Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko todella niin tyhmiä että äänestätte presidentiksi puoluetta ette henkilöä?

Vierailija
06.01.2006 |

Aivan sairasta että joku ei voi äänestää " sossu" Tarjaa, siksi että on itse kokoomuslainen (ts. kuvittelee olevansa muiden yläpuolella). Minä ainakin äänestän Tarjaa vaikka olenkin muuten aivan eri puolueen kannattaja. Tarkoitushan olisi löytää sellainen presidentti, joka ajaa juuri sinun etujasi ja kyllä Halonen on monessa paikassa osoittanut pitävänsä naisten puolta tässä miehisessä maailmassa. Niin sen pitää ollakin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloskalla ON demarilaisisa aatteita. siksi en koskaan voisi häntä äänestää.

naiseus sinänsä on plussaa ja naisien aseman parantaminen, mutta se miten hän hyysää kaikkia vähäosaisia, ei minua miellytä!

jokainen on oman onnensa seppä, se se joka töitä tekee niin kuuluu saada siitä kunnon palkka. luusereitten on sille jaolla turha tulla. siksi EI tarjalle.

ja kyllä, puolue vaikuttaa minulle kyllä, sen verran kauan olen poitiikkaa seurannut. mutta esim. kokoomuksen ja keskustan ehdokkaiden välillä voin valita (vaikka toisen puolueen kannattaja olenkin), porvari kuin porvari. porvareiden kesken valitsen, valintaani vaikuttaa puolueen lisäksi myös persoona.

t:porvari

Vierailija
2/26 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestää muuta kuin Niinistöä. Eräs ystäväni haukkui Niinistön yliärsyttäväksi kääpiöksi, mutta äänestää häntä siitä huolimatta puolueen perusteella. Kaikille niitä omia aivoja ei ole suotu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pressan vaaleissa äänestän henkilöä, siis Tarjaa. Muissa vaaleissa ei tulisi mieleenikään äänestää vasemmistolaista.

Vierailija
4/26 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olisi, niin hän olisi todennäköisesti joku aivoton kana, jota on helppo pitää kurissa.

Vierailija
5/26 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhasta en äänestä, koska hän on vaimon pettäjä, lipevä.

Vierailija
6/26 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjaa, eli heillä ei ole mitään ongelmia naispresidentin kanssa. Kansamme porvarit tuntuvat enemmänkin olevan sovinisteja, kun naisia ei ehdokkaista löydy.

Vierailija
7/26 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi anneli palaa pian :) matista pressa ja annelista pm! JIIHAA!

Vierailija
8/26 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjahan on sossun elättien jumalatar, häb kun puolustaa kaikkien työtävieroksuvien ja avuttomien luusereiden asemaa. voi voi ja hellanlettas.

onneksi maailma on menossa siihen suuntaan, että sosiaali tuet sen kun pienenee..

Vierailija
9/26 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku ei tätä tajua niin on itse aivokääpiö !!!

Vierailija
10/26 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu et voi olla, kuin 10v siskontyttöni, joka äänestää Niinistöä, koska se rullaluistelee ja Inkkukin haluaa olla rikas, joskus.

Vierailija
11/26 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajaa..

surullista. ja äänioikeus tällasilla!

Vierailija
12/26 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin älykääpiö ihmistä en ole tavannut kuin Jäätteenmäki. Siitä ämmästä ei tule koskaan enää pm:ä.

Vierailija
13/26 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sitten itse ole kiihkoilija? *tirsk*

jäätteenmäki rules!

Vierailija
14/26 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siinä vieläkin tehtäisiin 6 päiväistä työviikkoa! Ai niin, ehkä nämä vanhasfanit siellä navetassa joutuu anyway tekeen duunii 6 pv/vko...

Vierailija
15/26 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Navetassa tehdään TASANTARKKAN 7päiväistä työviikkoa !!!

Vierailija
16/26 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks oon jo äänestänyt...mattia.

Vierailija
17/26 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en äänestä!! Ihan sama kuka noista istuu tuolla pallilla, mitään ne ei kuitenkaan aikaan saa.

Vierailija
18/26 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos presidentillä vielä jossain on valtaa, niin nimitysasioissa!

Siksi äänestän ennen kaikkea NAISTA. Ja se nainen, ketä äänestän, on Heidi Hautala. Toisella kierroksella sitten kai Tarja Halonen.

Vierailija
19/26 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottivat sinne tällaisia pitkän politiikkauran tehneitä tyyppejä, jotka eivät enää ääniä kalastaisi leppoisaan eläkevirkaan. Tarjahan ei siihen suostunut, vaan valitsi niiden ehdokkaiden ohi PÄtevän, asiansa osaavan naisen. Tätä porvarit ei sulata.

Kyllä huomaa, että porvarit ovat syntyneet kultalusikka suussa eivätkä koskaan ole huonoja aikoja kokeneetkaan, kun täällä tolkuttavat, että se on työttömien oma syy, kun ovat työttömiä. Näinhän se ei ole. Jos ne teidän isi-papat maksaisivat työväelleen asiaan kuuluvaa palkkaa, ulosmittaisivat vähemmän optioita itselleen ja niillä rahoilla palkkaisivat lisää väkeä töihin, sen sijaan, että teettäävät halpaosia Kiinassa, työttömätkin pääsisivät töihin.

Vierailija
20/26 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ei isipappamme menettele ehdottamallasi tavalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi