Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~Kutut MAANANTAImurkinalle ~*~

09.01.2006 |

[color=violet]

[b]Kuttu-vauvat:[/b]

* Neidin [color=red]tyttö[/color] syntyi 25.9.05 :)

* Emmasanna sai [color=blue]pojan[/color] marraskuun lopulla :)

* Talvikki [color=red]tytön[/color] 2.1 :)

[b]Kuttu-masut[/b] jakautuu;)

* Serppu helmikuussa

* Nansku 1.3

* Katzu 5.3

* Jellona 6.3

* Lottis 16.3

* Matteusk 19.5

* Miitsu 17.6

* Marieelalla 25.6

* Soffu 29.6

* Mirulii 1.7

* Höntällä 6.9

* Mariposa syyskuussa

[b]Kuttu-tuplaajia[/b] ovat edelleen:

* Axelara, Lynette, piipaa, Nekku, Ninnu.

[b]Triplaajiksi[/b] lukeutuvat vielä:

* Akashia, Nifkin, Federica, masuli, Tiitikkä, Sanjuska, leanna(?).

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan taas käytyä neuvolassa. Kaikki ihan hyvin, nyt painoa on tullut kaikenkaikkiaan 2kg :D Turvotusta löytyy kyllä :( Lääkäriajan sain 2 viikon päähän, kun sitä hieman aikaistettiin mun alavatsakipujen takia, jotka johtuu ilmeisesti kaatumisesta.

Ninnulle onnea plussasta!!!!

Mä myönnän, etten ole kauheasti kerennyt kirjoittelemaan, enkä varmaan kerkeä jatkossakaan niin hirveästi, kun mulla on täys työllistys kotona :( Käyn kyllä päivittäin lukemassa kuulumiset, päivällä kun neiti on päikkäreillä ja iltaisin kun pesue on mennyt nukkumaan. No tänään on mulla vapaa päivä, kun Mirellan kummitäti tuli hakemaan sen yökylään ja pojat on vanhempieni luona. No ihanaa saada maata ihan kunnolla, kun noi supistukset on ruvennut kiusaamaan liiankin kanssa. Mahakin valahti alas la-su välisenä yönä. Kauhistuttaa sinäänsä, kun mulla sen ei pitäisi tipahtaa näin ajoissa, kun kyseessä on kuitenkin jo 4. Jospa saisin pidettyä pikkuisen sisällä ainakin vielä 4 viikkoa, niin oltaisiin paremmalla puolella jo.

Mutta nyt sekottamaan nakkisoppaa, että isäntä saa päiväunien jälkeen ruuan :)

Nansku ja ninnironi 32+5

Vierailija
62/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Luulen, että mullakin se ovis on vasta loppuviikosta.. Katselin nimittäin kalenteria ja aika aikaisin se vuoto alkaa. Joten älä HÖNTTÄ vielä innostu;) Mitkäs sun rv:t on? :)

NIFKIN: Mä en ainakaan tarkoittanut sinua! Ei tässä omassa elämässäkään ole moneen kuukauteen tapahtunut mitään ja siitä syystä välillä mietin taukoa/lopettamista. Tarkoitin vain sitä, että voihan täällä kirjoitella vaikka vuoden paljastamatta itsestään juuri mitään, kun taas joku ehtii kertomaan lähes kaiken parissa viikossa. Osa saattaa " pelätä" nettituttavuuksia ja tästä syystä itse olin aikoinani suljetun yhteisön kannalla. Aika varmasti mut on tunnistanut joku muukin kuin ne kaksi, jotka ovat myöntäneet.. Samaisesta syystä esim. kuukausipinoihin on helpompi kirjoittaa, koska ihmisiä ei opi tuntemaan/ne ei sua, ja niiden sanomisillakaan ei ole niin väliä. Toisaalta ei sitä osaa iloitakaan " tuntemattomien" puolesta samalla tavalla kuin teidän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lynette:

Yrjö-Lynette-mii

Sä oot ihana!;)

Ja PIIPAAlle vielä: Mulla ainakin viime kierrossa tuli kp13 jo melkein yhtä paksu kuin kontrolliviiva, joka sit haaleni ja kp18 kunnon plussa! Muistaakseni NANSKU silloin kertoi tämän olevan normaalia. Olisko sulla mahd.?

Vierailija
64/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lynette! Eikös Nekkukin oo maininnu, että ovikseen liittyy pahoinvointia? Jospa se ois sitä?

Mutta jos yhtään noita kilpparijutskia epäilet niin mee ihmeessä verikokeeseen. Ihan liikaa oon lukenu ihmisistä jotka on joskus vuosikausiakin kärsiny kaikenmoisista jutskista ja sitten saaneetkin tuota kautta järjellisen selityksen moneen vaivaan.

T: kilppis-piipis

Vierailija
65/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, voishan tuokin olla mahdollista. koska kalentereiden mukaan mulla ois ovis vasta torstaina, jos lasketaan kahden viimesen kierron pituuden mukaan. Ja sekin tietty rauhottaa, että limat alkaa noin kuus päivää ennen ovista ja koska ne oikeesti vasta eilen alko niin sekin tukis tätä.

Mutta kyllä tää ihme arpapeliä on, huoh.

Vierailija
66/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla kyllä ainakaan oo koskaan ennen ollut oviksesta pahoinvointia. Luin joskus sitä oirelistaa kilppis-häiriöistä, aika moni kohta osui muhun, mutta toisaalta ne vaivat oli sellasia jotka tosiaan voi johtua monesta eri asiasta, niin siks en niin kauheen varma ollu että olis just sitä. Mut ei tää normaaliakaan kyllä oo...

Ja jos tästä kierrosta ei tärppää,mä meen gynelle perustarkastukseen. Siitä on jo niin pitkä aika kun oon viimeks ollu.

Vierailija
67/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti taas visiteeraan. Kaamea väsy ja päänsärky työpäivän jäljiltä. Pojun synttärt nft onnellisesti ohi. Vireaita oli ihan sopivasti ja lahjoja tuli mukavasti. Pääosin vaatetavaraa. Mutta ei tosta roinasta niin väliä ookkaan. Johan sitä taas jouluna tuli ihan riittämiin. Nyt oli muutama päivä taas jaksettava töissä ja sitte olis taas kolme vapaata. Ne saakin viettää ihan rentoutuen. Nää viime vapaat kun meni tässä synttärihulinassa.

Mariposa: Kiva, että pääset tarkistuttamaan tilanteen. Toivon täällä sormet ja varpaat pystyssä, että kaikki on kunnossa.

Miitsun neuvolakuulumisia kiitos!

Ninnulle isot onnittelut plussasta!

Ja sittenpä loput asiat unohtukin. Jospa tää väsy tästä pian hellittäis, niin jaksaisi vähän paremmin palstailla. Nyt on voimat aika vähissä. Joten pahoitteluni näistä lyhyistä teksteistä. Nyt huilimaan.

mirulii ja muru 15+4

Vierailija
68/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää hysteerinen tuleva mamma voi taas huokaista helpotuksesta: neuvolassa kuului se ihanaakin ihanampi viuh-viuh... heti kun se anturi (tai mikä lie onkaan) tuli vatsalle!!!!! :))))))) ja muutenkin verenpaineet ja kaikki kunnossa!!!! Siitä sitten kestohymy päällä pomolle kertomaan: onnessaanhan se onnitteli!!! (mitäpä muutakaan voi?!) ja oli kyllä hyvä mieli kertomisen jälkeen!!!

Anopilla kävin pyykkiä pesemässä ja se kauhuissaan/nolona kertoi niistä vaatteista joita toi miehen veljen luota meidän vaaville: ovat ihan karseita... ehkä muutama käyttökelpoinen body.... siellä oli toinen mummo käyny karsimassa kaikki kivat vaatteet pois... vähän kyllä ärsyttää kun ensin luvataan niin vaatteita ja sitten jotain karseita lumppuja.... en ois kyllä ite ees kehannu niitä antaa!! mutta pääseepäs sitten ite shoppaamaan ihania vaatteita!!!!! anoppi oli koko viikonlopun miettiny et miten kertoo/näyttää ne vaatteet mulle....

Tuosta sähkäriasiasta: tää kun on tällee yleinen palsta tulee aina niitä uusia ja tottakai ne kiinnostuu sähköpostista.... Sillai kyllä kannatan sitä suljettua palstaa! koska ihan varmasti aika ajoin ollaan tässä samassa " ongelmassa" ... ja helpolla sen pari kk sitten kirjottelee ja sitten katoaa.... mutta kaikista meistähän se on kiinni että mitä tehdään, musta nää ketkä tähän kirjottelee on ollu sen verta kauan jo porukoissa että voitas tällä sakilla miettiä sitä suljettua???? siellä vois kuitenkin pikkasen vapaammin kirjotella.... mutta ihan miten vaan... tyytyväinen oon näinkin... mutta sitten pitää vaan sopeutua että uusia tulee ja niin kuuluukin tulla!!! ja kun kirjotellaan tuosta postista niin tottakai se uuden vauvan kuva kiinnostaa kaikkia!!

mutta se tästä jutusta... taidan mennä käymään lenkillä ja nukkua vähän ennen yövuoroa.....

Vierailija
69/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lynette, mullekin tuli mieleen kyl et ovishormonin noustessa pahaaoloa voi ilmetä, ja naisellahan tunnetusti joka kierto ja oireet ei ole samanlaisia.

Tuli mieleen et Myyrmannissa citymarketissa oltaessa ostettiin mehukatti mehua alesta ja kotona huomattiin että päiväys oli JO vanha, eli ne pienet liikkeet pelkästään noin tee....

Nifkin, en mäkään tarkoittanu ketään henk.kohtaisesti sillä aktiivisuudella VAAN vertasin sitä niin että se ei voi olla tärkeimpänä kriteerinä tunnareiden saantiin koska meillä postissa on niitäkin keitä me jo tunnemme HYVIN vaikka ei aina kirjoittelisikaan usein -> se oli siis uusille tavallaan selvennystä/helpotusta tuova sisäänpääsy, ei arvosteluksi eikä kritisoinniksi, ymmärsitkö?

Musta kukin kirjoittelee mistä tahtoo ja niin pitääkin, muutoin emme ole itsejämme. Mutta tottahan se on et jos jauhaa vaan tiskaamisesta ja imuroinnista, ei siitä ihmisestä muuta selviä ku et siivoushullu ;DDD Tämä nyt siis kärjistetty esimerkki, EI ketään tarkoittava!!!!! Ja siksi kannatan sitä että kun alkaa kertomaan itsestään enemmän, jotta sitä ihmistä tavallaan voi tuntea enemmän tätä kanavaa myöten, niin tunnarit menee tietenkin :))) *nyt ei jaksa enempää tästä aiheesta*

Epäselvyyksiä kellään mun sanoista vielä??

Piipaa, mä en ole kovin matemaattinen noiden ovisjuttujen ja hedelmöitymisien kanssa joten luottaisin sinuna Axen matematiikkaan ja antakaa palaa, ja jos menee ohi tää kierto, uusi kierto odottaa jo heti sen perässä :)

Nyt ruokaa pöytään ku kiljuvat nälkäänsä :)

Vierailija
70/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA sulla on Anoppi mun makuun -> ajatella et itekkin mietti et vaatteet kamalia. Loistava et teidän maut menee yksiin, ja ihanaa on et tosiaan voit ostaa uusia sitte ihan uudelle vauvalle ;)

Mirulii, voimia jaksamiseen!!!

Vierailija
71/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri kotiin. Olimme miehen kanssa kiertelemässä kultasepänliikkeitä. Tarkoituksena oli löytää minulle synttärilahjaksi uusi kello, koska vanha alkoi hajota käsiin. Löysimmekin ihan kivan ja ostimme sen heti, vaikka synttäreihin onkin vielä aikaa. Otin lahjan heti käyttöön. Oli ihan kiva kierrellä kultasepänliikkeitä, kun muistui mieleen, miten viimeksi etsimme minulle vihkisormusta. Hauska sattuma oli myös, että kellon ostimme samalta myyjältä kuin kihlasormukset aikoinaan.

Kiva kuulla, että Miitsulla meni hyvin neuvolassa. Kyllähhän täällä jo tiedettiinkin, että kaikki on hyvin, mutta on varmasti ihana tunne aina, kun pääsee kuuemaan sydänäänet. Onneksi pomosi suhtautui mukavasti uutisiin. Ilmeisesti jäät lomalle toukokuussa?

Lynette: Myös minulla on ollut muutaman kerran huono olo omituiseen aiaan. En tiedä liittyykö se ovikseen, mutta se on tullut yleensä noin viikko kuukautisten jälkeen. Kerran se jatkui siitä ihan seuraaviin kuukautisiin saakka. Ensimmäisellä kerralla mietinkin, voisinko olla raskaana, koska edelliset kuukautisetkin olivat olleet oudot. Aikaisemmin en ollut nimittäin kärsinyt tällaisesta pahoinvoinnista. Olen huomannut, että olo on parempi, jos ei päästä vatsaa täysin tyhjäksi, koska nälkä vain lisäsi yökötystä.

Ehkä on tosiaan parempi, että sähköpostiin ei pääse kuka tahansa. Siellä on kuitenkin niin yksityisiä asioita, ettei niitä halua välttämättä yleiseen tietoon. Muistaakseni syksyllä keskusteltiin tästä aika pitkään sen jälkeen, kun Hannele lopetti tänne kirjoittelun. Taidan vain jatkaa kirjoittelua tavaliseen tapaan ja kyselen tunnuksia joskus myöhemmin uudelleen. En ole aina ehkä halunnut kertoa itsestäni aivan kaikkea avoimesti, koska pelkään, että joku tuttu tunnistaa minut. En välttämättä halua, että kaikki tietävät tästä kuumeilustani.

Vierailija
72/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hinasin kuin hinasinkin itseni sinne kauppaan ja huhhahhei kun oli putiikki piukassa väkeä!!! Onneksi sain jättää omat lapseni edes hoitoon lähtiessäni. Kakarat parkui hikisinä toppahaalareissaan (miksei äidit voi ottaa sitä haalarin vetsakaria auki ja lakkia pois päästä..?!?!), äidit hamstrasivat hullun kiilto silmissä merkkivaatteita monen vuoden tarpeiksi kainaloonsa ja kassalle vei klo 11 aikaan kaksi 20m jonoa... TUA-lastentarvikeliike Seinäjoella juhlisti siis 50vee synttäreitään ja myi vaatteet -50% alella.

Omaan kainalooni kertyi

Tytölle Rukan kurahousut ja kolmet sukat

Pojalle kahdet Lennen rukkaset ja sukat

Vauvalle Tutan Body + super söpöt plyyssipotkarit, ens talveksi Lennen rukkaset ja töppöset, täksi talveksi Kivat myssy ja lapaset

Itselleni kahdet Anitan imetysrintsikat

Muistinkohan kaiken..

Ovh ostoksillani lähenteli 200€ mutta n.95€ tuli siis maksamaan.

~~~~~~

Toi Axen lista tuossa pinon alussa on kiva ajatus! Saapi tarkistella noita päiviä että missä mennään, kun monesti tulee viestiä lukiessa mieleen että koskas sen la nyt olikaan, tai koskas se vauva nyt syntyikään...

Sähkärin tunnuksista...

Minä olen ainakin todella huono sanomaan kuka ja koska niitä saa, koska tunnen itsekin olevani vielä " uusi" porukassa :o)

Nifkiniä rohkaisen kirjoittamaan kuulumisiaan, vaikka itsestäsi tuntuisi " ettei ne ketään kiinnosta" . Kyllä ne kiinnostavat!! Minusta se on juuri tämän porukan rikkaus, että meitä on mukana monenlaisista elämäntilanteista. Mukavaa lukea niin Höntän ja Leannan suurperhe-elämästä, kuin Piipaan saaristolaisuudesta, Tuplaajien rinnalla on mielenkiintoinen jännäillä ja plussaajat saavat aikaan aivan hykerryttäviä fiiliksiä. Vastasynnyttäneiden vauvanhuuruisessa arkea on mukava seurata, välillä niin raskasta, mutta toisaalta ah niin antoisaa aikaa!

Kaikkien jutut ovat omalla tavallaan mielenkiintoisia!!

Nyt alkaa juttu lähennellä romaania, mutta kerron vielä että sain tänään kutsun äippäpolille keskiviikoksi! Silloin siis jatketaan aiheesta " vähän paljon" vai " aivan liikaa" lapsivettä.

Oottekos muuten huomanneet kukaan tätä:

m=6063541&t=6063541&appid=&p=&mpage=1&key=kutut&language=single&tmode=&smode=&s=#6063541

[color=hotpink][size=3]Ninnua rohkenen onnitella isosti!!! Ihku ihanaa että saadaan uusi masun kasvattaja porukkaan :o)

Vierailija
74/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo parasta tossa mollauksessa oli se että se itse mollaaja oli kuitenkin lukenut meidän pinoja koska tiesi mistä me täällä puhutaan.

Okei, mulla on oikeesti tosi kiire. Palajan kun palaan jumpasta. Nyt se mammajumppa alkaa.... =)

Vierailija
75/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai jo Av:lla repostellaan kuttujen sielunelämää.. voihan *reps ja kops*

Mä kyllä ihmettelen sen väen elämän puutetta, niin sairasta juttua siellä välillä liikkuu. Mutta kukin tyylillään..! =D

Miitsu! Ihana juttu, että ne sydänäänet löyty heti! Voin vaan kuvitella minkä hymyn se toi äidin kasvoille! =)

Tiitikkä! Tuon kellon täytynee tuoda sulle sitten hyvää onnea! *täällä yksi enteisiin uskova hörhö*

Serppu! Mielettömästi sait tavaraa tuolla rahalla! Se oli kannattava jonotusreissu!

Vierailija
76/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti nuo ihmise kuitenkin jaksaa näitä juttuja lukea, vaikkei muka jaksakkaan., kun kerran noin hyvin tietää mistä täällä jutellaan. Kiva että uusi nimi on saanut huomiota laajemmaltikkin.

S-posti tunnareista ja muustakin. Mun mielestä vois kanssa katella jonkin aikaa enne kuin niitä tunnuksia annetaan. Kun siellä kuitenkin se omakin pärstä komeilee, niin en välttämättä haluaisi että periaatteessa kuka vaan pääsee sinne töllistelemään. Eikä nyt millään pahalla ketään kohtaan. Sitten kun innostusta riittää pidemmäksi aikaa olla mukana näissä meidän jutuissa, niin sitten tottakai tunnukset voi saada.

Ja mä kyllä kannatan kanssa sellasta suljettua keskusteluryhmää. Meitä alkaa kohta olla niin paljon, ettei tähän keskusteluun oikein pysty syventymään kun päivittäin sivuja on yli kahdeksan. Varsinkaan jos pääsee koneelle vasta iltasella. Eikä siinäkään tietysti mitään pahaa, päin vastoin. Kivahan se on että on vilkasta keskustelua. Itse en vaan enää iltasella jaksa kovin tarkaan ja ajatuksella pinoa lukea jonka takia en myöskään osaa kovin juttuihin kommentoida. Mut sehän on tietty taas mun ongelma ja toisaalta taas vapaapäivinä ehtii sitten paremmin lueskella juttuja jos ei oo mitään spesiaalia. Ja totta on, että ihan kaikkea ei täällä viitsi kirjoitella, kun kuitenkin täällä käy lueskelemassa ties keitä.

Ja nyt kukaan ei saa suuttua tästä tekstistä. Ketään nykyisistä kirjoittajista en halua pois joukosta. Kaikki olette yhtä rakkaita ja tärkeitä. Mutta välttämättä en lisääkään kovin enää kaipaa. Mutta tää oli taas mun mielipide. Yhtä hyvin voidaan mun puolesta jatkaa näinkin.

Piste ;)

Vierailija
77/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljettua kannatan kyllä jo täs vaihees...

Eiku nyt meen.... Mooooooooiiiii!!

Vierailija
78/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen valmis kannattamaan suljettua yhteisöä ja juuri tästä porukasta joka nyt on kasassa, nekin joilla ei tunnuksia vielä ole. Itse ainakin kirjoittaisin vapautuneemmin (no nyt kaikki huokaa, että kirjoittaisiko se sitten vieläkin enemmän - voi ei...) jos ei tarvisi koko ajan ajatella että tämän näkee nyt sitten KAIKKI.

Vierailija
79/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEE!! Mä sain kuin sainkin itseni ulos lenkille. Päivällä kävin heittämässä tunnin sauvakävelylenkin, kun mies oli Annin kanssa. Kyllä tuli itselle hyvä olo. Ja tästä se pikkuhiljaa sit alkaa, se painonpudotus, nimittäin!

MIITSU: Ihanaa, et sulla oli kaikki hyvin ja pikkuisen sydänäänet kuuluivat. Ihan tuli tippa linssiin, kun muistin, miten suloiselta ne äänet kuulostaa. Ja hyvä, et sun pomos suhtautui hyvin uutiseen. Milloinkas jäät äitiyslomalle?

Tosta sähköpostista ja -tunnuksista: Mä kyllä voin odotella ihan rauhassa niitä tunnuksia. Sopiiko oikeestaan niin, et te sitten ehdotatte, kun koette, että voisin liittyä porukkaan? Ymmärrän täysin, että miksi haluatte olla niiden luovutuksesta tarkkana. Ja hyvä niin. Samaa ajattelin, kuin NINNU, että kun te usein kommentoitte niitä kuvia, niin olis kiva nähdä, MUTTA ymmärrän asian!

Muutenkin tästä kirjoittelusta... samaa mietin, kuin TIITIKKÄkin, et kuinka paljon voisin kertoo itsestäni, sillä ei ois kovin kiva, et monet tunnistais mut näistä kirjoituksista. Toisaalta olen oikeesti kovin yksinäinen, joten mitä väliä sillä olis, kuka tunnistais ja kuka ei. Pahempaa oikeastaan olis, jos ei mulla ois tätä Kuttulaumaa, jossa voisin olla ja jonka kautta voisin saada ystäviä. Huomaan, että teistä on jo tullut mulle aika tärkeitä, vaikka totta on, etten tunne teistä henk.koht. ketään.

PIIPAALLE kovasti tärppionnea, samoin AXELLE!! bdbdbdbdbdbdbdbdb

Ja tässä samalla sanon, et ainakaan mä en sieltä triplaajista voi hypätä... mies tossa just tänään sanoi, ettei hän ainakaan jaksa kahta pikkuista samaan aikaan. No, kyllähän mäkin haluan päästä näistä ylimääräisistä kiloista ennen uutta raskautta, joten triplaajana pysyn! Ja kuumeilen... :)

Pahoitteluni, jos mun tunnuksien kysely nosti täällä hurjan haloon siitä, kuka on aktiivinen ja kuka ei! Tarkoitukseni ei ole tulla hajottamaan teidän porukkaa eikä väkisin sinne tunkea. Mutta se tästä aiheesta. Ilmoittelette sitten, kun mulla mahkuja saada tunnukset. Siihen asti kirjoittelen kanssanne tällä palstalla!

Mukavaa maanantaita kaikille!

t. lonely-sanjuska

Vierailija
80/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa tarkemmin, mitä se kello tarkoittaa. Itse en kyllä oikeastaan usko enteisiin, mutta olisi kuitenkin kiva kuulla jotain mukavaa ennustusta.

Olipa hauska linkki AV:lle. Täytyy kyllä jättää kommentoimatta, tai muuten ketju saa liikaa huomiota ja nousee taas etusivulle.