Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~Kutut MAANANTAImurkinalle ~*~

09.01.2006 |

[color=violet]

[b]Kuttu-vauvat:[/b]

* Neidin [color=red]tyttö[/color] syntyi 25.9.05 :)

* Emmasanna sai [color=blue]pojan[/color] marraskuun lopulla :)

* Talvikki [color=red]tytön[/color] 2.1 :)

[b]Kuttu-masut[/b] jakautuu;)

* Serppu helmikuussa

* Nansku 1.3

* Katzu 5.3

* Jellona 6.3

* Lottis 16.3

* Matteusk 19.5

* Miitsu 17.6

* Marieelalla 25.6

* Soffu 29.6

* Mirulii 1.7

* Höntällä 6.9

* Mariposa syyskuussa

[b]Kuttu-tuplaajia[/b] ovat edelleen:

* Axelara, Lynette, piipaa, Nekku, Ninnu.

[b]Triplaajiksi[/b] lukeutuvat vielä:

* Akashia, Nifkin, Federica, masuli, Tiitikkä, Sanjuska, leanna(?).

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sinäkin pääsit syyskuun odottajiin. Voithan testata myöhemmin vielä uudella testillä, jos tämän aamun tulos vielä vähän epäilyttää.

Vierailija
22/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas Hönttä ja Marieela! Se mun viime viikon rauhallisuus on nyt tipotiessään, mutta taidan mennä nukkumaan niin se varmaan tulee takas. (unen aikana sen nimittäin hukkasinkin) Ja sori ku alan skitsoileen, nyt alan nauttimaan! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Ninnu:)

Täällä ollaan neuvolaan lähdössä. Mammaa väsyttää, mutta poika virkeä kuin mikä. Sai nimen viikonloppuna.

Lista on hyvä.

Vierailija
24/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmasanna??? Mikä tuli pojan nimeksi?? *uteliasko* ;)

No mut ei noin voi jättää viestiä ja sit ei kerrota ;D Jos et tänne niin postiin?

Mä täällä edelleen luuhana ja luuhaan...

Vierailija
25/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt ihme ole Mariposa,jos huolestuttaa eikä sitä tarvi ees anteeks pyydellä! Tuli persuksissa oon täälläkin juossu kattomas,että ootko laittanu viestiä,miltä tilanne näyttää! Mutta ku Marieela sanoo,että kaikki on kunnos,ni mä ainaki luotan siihen,sillä on aikas rauhoittava vaikutus :) huomenna sit tiedetään jo paljon enemmän,voi kun siellä jo näkyis pikkanen sydänkin. Mutta jos ei viä näy,ni sit se on vaan ni alus vielä,eiks jeah? Mutta nyt me vaan iloitaan,kun saadaan vauvelit syssyllä!!!

Emmasanna ei kerro mikä tuli vaaville nimeks ;) Olispa kiva saada se tonne postiin vaikka,mieluuten kuvan kera!

Neidillä alkaa olla huisin jännät päivät edes,Tällä viikolla on sitten minjankin suuri päivä!

Mutta menen taas...

Vierailija
26/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh; täällähän on aamuvirkkuja liikenteessä!!!!! Ensin vähän omaa napaa: soitin sinne neuvolaan ja sainkin ajan siirrettyä tälle päivälle!!! Ihan uskomatonta mutta ihanaa, ei tartte enää tuskailla.... saa ainakin selvyyden että onko kaikki ok! 11:00 on aika!!

Mariposalle jaksuja odotukseen!!!! (((halitus)))

Ja sitten aamupäivän paras uutinen!!!!!

[color=darkviolet] Onnea Ninnu plussasta!!!! Sä taidat alottaa tän vuoden plussa-aallon!!!! Ihanaa!!! paljonkos teidän taaperoille tulee ikäeroa? vähän reilu 1,5v??:)

nyt suihkuun ja sinne neuvolaan: toivotaan että palaan hyvien uutisten kera sitten illalla.....

Vierailija
27/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki menee hyvin, niin 1v ja 8 kuukautta. Mutta yhden keskenmenon kokeneena olen vielä pitkään varpaillani tämän asian kanssa.

Vierailija
28/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loisto juttu, että Marieela pääset jo tänään tarkistuttamaan tilanteen, saat mielenrauhan ja me muutkin!

Ninnulle hurjasti onnea plussasta! =)

Mua alkaa huolestuttaa, että se eilinen kipuilu olikin jo ovis, vaikka tikku ei plussaa näyttänytkään. Tänään tuli jo haaleampi viiva ja lämmötkin oli noussu hiukan. Mutta en testannu samaan aikaan kuin eilen enkä mitannu lämpöäkään heti herättyäni. Joten ehkä mä hiukan vielä yritän toivoa pitää yllä. Ja jos se eilinen oli ovisplussa niin onhan vielä häviävän pieni mahis, että munis ois elossa viel huomenillalla.

Huoh, on tää taas vaikeeta.. Limat kyllä jatkuu ja oikeestaan vasta eilen ne oikeesti alkokin.

Mutta ei auta murehtia, huomenna vaan ukko heti hommiin ja toivotaan parasta.

Voi, mun vauva oppi tässä pari päivää sitten halaamaan! Arvatkaas miten ihanaa on herätä, kun toinen kömpii viereen ja kietoo pikku kätöset kaulaan!

Nyt pitää mennä pankkiin katsomaan joko ois tilillä muutakin kuin nollaa...

Vierailija
29/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hakkaa taas kerran itseään kuolleella lahnalla lahoon päähänsä..*

Vierailija
30/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariposa pääsee huomenna ja mäkin meen huomenna neuvolaan ;)

Vierailija
31/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoan syyntakeettomuuteeni ja vetäydyn nolona taka-alalle, kunnes järki palautuu päähän... ja sisälukutaito!

Anteeksi siis vielä..

Vierailija
32/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt koko aamun päästä lääkärin juttusille, mutta kaikki puhelinlinjat ovat aivan tukossa. Ilmeisesti lääkäritkin ovat palanneet joululomilta, ja nyt kaikki haluavat saada itselleen aikoja. Olen siis yrittänyt päästä yksityiselle hammaslääkäriin ja gynekologille. Luulin, että yksityiselle pääsisi vähän helpommin puhelimella läpi. Onneksi Tampereella riittä äitä vaihtoehtoja. Täytyy varmaan kahlata kaikki läpi.

Itsekin voisin ehkä jossakin vaiheessa lähettää kuvan sähköpostiin, jos vain suostutte antamaan tunnukset. Tällä hetkellä ei kyllä taida olla mitään sopivaa kuvaa valmiina. Jostain syystä olen kaikissa valokuvissa aina ihan kamalan näköinen.

Vierailija
33/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don' t worry... mut kantsiskohan sun kuitenkin alkaa juomaan se aamukaffe??? ;D

Vierailija
34/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveän ison pinon ootte saanut jo aikaan! Herranen aika, ei passais näin pitkään nukkua näköjään :)

Mun kuvat on kans siellä postissa jossain!! On on varmasti on! Onkohan kukaan edes nähnyt niitä kun ovat siellä jossain kaukana kaukana :/

Mariposa: Toivottavasti pääset neuvolaan!

Ninnu: Sä sait plussan!?!?! JEE!!!

Täällä ei mitään uutta. Korostan EI MITÄÄN. Menkkamaiset tuntemukset jatkuu välillä enemmän ja välillä vähemmän ja tätiä ei näy... Onhan tämä jo vittua (anteeksi). Peilistä kattoo semmonen plösö että oikein ällöttää, mutta silti en saa mitän aikaan, kuntopyöräkään ei jaksa enään kiinnostaa. Tänään kyllä kovasti suunnittelin, että Joko kävisin uimassa tai pyöräilisin jonkun aikaa ja sitten iltasella vileä kävelisin kaverille keskustaan. Joo, joo, ja niin vissiin. Näköjään tulossa samat masis fiilikset tän painon suhteen kuin oli vuosi sitten :( Ei passaa vaipua nyt epä toivoon, enpäs ole ainakaan vuodessa lihonnut yhtään! HÄHÄ, on se jo jotain, vaikka pientä ja aäälittävää niin jotain! Jospa se ajan myötä tippuiskin kun sais tämän " kerran viikossa karkkipäivä ja kerran viikossa roskaruokaa" pidettyä.

Joo, kuten kaikki huomaa mulle ei todellakaan kuulu mitään! Jos siis en käy kirjoittamassa montaa kertaa niin voitte olla varmoja, että luen senkin edestä.

Vierailija
35/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienon listan oli [b]Axe[/b] värkännyt tuohon alkuun:)

[b]Mariposa[/b]: Ei siihen kokoamiseen ihan ompelukonetta tarvittu;) Onneksi sait ajan jo noinkin pian, nyt vaan kestämistä huomiseen.

[color=lime][size=4]Oikein paljon onnea Ninnulle plussasta :) [/color][/size]

[b]Emmasanna[/b]: Missä piditte ristiäiset, oliko ne kotona vai..? Et haluais paljastaa mikä pikkusen nimeksi tuli ;)

Mäkin haluan herkkulakkoon!!! :) Harmi vaan et meillä on ihan törkeesti vielä kaikenlaista herkkua joulun jäljiltä, joten lakko tuskin onnistuu ennen kuin ne on syöty :/ Mut pitää kyl oikeesti tehdä jotain, raskaana ei sais kyl laihduttaa mut ärsyttää kun on ihan jatkuvasti nälkä ja koko ajan pitää jotain puputtaa:( Ja kun on herkkuja kaapissa niin... ei niiden voi antaa vanheta ;D Mulla on jo kauheet suunnitelmat kuntoilusta synnytyksen jälkeen, voi kun olis jo siinä kunnossa et pääsis kunnolla liikkeelle.

Tänään taas perhevalmennus, joten tuskin ehdin illalla tänne:( Onneksi tällä kerralla ei käsitellä enää synnytystä, jospa tää kerta olis vähän helpompi mullekin:)

Nyt meen ruokikselle, koitan välillä ehtiä kuikuilla tänne.

Vierailija
36/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin taas postiin meidän typykän kuvan. Sanokaa sitten kun, että enää jaksa niitä katsella;-) Minä vaan olen niin korviani myöten rakastunut tuohon pikku ihmiseen, että haluan näyttää sitä kaikille:))

Mariposa: Mulla ainakin liittyi tuhruiluun myös vatsakipuja, jotka olivat aika voimakkaitakin! Koko ajan pelkäsin, että kesken menee vaan kuinkas kävikään:) Huoli pois nyt kun ei muutosta runsaampaan vuotoon ole tullut!!

Ninnu: ONNEA PLUSSASTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kyselit aiemmin, että olenko hereillä kun vauva syö? Kyllä olen hereillä tai ainakin sillain " horroksessa" , koska mulla nuo rinnat sen verran kookkaat, että vauva ei saa hengitettyä jos en paina sormella rintaa pois vauvan nenän edestä! Välillä vauva myös horii maitoa niin vauhdilla, että on pakko pitää taukoa imemisessä, ettei ihan vallan tukehdu:) En kuitenkaan koe tätä mitenkään raskaana vaan asiaan kuuluvana.

emmasanna: Kerrohan edes postiin pojan nimi-jookos!!!

oma napa: Mulla särkenyt pari päivää päätä todella kovasti eikä mikään tunnu auttavan -todella kurjaa. Tänään soitin neuvolaan ja ilmoittelin, että ollaan kotiuduttu sairaalasta. Tätipä ilmoitti, että tulee tänään sitten käymään meillä!!! Jippii, on ollut todella ratkiriemukasta siivoilla täällä kun tuntuu, että pää halkeaa. Onneksi sain nyt kämpän jokseenkin kuntoon;-)

Joku kyseli jossain vaiheessa, että onko pojat kotona vai päikyssä. Pojat olivat nyt tähän asti kotona, mutta menivät tänään päikkyyn kun esikoulu jatkuu. Täytyy nyt sitten kevään mittaan katsoa, että kuinka alkavat siellä olemaan-ei kuitenkaan joka päivä.

Talvikki ja tyttönen, joka huutelee tissiäääääääää!!!

Vierailija
37/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tietysti hyökkää heti nettiin Kuttujen kuulumisia lukemaan. Kotityöt saa odottaa... ;D

ONNEA, NINNU!!! Jos epäilyttää, niin tee uus testi, kyllä se haalea viiva siitä voimistuu! Kukas seuraavaksi plussaa??? Käsi ylös!

Hyvä, MARIPOSA, että pääset huomenna tarkastuttaan tilanteen! Siihen asti, otat ihan rennosti, nautit olostasi, jookos? Kun ei se etukäteen murehtiminen auta kuitenkaan. Usko MARIEELAA, jos et mua usko.

Milloinkahan mä kirjoittelin ekan kerran tähän porukkaan, siis aktivoiduin uudelleen... *miettii, vaan ei muista* Sovitaan niin, et kyselen tota sähköpostijuttua tuossa helmikuun alussa, jos sit pääsen mukaan.

Kävin tänä aamuna taas vaa' alla ja voi tuska... viikossa tullut lisää puol kiloa!!! Siis munhan piti pudottaa painoa eikä nostaa sitä. No, ei auta... itsepä kaiken suuhuni mätän... *huokaus* Täytynee yrittää hillitä syömistään ja liikuttaa näitä läskejä enemmän. YLÖS, ULOS JA LENKILLE, se olkoon mottoni tästedes! Eilen oli hillitön suklaahimo, vaan eipä löytynyt muruakaan ja hengissä silti selvisin! :)

EMMASANNA: Olis kiva kuulla, mikä tuli pojan nimeks. Kerro vaikka vaan etunimi, jos ei muuta. Samalla tässä muistan, ettenpä ole itsekään tainnut mainita tyttömme nimeä. Se on Anni. :)

Joo-o, eipä noi pyykit löydä itsekseen tietään pyykkikoneeseen, joten kai se on mentävä, että saa puhtaita vaatteita joskus...

Vierailija
38/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=spicypink][size=3]ONNEA NINNU PLUSSASTA!!!!!![/size]

[color=blue]Ehditkö syyskuulle mukaan? Pystytkö laskee LA:n?

Vielä olis syysaallossa tilaa! Anyone?? Onpas mahtava uutinen!

[color=mediumvioletred]MARIPOSA: No hyvä kun sait sen ajan huomiseksi. Onhan se mielenrauha tärkeä asia ja todella saatpahan tietää missä mennään. Olis ollut aika hauska näky kun olisin pistänyt army-vaatteet päälle ja kommandopipon ja menny vaatii ultraa. " En paljasta naamaa, mut alapään!" *reps*

[color=darkturquoise]Olis kyllä kiva saada tietää EMMASANNAN pojan nimi!

Saas nähdä meneekö meidän nimiehdotukset jo ennen ku meijän vuoro tulee. =)

[color=cadetblue]Mun mielipide siitä postista on että voitas katsoa hieman pidempäänkin kun kuukaus. Musta uudet on ollut aika vähän aikaa vasta vaikka tulivat jo 1½kk sitten. Pari kk:tta vois olla aika sopiva! Eli nyt parin viikon päästä vois saada tunnukset jos halukkaita. Tuntuu et justhan ne tuli vasta.... Kai sitä on ite lojunu jo niin pitkään täällä et kuukaus on kuin viikko =) No se mun mielipide.

Otin eilen muutaman masukuvan itestäni ja yritin laittaa niit postiin mutta kone väittää et kuvat on n. 11mt isoja. Eihän mikään kuva voi olla noin iso! En älyy... Täytyy kattoo jos mies sais jonkun niistä laitettuu.

[color=blue]Okei, kai pitäs alkaa hommiin välillä ni sais jotain aikaseks tänään. Mui mui!

S

Vierailija
39/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittelen nimen sähköpostiin, kunhan ehdin. Nyt hän alkoikin jo heräillä. Ristiäiset olivat kirkossa ja kotona kahvit. Äsken neuvolassa painoa poikasella jo 3740g, vau!! Kovasti siis kasvetaan! Syntymästä tullut 1,5kg.

Nyt taitaa tosiaan heräillä

heipat!!

Vierailija
40/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopat on syöty, 1 muumijakson saa poika katsoa ja sitte pehkuihin. pitkästä aikaa poika kiukkus puistossa nälkäänsä, ja selkeesti on myös väsynyt -> saadaan siis pväunet takaisin, jesss ;)

Talvikki, anna tulla vaan pikku-Allun kuvia. Söpöjähän ne on ku kiiltokuvat, meistäkin :)

Muistakaa jokainen sitte poistella vanhimpia kuvia pois että uusia aina mahtuu tilalle, ok????

Soffu, mä peesaan sua kyllä tossa postiin tulemisessa et aika vois olla pidempikin -> ja kun vakiinnuttanut paikkansa meidän keskuudessa, niin sitte ok ja tunnarit julki? Mitäs mietlä muut jo postissa naamansa näyttäneet ovat mieltä??

Sanjuska musta kivasti itekkin totesi ettei ehkä ihan vielä, koska tosiaan sitä poissa oloa ehti olla tuossa välillä jonkun aikaa. Äkkiä se aika kuitenkin täällä menee ja sitte postiin kun sen aika :)

Emmasannan pojun nimeä ootellaan, edelleen ;)

Täytyy kts josko jaksais tänään raahautua isompaan kauppaan ja menis kts tytölle uusia kenkiä alesta, tytön kaverille lahjaa (pe. synttäri kekkerit) ja sitte sinne pitää vielä kauhu-naamiaisasu hommata -> paras asu kuulemma palkitaanja sekös tyttöä nyt himottaa ;D Totesi itekkin et tuskin voittaa, eli onnek on tuota realismiakin mukana ettei sitte vallan pety ;)

Mutta nyt poika nukkumaan ja tytön kotiläksyjen kimppuun, tai oottamaan tarkistus vaihetta :)

See you later again...