Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä olette saaneet ekan lapsenne? Mikä olisi mielestäsi hyväikä tehdä lapsi?

Vierailija
07.01.2006 |

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se oli oikea aika. Olen saanut elää hurjan, hassun " vastuuttoman" nuoruuden ja silloin olin valmis ottamaan täyden vastuun pienestä ihmisestä. Mielestäni alle 25-vuotiaiden ei kannattaisi lapsia tehdä, eläkää ennen lapsia, niin ei tarvitse sitten enää baareissa yms. luuhata=)! Mutta jokainen tyylillään, ei minulla ole varaa ketään arvostella, tämä oli vain minun henkilökohtainen mielipide=)

Vierailija
22/45 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen 23v, toinen 25v ja kolmas 28v. Hyvä ikä ollut. Yleensä tunnutaan unohtavan ne ihmiset, joita ei kiinnosta edes nuorena se bilettäminen niin kauheasti... (Itse kyllä tietyssä iässä kävin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkansa tai sitten av:lla on erityisen nuorta sakkia.

Vierailija
24/45 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riehumiset reihuin silloin 16-18 vuotiaana ja sitten rauhotuin. Baarit ei kiinnosta, ei myöskään alkomahoolin litkiminen (paitsi todella, todella harvoin). Mies oli 18 tultuaan isäksi, sen tähden olisi ehkä ollut syytä vielä odotella vuosi-pari, mutta hyvin ollaan pärjätty näinkin.

Ehkä av:llä on vaan nuorta porukkaa. Käyn nimittäin vauvajumpassa ja siellä lähes kaikki on noin 30 vuotiaita (siis vauvoja ja mua lukuunottamatta ;))

Vierailija
25/45 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei usko, voi aina googlettaa. Av:lla on todellakin nuorta sakkia ja synnyttäjän keski-ikä on Suomessa korkeahko.

Linkki vaikka tuossa

http://pre20031103.stm.fi/suomi/tao/julkaisut/neuvola/neuvolat.htm

Vierailija
26/45 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme molemmat sopivan ikäisiä, ainoa ongelma ympäristön paineiden lisäksi oli krooninen rahan puute. Mutta muutamassa vuodessa siinäkin asiassa päästiin tasapainoon.

Jokainen tuntojensa mukaan!

Vierailija
27/45 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulle sopiva ikä. Yksi lapseton avioliitto takana. Kun oikea puoliso osui eteen, niin sitten lapsikin siunaantui.

Ehkä hieman nuorempana noin yleisesti ottaen kannattaisi... ikä painaa yövalvomisten kanssa.

Vierailija
28/45 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle hyvä ikä saada lapset on 23-30v. Yli kolmekymppisenä en meinaa enää lapsia pykätä tähän maailmaan. Mutta huom., tämä vain omalla kohdallani!

Vierailija
29/45 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut aikaisemmin, mutta kaksi vuotta meni ennen kuin tärppäsi. 28 vuotta oli hyvä ikä saada esikoinen, kun olin jo niin kauheasti lasta toivonut. Seuraavat sain 31-, 33-, 36- ja 42-vuotiaana. Kaikki iät ovat olleet minulle hyviä synnytysikiä.

Vierailija
30/45 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 25v. toisen..

Vierailija
31/45 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki ihmiset ei ikinä luuhaa baareissa. Eivät alle 2v. eivätkä yli. Eivät ennen lapsia eivätkä sen jälkeen. Että joillekin elämä ei lopu siihen, että saa perheen, vaan siitä se alkaa? Että jotkut ovat silloin alle 25v. olleet jo vuosikausia (joskus jopa vuosikymmenen) sen puolisonsa kanssa? Että lapsi ei ole vahinko, vaan kauan kaivattu ja odotettu?

Ja että mielipiteensä voi pitää ihan omanaan? Voit sanoa, että _sinulle_ oikea aika oli tehdä lapsi yli 30v. (koska sitä ennen halusit luuhata baareissa eikä sinulla ollut vastuuntuntoa), mutta meille muille sinun on omaa näkemystäsi turha toitottaa, koska me olemme erilaisia kuin sinä.

Vierailija:

Mielestäni alle 25-vuotiaiden ei kannattaisi lapsia tehdä, eläkää ennen lapsia, niin ei tarvitse sitten enää baareissa yms. luuhata=)!

Vierailija
32/45 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai katkeruutta " kadotetusta nuoruudesta" . ;-) Oikein mukavaa ja tasapainoista elämää ollaan elelty. On opiskelu ja tehty töitä, ollaan matkusteltu ja tehty kaikkea sitä, mitä muutkin meidän ikäiset. (Lukuunottamatta sitä baarijuoksua.) Meillä vain kulkee lapsi mukana. (Eikä todellakaan roikotettu vauvaa selkärinkassa rokkifestareilla.)

Vierailija
33/45 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksen 29-vuotiaana.

Esikoisen kanssa jaksoin paremmin vauva-ajan.

Vierailija
34/45 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen voi opiskella.. Itse opiskelin ekan ja tokan lapsen välissä.

Vierailija
35/45 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri täyttänyt, kun eka synty.

Vierailija
36/45 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 26 la:n lähestyessä maaliskuussa...

Vierailija
37/45 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sopivaa ukkoakaan ollut.

Vierailija
38/45 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äitini oli 32 kun sai viidennen eli minut enkä koskaan ole hävennyt häntä iän takia.

Vierailija
39/45 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta hyvä ikä, ja kiva aatella että oon noin 34-35v kun lapset on täysikäsii :)

Vierailija
40/45 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä