoittamaan enemmän, minä ainakin, koska tällä hetkellä ainakin mulla pyörii päässä monenlaisia tunteita, joita en kaikkia viitsi näin julkisesti kertoilla. Siksi kai hiukan hiljaiseloa ollut.

Mua harmittaa kun en ole niin kovasti ehtinyt kirjoittaa, se tosiaan johtuu lähinnä siitä, että olen 24h näiden lasten kans yksin. Siinä sivussa yritän laihdutella, hoitaa kodin ja lisäksi hermoilen tuota leikkausta, vaikka ei pitäisi/saisi.

Tuollaisia fiiliksiä ois helpompi purkaa ehkä juuri suljettuun yhteisöön..

Toivottavasti ymmärsitte pointin.

TAPAAMISESTA:

Oisko sit 12 tai 14 pvä?

12 pvä on meillä se leikkaus todennäköisesti, mutta aikataulua en tiedä ja AXE, sun numero mulla tosiaan onkin :)

T:Neiti21 kera mietteiden

Vierailija
99/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARIEELA, MIITSU JA MIRULII: Mulle sopis toi helmikuun eka viikonloppu eli jos vaik silloin lauantaina nähtäis esim. Kouvolassa?? Sopiiko teille?

AXE, LYNETTE, PIIPAA, NEKKU: Täti tulossa, joten pidän sille pikku puhuttelun, että jättää teidät nyt rauhaan, eikös juu?

Ja nyt HYVÄÄ YÖTÄ, KUTUT!

Vierailija
100/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti, sun tilanteesi hyvin ymmärretään ->ota ihan rauhassa ja kirjoitat kun ehdit. Sä oot muutoinkin jo sellanen suoer, en kuuna valkeena pystyis moiseen tyyneyteen kuten sä, ja vielä homma sujuu :)

Mulle sopii tuo 12pvä MAINIOSTI ja 14 pvä EHKÄ -> Jos jäädään tänne kotikonnuille niin mul on yhdne naisen 42 v synttrijulat alk. 17. Mutta JOS päätämme mennä mun tädin 60v. juhliin Loviisaan asti, niin sitte en ehdi koska lähtö olis jo ennen 15 :( Mutta ei olla ihan 100 varmalla päätetty tuosta lauantaista, mies haluis mielummin mun tädin synttäreille jotka vietetään mun isän suvun kanssa mökillä. Jos valitsen toiset, mies jä kotiin lapsen vahdiksi ja mä meen juhlimaan koska kaverin synttärit on ILMAN lapsia ;DDD *miettii kumpaan menee*

Huomen alkaa taas keramiikka, jesssss!!!

Mutta huomisiin murut, öitä!! :)