Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään mies tullut kotiin jo Nokian kesäjuhlilta?

Vierailija
18.06.2008 |

.

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä odotakaan ennen aamuyötä...

Vierailija
2/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äidillä meni hermo kotona vauvan kanssa ja pilata isin kesäjuhlan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua ennen kuin poksahtaa.

Vierailija
4/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta EI siltä kesäjuhlissa hauskaa iltaa viettävältä puolisolta! Jos ei osaa aikuinen ihminen olla oman vauvansa kanssa ilman että pitää mies hälyttää apuun, niin sitten ihminen on tosiaankin avun tarpeessa...

Mitä niin kamalaa se pieni vauva saa aikaiseksi, ettei aikuinen nainen, lapsen oma äiti, pärjää sille?

Vierailija
5/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tänne on edes selittää kun viestissäsi on jo lynkkausasenne....

Mutta koitapa itse yhdistää sellainen yhtälö, jossa itse odotat kaksosia (okei, alkuraskaus, mutta olen todella väsynyt), pistä mies neljäksi viikoksi työmatkalle ja hoida yksin sitä vilkasta vauvaa ja taloutta niin jossain kohtaa vain rupeaa väsyttämään. Mutta siis sua ei tietenkään rupeaisi, koska sinulle miehesi virkistäytyminen on tärkeämpää kuin oma terveytesi. Mä olen niin ei-super-äiti, että mua alkaa joskus väsyttää.

Vierailija
6/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä taidankin mennä nukkumaan...

Vierailija
7/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisään. Mies on myös ollut samassa firmassa töissä ja on kyllä joka vuosi saanut olla siellä sen aikaa, kun on halunnut.

En ihan ymmärrä, että vauvan takia joutuu mies kotiin tulemaan, ettei vaan ole luottamuspula??

Vierailija
8/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai epäiletkö jotai pettämisjuttua vai mitä?? omituista...

Vierailija
9/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on tällä palstalla ollut klassinen kysymys joka kerta kun ne juhlat on... Tällä kertaa mä ehdin kysyä ekaksi. Mun puolesta mies saa viipyä ihan kuinka pitkään tykkää. Kunhan ehditään hoitaa juhannussafkojen ostokset. t.ap

Vierailija
10/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Täällä Tre:lla juhlivat jo toissaviikonloppuna nääs...)

Vierailija
11/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tänne on edes selittää kun viestissäsi on jo lynkkausasenne....

Mutta koitapa itse yhdistää sellainen yhtälö, jossa itse odotat kaksosia (okei, alkuraskaus, mutta olen todella väsynyt), pistä mies neljäksi viikoksi työmatkalle ja hoida yksin sitä vilkasta vauvaa ja taloutta niin jossain kohtaa vain rupeaa väsyttämään. Mutta siis sua ei tietenkään rupeaisi, koska sinulle miehesi virkistäytyminen on tärkeämpää kuin oma terveytesi. Mä olen niin ei-super-äiti, että mua alkaa joskus väsyttää.

nimittäin mulla ON kokemusta kaksosista mahassa (ja parista muusta) ja tiedän, että rankkaa voi olla. Mutta ei silti tulisi ikinä mieleenikään soittaa miehelle kesken hänen kesäjuhliensa ja itkeä hänelle että tule kotiin kun mua väsyttää niin kovasti... Kyllä sitä aikuinen ihminen yhden illan kestää vaikka hampaat irvessä vaikka olisi mitkä kaksoset mahassa. Mieheltä voi pyytää sitä apua ja tukea sitten vaikka juhlien jälkeen (ei tosin seuraavana aamuna...). Tulee vaan pakostakin mieleen, että sua ap vaan v-uttaa se että miehellä on hauskaa ja sulla ei, joten pilaat sitten hänenkin iltansa ihan tieten tahtoen.

Vierailija
12/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän ristiriitaisia juttuja sulla...

Vierailija
13/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle puhkesi paniikkihäiriö toisen lapseni jälkeen. Onneksi lapsi syntyi kesällä joten lapsi oli jo 8 viikkoinen kun isä palasi töihin. Alkuun panikoin aivan kaikkea. Minusta on kurjaa, että sinä nokian nainen syyllistät naista siitä, että hän pyytää miestään rinnalle kun kokee epävarmuutta. Kenelle hänen olisi pitänyt soittaa poliisille? En ymmärrä miten karseita naiset voi toisilleen olla!

Vierailija
14/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainankin mies aina "ulos" lähtiessään sanoo, että soita jos hätä, tai et jaksa. Joskus olen soittanutkin, kun oikein on uuvuttanut. Meillä kun on sellainen periaate, että ensin perhe, sitten huvi. Ymmärrän oikein hyvin sitä äitiä jolla iski väsymys. Mulla alkuraskaudt on olleet niin rankkoja, että mies ei ole tainnut edes ikinä käydä missään. Olisi kuitenkin halunnut tulla ajoissa kotiin auttamaan lasten nukuttamisessa. Tsemppiä kaksosia odottavalle, toimitte juuri niin kuin vastuulliset aikuiset toimivat.

Vierailija
15/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko niin, että paniikkihäiriöisen vaimon mies olisi tullut jo kotiin tai jopa jättänyt kokonaan menemättä ko. juhliin. T. se, joka on Nokialla töissä

Minulle puhkesi paniikkihäiriö toisen lapseni jälkeen. Onneksi lapsi syntyi kesällä joten lapsi oli jo 8 viikkoinen kun isä palasi töihin. Alkuun panikoin aivan kaikkea. Minusta on kurjaa, että sinä nokian nainen syyllistät naista siitä, että hän pyytää miestään rinnalle kun kokee epävarmuutta. Kenelle hänen olisi pitänyt soittaa poliisille? En ymmärrä miten karseita naiset voi toisilleen olla!

Vierailija
16/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

erinomaisuuttaan. Ei todellakaan ole häpeä myöntää väsymystänsä.

Vierailija
17/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

nimittäin mulla ON kokemusta kaksosista mahassa (ja parista muusta) ja tiedän, että rankkaa voi olla. Mutta ei silti tulisi ikinä mieleenikään soittaa miehelle kesken hänen kesäjuhliensa ja itkeä hänelle että tule kotiin kun mua väsyttää niin kovasti... Kyllä sitä aikuinen ihminen yhden illan kestää vaikka hampaat irvessä vaikka olisi mitkä kaksoset mahassa. Mieheltä voi pyytää sitä apua ja tukea sitten vaikka juhlien jälkeen (ei tosin seuraavana aamuna...). Tulee vaan pakostakin mieleen, että sua ap vaan v-uttaa se että miehellä on hauskaa ja sulla ei, joten pilaat sitten hänenkin iltansa ihan tieten tahtoen.

[/quote]

Millainen mies sulla on, kun kiinnostaa huvittelu enemmän kuin väsynyt vaimo jok odottaa kaksosia? Katsos perheitä on erilaisia, myös sellaisia joissa miehet oikeasti välittävät vaimoistaan ja ovat mielummin heidän tukenaan, kuin turhanpäiväisissä juhlissa.

Vierailija
18/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimon raskauden aikainen väsymys ja pieni vauva kotona olisi este osallistua kesäjuhliin, mä en ymmärrä. Mitä se mies siellä kotona sitten voisi tehdä, että vaimo ei olisi väsynyt, juuri tänä kyseisenä iltana...? Raskaus (ei edes kaksos-sellainen) EI ole sairaus, vaikka väsyttäisikin. Ja pieni vauva ei voi aiheuttaa mitään sellaista vahinkoa, jota aikuinen ihminen ei yhtä iltaa kestäisi. Mun käy sääliksi lähinnä sitä miesparkaa, joka joutui keskeyttämään mukavan illan ja nolasi itsensä totaalisesti työkavereidensa silmissä.

Vierailija
19/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos väsyttää ja vauva vaan valvottaa onhan se kohtuullista että toinen osapuoli tulee apuun ja päästää toisen nukkumaan, eikö? Sulla taitaa olla semmonen ukko että on hyvin opettanut sinulle paikkasi, voi voi.

Vierailija
20/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos väsyttää ja vauva vaan valvottaa onhan se kohtuullista että toinen osapuoli tulee apuun ja päästää toisen nukkumaan, eikö? Sulla taitaa olla semmonen ukko että on hyvin opettanut sinulle paikkasi, voi voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän