~*~Kutut MAANANTAImurkinalle ~*~
[color=violet]
[b]Kuttu-vauvat:[/b]
* Neidin [color=red]tyttö[/color] syntyi 25.9.05 :)
* Emmasanna sai [color=blue]pojan[/color] marraskuun lopulla :)
* Talvikki [color=red]tytön[/color] 2.1 :)
[b]Kuttu-masut[/b] jakautuu;)
* Serppu helmikuussa
* Nansku 1.3
* Katzu 5.3
* Jellona 6.3
* Lottis 16.3
* Matteusk 19.5
* Miitsu 17.6
* Marieelalla 25.6
* Soffu 29.6
* Mirulii 1.7
* Höntällä 6.9
* Mariposa syyskuussa
[b]Kuttu-tuplaajia[/b] ovat edelleen:
* Axelara, Lynette, piipaa, Nekku, Ninnu.
[b]Triplaajiksi[/b] lukeutuvat vielä:
* Akashia, Nifkin, Federica, masuli, Tiitikkä, Sanjuska, leanna(?).
Kommentit (112)
suljettu käy mulle vallan mainiosti, sitä jo aiemminkin kannattelin. ei täällä tosiaan viitsi ihan kaikkea pälättää, varsinkin kun meillä on toi AV:n ihailijajoukko ;D msn:llä varmaan helpoin ja kivoin suljettu perustaa! joten marieela eiku hakkeroimaan kuttulaumaa sinne! ;)
NINNULLE SUURET ONNITTELUT PLUSSASTA!!!!
väsyttää ja ahistaa taas kun työt alkoi eikä saa mitään muuta aikaseks kun on niin väsy. mutta säästän teidät valituksilta! huomenna paremmalla ajalla ja mielellä toivottavasti, nyt hyvät yöt!!!!!!
[color=purple][size=4]Ninnu, aivan mahtavat onnittelut plussasta!! Toivottavasti plussa vielä vahvistuu, tee uusi jos, jos mietityttää - rahasta viis[/size][/color]
Ja siis tännekin nyt kirjoitan saman kuin äänestyspinoon, että ehkä se vaihtoehto B = suljettu yhteisö olisi parempi, koska ihmiset haluavat säilyttää edes hitusen verran yksityisyydestään ja sitten voisi paremmin ajatuksiaan kirjoitella muille kutuilla tuon yhteisön kautta. Ja kuten mainittu, en tunne systeemiä, miten ne toimii, mutta jos Marieela, Nekku ja muut osaa/jaksaa auttaa liittymisessä, niin sitten ilman muuta. Mutta se liittyminen täytyis tapahtuu jotain muuta kautta, kuin trupla-postin, koska kaikilla ei sinne oo vielä tunnareita eikä valokuvaa lähetettäväksi.
Pitäiskö odotella, että leannakin on palannut Alppi-lomaltaan ja ehtii mukaan kommentoimaan ja siirtymävaiheeseen...mutta milloin vain siirrymme, ilmoitelkaa täällä avoimella palstalla, että mitä kautta sinne voisikaan liittyä. Ja siinä tapauksessa jos tunnarit lähetetään trupla-postin kautta, niin voi kai sinne ilmoittautuu ilman kuvaakin...
Suokaa anteeksi kirjoitusvirheet, joita silloin tällöin aina lipsahtaa tonne tekstin sekaan...kiireessä tulee usein naputeltia ja nuo ääkkösetkin kun puuttuu tästä näppiksestä, niin menee aikaa niiden laittelemiseen paikoilleen. Kiirettä tuntuu olevan töissä ja tuhat ja yksi asiaa hoidettavana vielä ennen töiden loppua. Sitten kotiin- ja opiskeluiden kimppuun. Eilen vähän jo tsemppasin ja yritin aloitella taas, kun on vähälle jäänyt viime aikoina.
Hyvää yötä ja kauniita unia teille kutut!!
Käykäähän vilkasee ku kerkeette!
Ja pliis jos joku ihana vois pienentää sen kuvan. Oon niin käsi edelleen täs muokkailus.... Kiitos!!
ihin...!
Haluan korostaa, etten missään vaiheessa tarkoittanut aktiivisuutta (ymmärrän täysin, ettei aina ehdi/jaksa!!) vaan enemmänkin sitä mitä kirjoittelee. Just niin kuin Marieelakin sanoi!
FEDERICA: Mun piti sitä kysyä, että miten sä olet löytänyt tänne vauvapalstalle vaikket vielä kuumeile? Kun suurin osa varmaan eksyy haaveillen vauvasta;)
Oon ihan väsynyt... mies lähti vielä kaverinsa kanssa grillille, joten tuskin mäkään vielä nukkumaan selviän..
joo, Axe, eli mä olen eksynyt tänne vauva-palstalle joskus vuoden 2000 alussa. Silloin suunnittelin omia häitä ja silloin oli vielä voimassa jotain sinistä -keskustelupalsta. Sieltä aika monet sitten siirtyivät tänne vauva-lehden puolelle, joten sitä kautta myös minä kiinnostuin palstasta. Meillä ei siis vielä miehen kanssa kuumeilla, mutta ajatus on, että kunhan elämä hieman rauhoittuu, niin voitaisiin sitten ajatella perheen perustamista ja lapsia. Vielä ei oo siis kiire minnekään, sen olen tajunnut ja voi olla, että ikä iskee vastaan ennen kuin iskee vauvakuume.
Siis älkää käsittäkö väärin, mutta sitä on vuosien kuluessa oppinut aika realistiseksi asumalla ulkomailla ja elämä ei tosiaankaan ole helppoa taikka yksinkertaista, kun ollaan 24/7 kahdestaan miehen kanssa ja sukulaisia näkee harvoin. Senkin takia on perheen perustamishaaveet joutunut hautaamaan aika syvälle, koska äitiyslomat ei ole kuin 2 kk monissa maissa eikä ole sukua/omaa äitiä, joka voisi lapsia hoidella silloin, kun tarvitsee apua. Eli ei ole turvaverkkoa eikä sosiaalisia kontakteja, joten tässä vaiheessa vauvaprojekti olisi aivan suohon ammuttu juttu. Ehkä jos tilanne olisi toinen ja ns. helpompi, niin sitten tuo vauvakuume voisi olla erilainen. Se tarkoittaisi käytännössä sitä, että jäisin pois omasta työstä, että voisin hoitaa lapsia kotona, koska hoitomaksut on niin pilvissä, että olisi halvempaa luopua kokonaan omasta duunista ja ruveta kotiäidiksi. Ja sitä en tässä vaiheessa ainakaan vielä halua tehdä - oma työ ja opiskelut on sen verran tärkeillä sijoilla mun elämässä.
Mutta ikinä kun ei voi varmaksi sanoa mitään, niin katsellaan, kuinka kehittyy idea omasta perheestä ja lapsista. Olen vain niin kiinnostunut vauva-aiheesta, perhe-elämästä jne. joten se kai syy, että miksi roikun täällä mukana. On hyvä tietää vähän, mitä on odotettavissa :)
Sitä ennen tai lasten ollessa vanhempia voisin lähteäkin, mutta pienten kanssa etenkin uskoisin tarvitsevani isovanhempien ym. apua. joten ymmärrän hyvin näkökantasi!
NEITI: Mulle ei käy se 14. päivä kun on kummitytön hurjat 1v-bileet:) Mutta se 12.1 on näillä näkymin ok! Olisko muita tulossa kuin me, Marieela ja Emmasanna(?). Pääseekö Akashia tai Soffu?
MARIEELALLE vielä, että kannatan tuota sinun ajatusta yhteisöstä, joten hihat heilumaan vaan;)
Ihana tää kannettava kone!! Aikaisempi oli vuodelta Elvis ja nakki.. Oli syytäkin jo räjähtää.. ;)
eli siis torstaina. Viikonlopun oon töis ja vähän huono sopii muuta menoo ku tulis sit kiire ym ym...
Kivempi nähä ajan kans. Mitä tehtäs???? Kahvillekko? Syömään? vai Lintsille? =DDD
Mä en nyt pääse millään nukkuu kun mies ei oo kotona. Kohta on kyllä mentävä...
soffu: Kivaa, jos säkin pääsisit! Olisko kahvit ok vai kuinka kiireinen aikataulu NEIDILLÄ on?
Huippu kuva!! Käväsin pienentään kun mulla se ei ainakaan edes auennut, oli niin suuri. Ja pakko mainita et mun maha on jo NYT iltasin ton kokonen. :/
Juu aika hyvin näyttäs siltä että se B vaihtoehto voittaa. En malta odottaa et se on valmis!!=) *alkaa jo pakkaamaan kamoja kuttulaan muuttoa varten* Nyt meen nukkuun (jos nyt kykenen) ja huomenna ajattelin aamupäivän siivota niin kuluu aika nopeemmin. Lekuri on vasta 13.30! :( Öitä pimut!
mun maha ei tosissaan näytä ees vauvamahalle tuon sun masun rinnalla!!! Söötti!!!....
pitää vissii koittaa saada se kuva aikaseksi että voidaan verrata!! ;)
...taas on pesureissu tehty ja nyt ollaan putipuhtoisia.
MARIEELA; mä OLEN menettänyt hermoni jo 1000000000 kertaa, mutta eipä se mitään se mun marmatukseni auta:( Jos tää remppa oliskin ollut vaan itsestä kiinni, niin se olis ollut valmis jo hyvissä ajoin jouluksi. Kaikki meni kuitenkin päin persettä kun sitä putkimiestä piti odottaa se 7 viikkoa. Sen lisäksi kaikkia saunan paneleita PITI olla liikkeessä varastossa hyvät määrät (mies kävi tän liikkeestä tarkistamassa pari viikkoa sitten siksi koska ei meillä ole mitään paikkaa missä paneleita säilytämme emmekä siis voineet ostaa niitä etukäteen). Myyjä sanoi meille, että kun paneleita tarvitsemme niin ne varmasti varastosta löytyvät. NO, mies sitten meni viime torstaina paikalliseen Agrimarkettiin niitä paneleita innoissaan hakemaan, niin YLLÄRI; just NE TIETYT panelit jotka me tarvittiin, olikin loppu :D :D :D Just niin meidän tuuria. Ja taas menee aikaa kun ne panelit piti nyt sitten tilata. Eli paljon on kaikkea mutkaa matkaan sattunut. Mutta eikös se niin se vanha sanontakin mene, että hiljaa hyvä tulee..? Meidän tapauksessa ERITTÄIN hiljaa hyvä tulee :D
Mulle kyllä sopii tuon suljetun (osaston?) perustaminen, jos kaikki ovat sen kannalla. Mutta toki voin kirjoitella myös täällä - tosin hieman etäisemmin koska pienen paikkakunnan asukkaana pelkään pajastumista :)
Nyt nukkumaan, töissä on melko stressaavaa, koska sijaisen opettaminen vie TOSI paljon aikaa ja kaikki hommat meinaa jäädä rästiin. Huomenna ajattelin mennä töihin puoli tuntia etuajassa, jotta saan pakolliset hommat tehtyä alta pois. Tänään en kerrassaan ehtinyt. Kauniita unia Kuttulauma :)