Oletteko todella niin tyhmiä että äänestätte presidentiksi puoluetta ette henkilöä?
Aivan sairasta että joku ei voi äänestää " sossu" Tarjaa, siksi että on itse kokoomuslainen (ts. kuvittelee olevansa muiden yläpuolella). Minä ainakin äänestän Tarjaa vaikka olenkin muuten aivan eri puolueen kannattaja. Tarkoitushan olisi löytää sellainen presidentti, joka ajaa juuri sinun etujasi ja kyllä Halonen on monessa paikassa osoittanut pitävänsä naisten puolta tässä miehisessä maailmassa. Niin sen pitää ollakin.
Kommentit (26)
äänestää muuta kuin Niinistöä. Eräs ystäväni haukkui Niinistön yliärsyttäväksi kääpiöksi, mutta äänestää häntä siitä huolimatta puolueen perusteella. Kaikille niitä omia aivoja ei ole suotu.
Pressan vaaleissa äänestän henkilöä, siis Tarjaa. Muissa vaaleissa ei tulisi mieleenikään äänestää vasemmistolaista.
Ja jos olisi, niin hän olisi todennäköisesti joku aivoton kana, jota on helppo pitää kurissa.
Vanhasta en äänestä, koska hän on vaimon pettäjä, lipevä.
Tarjaa, eli heillä ei ole mitään ongelmia naispresidentin kanssa. Kansamme porvarit tuntuvat enemmänkin olevan sovinisteja, kun naisia ei ehdokkaista löydy.
onneksi anneli palaa pian :) matista pressa ja annelista pm! JIIHAA!
tarjahan on sossun elättien jumalatar, häb kun puolustaa kaikkien työtävieroksuvien ja avuttomien luusereiden asemaa. voi voi ja hellanlettas.
onneksi maailma on menossa siihen suuntaan, että sosiaali tuet sen kun pienenee..
Ja jos joku ei tätä tajua niin on itse aivokääpiö !!!
Kukaan muu et voi olla, kuin 10v siskontyttöni, joka äänestää Niinistöä, koska se rullaluistelee ja Inkkukin haluaa olla rikas, joskus.
ajaa..
surullista. ja äänioikeus tällasilla!
niin älykääpiö ihmistä en ole tavannut kuin Jäätteenmäki. Siitä ämmästä ei tule koskaan enää pm:ä.
et sitten itse ole kiihkoilija? *tirsk*
jäätteenmäki rules!
Että siinä vieläkin tehtäisiin 6 päiväistä työviikkoa! Ai niin, ehkä nämä vanhasfanit siellä navetassa joutuu anyway tekeen duunii 6 pv/vko...
Navetassa tehdään TASANTARKKAN 7päiväistä työviikkoa !!!
onneks oon jo äänestänyt...mattia.
Eli en äänestä!! Ihan sama kuka noista istuu tuolla pallilla, mitään ne ei kuitenkaan aikaan saa.
Jos presidentillä vielä jossain on valtaa, niin nimitysasioissa!
Siksi äänestän ennen kaikkea NAISTA. Ja se nainen, ketä äänestän, on Heidi Hautala. Toisella kierroksella sitten kai Tarja Halonen.
Ehdottivat sinne tällaisia pitkän politiikkauran tehneitä tyyppejä, jotka eivät enää ääniä kalastaisi leppoisaan eläkevirkaan. Tarjahan ei siihen suostunut, vaan valitsi niiden ehdokkaiden ohi PÄtevän, asiansa osaavan naisen. Tätä porvarit ei sulata.
Kyllä huomaa, että porvarit ovat syntyneet kultalusikka suussa eivätkä koskaan ole huonoja aikoja kokeneetkaan, kun täällä tolkuttavat, että se on työttömien oma syy, kun ovat työttömiä. Näinhän se ei ole. Jos ne teidän isi-papat maksaisivat työväelleen asiaan kuuluvaa palkkaa, ulosmittaisivat vähemmän optioita itselleen ja niillä rahoilla palkkaisivat lisää väkeä töihin, sen sijaan, että teettäävät halpaosia Kiinassa, työttömätkin pääsisivät töihin.
Siksi ei isipappamme menettele ehdottamallasi tavalla
haloskalla ON demarilaisisa aatteita. siksi en koskaan voisi häntä äänestää.
naiseus sinänsä on plussaa ja naisien aseman parantaminen, mutta se miten hän hyysää kaikkia vähäosaisia, ei minua miellytä!
jokainen on oman onnensa seppä, se se joka töitä tekee niin kuuluu saada siitä kunnon palkka. luusereitten on sille jaolla turha tulla. siksi EI tarjalle.
ja kyllä, puolue vaikuttaa minulle kyllä, sen verran kauan olen poitiikkaa seurannut. mutta esim. kokoomuksen ja keskustan ehdokkaiden välillä voin valita (vaikka toisen puolueen kannattaja olenkin), porvari kuin porvari. porvareiden kesken valitsen, valintaani vaikuttaa puolueen lisäksi myös persoona.
t:porvari