Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~Kutut MAANANTAImurkinalle ~*~

09.01.2006 |

[color=violet]

[b]Kuttu-vauvat:[/b]

* Neidin [color=red]tyttö[/color] syntyi 25.9.05 :)

* Emmasanna sai [color=blue]pojan[/color] marraskuun lopulla :)

* Talvikki [color=red]tytön[/color] 2.1 :)

[b]Kuttu-masut[/b] jakautuu;)

* Serppu helmikuussa

* Nansku 1.3

* Katzu 5.3

* Jellona 6.3

* Lottis 16.3

* Matteusk 19.5

* Miitsu 17.6

* Marieelalla 25.6

* Soffu 29.6

* Mirulii 1.7

* Höntällä 6.9

* Mariposa syyskuussa

[b]Kuttu-tuplaajia[/b] ovat edelleen:

* Axelara, Lynette, piipaa, Nekku, Ninnu.

[b]Triplaajiksi[/b] lukeutuvat vielä:

* Akashia, Nifkin, Federica, masuli, Tiitikkä, Sanjuska, leanna(?).

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla palo käämit.(ei mitään uutta :) Koulusta vaan ilmotettiin,että huomenna sit luistimet ja kypärät mukaan. No eihän meidän pojalle enää viimevuoden harkkarit mahdu ja nyt pitäis sit kiireesti saada jostain sille luistimet. No,omaa laiskuutta tää tietty on,kun ei olla aiemmin hommattu,mutta olis musta nyt voineet vaikka ennen joululomaa ilmottaa,et eskarilaiset luistelee sit heti kevätlukukauden alus,joten oltais voitu lomalla hommata ne luistimet. Ja kun poikaa ei oo koko luistelu napannu sit yhtään,hiihtää sen sijaan joka päivä,ni ei olla sit pidetty mitään hötkyilyä noitten luikkeitten kans. No,helpottipa ku sain taas purnata :)

Sit noihin tunnareihin,et olis ihan kiva tosiaan oppia ekaks tunteen kaveri,joka haluaa tunnukset saada. Siis täällähän voi olla vaikka monta kuukautta mukana,kommentoida aina vilkkaasti muiden juttuja eikä kummiskaan kerro itsestään yhtään juuri mitään. Eli toi aikaraja vois hyvinkin olla sellainen tosi joustava,ymmärtänette mitä ajan takaa?

Jeps,mutta nyt kahville. Vitsit mua naurattaa tuo soffun laukaisu kommandopipo pääs ja alapäätä vilauttelee ;)))

Vierailija
42/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn edellisiin, vois olla pidempikin aika ennen tunnusten saamista, mun mielestä niitä tunnuksia on aika helposti jaettu. Sellanen joustava systeemi olis hyvä, sitte kun on kunnolla tutustunut porukkaan niin sitte sais tunnukset, ilman et katellaan kalenterista oonko kirjoittanut nyt 1 vai 2 kuukautta täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=lime]La ilmeisesti syyskuussa? Yritä nauttia tästä piinaavasta alustakin vaikka hyvin ymmärrän, että vaikeaa on! Mitä mies sanoi?

Mun mielestä [b]Ninnu, Tiitikkä ja Federica[/b] voi niin halutessaan liittyä s.postiin!

Vierailija
44/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=lime]Millois [b]nekku ja piipaa[/b] testaa?! Te olette varmaan seuraavat piinailijat?

[b]tunnareista:[/b] mä olen siinä mielessä [b]katzun[/b] kans samaa mieltä, että " tunteminen" olisi parempi raja kuin aika, mutta sitä on vähän vaikea määritellä.. Ei täällä kuitenkaan samalla lailla kaikki nekään kirjoita joilla tunnarit jo on..

[b]oma napa:[/b] tänään on tota tavaraa jo ruvennut tulemaan ja säikähdin, että oisko se ovis jo nyt (miehen kaveri kylässä ainakin huomiseen...), mutta ainakaan testi ei näyttänyt vielä plussaa (tosin vahvistumassa).

A kp12

Vierailija
45/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun [b]Ninnu[/b] plussasi, niin meitä on enää 4 joita voi piinata... Minä, Lynette, piipaa ja Nekku. Joten äkkiä joku triloista mukaan!!;)

Vierailija
46/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut NINNUlle!

Ja TALVIKILLE myöhästyneet synttärionnittelut!

MARIPOSA:

Toivottavasti vuoto harmitonta. Yhdella tutullani oli sellaista ja kuitenkin nyt kaikki ihan ok ja ekat sydänäänet kuultu.

SIITÄ TAPAAMISESTA:

Miten olisi 13.pvä? MUTTA aikatauluista en tiedä joten jos joku pistäis sähkäriin vaikka nron (joku joka tulee) niin vois olla tarkemmin jutuissa silloin? toi on muuten perjantai 13 pvä, HUI!

Mä psyykkaan itseäni ihan tosissaan siihen leikkaukseen. Onneksi Minja ei osaa jännittää. Pitää ottaa kamera mukaan niin saa sit kuvat ennen ja jälkeen..

Junaliput on ostettu ja juna lähtee Porista kohti Hkiä 5.30 siis keskiviikkona.

Täällä oli nickitki vaihtuneet parilla, toivottavasti tunnistin oikein :D

EMMASANNAN poitsu olikin mukavasti kasvanut! Hienoa!

T:Neiti, kera jännityksen

Vierailija
47/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin sopis muuten tuo 13pvä perjantai (ei olla taikauskoisia ei ...) mut tytön synttärikutsut on 17-19 klon ajalla. Siinä välissä ei kerkee keskustaan ku ruuhkissa menee jo 45min/suunta. Mutta päivemmällä sopii mullekin. Mutta enemmistön mukaan päättäkää, tuun jos pääsen :)))

Kannatan tuota ns. aikarajattomuutta tuonne sähkäriin -> parempi tosiaan se kun tutustuttu paremmin -> antanut itsestään/kertonut itsestään siis enemmin ;) JA tietty täytyy hieman katsoa tuota aktiivisuuttakin läpisormien, eipä tosiaan nykyisilläkään tunnarien omaavilla ole aina kirjoitus aktiviteettia tänne...

Mutta enemmistö tässäkin musta päätää, se on demokratiaa se ;D

No kohta me voidaan piinailla sitte kierros alusta kun piinattavat loppuu ;D -> Emmasanna, Neiti ja Talvikki kierron alkupäähän, jeee!! *vitsivitsi*

nyt meen sohvalle lepäämään, oon ihan väsynny ;)

Vierailija
48/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas yö!! Ite menin nukkuu 22.30 ja kääntyilin ja vääntyilin aikani ennen ku nukahdin (jalat kramppas). 24 kävin vessassa ja sit torkahtelin ja heräilin vähän väliä (viisaudenhammas pukkaa väkisin läpi ja päätä särki). 3 tajusin hakea lääkettä, mutta sitten tytteli päätti että on aamu!!!!! Ei nukkunut enää sen jälkee silmällistäkään...enkä nukkunut minäkään!!!

Soitin mun äitini meille ja se olikin tytön kanssa ni mä nukuin aamulla pari tuntia.

Varasin tänään tytölle korvalääkärille ajan ja oltiinkin siellä jo. Tytöllä edelleen molemmissa korvissa tulehdus (viim. oli 23.12 ja sitä ennen joulukuun alussa). No nyt sit sai taas kerran antibiootti kuurin ja ajan putkitukseen (se ois enskuun 8.pv).

Että sellasta...

ninnu: ONNEA ONNEA!!!!!=) Tosi upea juttu!!!!=D

emmasanna: hienosti on pojalle tullut painoa!!!:)

Ite nyt tosi poikki, vaiks aamulla nukuinkin ja äsken nukuin tunnin ku tyttö oli päikkäreillä! Täytyy varmaan mennä sohvalle pötköttää!!

terv. lottis

Vierailija
49/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se miehen kaveri voi olla mikään este. Meillä oli koko joulun (ja siis ovisajan) mun siskot täällä meidän kaksiossa kylässä ja silti se plussa paukahti. Ja jos et tiedä miten, niin kyllähän jokaisen suihkussa tarvitsee käydä :)

MIHEN KOMMENTTI oli " no niin just" tms. Ihan samanlainen se oli kun sain tenavasta plussan. *toivoo hieman että ukko olisi kuten Höntän mies*

Mä voin kyllä rauhassa odottaa niitä tunnareita Ei sitä muuten osaisi edes kaivata niitä, mutta kun te aina puhute niistä kuvista, niin tulee sellainen olo, että haluan minäkin nähdä

Nyt huuttaa

Vierailija
50/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

NEITI: mulle käy tuo 13.1 klo.13.30--> Mun numero sulla taitaa ollakin?

Vierailija
51/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

erehtys jo nyt olemaan.. *epäilee kovasti*

Vierailija
52/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk. koht. mulle on lähes se ja sama kuka saa tunnukset, koska kaikki asutten niiin kaukana minusta. Mutta ymmärrän täysin niitä jotka haluavat tutustua ihan kunnolla enne kuin " naamansa näyttävät" . Se oli kyllä yhteen väliin silti aika v:mäistä kun tunnukset saatuaa kadottiin maisemista lähes välittömästä. Eipä ole muutamaa sen jälkeen näkynyt ollenkaan...

Ja sitten tuohon " ne joilla jo on tunnukset eikä kirjoittele aktiivisesti..." Ketähän mahdatte tarkoittaa? Itse kyllä tunnustan, että välillä tuokirjoittamien jää osaksi koulun takia, osaksi siksi ettei minulla ole monestikkaan uutta asiaa. En yritä vauvaa, minulla ei ole lapsia joista kertoa ja muut kuulumiset ei kaikkia niin kiinnosta (se on huomattu ja ihan ymmärrettävää. Onhan se jänskempää jännätä onko joku raskaana, mitä ultra kuulumisia toisella on ja mitä uutta jonkun lapsi on taas oppinut). Siksipä tulee kirjoiteltua toisinaan harvemmin, mutta lähes joka päivä (90%) käyn lukemassa kuulumiset. Olen jo joskus sanonutkin, että tuntuu juuri noista syistä ulkopuoliselta, mutta kuitenkaan ei. On ollut toisinaan tosi huono omatunto, varsinkin aina kun tulee nämä kirjoittelut puheeksi, mutta ymmäsrtänette varmaan että ei sitä aina uutta tapahdu mikä voisi kiinnostaa. Teille sitä tapahtuu taas sitäkin enemmän :) On tullut taas niin ihanan paljon plussia ja vauvoja tähän kuttulaumaan :D Ihana lukea teidän kuulumisia vaikken niitä aina osaa kommentoidakkaan.

Siispä. Jos teistä tuntuu, että kirjoitan liian harvoin tms. niin sanokaa ja otan kuvat pois tai mitä nyt haluattekin.

Vierailija
53/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädistä. Kaikki näyttäs itkettävän. Oon ihan surpu surpunen keikesta. Iloiset asiat itkettää, surulliset asiat itkettää, jopa tuntuu, että sylissä nukkuva kissa ja valmistuva villatakki itkettää...

Onko muilla näitä kausia? Itsellä oli kun pillereitä söin. Luomun aikana en oo huomannut, mutta tämähän vois olla merkki normalisoitumisesta. Taidanpas mennä nyyhkimään tenttikirjaan ;)

Oikeesti tää on aika noloa, kerren muistan itkeneeni keskellä kauppaa kun siellä oli niin hellyttävn näkönen lapsi :DDD

Vierailija
54/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottikselle jaksuja hammassäryn kanssa! se on viheliäistä!!! Ja toivottavasti pikkuisen korvakivut pian jo alkais hellittää!

Ninnu: Jospa se mies siitä vielä innostuu. Eikös se kummiskin ihan hyvin tuu toimeen teitin pikkumiehenkin kanssa? Ja juu,suihku on oiva keksintö ;)

Axelle hurjasti tsemppiä sinne,siellähän on tärppipäivät justsilleen... Piipaan ja " Miin" kans sitten peräkanaa plussaatte parin viikon kuluttua. Ja Nekku plussaa täs välis,eiks jeah?

Jahas taas kuuluu kutsu...

Vierailija
55/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on se kuule ihan mukavaa luettavaa ne sun tenttijututkin,kun tulee aina omat koulumuistot silloin mieleen :) Toki ymmärrän ihan kympillä mitä tarkoitat ja osittain osaan kuvitellakin miltä tuntuu lukee muitten plussa-odotus-vauva-lapsi-kuulumisia,mutta elä silti lopeta omien juttujesi kertomisia!

Vierailija
56/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sanokaahan vieläkö kannattaa toivoa vai unohtaa jo ja suunnata seuraavaan kiertoon.

Tikutin eilen aamulla melkein ovisplussan, tänään aamulla ei tullu enää läheskään niin paksua viivaa ja nyt päivällä ei viivaa enää lainkaan.

Eli oletettavasti ovishuippu ois ollu sitten eilen illalla.

Jos sitten siitä lasketaan, että munasolu irtoaa 24-36 tunnin sisällä ja elää noin 12-24 tuntia ja me päästään pupuilemaan vasta huomenillalla niin minkälaiseen laskutoimitukseen pääsette?

Kannattaako enää ees elätellä toivonkipinää?

Nifkinille vastaisin, että kyllä sinä minusta ainakin oot ollu ihan aktiivinen ja yhtälailla mua ainakin kiinnostaa sun jutut kun muidenkin. Enkä jaksa uskoa, että kukaan sua haluasi poistaa tuolta sähkiksestä, höps sulle! =)

Vierailija
57/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli limatulpan pongasin tänään ja kunnon limat alkovat vasta eilen..

Vierailija
58/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ninnu plussasta!!!!! =) =) =)

Mä kävin poistamassa meidän hääkuvat, ne oli siellä jo niin kauan. Laitan tilalle jotain heti kun löydän jotain laittamisen arvosta.En uskaltanut muiden kuvia poistella, mutta tottahan se on että siellä alkaa olee jo aika paljon tosi vanhoja kuvia, jotka ehkä vois pikku hiljaa poistella.

EMMASANNA, mikäs ihmeen kainous suhun nyt on iskenyt, kun et oo edes kuvaa vielä laittanut pojasta? =) *yhtä utelias kuin muutkin*

Tosta tunnariasiasta, oon kans sitä mieltä, että se " tunnettavuus" juttu on parempi kun aikaraja, kuukauden pystyy helposti kirjottelee liirum laarumia... Että enemmin sitte vasta kun tosiaan alkaa olee jo henk.koht juttua mukana myös. =)

Mitä sitte vielä oli... *pätkii*

ai niin, OMAA NAPAA. Mä en tajua, mikä mua vaivaa.Luultavasti johtuu ylipainosta, ja on jotain kilppari tms toimintahäiriötä, mun on nimittäin nyt parina päivänä TEHNYT AIKA LAILLA PAHAA. Raskaana en siis MITENKÄÄN voi olla,kp 10 menossa. Mut eilen hetken jo luulin että tosiaan yrjöän, ei sitte kuitenkaan tullu. Ja tänään töissä alko taas sellanen kuvotus, en kuitenkaan oksentanut.

Mitähän ihmettä tää nyt oikeen on...*huolestunut* Tietääkö kukaan muu mistä tällanen vois johtua? Korkea verenpaine? Tuskin mahatautia on, sit olisin varmaan jo todella yrjönnyt.

Yrjö-Lynette-mii

Vierailija
59/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan ei sun tarvi poistaa mitää eikä poistua mistään!!!! =)

Kyllä oot niin vakiokalustoa täällä ettei tulis mieleenkään, ainakaan mulle. =)

Vierailija
60/112 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on toivoa!!! Ja onhan se jo nähty ettei nuo testitikut tiedä välttämättä yhtään mitään ja jos ne limatkin vasta just tuli,niin enpä usko että ovis on vielä ollut!!! Joten bd db db db db db db db db db db