Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä ja kommentteja nimestä Reina?

05.10.2010 |

Heippa! :o)

Olisin kiinnostunut kuulemaan kaikenlaisia mielipiteitä nimestä Reina. Nimi on ilmestynyt mun "mahdollisten tytönnimien listaan" ja näkisin sen tällä hetkellä toisena nimenä.

Kiitos vastauksista ja terkkuja tutuille! :o)

t. abaco, pitkästä aikaa tällä palstalla taas vähän säännöllisemmin ;o)

Kommentit (7)

1/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta se on ihan nätti, mutta koska on mulle ihan uus tuttavuus niin tulee mieleen Reino ja Reima, joista en taas tykkää hitustakaan ja siksi ehkä Reinakaan ei ole nyt tottumati korvaani niin kiva, kun vois olla tutumpana nimenä ;)!

Huh mikä selitys..mahtoiko tulla mitään selkoa mielipiteestäni ;)?!

2/7 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä komppaan körömölliä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskapa itse olen juuri tällä viikolla maistellut samankaltaista Rauna-nimeä mahdolliselle toiselle tytölle, ei kuulosta ollenkaan huonolta. Kieltämättä siitä vähän tulee Reinot ym. mieleen, mutta tuskin sitten niinkään, jos nimi olisi tutumpi.

Vierailija
4/7 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskon toinen nimi ja mammani kolmas nimi on Reina, joten sen takia sopii "mun suuhun". Erilainen mutta silti jotenkin hyvin suomalainen nimi mielestäni. Sopii mielestäni myös etunimeksi, jos tykkää ei niin tutuista nimistä.

Vierailija
5/7 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tulee mieleen joku virolainen nimi! mutta ei minusta yhtään paha, on kiva kun ihmiset uskaltaa antaa erikoisia nimiä :)

6/7 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin luin juttuasi pidemmalle niin jain todella miettimaan olisiko kyse pojasta vai tytosta. itselle tuli mieeen poika, ehka juurikin noista reino ja raimo tyyppisista nimista.

Reina nimesta itsestaan tuli paahan sanat riena ja riesa :D

Vierailija
7/7 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reina tarkoittaa espanjaksi kuningatarta. Ihan kiva nimi.